Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 187
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4131

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 21. aug 2016, 17:04

Jessica, hvor er det, du er på? :lol: Du ser og oplever de særeste mænd. Det er underholdende og sørgeligt på samme tid.
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Blonderella
Kort karma: 21
Likede indlæg: 293

Indlægaf Blonderella » 21. aug 2016, 17:51

JessicaD skrev:For sjov har jeg lige prøvet at kigge lidt rundt på de ældre kvinders profiler. Det er skræmmende læsning. Der er flere, der skriver noget ala "søger renlig og ædruelig mand", og flere efterlyser også en mand, der skal være indstillet på sex af og til. Den ene skriver direkte "jeg søger en mand (viril)". Ej, men altså... mon alle mænd på den side har mistet sexlysten og glemmer at gå i bad, når de har passeret de 50, siden det ligefrem skal pensles ud på den måde? :gruble:

Alle dem der går i bad og gider knalde er taget jo :fløjt:
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11678

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. aug 2016, 18:06

decibell skrev:Jessica, hvor er det, du er på? :lol: Du ser og oplever de særeste mænd. Det er underholdende og sørgeligt på samme tid.

Det lyder umiskendeligt som endate.dk :P
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Pyjamas
Kort karma: 21
Likede indlæg: 180

Indlægaf Pyjamas » 21. aug 2016, 19:52

JessicaD skrev:Der er ikke billede på profilen. :D

Det undrer mig ikke :lol: Han må lave damer på sin charme :lun:
0
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 21. aug 2016, 19:55

decibell skrev:Jessica, hvor er det, du er på? :lol: Du ser og oplever de særeste mænd. Det er underholdende og sørgeligt på samme tid.

endate.dk :D Der er så også nogle ret dejlige derinde, men det hører vist en anden tråd end denne til. :D
0
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 21. aug 2016, 20:00

"Jessica, Du er Mit og Alt, Vender vinden
Tårer fra mine øjne
Baby, hvor har du været Jessica ?
Da jeg havde håbet
Var venter på dig
At trække sig tilbage døren
For at tage mig ved hånden
Og føre mig gennem

Hele denne verden var
En fremmed for mig
Nu har du åbnet min hjerte kun til dig, min Jessica
Mit hjerte til alt Jessica

Jessica, jeg elsker dig og se frem til Du og Mig ..... hva er din skype så vi kan snakke sammen ?

min skype er XXXXXX og din ? "

Nu er han blokeret. :rulle:
4
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10149

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. aug 2016, 20:08

JessicaD skrev:"Jessica, Du er Mit og Alt, Vender vinden
Tårer fra mine øjne
Baby, hvor har du været Jessica ?
Da jeg havde håbet
Var venter på dig
At trække sig tilbage døren
For at tage mig ved hånden
Og føre mig gennem

Hele denne verden var
En fremmed for mig
Nu har du åbnet min hjerte kun til dig, min Jessica
Mit hjerte til alt Jessica

Jessica, jeg elsker dig og se frem til Du og Mig ..... hva er din skype så vi kan snakke sammen ?

min skype er XXXXXX og din ? "

Nu er han blokeret. :rulle:

Altså, hvad kan man næsten sige? :love:

6
Je suis un tableau noir.
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 21. aug 2016, 20:42

Jeg matcher med en mand på Tinder.
Vi skriver lidt sammen, og jeg finder ud af, at han ikke er noget for mig, blandt andet fordi han bor en times tid væk, oplyser at han er meget tatoveret (har jeg skrevet, at jeg ikke duer med). Han er lidt nærtagende og sletter så matchet.

Dagen efter finder han mig på dating.dk og sender mig et brev. Nu bor han så fem timer væk. Jeg fatter ingenting.
3
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5029

Indlægaf ManicNinja » 25. aug 2016, 23:48

JessicaD skrev:Disse 3 beskeder er skrevet af samme mand i dag på forsiden:

1. rigtige mænd vejer over 100 kg godmorgen til jer håber i har fået en gode weekden

2. nu har jeg vært her inde i 2-3 år jeg ved ikke om det r her inde man skal finde en kæreste om man heller skal ud i irl og finde en.. endnu en weekenden ud date

3. Håber alle har haft en gode weekend jeg overvejer at gå til styrketræning for at tabe mig har lige besluttet mig for i dag at starte noget vil med....

Vi kender det vel alle. Man har en holdning, til man får en ny. :D

Hahahahaha! Åh, hvor er det dig fortryllende ynkeligt og åndssvagt! :love: :dåne: :klap:
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5029

Indlægaf ManicNinja » 25. aug 2016, 23:50

MOGA skrev:Jeg matcher med en mand på Tinder.
Vi skriver lidt sammen, og jeg finder ud af, at han ikke er noget for mig, blandt andet fordi han bor en times tid væk, oplyser at han er meget tatoveret (har jeg skrevet, at jeg ikke duer med). Han er lidt nærtagende og sletter så matchet.

Dagen efter finder han mig på dating.dk og sender mig et brev. Nu bor han så fem timer væk. Jeg fatter ingenting.

Nydeligt :stoned:
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 26. aug 2016, 11:57

JessicaD skrev:For sjov har jeg lige prøvet at kigge lidt rundt på de ældre kvinders profiler. Det er skræmmende læsning. Der er flere, der skriver noget ala "søger renlig og ædruelig mand", og flere efterlyser også en mand, der skal være indstillet på sex af og til. Den ene skriver direkte "jeg søger en mand (viril)". Ej, men altså... mon alle mænd på den side har mistet sexlysten og glemmer at gå i bad, når de har passeret de 50, siden det ligefrem skal pensles ud på den måde? :gruble:

:shock: Jeg skal så meget have en kæreste, inden jeg er 50.
7
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 26. aug 2016, 12:05

Rapfisk skrev:

Man kan vel aldrig sikre sig helt imod slap diller, bare fordi man finder dem unge :D
3
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 26. aug 2016, 12:06

JessicaD skrev:
Rapfisk skrev:

Man kan vel aldrig sikre sig helt imod slap diller, bare fordi man finder dem unge :D

Sandt, men forhåbentlig kan man tvinge dem i bad.
6
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3375

Indlægaf Skralde » 26. aug 2016, 16:01

Brev fra en mand der kun er ét (!) år yngre end min far:

"Hva faen yolo du er så smuk og hot med sparklende øjne. Vil du skrive sammen??"

:nerve:
20
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1405

Indlægaf vUlpeS » 2. sep 2016, 18:15

MOGA skrev:Jeg matcher med en mand på Tinder.

Han tager (demonstrativt) afstand fra dig. Det er meget almindeligt. Tror jeg.
3
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.

Tilbage til "Forhold og sex"