Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2231

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 26. nov 2015, 10:57

Dirtylittledevil skrev:Hvorfor skulle man dog sidde og vente på noget man selv har fravalgt? Det giver jo ikke nogen mening :stoned:
ulogik.jpg

Det kunne jo være, alle de 25-årige trunter skrev :slem:
4
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 26. nov 2015, 20:37

Dirtylittledevil skrev:Hvorfor skulle man dog sidde og vente på noget man selv har fravalgt? Det giver jo ikke nogen mening :stoned:
ulogik.jpg

Mon ikke han mener omvendt - hvis man ved en fejl har fået sat sit filter på en meget snæver aldersgrænse, når man i virkeligheden gerne hopper på mange forskellige aldre? :slem: :gammel:
4
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2197

Indlægaf Zombie » 26. nov 2015, 22:45

Jeg udfrittede forleden nogle kammerater omkring deres datingprofiler. Flere angav at være mere aktive end de reelt er. Når adspurgt hvorfor... Ja men det er nemmere og mere OK at søge efter aktive, dvs hotte kvinder i god form, hvis det er under et livsstils dække. Ellers er man(d) jo bare overfladisk.

Dumt...
0
Brugeravatar
Zombie
Likede indlæg: 2197

Indlægaf Zombie » 26. nov 2015, 22:53

PS. Det er almen internet-viden at mænd som insisterer på at man sender sit billede først, allerede ER i et forhold og skal sikre sig, at det ikke er kærestens veninde, de er ved at afsløre sig selv over for. True story yo.
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11678

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. nov 2015, 23:44

JessicaD skrev:
Mon ikke han mener omvendt - hvis man ved en fejl har fået sat sit filter på en meget snæver aldersgrænse, når man i virkeligheden gerne hopper på mange forskellige aldre? :slem: :gammel:

Jeg tænkte også på om han dog ikke mente noget andet end det jeg tolkede, for det giver jo for faen ingen mening :-D

MEN.

Nu har han gjort det igen. Bare med et lærerigt budskab om blokeringsfunktionen. Og ligegyldigt hvordan jeg læser den så giver den minus mening. Altså man skal huske at tjekke hvem man har blokeret (i søvne eller hvad?) for at man ikke bagefter sidder uforstående og venter på post fra den man har blokeret :gruble:

blokering.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 27. nov 2015, 08:07

Dirtylittledevil skrev:Jeg tænkte også på om han dog ikke mente noget andet end det jeg tolkede, for det giver jo for faen ingen mening :-D

MEN.

Nu har han gjort det igen. Bare med et lærerigt budskab om blokeringsfunktionen. Og ligegyldigt hvordan jeg læser den så giver den minus mening. Altså man skal huske at tjekke hvem man har blokeret (i søvne eller hvad?) for at man ikke bagefter sidder uforstående og venter på post fra den man har blokeret :gruble:

blokering.jpg

Altså, du må da nok forstå, at hvis du har blokeret ham eller han er udenfor den aldersgruppe, du søger i, så har du lavet en fejl. Han vil jo gerne sende dig post! Forstå det nu!

:lol:
10
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. nov 2015, 09:10

Haha ja..hmm alle har blokeret mig? Det MÅ være en fejl :-D
1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1141
Likede indlæg: 6706

Indlægaf Wizzze » 27. nov 2015, 15:12

3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Lurende Peber
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1970

Indlægaf Lurende Peber » 27. nov 2015, 15:41

Wizzze skrev:Tjek de her russere ud :8:

http://digout.dk/35515/17-billeder-fra- ... ampaign=eb

:tie: :-D
Spagat + 4 af 5 døre der virker :gogo: Tak for scoringstips ;)
Og en kvinde der også er til (mange) øl :love:
0
Registreret Gammel Gris :genert:
DenBlødeJyde
Kort karma: 77
Likede indlæg: 896

Indlægaf DenBlødeJyde » 27. nov 2015, 21:28

Set på Scor:

Nå så prøver vi igen for at se om det skulle være muligt at finde bare en der vil skrive sammen med mig engang imellem.

Jeg har forlængst givet op med at finde "kærlighed" / kæreste / venner.

Jeg vil bare gerne have en at snakke med engang imellem anonymt når det hele bliver for meget

:skeptisk:
2
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 187
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4131

Indlægaf decibell » 28. nov 2015, 08:21

DenBlødeJyde skrev:Set på Scor:

Nå så prøver vi igen for at se om det skulle være muligt at finde bare en der vil skrive sammen med mig engang imellem.

Jeg har forlængst givet op med at finde "kærlighed" / kæreste / venner.

Jeg vil bare gerne have en at snakke med engang imellem anonymt når det hele bliver for meget

:skeptisk:

Det er ret sørgeligt, faktisk. Også fordi de åbenbart ikke selv kan se, at deres attitude er en stor del af problemet. Men igen, hvad kom først? Er problemet opstået pga. deres attitude, eller er attituden opstået pga. utallige skuffelser? Uanset hvad, så kommer de nok ikke videre, når de er nået til dette punkt.
4
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3768

Indlægaf Sophaya » 28. nov 2015, 10:07

Det er godt at blive mindet om, hvorfor jeg ikke er på diverse datingsider :lol:

Jeg havde Tinder for en kort bemærkning, fordi jeg da egentlig godt gad finde det dér kærlighed, men slettede det ret prompte efter at have fået en henvendelse fra en mand, der gerne ville spise nutella af min krop og derefter pakke mig ind i bobleplast, og en date med en mand, der sad hele daten og tryllede. Ja, tryllede. Med kort og røde bolde og jeg ved ikke hvad. Boyfriend material? I think not.
11
x
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. nov 2015, 22:29

My God dog en knold jeg har samtalet med i dag.
Han fortæller noget med at han hver dag laver frugtsalat, for at få indtaget sine daglige 600 g frugt.
Jeg svarer at jeg mener 3-400 af disse gram skal komme fra grøntsager hvis man skal overholde det kostråd med "6 om dagen".
Men han forstår slet ikke denne skelnen imellem frugt og grønt. Han misforstår det fuldstændigt, og han tror vist jeg synes at 600 g frugt dagligt er i underkanten :s så han laver det om til at det nok nærmere er 1000 gram frugt han spiser om dagen. Suk og velbekomme. :rulle:
6
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 608
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2559

Indlægaf Fillie » 28. nov 2015, 22:31

^ Vil du ikke nok udgive en bog om dine oplevelser? Pretty please! :worship:
2
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 28. nov 2015, 23:18

Dirtylittledevil skrev:
JessicaD skrev:

Jeg tænkte også på om han dog ikke mente noget andet end det jeg tolkede, for det giver jo for faen ingen mening :-D

MEN.

blokering.jpg

"Hej mand, husk at gå til lægen, hvis du har svære hukommelsesproblemer." :stoned:
3

Tilbage til "Forhold og sex"