Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 579
Likede indlæg: 5114

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 4. aug 2016, 14:23

Lys skrev:
ManicNinja skrev:Er ret vild med, jeg lige har spottet en mand, der (citat) "er vild med at gå lange ture på Strøget".

Hvordan gør man det? Jeg mener - SÅ lang er Strøget da heller ikke ... :gruble:

Jeg ville blive ret bekymret over, at en mand fandt det attraktivt at opholde sig længere end højst nødvendigt i det turistinferno :nerve: På den anden side må en mand, der slapper af i det miljø, besidde en helt eminent indre ro :gruble:

Jeg hader Strøget, hvis nogen skulle være i tvivl :lol2:

Fuldkommen enig. I det hele - og skøn pointe med den indre ro. :lol: Havde jeg ikke overvejet. undgår også selv Strøget ret konsekvent. Med mindre jeg decideret har et ærinde dér.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 4. aug 2016, 14:24

MOGA skrev:
ManicNinja skrev:Er ret vild med, jeg lige har spottet en mand, der (citat) "er vild med at gå lange ture på Strøget".

Er han mon vagt?

Du siger noget ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 4. aug 2016, 14:25

ManicNinja skrev:
MOGA skrev:

Er han mon vagt?

Du siger noget ...

Hvis du er rigtig sød, kan det være, at han vil give dig en rundvisning en dag.
1
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 4. aug 2016, 15:01

MOGA skrev:
ManicNinja skrev:
MOGA skrev:

Er han mon vagt?

Du siger noget ...

Hvis du er rigtig sød, kan det være, at han vil give dig en rundvisning en dag.

*Yikes*
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10294

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. aug 2016, 16:44

Måske er han SÅ vild med Strøget, at han går op og ned ad gaden igen og igen. Så KAN det jo godt blive en lang tur.
3
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1165
Likede indlæg: 6831

Indlægaf Wizzze » 4. aug 2016, 16:51

Kvinder i USA har virkelig virkelig høje krav :8:

https://www.buzzfeed.com/lyapalater/hah ... vrNNxb8M59

Når han ikke engang kunne finde en date, hvordan skulle en dødelig halvkedelig gennemsnitsmand have en chance? :-D
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3461

Indlægaf HappyPaww » 4. aug 2016, 17:05

Wizzze skrev:Kvinder i USA har virkelig virkelig høje krav :8:

Når han ikke engang kunne finde en date, hvordan skulle en dødelig halvkedelig gennemsnitsmand have en chance? :-D

Nu skriver de jo også - ganske humoristisk - at kvinderne ikke ville tro på, at profilen var ægte... Og det er nok også størstedelen af "kendisprofilerne" der er fake, så det er jo ikke fordi man ikke synes han er lækker - men simpelthen tænker at der er for godt til at være sandt. Surt show når det så faktisk ER Zac :D[/quote]
3
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 22
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 343

Indlægaf Venus222 » 4. aug 2016, 17:43

Wizzze skrev:Kvinder i USA har virkelig virkelig høje krav :8:

Det er fanme sjovt! :D
0
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 4. aug 2016, 17:43

"Jeg arbejder med transport og renovation". Altså, skraldemand (hedder det stadig det?). Hvorfor ikke bare stå ved det arbejde man har, og vær stolt over at have et?
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 4. aug 2016, 23:06

Minou skrev:Jeg modtog denne:"Er din hund aggressiv? Det er jo en kamphund".
Mig:"Hun bider kun idioter".
Ham:"Hvor mange har hun bidt?"
Mig:"Ingen endnu, skal vi på date?".
Ham:"Kun hvis hunden bliver hjemme".
Mig:"Så gider jeg ikke."

Hun er så en Dobermann, og ingen listehund.

Han er da ærlig :lol:
0
cola
Kort karma: 14
Likede indlæg: 219

Indlægaf cola » 5. aug 2016, 08:06

Mænd der efter at have skrevet til mig, og sendt et billede spørger om ikke jeg vil sende et af mig selv til dem. Dertil svarer jeg nej, jeg sender aldrig billeder af mig selv, hverken til folk jeg snakker med på datingsider eller til folk jeg kender irl.
Det underlige er så at nogle af disse mænd så vælger at lade den fise ud der, jeg er nu gået over til ny strategi, der er billede på min profil, jeg har måske set et af ham (for mig betyder billede ikke det vilde), og hvis han vil have flere får han denne kommentar "et billede er ikke det jeg skal tænde på, det viser ikke hvem du er eller hvordan du ser ud, det er et øjebliksbillede taget ud fra den bedste position du kan stå, det jeg søger er en jeg irl kan tænde på"
Det virker sjovt nok bedre, måske fordi jeg er typen... 3 brev og vi mødes, da jeg ikke vil være penneven :-)
2
cola

Indlægaf cola » 5. aug 2016, 13:37

Uhha... mine billeder er åbenbart dårlige, de er alle taget af en professionel fotograf, man kan knap nok se mig (undtagen på endate.dk), nogen mænd er åbenbart ikke helt så interesseret i hvordan jeg ser ud på billeder som irl, nok lidt som mig, jeg ser da på deres billede, men ikke noget der betyder noget for mig, undtagen hvis jeg kan se de ikke har nogen tænder i munden.

Ja sådan to dates har jeg også prøvet, de burde måske lige have nævnt at de manglede alle tænder på nær en pløk eller 2 :-)
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 474

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 5. aug 2016, 16:13

cola skrev:Mænd der efter at have skrevet til mig, og sendt et billede spørger om ikke jeg vil sende et af mig selv til dem. Dertil svarer jeg nej, jeg sender aldrig billeder af mig selv, hverken til folk jeg snakker med på datingsider eller til folk jeg kender irl.
Det underlige er så at nogle af disse mænd så vælger at lade den fise ud der, jeg er nu gået over til ny strategi, der er billede på min profil, jeg har måske set et af ham (for mig betyder billede ikke det vilde), og hvis han vil have flere får han denne kommentar "et billede er ikke det jeg skal tænde på, det viser ikke hvem du er eller hvordan du ser ud, det er et øjebliksbillede taget ud fra den bedste position du kan stå, det jeg søger er en jeg irl kan tænde på"
Det virker sjovt nok bedre, måske fordi jeg er typen... 3 brev og vi mødes, da jeg ikke vil være penneven :-)
Du syntes det er underligt at nogle mænd ikke er specielt interesseret i at fortsætte med at skrive med en der ikke vil sende et billede? Men hvorfor når de spørger om et billede af dig, svarer du med hvad der tænder dig selv? Det er vel for deres egen skyld de spørge om et billede.
1
cola

Indlægaf cola » 5. aug 2016, 16:36

Vlad Kalashnikov skrev:
cola skrev:Mænd der efter at have skrevet til mig, og sendt et billede spørger om ikke jeg vil sende et af mig selv til dem. Dertil svarer jeg nej, jeg sender aldrig billeder af mig selv, hverken til folk jeg snakker med på datingsider eller til folk jeg kender irl.
Du syntes det er underligt at nogle mænd ikke er specielt interesseret i at fortsætte med at skrive med en der ikke vil sende et billede? Men hvorfor når de spørger om et billede af dig, svarer du med hvad der tænder dig selv? Det er vel for deres egen skyld de spørge om et billede.

Nej jeg syntes ikke det er underligt, de er bare overflade basseret og det er jeg ikke. Og hvis du ikke kan se hvorfor jeg skriver hvad jeg skal tænde på, så hører du nok ikke til i parlivet, for jeg håber sandelig ikke du bare er i et forhold fordi du syntes det er behageligt, men fordi du faktisk tænder på den du er i forhold med.
Og hvad gør et billede i forhold til irl ? for selvom mine billeder er helt nye, så viser de hverken min latter, udstråling eller charme, de er kun et koldt billede uden varme, og derfor kan jeg ikke se hvad de skal bruge flere billeder til... for husk, der er billede på min profil.
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 6. aug 2016, 17:47

Minou skrev:
Dikus skrev:
Minou skrev:Jeg modtog denne:"Er din hund aggressiv? Det er jo en kamphund".
Mig:"Hun bider kun idioter".
Ham:"Hvor mange har hun bidt?"
Mig:"Ingen endnu, skal vi på date?".
Ham:"Kun hvis hunden bliver hjemme".
Mig:"Så gider jeg ikke."

Hun er så en Dobermann, og ingen listehund.

Han er da ærlig :lol:

Jeg vil nok mere sige uvidende, men det bliver i hvert fald ikke ham jeg taber mit hjerte til :nerve:

Neeeej. Ærlig. Da du oplyser, hun kun bidder idioter, konkluderer han, hun nok hellere må blive hjemme :cool:
7

Tilbage til "Forhold og sex"