Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 107
Likede indlæg: 964

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Evapeva » 8. aug 2016, 17:02

Lys skrev:Jeg ville blive ret bekymret over, at en mand fandt det attraktivt at opholde sig længere end højst nødvendigt i det turistinferno :nerve: På den anden side må en mand, der slapper af i det miljø, besidde en helt eminent indre ro :gruble:

Jeg hader Strøget, hvis nogen skulle være i tvivl :lol2:

Det kunne jo være i en anden by. De findes. :D

Smider lige en disclaimer, før den kommer ("Strøget henviser da kun til KBH?"): http://sproget.dk/lookup?SearchableText=str%C3%B8get
3
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Lys
Kort karma: 41
Likede indlæg: 769

Indlægaf Lys » 8. aug 2016, 18:18

Evapeva skrev:
Lys skrev:Jeg ville blive ret bekymret over, at en mand fandt det attraktivt at opholde sig længere end højst nødvendigt i det turistinferno :nerve: På den anden side må en mand, der slapper af i det miljø, besidde en helt eminent indre ro :gruble:

Smider lige en disclaimer, før den kommer ("Strøget henviser da kun til KBH?"): http://sproget.dk/lookup?SearchableText=str%C3%B8get

Det kunne godt være, men hvis man vil gå en lang tur på et strøg, så kræver det jo, at strøget har en vis længde, og det i Kbh er jo Danmarks (verdens?) længste gågade :-p

Jeg kan i øvrigt ikke se af dit link, at Strøget (som egenavn) kan henvise til andre gader end det i København, men jeg er helt enig i, at begrebet "et strøg" er en generel betegnelse for en type gade.

*skyldig i københavneri :afro: *
1
JoyNips
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2965

Indlægaf JoyNips » 8. aug 2016, 19:12

Lys skrev:Det kunne godt være, men hvis man vil gå en lang tur på et strøg, så kræver det jo, at strøget har en vis længde, og det i Kbh er jo Danmarks (verdens?) længste gågade :-p

Tror faktisk måske nok at gågaden i Esbjerg er længere... Men der er vist lidt uenighed.
0
Lys
Kort karma: 41
Likede indlæg: 769

Indlægaf Lys » 8. aug 2016, 19:19

JoyNips skrev:
Lys skrev:Det kunne godt være, men hvis man vil gå en lang tur på et strøg, så kræver det jo, at strøget har en vis længde, og det i Kbh er jo Danmarks (verdens?) længste gågade :-p

Tror faktisk måske nok at gågaden i Esbjerg er længere... Men der er vist lidt uenighed.

Haha, godt ord igen :D Spørgsmålet er jo så, om den er hyggelig :-p
0
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 107
Likede indlæg: 964

Indlægaf Evapeva » 8. aug 2016, 19:32

Lys skrev:
Evapeva skrev:

Det kunne godt være, men hvis man vil gå en lang tur på et strøg, så kræver det jo, at strøget har en vis længde, og det i Kbh er jo Danmarks (verdens?) længste gågade :-p

Jeg kan i øvrigt ikke se af dit link, at Strøget (som egenavn) kan henvise til andre gader end det i København, men jeg er helt enig i, at begrebet "et strøg" er en generel betegnelse for en type gade.

*skyldig i københavneri :afro: *

A-ok med mig. Jeg elsker København. :D Og Strøget, men ja, der er knald på. :lol:

*Asporing af tråden off, undskyld - elsker også denne tråd*
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 15. aug 2016, 01:51

Jeg har fået den vildeste smoothtalker-beundrer, som bare skriver den ene mere hede "kærlighedserklæring" efter den anden. Han er virkelig ustoppelig, selvom jeg oftest ikke svarer eller bare giver et mega kedeligt svar. Jeg forstår ikke, hvad der foregår for ham, og hvor det kommer fra, men det er ret underholdende og mega fucked up på samme tid.

15. april:
"Jessica ;) Two eyes look into each other when we meet. You feel the tingle go up your spine as your back instinctively arches and your lips send a smile back to the stranger. But the eyes don't look away. You are being watched and you LOVE it! That feeling of excitement and electricity starts in your tummy (smiley med kysselæber) Mm.. what do you value in a Man ?"

(Jeg svarer ikke)

19. april:
Jess do you always vanish into thin air like this after tempting me with your savy, mouth watering photos ??

(Jeg svarer ikke)

21. maj:
"Jessica :) what is a lovely lady like you doing alone after long hard week, without a tender, firm touch of a man, a man to sooth you, massage all those muscle aches, tensions and stress away from you and refresh you to be ready for next week or daily ?

Jeg svarer, at jeg sidder i sofaen og ser film! :P

Mand: "Ooh ! the sofa is soft, warm and comfy but not that soothing to knead you as you desire to be as a woman in a man's arms ;) so what are you watching and how was your day?"

Jeg siger, at han da vel nok er en smooth talker. :D

Mand: Thanks for complement ;) so how come your single yet surrounded by all these roosters here ? Hehe... do you bite alot?

Jeg stopper med at svare, da det trods alt - selv for mig :D - bliver lidt for plat.

23. maj:
Jessica ;) what is your skype er talk sweetie ? Mine is XXXXX

13. august. AUGUST!!!!:
"Jessica ;) I can’t stop dreaming of your beautiful body...your sexy stomach, your soft curves and your gorgeous legs.. how have you been ? What is your whatsapp we talk there and meet in Real ?"

Jeg svarer, at han ikke har set et billede af min krop, så det er lidt mærkeligt, at han siger de ting? :p

14. august:
Jessica ♡ i love every bit that is You and i am looking forward to
admiring you in real life, be your Man and get couple of kids together ;)
what is your whatsapp/number ?

14. august:
Jessica *kyssesmiley* My fingers are actually muscular from all this texting when they should be holding you tender . What do you say we meet for a real chat? my whatsapp/number is ******** and yours ?

Hold nu kæft altså!!! :D :D Tanken om sådan en lille mand med MEGET muskuløse fingre, der bare gerne vil have fat i min krop og røre den blidt, er klart en af hans bedste til dato. :lol:
16
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1916

Indlægaf Purple Haze » 15. aug 2016, 05:40

Ej men eeeeeew!
8
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 428
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6127

Indlægaf LadyFox » 15. aug 2016, 07:31

JessicaD skrev:Jeg har fået den vildeste smoothtalker-beundrer, som bare skriver den ene mere hede "kærlighedserklæring" efter den anden. Han er virkelig ustoppelig, selvom jeg oftest ikke svarer eller bare giver et mega kedeligt svar. Jeg forstår ikke, hvad der foregår for ham, og hvor det kommer fra, men det er ret underholdende og mega fucked up på samme tid.

15. april:
"Jessica ;) Two eyes look into each other when we meet. You feel the tingle go up your spine as your back instinctively arches and your lips send a smile back to the stranger. But the eyes don't look away. You are being watched and you LOVE it! That feeling of excitement and electricity starts in your tummy (smiley med kysselæber) Mm.. what do you value in a Man ?"

(Jeg svarer ikke)

19. april:
Jess do you always vanish into thin air like this after tempting me with your savy, mouth watering photos ??

(Jeg svarer ikke)

21. maj:
"Jessica :) what is a lovely lady like you doing alone after long hard week, without a tender, firm touch of a man, a man to sooth you, massage all those muscle aches, tensions and stress away from you and refresh you to be ready for next week or daily ?

Jeg svarer, at jeg sidder i sofaen og ser film! :P

Mand: "Ooh ! the sofa is soft, warm and comfy but not that soothing to knead you as you desire to be as a woman in a man's arms ;) so what are you watching and how was your day?"

Jeg siger, at han da vel nok er en smooth talker. :D

Mand: Thanks for complement ;) so how come your single yet surrounded by all these roosters here ? Hehe... do you bite alot?

Jeg stopper med at svare, da det trods alt - selv for mig :D - bliver lidt for plat.

23. maj:
Jessica ;) what is your skype er talk sweetie ? Mine is XXXXX

13. august. AUGUST!!!!:
"Jessica ;) I can’t stop dreaming of your beautiful body...your sexy stomach, your soft curves and your gorgeous legs.. how have you been ? What is your whatsapp we talk there and meet in Real ?"

Jeg svarer, at han ikke har set et billede af min krop, så det er lidt mærkeligt, at han siger de ting? :p

14. august:
Jessica ♡ i love every bit that is You and i am looking forward to
admiring you in real life, be your Man and get couple of kids together ;)
what is your whatsapp/number ?

14. august:
Jessica *kyssesmiley* My fingers are actually muscular from all this texting when they should be holding you tender . What do you say we meet for a real chat? my whatsapp/number is ******** and yours ?

Hold nu kæft altså!!! :D :D Tanken om sådan en lille mand med MEGET muskuløse fingre, der bare gerne vil have fat i min krop og røre den blidt, er klart en af hans bedste til dato. :lol:

Argh. Han lyder præcis som jeg forstiller mig de der catfish-typer der snyder ensomme forelskede kvinder på nettet for penge lyder :nerve:
7
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 15. aug 2016, 13:27

Jeg har fortsat ikke svaret, og her i dag ligger så denne:

"I’m so excited to see you this weekend…to kiss your lips…to touch your face...to look into your eyes what is your number baby?"

Fuck han er freaky. :tie:
3
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 119

Indlægaf Petrix » 15. aug 2016, 14:09

JessicaD skrev:Jeg har fortsat ikke svaret, og her i dag ligger så denne:

"I’m so excited to see you this weekend…to kiss your lips…to touch your face...to look into your eyes what is your number baby?"

Jeg synes Han er sej :danse:
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4160

Indlægaf decibell » 15. aug 2016, 15:07

JessicaD skrev:Jeg har fortsat ikke svaret, og her i dag ligger så denne:

Hvem siger, det er en han? :P Det kan sagtens være en kvinde, der sidder og catfisher.

Men seriøst, h*n er sgu noget creepy.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 15. aug 2016, 16:03

Tja, man kan jo kun gå ud fra det, som de har noteret på deres profil mht. køn. :D Men ja, han lader sig da ikke lige sådan slå ud, når han først har udset sig et mål. :p
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4160

Indlægaf decibell » 15. aug 2016, 16:09

JessicaD skrev:Tja, man kan jo kun gå ud fra det, som de har noteret på deres profil mht. køn. :D Men ja, han lader sig da ikke lige sådan slå ud, når han først har udset sig et mål. :p

Jeg kan ikke lade være med at tænke, at hvis han reagerer sådan UDEN at have set et billede af din krop, så må han da få et hjerteslag af lutter begejstring, hvis han ser et billede. :lol:
6
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 580
Likede indlæg: 5117

Indlægaf ManicNinja » 17. aug 2016, 22:21

JessicaD skrev:Tja, man kan jo kun gå ud fra det, som de har noteret på deres profil mht. køn. :D Men ja, han lader sig da ikke lige sådan slå ud, når han først har udset sig et mål. :p

Et eller andet sted i verden sidder 5-10 kvinder og pukler med at skrive drivende sentimentale og overdrevne beskeder, fordi deres catfish-chef presser dem til det, og de skal tjene nogle hurtige penge.

Jeg synes, Debatten må yde lidt til kulturudvekslingen. Vi kan svare på skift ... Udfordring: At se hvor længe vi kan holde den gående uden at hoste op med betalingsoplysninger af den ene eller den anden art.
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 17. aug 2016, 22:31

Nu synes jeg, at I piller min romance helt fra hinanden. :(

Jeg fik i øvrigt breve inkl billede i går fra en, der skrev nogen af de samme typer beskeder, men benægtede at være samme som ovenstående. :stoned: Det var en mørk mand. :D
3

Tilbage til "Forhold og sex"