Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Aima » 8. nov 2015, 22:35

Puffi skrev:Skal der køres mere på Dikus nu? Seriøst? Jeg tror, hun har forstået hvad folk mener.

Nu du spørger:

Dikus skrev:Da jeg skrev indlægget, var jeg så naiv, så jeg ikke regnede med, det gjorde nogen forskel for debattørerne, når andre før mig - som er i forhold - har tilmeldt sig den famøse singlegruppe på Facebook.

Jeg begik den fejl at tro, jeg havde samme snor som alle andre herinde og derfor ikke behøvede udlevere mit privatliv.

Lektie lært.

Jeg kører ikke på Dikus, jeg uddyber mit oprindelige indlæg, det var nødvendigt, for hun havde tydeligvis ikke forstået, hvad jeg mente, siden det efterfølgende, og på trods af, jeg havde præciseret, blev fremstillet som om, hun blev angrebet for at befinde sig på et datingside. Jeg gider ikke have mine ord fordrejet, jeg forklarer mig, når jeg skydes ting i skoene, jeg ikke tilnærmelsesvist har givet udtryk for.

Hvis man ikke ønsker yderligere respons, burde man måske også vælge en anden tilgang, end den der 'angreb er det bedste forsvar'-og-martyr-agtige facon at forholde sig til tingene på.

Og bliver der responderet på mine indlæg her i tråden, svarer jeg tilbage her i tråden. Det står jer fuldstændig frit for at undlade at svare mig eller bede en moderator om at give mig mundkurv på.
4
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 8. nov 2015, 22:45

Aima skrev:
Puffi skrev:Skal der køres mere på Dikus nu? Seriøst? Jeg tror, hun har forstået hvad folk mener.

Nu du spørger:

Dikus skrev:Da jeg skrev indlægget, var jeg så naiv, så jeg ikke regnede med, det gjorde nogen forskel for debattørerne, når andre før mig - som er i forhold - har tilmeldt sig den famøse singlegruppe på Facebook.

Jeg begik den fejl at tro, jeg havde samme snor som alle andre herinde og derfor ikke behøvede udlevere mit privatliv.

Lektie lært.

Jeg kører ikke på Dikus, jeg uddyber mit oprindelige indlæg, det var nødvendigt, for hun havde tydeligvis ikke forstået, hvad jeg mente, siden det efterfølgende, og på trods af, jeg havde præciseret, blev fremstillet som om, hun blev angrebet for at befinde sig på et datingside. Jeg gider ikke have mine ord fordrejet, jeg forklarer mig, når jeg skydes ting i skoene, jeg ikke tilnærmelsesvist har givet udtryk for.

Hvis man ikke ønsker yderligere respons, burde man måske også vælge en anden tilgang, end den der 'angreb er det bedste forsvar'-og-martyr-agtige facon at forholde sig til tingene på.

Og bliver der responderet på mine indlæg her i tråden, svarer jeg tilbage her i tråden. Det står jer fuldstændig frit for at undlade at svare mig eller bede en moderator om at give mig mundkurv på.

Det var bestemt heller ikke ment som et spørgsmål til dig, Aima :) Jeg synes ikke (som sådan), at du kørte på hende, du formulerede dig fint i din undren, det gjorde andre ikke helt så godt.

Jeg forstår godt dit behov for at uddybe, men synes også, det var ret tydeligt, at Dikus var mærket og påvirket af det hele og synes måske, der skulle tages lidt hensyn til det - og vises en smule forståelse for en svær (for hende) situation.

Jeg synes Elvis' indlæg var meget grimt og det var faktisk mest den, jeg ligesom "fik nok af", prikken over iet, dråben osv., og derfor jeg kommenterede på om ikke Dikus havde fået nok - jeg beklager, at du følte dig ramt.

Og lige den sidste sætning kan måske også føre til en mundkurv til mig, men så må det være sådan :)
4
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 8. nov 2015, 22:50

Puffi skrev:
Aima skrev:

Nu du spørger:

Lektie lært.

Det var bestemt heller ikke ment som et spørgsmål til dig, Aima :) Jeg synes ikke (som sådan), at du kørte på hende, du formulerede dig fint i din undren, det gjorde andre ikke helt så godt.

Jeg forstår godt dit behov for at uddybe, men synes også, det var ret tydeligt, at Dikus var mærket og påvirket af det hele og synes måske, der skulle tages lidt hensyn til det - og vises en smule forståelse for en svær (for hende) situation.

Jeg synes Elvis' indlæg var meget grimt og det var faktisk mest den, jeg ligesom "fik nok af", prikken over iet, dråben osv., og derfor jeg kommenterede på om ikke Dikus havde fået nok - jeg beklager, at du følte dig ramt.

Og lige den sidste sætning kan måske også føre til en mundkurv til mig, men så må det være sådan :)

Mm, ja. Jeg blev ærligt lidt provokeret af responsen, men du har nok ret i, man nok også påvirkes, hvis man føler sig angrebet. Det tager jeg lige til efterretning.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 8. nov 2015, 22:50

Puffi skrev:Jeg synes Elvis' indlæg var meget grimt og det var faktisk mest den, jeg ligesom "fik nok af", prikken over iet, dråben osv., og derfor jeg kommenterede på om ikke Dikus havde fået nok - jeg beklager, at du følte dig ramt.

Nope Ingen mundkurv.

Jeg gik ikke specifikt efter Dikus, men alle ikke singler, som udgiver sig som singler, for sjov.
Jeg synes osse at det er unfair at køre på Dikus for noget, som flere andre gør.
Så vidt jeg husker quote de jeg heller ikke de for gående indlæg.
1
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 8. nov 2015, 22:55

Elvispop skrev:
Puffi skrev:Jeg synes Elvis' indlæg var meget grimt og det var faktisk mest den, jeg ligesom "fik nok af", prikken over iet, dråben osv., og derfor jeg kommenterede på om ikke Dikus havde fået nok - jeg beklager, at du følte dig ramt.

Nope Ingen mundkurv.

Jeg gik ikke specifikt efter Dikus, men alle ikke singler, som udgiver sig som singler, for sjov.
Jeg synes osse at det er unfair at køre på Dikus for noget, som flere andre gør.

Undskyld, men den er bare for letkøbt når det ligesom kun er hende, der har været nævnt indtil da. Men ok, jeg lader den ligge, det er cool :)
0
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 8. nov 2015, 22:57

Puffi skrev:
Elvispop skrev:

Nope Ingen mundkurv.

Undskyld, men den er bare for letkøbt når det ligesom kun er hende, der har været nævnt indtil da. Men ok, jeg lader den ligge, det er cool :)

Så har du da ikke læst hvad der står.
Hun skrev selv at det var mærkeligt at hun fik det påtalt, når andre godt måtte.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 8. nov 2015, 23:16

Back on track, DLDs tråd har vist fået nok OT nu.

Jeg er ikke på datingsites og har ikke fået gjort alvor af Tinder, så jeg googlede dating disaster og fandt ham her. Jeg er slet ikke bange for ham :nerve:

Billede
20
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11753

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. nov 2015, 10:48

Det er tirsdag, det er gråvejr, og der er nogen som har gemt den fucking ja-hat! :-D

skuffet.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1016

Indlægaf milisa » 10. nov 2015, 11:19

Puffi skrev:Back on track, DLDs tråd har vist fået nok OT nu.

Jeg er ikke på datingsites og har ikke fået gjort alvor af Tinder, så jeg googlede dating disaster og fandt ham her. Jeg er slet ikke bange for ham :nerve:

Billede

?!??! Beyond that, mostly digging?! Jeg antager, han forsøger at være morsom? Først et totalt misforstået forsøg på at være den stille og rolige hyggelige fyr, og så har nogen fortalt ham, at sarkasme er godt, eller hvad? Og så fra en, der grangiveligt ligner noget, der kunne sidde og overveje at købe reb og gaffatape før en date......... ARGH! :panik:
4
Tally-ho
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 472

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 10. nov 2015, 12:27

milisa skrev:?!??! Beyond that, mostly digging?! Jeg antager, han forsøger at være morsom? Først et totalt misforstået forsøg på at være den stille og rolige hyggelige fyr, og så har nogen fortalt ham, at sarkasme er godt, eller hvad? Og så fra en, der grangiveligt ligner noget, der kunne sidde og overveje at købe reb og gaffatape før en date......... ARGH! :panik:
Er du sindsyg kvindemenneske?!! Det er en af de sjoveste profiler jeg nogensinde har set. Hvis du kommer forbi ham og ikke right swiper vil jeg blive skuffet på hele jeres køns vegne.

Billede
Billede
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. nov 2015, 14:33

Nej nu kan jeg altså godt mærke at jeg ikke skal gå for meget i clinch med sære mænd. :lol:
3 gange er jeg nu stødt på mænd der ikke vil være den der sender et foto først. Ikke at det er noget jeg normalt overhovedet vil bide mærke i, men når det ligefrem bliver noget de nævner så irriterer det mig.

Den første gang, spurgte jeg manden om han havde et foto, ja det havde han da, men FØRST når han havde set mit foto.
Hvorfor det? spurgte jeg. Jo for der var alt for mange kvinder på datingsider som snød og bedragede med den slags, og bare slet ikke sendte deres eget foto bagefter selvom de havde lovet det, svarede han. Øøøvkæj så.
Jeg sendte et foto, bare for at modbevise ham, og skrev at det var ret vildt at kalde folk bedragere pga fotos, og ikke fedt at blive mødt med mistillid. Han sendte selv foto retur og han var en helt almindelig høj, pæn, smilende fyr. Kort tid efter spurgte jeg ham om et eller andet, men det ville han så heller ikke svare på før jeg selv havde svaret på det samme, selvom jeg spurgte først :s så afbrød jeg kontakten.

Den næste startede på samme måde, da han sagde at han gerne sendte hvis jeg sendte først, spurgte jeg hvad så hvis jeg insisterede på det samme?
Så blev han bare helt vildt barnlig og tøset "Nej DU skal sende først :blush: " med rødmesmilier og det hele. Jeg har da sjældent oplevet så hurtigt at miste interessen totalt. Videre til næste.

Tredje gang var så lige for en times tid siden. Han insisterede også på at jeg skulle sende først, selvom det var mig der spurgte først. Igen spurgte jeg hvorfor. Jo altså fordi han havde oplevet at hans billeder blev misbrugt.
Jeg blev ved og ved med at spørge, han var ikke meget for at uddybe det, men efter sigende var der åbenbart nogle onde mennesker som havde kopieret hans fotos og skrevet onde tekster på dem, hvorefter de samme mennesker havde opsporet ham og fundet hans personlige email og sendt disse fotos med tekster på til hans mail for at håne ham. :forvirret2:
Jeg endte med at sige nej tak til at bytte fotos med ham. Enten var han nuts, og så skal han ikke have et foto, eller også er han indblandet i noget helt forrykt som jeg ikke gider være en del af.
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5105

Indlægaf ManicNinja » 10. nov 2015, 17:42

^Det dér er godt nok den sørgelige afdeling, Devil. For det virker jo bare skørt. Og er ikke engang sjovt på nogen måde.

P.s. Er det bare mig, der ikke forstår, hvad det skal hjælpe, om du sender dit billede først? Altså, de mener, de kan se på dit foto, om du er en bedrager, der vil bruge deres billede til sære ting eller? :gruble:

Aj, jeg er nok bare lige søvnhungrende nok til det her ...
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
DenBlødeJyde
Kort karma: 78
Likede indlæg: 904

Indlægaf DenBlødeJyde » 10. nov 2015, 18:03

Selebuksemanden har også sendt mig en like på endate.dk

Han kommer sq vidt omkring må man sige.
2
Brugeravatar
egernunge
Kort karma: 58
Likede indlæg: 410

Indlægaf egernunge » 10. nov 2015, 18:51

Dirtylittledevil skrev:Tredje gang var så lige for en times tid siden. Han insisterede også på at jeg skulle sende først, selvom det var mig der spurgte først. Igen spurgte jeg hvorfor. Jo altså fordi han havde oplevet at hans billeder blev misbrugt.
Jeg blev ved og ved med at spørge, han var ikke meget for at uddybe det, men efter sigende var der åbenbart nogle onde mennesker som havde kopieret hans fotos og skrevet onde tekster på dem, hvorefter de samme mennesker havde opsporet ham og fundet hans personlige email og sendt disse fotos med tekster på til hans mail for at håne ham. :forvirret2:
Jeg endte med at sige nej tak til at bytte fotos med ham. Enten var han nuts, og så skal han ikke have et foto, eller også er han indblandet i noget helt forrykt som jeg ikke gider være en del af.

Var det Michael Dyrby? :-D
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. nov 2015, 23:04

egernunge skrev:
Dirtylittledevil skrev:Tredje gang var så lige for en times tid siden. Han insisterede også på at jeg skulle sende først, selvom det var mig der spurgte først. Igen spurgte jeg hvorfor. Jo altså fordi han havde oplevet at hans billeder blev misbrugt.

Var det Michael Dyrby? :-D

Ja det er da lidt påfaldende at det lige er i dag :lol:
1

Tilbage til "Forhold og sex"