Over sommerferien begyndte jeg at overveje at prøve at finde en kæreste. Jeg startede på et par sider (dating og Single) og tiltrak lynhurtigt opmærksomhed fra folk, hvor jeg bare tænkte "... nej...." Forstår ikke helt, hvad det er, der gør, at folk tror, at et billede af dem med en sandwich halvvejs nede i svælget er indbydende for en potentiel mage...
Anywho, brokkede mig lidt til en kollega, som så foreslog mig en lidt mere "upscale" side.... Og ja, niveauet blandt fyrene er lidt højere, men hvad fanden gør det, hvis de ikke tør skrive tilbage...!
Så i ren og skær desperation endte jeg i efterårsferien på scor.Dk.... Biiiiiiiiiiig mistake... selv med kun basisfyld (hej, jeg hedder, jeg er så gammel, jeg søger) udfyldt, fik jeg på under 48 timer 57 henvendelser

10 af disse var unsolicited dick pics... Jaja, det er scor... I know... I shoulda known better
En af disse henvendelser (som ikke var dick pic, og husk, stadig: Ingen billeder, ingen det ene, ingen det andet på profilen) gik på om ikke jeg frøs, når nu han havde klædt mig af med øjnene....
Det er vist, hvad jeg har at byde på... er sikker på, der nok skal komme mere...