Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 484
Likede indlæg: 1574

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Spjaerten » 19. nov 2015, 09:58

Jeg savner min daglig dosis på tinder - altså de sjove folk man støder på.
Har deaktiveret profil, må hellere være reel overfor ham daten ;)
1
Tryk på * :slem:
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5882

Indlægaf Smiling_Goat » 19. nov 2015, 20:01

Jeg kan da egentligt også byde ind med noget mærkværdigt.

Jeg har oprettet mig på en datingside flere gange over årene, og hver gang kontakter manden, der forsøgte at slå min bror ihjel ved flere lejligheder, hvis venner bankede mig og gjorde min opvækst til et helvede, mig og forsøger at stable en date på benene :ticks:

Hvad med nej?

Jeg forklarede ham i starten, hvem jeg var, hvem min bror var og med det in mente var jeg ikke så skide interesseret i at møde ham. Sidst jeg svarede ham, påstod han, at han hed det samme som min bror, så.. Han er vist ved at have styr på, hvem jeg er. Mærkelige, mærkelige mand.
1
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 471

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 21. nov 2015, 17:55

Tinder er risky business i Thailand. Omkring halvdelen er ladyboys!
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11695

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. nov 2015, 21:34

Ja der er uoverskueligt mange krav til de stakkels mænd

umuligt.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. nov 2015, 15:44

Ting jeg bare ikke gider at læse i flere datingprofiler:

"Jeg er altid glad og i godt humør" (Gu er du er din klovn, med mindre du har fået amputeret hjernen)
"Jeg elsker mountainbike og løb og fitness og crossfit og svømning og det vil være fedt hvis du er aktiv som mig" (jaja what ever, kør ud over en skrænt)
"De eneste krav jeg har til en kæreste er at hun er sød og dejlig" (Heldigt, så passer vi fint sammen, for mit eneste krav er en mand der er så desperat at han er villig til at tage hvad som helst der er 37 grader varmt)
"Hej piger, jeg vil ikke skrive om mig selv her, men bare spørg, jeg lover at jeg så vidt muligt vil svare alle" (*Fnis* Alle? Du får ikke et eneste brev din dovne hund)
14
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. nov 2015, 17:25

Nå der var nok en der fik sig en skuffelse i weekenden... :-D

skuffet2.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
19
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 23. nov 2015, 17:27

Ahahahahahahahahaha :lol: :lol:
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. nov 2015, 14:33

Dagens irritation:

Mænd der henvender sig, og hurtigt gør det klart at de søger en slags "sexveninde" - det er der i sig selv ikke noget galt i. Men de forstår virkelig ikke at sælge varen særlig godt :-D (og det gør mig allerede sikker på at kedsomhedsfaktoren ved sexuelt samvær er høj med dem).

Det er nærmest umuligt at få lidt føling med hvad det er de forestiller sig, udover "sex". Nå okay? Prøv at fortælle hvad du har i tankerne? Hvis vi nu mødtes hvordan skulle det så foregå? :)
Svar: "Lækker mad, lækker sex"
Ja? Ja okay.. Hvordan skal det sex så være? Hvad retning går din lyst? Sex kan jo være mange ting :)
Svar: "Lækker fræk sex"

Nåååh fræk sex, ja okay så er jeg da helt med! Fedt at vi er på bølgelængde, de fleste vil jo helst have ufræk sex.
29
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 38
Likede indlæg: 981

Indlægaf Anne Droid » 24. nov 2015, 14:45

Det er lidt ligesom når de meget unge mænd skrev til mig.

Nogle gange gik jeg i dialog med dem for at finde ud af hvorfor de skrev til en der var 15-20 år ældre end dem.
En af dem skrev jeg til at der ikke kom til at ske noget mellem os, men at jeg var nysgerrig efter hvorfor han skrev og hvad han kunne tilbyde.
Ung gut: Jamen, du er lækker
Mig: Tak, men hvad kan du tilbyde?
Ung gut: Du er lækker
Sådan gik kommunikationen et stykke tid, men jeg fik ham da til at fortælle om sig selv.

Det gav også mig selv lidt stof til eftertanke, for hvor jeg ikke havde problemer med at fortælle de unge at de var for unge, så havde jeg godt nok svært ved at skrive til nogen at de var for gamle. Derefter skrev jeg ikke længere til dem at de var for unge. Så var der ingen forskelsbehandling :-D
6
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
ILY
Kort karma: 9
Likede indlæg: 84

Indlægaf ILY » 24. nov 2015, 16:52

Hihi da jeg var på dating sider (fandt nu osse min mand på dating.dk så de er ikke udelukkede idioter på nettet, altså vi var begge single da vi fandt hinanden)

Men der var ham der ofte skrev om han kunne købe min brugte dyne ????
Da jeg hørte fra ham en 3 gang spurgte jeg han hvad det gik ud på?
Jeg har selv flere dyner men jeg bruger dem alle i løbet af et år. Men han skulle bestemt ikke have mine dyner.
Men han samlede bare på dyner, og var vildt med dyner. ??? :stoned:

Den 17 årige der blev meget sur over jeg ikke var interesseret efter en meget lummer mail (jeg var dengang 30 og synes at en 17 årig var liiiige ung nok til mig.) :wacko:

Også de 60+ årige der vildt godt ville lære mig at kende (og det var hele tiden fra jeg var 19-31 år, de kontaktede mig) som jeg afviste med oplysning om mine forældres alder og det ville være for underligt for mig. :puke:
3
Ja! jeg ved det, min tegnsætning er sikkert forkert og der nok nogle stavefejl. Jeg har lært at leve med det, så kan du osse :kram:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 572
Likede indlæg: 5089

Indlægaf ManicNinja » 25. nov 2015, 03:52

Dirtylittledevil skrev:Dagens irritation:

Mænd der henvender sig, og hurtigt gør det klart at de søger en slags "sexveninde" - det er der i sig selv ikke noget galt i. Men de forstår virkelig ikke at sælge varen særlig godt :-D (og det gør mig allerede sikker på at kedsomhedsfaktoren ved sexuelt samvær er høj med dem).

Det er nærmest umuligt at få lidt føling med hvad det er de forestiller sig, udover "sex". Nå okay? Prøv at fortælle hvad du har i tankerne? Hvis vi nu mødtes hvordan skulle det så foregå? :)
Svar: "Lækker mad, lækker sex"
Ja? Ja okay.. Hvordan skal det sex så være? Hvad retning går din lyst? Sex kan jo være mange ting :)
Svar: "Lækker fræk sex"

Nåååh fræk sex, ja okay så er jeg da helt med! Fedt at vi er på bølgelængde, de fleste vil jo helst have ufræk sex.

Det dèr kan sammenfattes i èt ord: Fantasiforladthed ... :træt:
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. nov 2015, 11:27

voksen.jpg
16
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. nov 2015, 12:58

Så skrev jeg med en der havde sat sit arbejde til "IT og Internet" (der er sådan en drop down liste man kan vælge ud fra).
Jeg spurgte hvad det var han lavede, og havde forventet noget med programmør. Men nej han var sælger. Han solgte toiletartikler, det var vist meget med at køre rundt til nogle butikker og præsentere de nyeste toiletartikler. Det forklarede så de 5 forskellige bil-selfies. Jeg sagde så lidt i sjov at så var det måske sælger han burde angive som job i stedet.Men nej det mente han ikke, for han havde altså sådan en slags elektronisk dims hvor han skulle plotte enhver ny bestilling ind på, så han mente nu nok han lavede meget med IT. Okææj :forvirret2:
20
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1014

Indlægaf milisa » 25. nov 2015, 13:06

Jeg elsker den her tråd. Just saying!
7
Tally-ho
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. nov 2015, 10:49

Hvorfor skulle man dog sidde og vente på noget man selv har fravalgt? Det giver jo ikke nogen mening :stoned:
ulogik.jpg
2

Tilbage til "Forhold og sex"