Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 810
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 7695

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dikus » 31. okt 2016, 16:35

cola skrev:Nå men så sku vi jo aftale et møde.
M: Jeg kan hver dag denne uge undtagen tirsdag
H: Jamen ska vi så ikke mødes i morgen (skrevet i dag)

Har jeg skrevet forkert, eller betyder min sætning ikke, at jeg kan alle andre dage end tirsdag ?

Ha ha. Nej. Du har ikke skrevet forkert :lol: Men jeg synes, du skal spørge ham om netop det...
1
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 244
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 5542

Indlægaf decibell » 31. okt 2016, 17:10

Han har læst ordene, men hans hjerne har vendt det om, så det kun er ordet tirsdag, han ser. :D
3
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
cola
Kort karma: 34
Likede indlæg: 516

Indlægaf cola » 31. okt 2016, 19:41

Dikus skrev:
cola skrev:Nå men så sku vi jo aftale et møde.
M: Jeg kan hver dag denne uge undtagen tirsdag
H: Jamen ska vi så ikke mødes i morgen (skrevet i dag)

Har jeg skrevet forkert, eller betyder min sætning ikke, at jeg kan alle andre dage end tirsdag ?

Ha ha. Nej. Du har ikke skrevet forkert :lol: Men jeg synes, du skal spørge ham om netop det...

Jeg spurgte ham hvad dag vi har i dag :-) ikke set hans svar endnu :-)
1
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1176

Indlægaf JessicaD » 5. nov 2016, 23:16

Nu prøver jeg lige at stille et objektivt spørgsmål og vil gerne høre, hvad I tænker om følgende:

Jeg spørger en mand, om han er bange for muslimer (pga. nogle ting, han havde skrevet før) og så svarer han:

"Nej hvorfor skulle jeg være bange for det ....? Det lyder som om du er vemmeligboer og tror det bedste i alle, er det rigtig? Eller måske bare meget naive, for jo de er på vej til at overtage det hele og indfør deres lort, bare se på vores lande omkring os og flere af de store områder her i landet, hvordan de opfør og ter sig og intet politi brandvæsen ambulancer hjemmepleje for lov at komme ind, så jo enden er nær og der bliver borgerkrig snart og så har vi mistet landet, fordi vores politikere og politi ikk tør gøre noget ved dem, fordi de er bange for at blive anklaget for alt muligt. :sur: :sur: :sur: De er nogle tøsedrenge, dem der sidder på borgen og styre det eller tror de styre det. "

Hvad siger I? :D
0
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 341
Likede indlæg: 5050

Indlægaf Joe » 5. nov 2016, 23:20

JessicaD skrev:Nu prøver jeg lige at stille et objektivt spørgsmål og vil gerne høre, hvad I tænker om følgende:

Jeg spørger en mand, om han er bange for muslimer (pga. nogle ting, han havde skrevet før) og så svarer han:

"Nej hvorfor skulle jeg være bange for det ....? Det lyder som om du er vemmeligboer og tror det bedste i alle, er det rigtig? Eller måske bare meget naive, for jo de er på vej til at overtage det hele og indfør deres lort, bare se på vores lande omkring os og flere af de store områder her i landet, hvordan de opfør og ter sig og intet politi brandvæsen ambulancer hjemmepleje for lov at komme ind, så jo enden er nær og der bliver borgerkrig snart og så har vi mistet landet, fordi vores politikere og politi ikk tør gøre noget ved dem, fordi de er bange for at blive anklaget for alt muligt. :sur: :sur: :sur: De er nogle tøsedrenge, dem der sidder på borgen og styre det eller tror de styre det. "

Hans budskab passer ret godt til hans måde at formulere sig på.
5
you did not break me
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1503
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13320

Indlægaf kidkomb » 5. nov 2016, 23:21

JessicaD skrev:Nu prøver jeg lige at stille et objektivt spørgsmål og vil gerne høre, hvad I tænker om følgende:

Lad det gå. At forsøge at overbevise ham om noget andet, eller formaste dig til at sige ham imod, vil kun understøtte ham i at du garanteret er en af de der "vemmeligboere" (som han ikke engang kan stave til :rulle: ) som er nogle naive opkomlinger, der ikke forstår at de sælger vores land til muhammedanerne til spotpris.
Bare sig tak, men nej tak.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 5. nov 2016, 23:22

Hvorfor skriver du med ham?
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 16582

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. nov 2016, 23:31

Billede

not.
4
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 6. nov 2016, 00:12

Dikus skrev:Hvorfor skriver du med ham?

Hvorfor? Måske fordi han ikke før har virket som en freak? :P

Nå, men godt I tænker det samme som mig. Jeg sad bare :nerve: da jeg læste det. Han har uddybet i et par svar, og det bliver ikke bedre. Nu har jeg lukket den ned. Det er simpelthen for stenet, at der findes folk, der seriøst er sådan her. Han virkede ellers som sådan en rolig naturtype. Men næh nej. :D
5
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 6. nov 2016, 00:24

JessicaD skrev:
Dikus skrev:Hvorfor skriver du med ham?

Hvorfor? Måske fordi han ikke før har virket som en freak? :P

Nå, men godt I tænker det samme som mig. Jeg sad bare :nerve: da jeg læste det. Han har uddybet i et par svar, og det bliver ikke bedre. Nu har jeg lukket den ned. Det er simpelthen for stenet, at der findes folk, der seriøst er sådan her. Han virkede ellers som sådan en rolig naturtype. Men næh nej. :D

:panik: De kan skjule det?
2
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 6. nov 2016, 00:42

Dikus skrev:
:panik: De kan skjule det?

Ja!! Jeg har endda prøvet det samme før, hvor der kom sådan nogen små bemærkninger, hvor man i starten bare tænker, at han nok lige har formuleret sig lidt dumt eller har lidt dårlig humor, men så når man spørger ind til det, så er de bare fyr og flamme racister. WTF! Der er dog nogle ligheder. De elskede begge to naturen og var skaldede. Så det skal man lige passe lidt på med og være på vagt overfor!! :P

Bare ironisk at de er så bange for alle andre, når det er dem selv, der er vanvittige. :gruble:
7
Buffy
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Buffy » 6. nov 2016, 09:08

For noget tid siden var jeg medlem af en singlegruppe på facebook, hvor der var en virkelig virkelig irriterende mand, som jeg faktisk var oppe og skændes med et par gange. Men alligevel skrev han ind i mellem privat til mig, at jeg er pæn, om det gik godt og inviterede mig ud og gå, selv om jeg altid har afvist ham. I dag vågner jeg så op til, at han har kommenteret et opslag på min væg, for at ønske mig tillykke med fødselsdagen som var for en måned siden :nerve: ... But way?!?

Nu har jeg altså blokkeret ham og slettet det han skrev, utroligt det skal være nødvendigt...
3
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Kort karma: 36
Likede indlæg: 596

Indlægaf Thitida-No-Chey » 6. nov 2016, 10:16

Over sommerferien begyndte jeg at overveje at prøve at finde en kæreste. Jeg startede på et par sider (dating og Single) og tiltrak lynhurtigt opmærksomhed fra folk, hvor jeg bare tænkte "... nej...." Forstår ikke helt, hvad det er, der gør, at folk tror, at et billede af dem med en sandwich halvvejs nede i svælget er indbydende for en potentiel mage...

Anywho, brokkede mig lidt til en kollega, som så foreslog mig en lidt mere "upscale" side.... Og ja, niveauet blandt fyrene er lidt højere, men hvad fanden gør det, hvis de ikke tør skrive tilbage...!

Så i ren og skær desperation endte jeg i efterårsferien på scor.Dk.... Biiiiiiiiiiig mistake... selv med kun basisfyld (hej, jeg hedder, jeg er så gammel, jeg søger) udfyldt, fik jeg på under 48 timer 57 henvendelser :wacko: 10 af disse var unsolicited dick pics... Jaja, det er scor... I know... I shoulda known better

En af disse henvendelser (som ikke var dick pic, og husk, stadig: Ingen billeder, ingen det ene, ingen det andet på profilen) gik på om ikke jeg frøs, når nu han havde klædt mig af med øjnene.... :forvirret2:

Det er vist, hvad jeg har at byde på... er sikker på, der nok skal komme mere...
11
No home is complete without the pitter-patter of kitty feet
D.itsen
Kort karma: 215
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1768

Indlægaf D.itsen » 6. nov 2016, 10:23

Thitida-No-Chey skrev:Over sommerferien begyndte jeg at overveje at prøve at finde en kæreste. Jeg startede på et par sider (dating og Single) og tiltrak lynhurtigt opmærksomhed fra folk, hvor jeg bare tænkte "... nej...." Forstår ikke helt, hvad det er, der gør, at folk tror, at et billede af dem med en sandwich halvvejs nede i svælget er indbydende for en potentiel mage...

Anywho, brokkede mig lidt til en kollega, som så foreslog mig en lidt mere "upscale" side.... Og ja, niveauet blandt fyrene er lidt højere, men hvad fanden gør det, hvis de ikke tør skrive tilbage...!

Så i ren og skær desperation endte jeg i efterårsferien på scor.Dk.... Biiiiiiiiiiig mistake... selv med kun basisfyld (hej, jeg hedder, jeg er så gammel, jeg søger) udfyldt, fik jeg på under 48 timer 57 henvendelser :wacko: 10 af disse var unsolicited dick pics... Jaja, det er scor... I know... I shoulda known better

En af disse henvendelser (som ikke var dick pic, og husk, stadig: Ingen billeder, ingen det ene, ingen det andet på profilen) gik på om ikke jeg frøs, når nu han havde klædt mig af med øjnene.... :forvirret2:

Det er vist, hvad jeg har at byde på... er sikker på, der nok skal komme mere...

på scor (og sikkert også alle andre datingsider) vil jeg anbefale at man lader sin profil ligge en uge eller to efter man har oprettet sig, så man ikke mere fremgår af "ny profiler". Det er virkelige desperadoernes legeplads og det løjer lidt af, når man ikke fremgår af den liste mere.
4
UH UH UH UH KORT :love:
Buffy
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Buffy » 6. nov 2016, 10:33

D.itsen skrev:
Thitida-No-Chey skrev:Over sommerferien begyndte jeg at overveje at prøve at finde en kæreste. Jeg startede på et par sider (dating og Single) og tiltrak lynhurtigt opmærksomhed fra folk, hvor jeg bare tænkte "... nej...." Forstår ikke helt, hvad det er, der gør, at folk tror, at et billede af dem med en sandwich halvvejs nede i svælget er indbydende for en potentiel mage...

på scor (og sikkert også alle andre datingsider) vil jeg anbefale at man lader sin profil ligge en uge eller to efter man har oprettet sig, så man ikke mere fremgår af "ny profiler". Det er virkelige desperadoernes legeplads og det løjer lidt af, når man ikke fremgår af den liste mere.

Scor har noget der hedder nye fotos ellers sådan noget, så selv om man venter 14 dage med at ligge fotos op hjælper det ikke....
0

Tilbage til "Forhold og sex"