Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2548

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Rikke » 27. apr 2016, 20:37

Lurende Peber skrev:"Lækker på en mærkelig måde."
Noget lignende fik jeg også jævnligt stukket ud i min singletid.
Tror at det for en mand som modtager ofte er et forsøg på en venlig afvisning. Andre gange se nedenstående.
For en kvinde: Du er ikke så pæn, at jeg vil vise mig med dig, men vi kan godt knalde.

Pissetak! :D
Jeg tolkede det mere som: "Jeg gider virkelig gerne vise dig frem, for mine venner vil VIRKELIG tænke at jeg har scoret opad - men når det kommer til stykket kan jeg slet ikke knalde dig. Jeg er impotent og seriøst aktiv alkoholiker."
13
:whip:
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 216
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1991

Indlægaf Lurende Peber » 27. apr 2016, 21:02

Rikke skrev:Pissetak! :D
Jeg tolkede det mere som: "Jeg gider virkelig gerne vise dig frem, for mine venner vil VIRKELIG tænke at jeg har scoret opad - men når det kommer til stykket kan jeg slet ikke knalde dig. Jeg er impotent og seriøst aktiv alkoholiker."

Selv tak :devil:
:kys:
Du har helt sikkert ret. :gogo:
Ellers er manden jo ikke rigtigt klog :stoned:
1
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2548

Indlægaf Rikke » 27. apr 2016, 21:06

Lurende Peber skrev:
Rikke skrev:Pissetak! :D

Selv tak :devil:
:kys:
Du har helt sikkert ret. :gogo:
Ellers er manden jo ikke rigtigt klog :stoned:

Selvfølgelig har jeg ret? Og vi møder hinanden så mærkelige steder, at du ikke tør at sige andet :deer:
1
:whip:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11753

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. apr 2016, 18:34

spejl1.jpg

spejl2.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2387

Indlægaf Juki » 30. apr 2016, 18:44

Dirtylittledevil skrev:
spejl1.jpg

spejl2.jpg

Billede
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. apr 2016, 19:46

Der er en mand som ikke forstår mit afslag. Nu er jeg begyndt at svare ham, med søde men foruroligende informationer. Måske virker det. Ellers kan det muligvis stykkes sammen til en gyser-bestseller bagefter.

snigmorder.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. apr 2016, 19:56

Han er uskræmmelig. Jeg ved snart ikke hvad jeg mere kan finde på.

kattedame.jpg
14
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 30. apr 2016, 20:06

Dirtylittledevil skrev:
spejl1.jpg

spejl2.jpg

Hahaha :lol:
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 939
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8515

Indlægaf 2SHY » 30. apr 2016, 20:26

Dirtylittledevil skrev:Han er uskræmmelig. Jeg ved snart ikke hvad jeg mere kan finde på.

kattedame.jpg

Efterhånden overvejer man om han er blank, desperat eller begge dele :tie:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 30. apr 2016, 22:42

Dirtylittledevil skrev:Der er en mand som ikke forstår mit afslag. Nu er jeg begyndt at svare ham, med søde men foruroligende informationer. Måske virker det. Ellers kan det muligvis stykkes sammen til en gyser-bestseller bagefter.

snigmorder.jpg

Nogen mænd tænder bare på den slags. I gamle dage hyggede jeg mig på jubiichatten med fx. at sige, at jeg var virkelig tykt behåret på en meget stor procentdel af kroppen og havde væskende sår diverse steder - om de kendte nogen gode cremer. De fleste blev bare endnu mere ivrige og synes, at jeg var såå sjov, så jeg kan ikke anbefale det som metode til at skræmme dem væk. :D
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. apr 2016, 22:58

JessicaD skrev:
Nogen mænd tænder bare på den slags. I gamle dage hyggede jeg mig på jubiichatten med fx. at sige, at jeg var virkelig tykt behåret på en meget stor procentdel af kroppen og havde væskende sår diverse steder - om de kendte nogen gode cremer. De fleste blev bare endnu mere ivrige og synes, at jeg var såå sjov, så jeg kan ikke anbefale det som metode til at skræmme dem væk. :D

Det var lige præcis det der skete...

nemlig.jpg
9
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5105

Indlægaf ManicNinja » 30. apr 2016, 23:45

Come on, ladies. Hvis absurd og original humor nu pludselig er blevet det nye "nej tak", så kan jeg sateme godt forstå, de arme hankønskræ bliver både tiltrukket, forvirrede og vedholdende!

Altså, det er sjovt, det I gør. Men I havde da ikke for alvor ventet, at mænd lod jer være i fred efter det dér, vel? Shy synes ham her virker blank. Tænk, jeg synes, han virker, som om han i det mindste har en smule humor. :D

... Når dét er sagt: Jeg er helt med på, at I vist nok gør det her over for mænd, som I allerede har afvist ligeud, men som åbenbart er døve. :) Meeeen de her mænd er altså ikke nødvendigvis dumme, blot fordi de ikke på skrift og over for en fremmed kan finde rundt i alt jeres gas :lol:
8
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 1. maj 2016, 00:38

Jeg gjorde det nu mest for at få bare en lille smule sjov ud af nogen af de mærklige typer derinde. Fx sådan en lummer type, der skriver og spørger, om man skal knalde. Så var det da tillokkende, hvis man sad og havde en lidt sløv aften på kostskolen, og de andre alligevel sad og lavede lektier på deres værelser! :D Så måtte man jo få et eller andet sjovt ud af det, og så galt det jo selvfølgelig om at køre den så langt ud som muligt. Så det var egentlig ikke som sådan en afvisning - det var bare underholdning, men de blev i hvert fald ikke skræmt væk af det, så derfor kan jeg ikke anbefale den metode til formålet. :D

Får lige flashback til "ostebålet" - har I hørt den? :D Det er meget af den samme humor! :lol: De kører den så bare 1000 gange længere ud!! :D

https://www.youtube.com/watch?v=Q4UAuwDIA1w
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. maj 2016, 06:00

Altså i mit tilfælde så havde jeg sagt nej før alt det der :) Et helt almindeligt tydeligt nej. Som jeg også skriver herinde, så starter alt det skøre først da han ikke accepterer mit nej. Fordi jeg kedede mig :-D
2
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 805

Indlægaf klumphen » 1. maj 2016, 20:06

Har en på tinder der stopper med at svare, for så nogle dage efter at like' det sidste jeg skrev.
Barnlig som jeg er, kvitterede jeg denne gang med at like' det sidste hun havde skrevet. Så må jeg se hvad hun siger til det :D
3

Tilbage til "Forhold og sex"