Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2270

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Zombie » 3. maj 2016, 11:25

Jeg sad med en nabo-veninde og gloede profiler på Elite Daters. Flere af mændenes profiler havde sådan en underliggende feel af self-awesomeness. Åh gud, de synes selv at de er for nice!!
Der var en klar sammenhæng mellem ovenstående, og folk uddannet fra CBS eller jura...

Kvindernes profiler var ikke meget bedre. De var så generiske og intetsigende, at de kunne stamme fra den samme kvinde alle sammen. Og så var det slående, hvor mange kvinder der ikke nævnte noget om en konkret hobby eller ting de foretager sig. Jeg mener - de fleste spiser jo mad og ses med venner/veninder, er det virkelig noget man fremhæver i en datingprofil som et særkende? Som noget der beskriver én?
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11739

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. maj 2016, 11:36

Jeg undrer mig også jævnligt over intetsigende profiler. Jeg ved ikke om disse mennesker tror deres blotte eksistens er nok til at drage det modsatte køn. Det gælder også i de forsidebeskeder som man betaler for, og som man må formode skal indeholde noget der lokker andre til at tjekke ens profil. Dér kan sådan noget som det her godt undre mig:

uspændende.jpg

Var det virkelig det mest catchy de kunne finde på?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
The more I eat the butter I feel
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5904

Indlægaf Smiling_Goat » 3. maj 2016, 13:36

Dirtylittledevil skrev:Jeg undrer mig også jævnligt over intetsigende profiler. Jeg ved ikke om disse mennesker tror deres blotte eksistens er nok til at drage det modsatte køn. Det gælder også i de forsidebeskeder som man betaler for, og som man må formode skal indeholde noget der lokker andre til at tjekke ens profil. Dér kan sådan noget som det her godt undre mig:

uspændende.jpg

Var det virkelig det mest catchy de kunne finde på?

Det er faktisk lige før, at beskeden: "SE PÅ MIG!!1!" (som jo faktisk i virkeligheden er det, de vil sige) ville virke bedre.

For helt ærligt, det ville jeg. Hvis nogen skrev sådan på forsiden, ville jeg tænke: "Jo, men hvorfor?" Og kigge på hans profil.
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. maj 2016, 20:41

Jeg har manderod nok i mit liv som det er lige nu, så jeg er ikke så datingaktiv for tiden. Jeg får heller ikke det store af henvendelser på endate så det passer jo fint.

I går fik jeg dog en, fra en "tom" profil, hverken foto eller beskrivelse eller andet var udfyldt, kun alder og by, som jeg tror er "tvangs-info".
Han spurgte om adgang til mine fotos.
Jeg svarede at han jo kunne starte med at fortælle lidt om sig selv og evt selv sende et foto, så ville jeg gerne se på det. (Han boede i en lille by meget tæt på, så det var vel lige dele nysgerrighed og hmm kan det måske være noget?)
Derefter loggede jeg ud, jeg gider ikke rigtig surfe rundt derinde for tiden.

Her til eftermiddag logger jeg så ind igen. Og selvfølgelig viser det sig at han er en mega knold.
Han har startet i går med på forhånd at blive sur og fornærmet over at så vil jeg jo sikkert slet ikke sende et foto retur til ham, hvis det er ham som skal starte med at vise foto (Hvorfor oplever jeg igen og igen mænd med denne sære foto-fobi? :stoned: )
Nå men han sender da så et foto, det klassiske badeværelses-selfie lige ved siden af åbent toilet. Meget charmerende.
Derefter en lille fortælling om hvor skuffet han er over denne datingside og dens kvinder.

Og 5 minutter senere et brev som lyder "Hold op en gang ord gas fra dig af .. må jeg sige"
Jeg har vel at mærke ikke skrevet noget siden jeg bad om en beskrivelse af ham og et foto, bagefter loggede jeg ud. Dvs 1 brev i alt.

Jeg skriver så, tak for dine breve, hvad mener du med ordgas?
Jeg kan se han har været logget ind, men han har ikke svaret :stoned: Men det er vist også helt i orden.
9
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4106

Indlægaf Viskelæder » 4. maj 2016, 21:33

Det skal din profiltekst være: "Fuld af ordgas"
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. maj 2016, 21:40

Viskelæder skrev:Det skal din profiltekst være: "Fuld af ordgas"

Åh ja, jeg kan have sådan en lille faktaboks "Det siger folk om mig:" :-D
6
Brugeravatar
Lady Murtagh
Kort karma: 1
Geografisk sted: Varde
Likede indlæg: 21

Indlægaf Lady Murtagh » 20. maj 2016, 00:07

JessicaD skrev:Jeg gjorde det nu mest for at få bare en lille smule sjov ud af nogen af de mærklige typer derinde. Fx sådan en lummer type, der skriver og spørger, om man skal knalde. Så var det da tillokkende, hvis man sad og havde en lidt sløv aften på kostskolen, og de andre alligevel sad og lavede lektier på deres værelser! :D Så måtte man jo få et eller andet sjovt ud af det, og så galt det jo selvfølgelig om at køre den så langt ud som muligt. Så det var egentlig ikke som sådan en afvisning - det var bare underholdning, men de blev i hvert fald ikke skræmt væk af det, så derfor kan jeg ikke anbefale den metode til formålet. :D

Får lige flashback til "ostebålet" - har I hørt den? :D Det er meget af den samme humor! :lol: De kører den så bare 1000 gange længere ud!! :D

https://www.youtube.com/watch?v=Q4UAuwDIA1w

What the fuck is that ha ha ha
0
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 21. maj 2016, 19:08

15. april:
Jessica ;) Two eyes look into each other when we meet. You feel the tingle go up your spine as your back instinctively arches and your lips send a smile back to the stranger. But the eyes don't look away. You are being watched and you LOVE it! That feeling of excitement and electricity starts in your tummy *kyssemund-smiley*

Mm.. what do you value in a Man ?

(Jeg svarer ikke, da jeg synes, han virker mega spøjs!)

19. april:
Jess do you always vanish into thin air like this after tempting me with your savy, mouth watering photos ??

( :gruble: )

21. maj - dvs over en måned senere:
Jessica what is a lovely lady like you doing alone after long hard week, without a tender, firm touch of a man, a man to sooth you, massage all those muscle aches, tensions and stress away from you and refresh you to be ready for next week or daily ?

Manden er meget insisterende. Det er næsten pinligt at svare nu, men tror måske, han kunne være meget sjov! :lol: :stoned:
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. maj 2016, 20:46

JessicaD skrev:
Manden er meget insisterende. Det er næsten pinligt at svare nu, men tror måske, han kunne være meget sjov! :lol: :stoned:

Jøsses, er dét inde fra Endate? :forvirret2:
Jeg kan huske at der var en derinde som altid skrev på engelsk og ret kryptisk, men mig sendte han kun få små sætninger :sur:
1
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 21. maj 2016, 22:58

Ja, det er det. :) Meget mystisk type. :D
1
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2270

Indlægaf Zombie » 22. maj 2016, 07:13

Han lyder som om han læste Twilight og tænkte, det er dét kvinderne vil have!!
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. maj 2016, 07:17

Haha, det får mig til at tænke på den person som gennemførste en sms-samtale hvor han/hun kun måtte bruge filmcitater fra viiistnok Silence of the Lambs :-D
3
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 22. maj 2016, 07:21

Så han vil gerne finde en illoyal kvinde? :gruble:
1
:whip:
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1985

Indlægaf Lurende Peber » 22. maj 2016, 07:41

Rikke skrev:Så han vil gerne finde en illoyal kvinde? :gruble:

Det er vel ikke illoyalt, hvis det er aftalt?
2
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 22. maj 2016, 07:43

Lurende Peber skrev:
Rikke skrev:Så han vil gerne finde en illoyal kvinde? :gruble:

Det er vel ikke illoyalt, hvis det er aftalt?

Præcist? Så hvorfor gøre opmærksom på, at han selv vil være loyal?
0
:whip:

Tilbage til "Forhold og sex"