Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 89
Likede indlæg: 1458

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DenSyngendeLussing » 19. aug 2016, 10:45

Tinder er fandme så kanon.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
cola
Kort karma: 14
Likede indlæg: 201

Indlægaf cola » 19. aug 2016, 10:56

Gifte mænd der skriver: Jamen det er jo ikke dig der har problemet, så kom nu ... når jeg afviser at have sex med dem, netop fordi de er gift.

Er der virkelig kvinder derude der godtager den undskyldning, og dyrker sex med en gift mand, for det er jo ikke "mig" der har problemet, det er ham.
5
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5863

Indlægaf Smiling_Goat » 19. aug 2016, 11:21

Og hvor skønt for konen at blive refereret til som "problemet"

What a charmer
10
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10149

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. aug 2016, 11:42

Petrix skrev:
JessicaD skrev:Jeg har fortsat ikke svaret, og her i dag ligger så denne:

"I’m so excited to see you this weekend…to kiss your lips…to touch your face...to look into your eyes what is your number baby?"

Fuck han er freaky. :tie:

Jeg synes Han er sej :danse:

Hvorfor?
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
JackieO
Kort karma: 18
Likede indlæg: 344

Indlægaf JackieO » 19. aug 2016, 12:07

DenSyngendeLussing skrev:Tinder er fandme så kanon.

Og en halv time senere satte en gæst på Jensens Bøfhus tænderne i et dejligt stykke kyllingebryst med tilhørende salatbuffet :slem:
6
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 109

Indlægaf Petrix » 19. aug 2016, 12:56

DetSorteCirkus skrev:
Petrix skrev:

"I’m so excited to see you this weekend…to kiss your lips…to touch your face...to look into your eyes what is your number baby?"

Hvorfor?

Hvis JessicaD synes han er så forfærdelig, så kan hun jo bare slette, blokere eller afmatche ham.
Nogle mænd får måske svar på ca. 5 % af deres henvendelser, så måske øver han sig bare på at skrive nogle søde beskeder med en forhåbning om at få en reaktion.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 20. aug 2016, 14:29

Petrix skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Petrix skrev:

Hvorfor?

Hvis JessicaD synes han er så forfærdelig, så kan hun jo bare slette, blokere eller afmatche ham.
Nogle mænd får måske svar på ca. 5 % af deres henvendelser, så måske øver han sig bare på at skrive nogle søde beskeder med en forhåbning om at få en reaktion.

Heh!

Tror han skal øve sig noget mere hvis han sigter efter søde beskeder :lol2:

Men ja!
Smag og behag.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 20. aug 2016, 15:54

I øvrigt, jeg kan jo huske, at der tidligere i denne efterhånden lange tråd har været diskussion om mand vs. kvinde, og hvem der oftest forventes at tage kontakten først. Jeg er for første gang kommet på Tinder og jeg kan kun sige, at det i 90% af matchtilfælde er mig, der skriver først - jeg har simpelthen ikke tid til at vente på, at mændene får fingeren ud derinde, der kan jo åbenbart tage dagevis! :D
4
cola
Kort karma: 14
Likede indlæg: 201

Indlægaf cola » 20. aug 2016, 18:13

DenSyngendeLussing skrev:I øvrigt, jeg kan jo huske, at der tidligere i denne efterhånden lange tråd har været diskussion om mand vs. kvinde, og hvem der oftest forventes at tage kontakten først. Jeg er for første gang kommet på Tinder og jeg kan kun sige, at det i 90% af matchtilfælde er mig, der skriver først - jeg har simpelthen ikke tid til at vente på, at mændene får fingeren ud derinde, der kan jo åbenbart tage dagevis! :D

Men har du held med det ? for jeg tror at mange mænd er bange for kvinder der tager initiativet.
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 20. aug 2016, 18:50

cola skrev:
DenSyngendeLussing skrev:I øvrigt, jeg kan jo huske, at der tidligere i denne efterhånden lange tråd har været diskussion om mand vs. kvinde, og hvem der oftest forventes at tage kontakten først. Jeg er for første gang kommet på Tinder og jeg kan kun sige, at det i 90% af matchtilfælde er mig, der skriver først - jeg har simpelthen ikke tid til at vente på, at mændene får fingeren ud derinde, der kan jo åbenbart tage dagevis! :D

Men har du held med det ? for jeg tror at mange mænd er bange for kvinder der tager initiativet.

Ja, det synes jeg bestemt. Jeg er dog ikke typen, der kan finde ud af at koncentrere mig ordentligt om flere mænd på én gang, så ud af de mænd, der svarede (og det har stort set været dem alle) har jeg valgt ham ud, som jeg følte den bedste kemi med over skrift - vi skal på date i næste uge. Så jeg føler ikke, at mændene bliver skræmte på nogen måde, men det hjælper selvfølgelig nok på det, at jeg er både sød og sjov. :)
5
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 21. aug 2016, 12:38

Nu begynder manden at skrive på dansk. Eller - noget der skal forestille dansk. :P Det er krydret fint med et par smiley´er, som ikke kan læses her på debatten:

"Jessica (kys) Da jeg var tabt
Jeg kunne ikke se
Al den skønhed og spekulerer
Indpakning omkring mig
Jeg var alene
Drømmer om dig (rose) Jessica, din varme smil, charmerende øjne
Åh jeg kunne ikke forestille mig
Denne drøm går i opfyldelse kun med Dig, Jessica (smiley med hjerter der flyver rundt)"

Nyder dy dagen ?"
7
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 21. aug 2016, 12:42

For sjov har jeg lige prøvet at kigge lidt rundt på de ældre kvinders profiler. Det er skræmmende læsning. Der er flere, der skriver noget ala "søger renlig og ædruelig mand", og flere efterlyser også en mand, der skal være indstillet på sex af og til. Den ene skriver direkte "jeg søger en mand (viril)". Ej, men altså... mon alle mænd på den side har mistet sexlysten og glemmer at gå i bad, når de har passeret de 50, siden det ligefrem skal pensles ud på den måde? :gruble:
8
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 21. aug 2016, 13:08

Disse 3 beskeder er skrevet af samme mand i dag på forsiden:

1. rigtige mænd vejer over 100 kg godmorgen til jer håber i har fået en gode weekden

2. nu har jeg vært her inde i 2-3 år jeg ved ikke om det r her inde man skal finde en kæreste om man heller skal ud i irl og finde en.. endnu en weekenden ud date

3. Håber alle har haft en gode weekend jeg overvejer at gå til styrketræning for at tabe mig har lige besluttet mig for i dag at starte noget vil med....

Vi kender det vel alle. Man har en holdning, til man får en ny. :D
10
Brugeravatar
Pyjamas
Kort karma: 21
Likede indlæg: 180

Indlægaf Pyjamas » 21. aug 2016, 13:19

JessicaD skrev:Disse 3 beskeder er skrevet af samme mand i dag på forsiden:

1. rigtige mænd vejer over 100 kg godmorgen til jer håber i har fået en gode weekden

2. nu har jeg vært her inde i 2-3 år jeg ved ikke om det r her inde man skal finde en kæreste om man heller skal ud i irl og finde en.. endnu en weekenden ud date

3. Håber alle har haft en gode weekend jeg overvejer at gå til styrketræning for at tabe mig har lige besluttet mig for i dag at starte noget vil med....

Vi kender det vel alle. Man har en holdning, til man får en ny. :D

Regner han med, at man lægger damer ned ved at skrive sådan? Uanset hvor pæn han er, ville jeg da stå helt da på det klynk :ticks:
4
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 21. aug 2016, 13:45

Der er ikke billede på profilen. :D
0

Tilbage til "Forhold og sex"