Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11739

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. okt 2015, 13:12

Jeg er virkelig inde i en heldig stime i dag. Not.

"Hej med dig Skønne .

Vil gerne massere og kysse dig overalt ,elsker når min kæreste.vrider og stønner af liderlighed .Elsker at slikke og kysse din lille snævre Lærkerede ,som kun jeg ved hvor er .

Ham den Gavmilde Gentlemannn"

"hejsa unge pige ja det må jeg sige her i det lille rige jeg er en fra dette land jo jeg er en mand som går her på land
jeg har læst din profil som jeg synes godt om i den flot stil"
18
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 20. okt 2015, 13:15

Dirtylittledevil skrev:Jeg er virkelig inde i en heldig stime i dag. Not.

"Hej med dig Skønne .

Vil gerne massere og kysse dig overalt ,elsker når min kæreste.vrider og stønner af liderlighed .Elsker at slikke og kysse din lille snævre Lærkerede ,som kun jeg ved hvor er .

Ham den Gavmilde Gentlemannn"

"hejsa unge pige ja det må jeg sige her i det lille rige jeg er en fra dette land jo jeg er en mand som går her på land
jeg har læst din profil som jeg synes godt om i den flot stil"

Lærkerede?! :ticks:
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. okt 2015, 13:22

^ Yup :-D
Han har skrevet igen, ham Lærkeredemanden... en glad smiley der hopper og spjætter med benene og teksten "Er klar til at finde din lærkerede"

(Overvejer stadig hvor gavmild han mon er)
7
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. okt 2015, 14:18

Det sjove er, at han faktisk som brugernavn har et fuglenavn, nu vil jeg ikke nævne navnet men noget a la "Gråspurv"

OG han har skrevet igen: "Skal vi ikke hygge os hele wekenden ,du vil blive forkælet ,over alt på din skønne Krop .Kan mærke ,jeg allerede er Varm på dig dernede ,den vil elske ,alle dine skønne snævre steder .
Ham du må prøve"

Hvortil jeg tørt har svaret: "Er det ikke lidt naturstridigt at lade en gråspurv komme i en lærkerede?"

Hidr hidr :-D
27
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 20. okt 2015, 14:35

Dirtylittledevil skrev:^ Yup :-D
Han har skrevet igen, ham Lærkeredemanden... en glad smiley der hopper og spjætter med benene og teksten "Er klar til at finde din lærkerede"

(Overvejer stadig hvor gavmild han mon er)

HAHAHA det er godt nok sjovt :D :D Ej, for fucks sake altså. Hvad sker der for folk. Jeg tror i øvrigt også, han ville blive svært skuffet, hvis han fik at vide, at de fleste nok godt kan regne ud, hvor den "lærkerede" er. Der er ikke så meget spænding over det. :D

Jeg var også på jubii chat i går, og det var nogenlunde samme billede. Jeg fik tilbudt et gangbang med 15 mænd, og så var der en, der tilbød mig at ses på hotel på onsdag til "hygge". Jeg skriver så, at det ikke interesserer mig med sex med en fremmed, ligegyldig mand. "Hvis vi ses flere gange, så er jeg jo ikke fremmed mere". Joo, det har du så ret i, men jeg er stadig ikke interesseret. Jeg kunne så huske ham fra sidste gang, han skrev, og jeg spurgte, om det ikke var ham, der havde en kæreste?? Det var det så. Jeg skriver, at så er jeg da kun endnu mere uinteresseret. Han ender så med at skrive, at jeg da godt nok må være en trist person, siden jeg bruger en chatside til at finde folk, der gider mig. Hmm, du er her også selv, fjols? :P Han blokerede mig, så jeg kunne ikke svare, men ja, hvad skal man da også sige til sådan et udsagn, der bare går direkte ind og sårer en på den måde. Oh snap. :sarkasme: :stoned:
7
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 20. okt 2015, 14:39

Dirtylittledevil skrev:Det sjove er, at han faktisk som brugernavn har et fuglenavn, nu vil jeg ikke nævne navnet men noget a la "Gråspurv"

OG han har skrevet igen: "Skal vi ikke hygge os hele wekenden ,du vil blive forkælet ,over alt på din skønne Krop .Kan mærke ,jeg allerede er Varm på dig dernede ,den vil elske ,alle dine skønne snævre steder .
Ham du må prøve"

Hvortil jeg tørt har svaret: "Er det ikke lidt naturstridigt at lade en gråspurv komme i en lærkerede?"

Hidr hidr :-D

Hihi. Kan du ikke også fortælle ham, at der skal mellemrum EFTER kommaet, ikke før? :fløjt:
2
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. okt 2015, 20:31

Garfield skrev:
Hihi. Kan du ikke også fortælle ham, at der skal mellemrum EFTER kommaet, ikke før? :fløjt:

:lol: Ja det generer også mine øjne voldsomt!
Nå men han fortsætter da bare ufortrødent efter min tørre kommentar.

Vil bade og Massere dig ,over hele ,din skønne kvinde krop .Pirre dig bagefter med , min tunge ,kysse,slikke ,sutte ,Sperme ud over dig .Slikke dig fin igen .Tage dig som min igen og igen .Til du Gisper efter ,efter at jeg masserer dig igen ,så du samle energi til ,at sutte og kysse ,min trætte pik.
Vil gerne dig ,tror du kan suge alt ,ud af min store stive pik ,den længes efter dig .Solsorten vil Kvidre ,så lystigt i din Lærkerede,at du kommer ind i den 7 himmel .

:forvirret2:
11
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 20. okt 2015, 20:41

Du godeste. Man bliver jo helt nysgerrig på, hvem den mand dog er. Han er jo nærmest i en form for trance. Fugletrance. :D
4
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 20. okt 2015, 20:43

Dirtylittledevil skrev:
Garfield skrev:

:lol: Ja det generer også mine øjne voldsomt!
Nå men han fortsætter da bare ufortrødent efter min tørre kommentar.

Vil bade og Massere dig ,over hele ,din skønne kvinde krop .Pirre dig bagefter med , min tunge ,kysse,slikke ,sutte ,Sperme ud over dig .Slikke dig fin igen .Tage dig som min igen og igen .Til du Gisper efter ,efter at jeg masserer dig igen ,så du samle energi til ,at sutte og kysse ,min trætte pik.
Vil gerne dig ,tror du kan suge alt ,ud af min store stive pik ,den længes efter dig .Solsorten vil Kvidre ,så lystigt i din Lærkerede,at du kommer ind i den 7 himmel .

:forvirret2:

Hvordan kan den stakkels mand dog være blevet overbevist om, at det der er lige hvad kvinder gerne vil høre? Jeg har sjældent været så frastødt af en scoringstaktik :ad!:
10
x
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. okt 2015, 20:46

Har du fået meldt dig ind derovre Jess? Så kan jeg da godt grønne dig med hans brugernavn :-D
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. okt 2015, 20:50

Sophaya skrev:
Hvordan kan den stakkels mand dog være blevet overbevist om, at det der er lige hvad kvinder gerne vil høre? Jeg har sjældent været så frastødt af en scoringstaktik :ad!:

Ja det er fannerme ret skummelt. Jeg er så glad for at han ikke har så meget som et profilfoto af mig. Og endnu mere mystisk er det så at han kan udøse så meget sexuel snak over en han intet aner om. Min profiltekst siger intet om mig. Den lyder sådan:
"På et skib som er strandet
på sin jagt efter noget
et eller andet forbandet
som jeg aldrig har forstået

Jeg er et menneske. Jeg kan desværre ikke finde på mere lige nu, jeg føler mig ganske enkelt ikke i hopla når jeg ikke engang kan få lov at skrive profiltekst i comic sans. Jeg lægger mig lidt."
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 20. okt 2015, 20:52

Dirtylittledevil skrev:
Ja det er fannerme ret skummelt. Jeg er så glad for at han ikke har så meget som et profilfoto af mig. Og endnu mere mystisk er det så at han kan udøse så meget sexuel snak over en han intet aner om. Min profiltekst siger intet om mig. Den lyder sådan:
"På et skib som er strandet
på sin jagt efter noget
et eller andet forbandet
som jeg aldrig har forstået

Jeg er et menneske. Jeg kan desværre ikke finde på mere lige nu, jeg føler mig ganske enkelt ikke i hopla når jeg ikke engang kan få lov at skrive profiltekst i comic sans. Jeg lægger mig lidt."

Rimelig offensivt så at lægge ud med hardcore sexting fremfor lige at smalltalke lidt. :lol:
0
x
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. okt 2015, 20:55

Sophaya skrev:Rimelig offensivt så at lægge ud med hardcore sexting fremfor lige at smalltalke lidt. :lol:

Ja det er helt forrykt :lol:
Hvis der findes en psykisk sygdom der hedder noget a la sexuel personlighedsforstyrrelse, så tror jeg bestemt han lider af det :-D
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. okt 2015, 21:30

Han er virkelig on a roll...

Ligger du og er liderlig og dejlig klar ,til mig . Ønsker mig ,at du kunne sutte og smage på min sperm ,når jeg kommer ,for fuld udløsning i din varme mund
Slikke din dejlige varme lærkerede,smage på dine dejlige safter

:deer:
0
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 21. okt 2015, 00:04

Jeg får seriøst nervøse trækninger i ansigtet, hver gang jeg læser det med lærkereden. ARGG!!! :O :D
8

Tilbage til "Forhold og sex"