Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2273

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf didas » 13. nov 2015, 12:14

Dirtylittledevil skrev:Mød Citatmanden.

citat.jpg

Aldrig date en, der har citat fra Kung Fu Panda på sin profil... :nerve:
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 217
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1992

Indlægaf Lurende Peber » 13. nov 2015, 14:40

didas skrev:Aldrig date en, der har citat fra Kung Fu Panda på sin profil... :nerve:

:ticks: But......? "There is no charge for awesomeness"
3
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 14. nov 2015, 16:21

didas skrev:
Dirtylittledevil skrev:Mød Citatmanden.

citat.jpg

Aldrig date en, der har citat fra Kung Fu Panda på sin profil... :nerve:

Nok en leveregel, som er værd at skrive sig bag øret ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 14. nov 2015, 18:31

Citatmanden har da helt glemt "Carpe Diem" :D Men det er måske for kort til ham og ikke dybt nok.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. nov 2015, 13:12

Lige nu synes jeg det er ret mærkværdigt at hele 11 mænd har blokeret mig... kun 1 af dem har jeg haft kontakt med.
Til sammenligning har kun 7 mænd favorittet mig :-D
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 17. nov 2015, 13:15

Dirtylittledevil skrev:Lige nu synes jeg det er ret mærkværdigt at hele 11 mænd har blokeret mig... kun 1 af dem har jeg haft kontakt med.

Wauw. Dét må man da alligevel tage hatten af for! Altså ikke for dem, men for dig. Ligegyldig er du i hvert fald ikke. :D Har de været på din profil? Skriver du noget specielt opsigtsvækkende? Eller ER de simpelthen bare mærkelige og vattede?
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. nov 2015, 13:22

ManicNinja skrev:
Dirtylittledevil skrev:Lige nu synes jeg det er ret mærkværdigt at hele 11 mænd har blokeret mig... kun 1 af dem har jeg haft kontakt med.

Wauw. Dét må man da alligevel tage hatten af for! Altså ikke for dem, men for dig. Ligegyldig er du i hvert fald ikke. :D Har de været på din profil? Skriver du noget specielt opsigtsvækkende? Eller ER de simpelthen bare mærkelige og vattede?

Jeg ved det sgu ikke... det er da muligt at jeg pisser nogen af :lol:
Hvis det så var fordi blokerede profiler "forsvinder" kunne jeg forstå det, men nu har jeg selv blokeret en enkelt og ham kan jeg da stadig se i onlinelisten osv.
Senest rettet af Dirtylittledevil 17. nov 2015, 13:37, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 17. nov 2015, 13:35

Dejligt kontant. Og er ret sikker på, netop dét er grunden til, at de blokerer dig. Hvis man ER den vattede type, så får man lyst til at fornærmetheds-straffe den type kvinder. Det kan man så gøre ved at blokere hende for at komme af med sin afmagt.

Selv om det lyder umanérligt barnligt og tåbeligt, er jeg fuldstændigt overbevist om, at det er sådan, det hænger sammen. Har selv erfaret, at har jeg en kontant profiltekst, hvor jeg er så uforskammet at stille krav (og også formulere, hvad jeg ikke gider), ja, så starter den rituelle afstraffelse fra hele koblet af tabertyper. Og jeg MENER tabere.

På nogle datingsider KAN det så også handle om, at der er nogle som på fx en eller anden fælleschat ikke gider at kunne "se én" og derfor vælger blokérfunktionen. Det er noget lidt andet og giver til gengæld god mening, synes jeg.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. nov 2015, 13:40

Jaeh jeg tænker også det handler om noget straf/afmagt-mekanisme... to af dem var kvinder opdagede jeg lige :s
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 17. nov 2015, 13:42

Dirtylittledevil skrev:Jaeh jeg tænker også det handler om noget straf/afmagt-mekanisme... to af dem var kvinder opdagede jeg lige :s

Hahaha! Så ved man da, hvis mindreværd der kører for fuld skrue ... Det næste bliver, at dem med små bryster blokerer dem med store bryster eller sådan noget. :stoned:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. nov 2015, 13:45

ManicNinja skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jaeh jeg tænker også det handler om noget straf/afmagt-mekanisme... to af dem var kvinder opdagede jeg lige :s

Hahaha! Så ved man da, hvis mindreværd der kører for fuld skrue ... Det næste bliver, at dem med små bryster blokerer dem med store bryster eller sådan noget. :stoned:

Det er lidt af en funnyfarm :-D jeg har overvejet at oprette en ekstraprofil, så jeg kan udspionere dem som har blokeret mig, for som det er nu kan jeg jo ikke engang undersøge hvad de er for nogle typer :lol: (man skulle tro jeg havde meget mere fritid end jeg har).
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9716

Indlægaf kidkomb » 17. nov 2015, 13:48

De læser med herinde....
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. nov 2015, 13:49

kidkomb skrev:

De læser med herinde....

Du siger noget... :slem:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. nov 2015, 14:05

Mucho Desperado

despo.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. nov 2015, 09:42

De seneste par dage har jeg vist fået skrabet bunden inde på endate, jeg er virkelig stødt på nogle typer...

Type 1: Jeg fandt hurtigt ud af at han ikke var noget, da han fortalte mig om sit knallerværksted, som allerede havde haft "et par kunder" og som han reklamerede op ved hjælp af facebook. Det levede han så af :gruble: og han var meget hadsk overfor alle de kvinder som havde så travlt med hans værksted og hans manglende uddannelse.

Jeg tænkte bare "farvel" - og prøvede at lave en elegant retrætereplik om at så endte det sikkert med at der kom en sød dame en dag med en ødelagt knallert, og så kunne han blive hendes "helt" og at det måske var den vej han ville finde den rette, i stedet for en datingside hvor man mere bliver vejet på de der facts om job osv.
Men wow det tog han ikke pænt... det var da en totalt plat kommentar og jeg var bare plat og usjov og skulle holde mig væk. Øh jow will do :forvirret2:

Type 2: Fremmed mand skriver til mig og ønsker mig en god dag, jeg gør det samme til ham, han skriver tak det vil han prøve på efter omstændighederne. Jeg skriver nå hvilke omstændigheder... det skulle jeg alllldrig have gjort. Pludselig var jeg rodet ind i en meget forfærdelig udredning af hele hans kræftforløb :8: :trist: fuck fuck fuck... det skal man virkelig være hjerteløs for at stoppe brat. Så det gjorde jeg ikke. Jeg har lyttet i dagevis på historier om fjernelse af mandler og tandudtrækning og tumorer nede i halsen og aftryk af strålemasker omg :nerve:

Type 3: Min nemesis. Ham som jeg møder igen og igen, forklædt i forskellige mandekroppe. Men det varede (som hver gang) lige lidt tid før jeg opdagede at det var "Ham". Det opdagede jeg så i går morges da jeg loggede ind på siden til 17 nye breve han havde skrevet i løbet af natten. HVis vi skulle fortsætte med at skrive sammen og hvis vi skulle mødes, så ville han godt lige fortælle om sig selv så jeg var klar over hans fortid (skrev han), og allerede der vidste jeg godt hvor det bar hen.
Frygtelig barndom, voksede op i en familie der var indblandet i rockermiljø og druk, forsømt og uelsket som barn, fortsætter selv med at være fuldstændig psykopatisk voldelig overfor sine kærester, og har selvfølgelig hverken job eller et ordentligt hjem. Slutter med en masse vrede over at jeg ikke svarer (hallo, jeg sover!) vekslende over til råb om at jeg skal hjælpe ham vekslende over til at han gerne vil beskytte mig og at han mener vi er forbundet på en særlig måde og det kan jeg ikke bare bryde igen... :nej:

This is some fucked up shit :ticks:
6

Tilbage til "Forhold og sex"