Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5027

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 4. sep 2016, 11:50

JessicaD skrev:For sjov har jeg lige prøvet at kigge lidt rundt på de ældre kvinders profiler. Det er skræmmende læsning. Der er flere, der skriver noget ala "søger renlig og ædruelig mand", og flere efterlyser også en mand, der skal være indstillet på sex af og til. Den ene skriver direkte "jeg søger en mand (viril)". Ej, men altså... mon alle mænd på den side har mistet sexlysten og glemmer at gå i bad, når de har passeret de 50, siden det ligefrem skal pensles ud på den måde? :gruble:

Kunne det ikke også handle om, at kvinder i den alder måske er bedre til ligeud at udtrykke, hvad de (vi) vil have, uden at skele så meget til, om de nu er for direkte, og hvad andre vil tænke?
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Falstria
Kort karma: 77
Likede indlæg: 415

Indlægaf Falstria » 4. sep 2016, 23:49

Dirtylittledevil skrev:
Elvispop skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg har lige fået brev fra en der gerne vil se et foto af mine frikadeller. Og jeg tror ikke det er Falstria.

Han mener sikkert dine frække deller... :lol:

Ydrk, det kan han da i så fald godt glemme :lol: det er nok lige noget af det eneste jeg aldrig sender fotos af :lol2:

Hvorfor sagde du ikke at du kunne lave frække deller?
3
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 5. sep 2016, 18:24

Hahahaha. Jeg har lige oplevet det mest stenede længe. Jeg skrev med en mand i går, som havde været single noget tid, og hans spørgsmål gik meget på, om det mon var muligt at finde en, som man matchede med både personlighedsmæssigt og seksuelt, for hans erfaringer var mest, at enten passede man sammen på den ene eller anden måde, men sjældent begge samtidig. Han havde som yngre mest datet lidt løst og fokuseret på det seksuelle, men havde så haft en kæreste i to år, hvor han for første gang følte, at han virkelig elskede hende, men hvor de måtte gå fra hinanden, da hun fik en depression, og deres forhold og sexliv stoppede helt. Jeg synes, at det var en interessant problemstilling - kærlighed vs. passion, så det snakkede vi lidt om.

Manden havde ikke et offentligt billede, men jeg kunne se det, når jeg ansøgte om det. Da vi havde skrevet nogle timer, foreslog jeg at skrive over skype, da det er lidt lettere, og man ikke skal vente på brev/svar. Det ville han lige tænke over, da han var lidt sky som person. Han ville heller ikke fortælle, hvor han arbejdede, da han havde en lederstilling. Haha. Jeg kan godt se, at det hele måske virker ret mærkeligt, men den her samtale foregik sporadisk over en hel aften, så jeg tænkte ikke videre over det. Nogen er jo bare lidt private, og vi snakkede jo bare på et hyggeligt plan.

I dag har han så skrevet igen, og jeg har svaret. Da jeg så går ind i beskederne igen nogle timer senere, står der, at profilen er blevet låst - fordi det er en falsk profil og et falsk billede og "gift mand". :D Hahahaha. Ej altså!!!! Hvad i alverden får sådan en mand ud af at skrive på nettet om den slags? Sidder han med en tør kone og savner at høre om unge kvinder, der er liderlige? Hahaha. Ej, det er virkelig både tragisk og morsomt på en gang, og jeg er da glad for, at jeg ikke nåede at skrive med ham mere end en enkelt aften. :D
5
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2231

Indlægaf Puffi » 5. sep 2016, 19:42

Faktisk tog det ret lang tid at læse hver besked. Og ja, jeg var flabet, men jeg blev så træt.

IMG_1194.PNG

IMG_1193.PNG

IMG_1195.PNG

Så hyk hyk da.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 7. sep 2016, 17:39

JessicaD skrev:Hahahaha. Jeg har lige oplevet det mest stenede længe.

Manden tilføjede mig på skype dagen efter og sagde, at han var blevet lukket ude af sin profil, og det kunne han ikke forstå. Jeg kunne så dele nyheden med ham. :D Han benægtede at være gift og kunne ikke forstå det. Omvendt indrømmede han dog med det samme, at det var et falsk billede, men kunne ikke rigtig fortælle hvorfor, han havde brugt det. Jeg slettede og blokerede ham hurtigt igen, da han ligesom intet ville gøre for at evt. vise, at han var uskyldig, hvis det nu var tilfældet. Han sagde også, at han havde noget at skjule, men ville ikke sige hvad. Det er virkelig meget mærkeligt det hele. :stoned: Der stod et fornavn og efternavn på skype, så jeg tjekkede lige på FB - der var en med samme navn men plus et ekstra efternavn - en mand der var gift og havde børn. Manden nægtede at have dette efternavn. Jeg aner ikke, om det var ham, for hans navn på skype kan jo også være falsk. Hvorfor er folk så fucked up. :rulle: :gruble:
7
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 8. sep 2016, 20:02

JessicaD skrev:
JessicaD skrev:Hahahaha. Jeg har lige oplevet det mest stenede længe.

Manden tilføjede mig på skype dagen efter og sagde, at han var blevet lukket ude af sin profil, og det kunne han ikke forstå. Jeg kunne så dele nyheden med ham. :D Han benægtede at være gift og kunne ikke forstå det. Omvendt indrømmede han dog med det samme, at det var et falsk billede, men kunne ikke rigtig fortælle hvorfor, han havde brugt det. Jeg slettede og blokerede ham hurtigt igen, da han ligesom intet ville gøre for at evt. vise, at han var uskyldig, hvis det nu var tilfældet. Han sagde også, at han havde noget at skjule, men ville ikke sige hvad. Det er virkelig meget mærkeligt det hele. :stoned: Der stod et fornavn og efternavn på skype, så jeg tjekkede lige på FB - der var en med samme navn men plus et ekstra efternavn - en mand der var gift og havde børn. Manden nægtede at have dette efternavn. Jeg aner ikke, om det var ham, for hans navn på skype kan jo også være falsk. Hvorfor er folk så fucked up. :rulle: :gruble:

Du får da også alle de gode :lol:
4
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2351

Indlægaf Juki » 19. sep 2016, 10:20

"Min indbakke sulter, så skriv ;)"

Hvad med selv at tage noget initiativ? Virker det overhovedet nogensinde at tigge om post? :gruble:
3
I like big beards and I cannot lie
Billede
cola
Kort karma: 14
Likede indlæg: 201

Indlægaf cola » 20. sep 2016, 06:08

Manden der skrev til mig, "nu har vi jo mødt hinanden før, så skal vi hoppe ud i det?" Hvortil jeg svarede "hvis vi har mødt hinanden var det et meget dårligt møde, for jeg kan ikke huske dig, så uanset hvad er det et nej tak"
Er der virkelig kvinder derude der siger, ja tak, bare fordi manden siger de har mødt hinanden før ?
3
LaScrooge
Kort karma: 322
Likede indlæg: 2554

Indlægaf LaScrooge » 20. sep 2016, 08:25

Jeg er på Tinder igen. Prøvede det kortvarigt for nogle uger siden i omkring 8 timer, men gad ikke rigtig. Denne gang er det lidt sjovere, måske fordi jeg også har fundet en profiltekst der er mere mig.

Matchede med en fyr som jeg skrev sporadisk med over søndagen. Sådan en 3-4 udvekslinger hvor vi ikke snakkede om noget, bare om at han kørte i tog og den slags. Han skriver meget korte sætninger uden noget egentligt indhold. Havde mere spændende samtaler med to andre med lige så få udvekslinger.
Om aftenen booster han dog frekvensen og vi skriver frem og tilbage. Jeg sender ham et link til et album som reaktion på noget han skriver og fortæller at det har inspireret en film jeg har lavet med nogle venner.

Ham:
Jeg vil hellere se filmen.
Og dig!
Mig:
Det er et glimrende album.
Ham:
Du er glimrende!
Mig:
Haha, tak
Ham:
Du er ikke god til ros
Mig:
Hvad mener du?
Ham:
Du går ikke ind i min iver efter dig.
Mig:
Jeg kender dig ikke :)
Ham:
Nej.
Men du kan genkende iver.

Mig: fjernede matchet.

At jeg kan genkende iver er ikke det samme som at jeg gengælder det og slet ikke efter sådan en billig omgang slatten manipulation, hvor jeg åbenbart først skal diagnosticeret med manglende evne til at tage imod ros og bagefter kritiseres for ikke at "gå ind i hans iver", uden tanke for om jeg gengælder den men udelukkende fordi han påstår at føle den. Ad.
12
LaScrooge

Indlægaf LaScrooge » 20. sep 2016, 09:07

Styrtede på cyklen på vej til arbejde i går og fik hjernerystelse. Har skrevet til alle dem jeg har skrevet med eller som har initieret, og sagt, at jeg er handicappet pga det og hverken kan chatte eller mødes lige nu. De skriver sgu nogle søde ting tilbage! Det kan jeg godt lide :)
9
LaScrooge

Indlægaf LaScrooge » 20. sep 2016, 09:09

^håber dog ikke at det er mærkværdigt :-p
1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1140
Likede indlæg: 6705

Indlægaf Wizzze » 20. sep 2016, 11:19

hrmmm.... noget virker bekendt her :gruble:
:-D
17
Do as I say! :whip:
Falstria
Kort karma: 77
Likede indlæg: 415

Indlægaf Falstria » 20. sep 2016, 15:49

LaScrooge skrev:Styrtede på cyklen på vej til arbejde i går og fik hjernerystelse. Har skrevet til alle dem jeg har skrevet med eller som har initieret, og sagt, at jeg er handicappet pga det og hverken kan chatte eller mødes lige nu. De skriver sgu nogle søde ting tilbage! Det kan jeg godt lide :)

Du blev vel tilfældigvis ikke lige samlet op af en lurvet gut, som på mistænkelig vis lurer på cyklister og springer ud af døren så snart nogen vælter? :-D

Ellers så er du styrtet det forkerte sted og må bare prøve igen jo :)
8
Fræksak
Kort karma: 44
Likede indlæg: 334

Indlægaf Fræksak » 20. sep 2016, 20:00

LaScrooge skrev:Styrtede på cyklen på vej til arbejde i går og fik hjernerystelse. Har skrevet til alle dem jeg har skrevet med eller som har initieret, og sagt, at jeg er handicappet pga det og hverken kan chatte eller mødes lige nu. De skriver sgu nogle søde ting tilbage! Det kan jeg godt lide :)

Var det Wizze, du prøvede at indfange? :-D

Ej, spøg til side. God bedring! Hjernerystelse er ikke for sjov.
1
LaScrooge

Indlægaf LaScrooge » 23. sep 2016, 14:00

Ja, jeg gjorde alvor af dét alle debattens kvinder har drømt om siden 2007 - styrtede på cyklen i håb om at blive reddet af min drømmefyr :D

Det skete desværre ikke.

Nu swiper jeg lidt i kedsomhed og undrer mig over at støde på "Anbefal Martin til dine venner!"
Altså, hvad fanden skal det betyde?
8

Tilbage til "Forhold og sex"