Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11720

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. dec 2015, 13:05

Julen rykker ubønhørligt nærmere, og de store følelser er i spil derinde :-D
TRE forskellige mænd på endate har i løbet af det seneste døgn, efter kort skriftlig samtale, fortalt mig at de er dybt forelsket i mig, eller at de elsker mig. Det føles lidt som en online morgenværtshus fyldt med febrilske mænd.
14
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Brutus
Kort karma: 6
Likede indlæg: 107

Indlægaf Brutus » 10. dec 2015, 13:23

Kærlighed ved første hik.
2
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5899

Indlægaf Dikus » 10. dec 2015, 13:26

Dirtylittledevil skrev:Julen rykker ubønhørligt nærmere, og de store følelser er i spil derinde :-D
TRE forskellige mænd på endate har i løbet af det seneste døgn, efter kort skriftlig samtale, fortalt mig at de er dybt forelsket i mig, eller at de elsker mig. Det føles lidt som en online morgenværtshus fyldt med febrilske mænd.

Får helt ondt af dem :ninja:

De vil bare gerne have en at holde af julen over. Og altså. Helt ærligt. Du ER jo ret sød :love: Så de er bare hurtige til at se muligheder.
0
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 11. dec 2015, 00:49

Dirtylittledevil skrev:Julen rykker ubønhørligt nærmere, og de store følelser er i spil derinde :-D

Nu føler jeg mig da slet ikke værdsat derinde. Jeg får intet af den slags! :nej:
Og dog.. jeg har jo Kurt! :D 51-årig mand fra Nordjylland dvs. 20+ år ældre end mig. Han sendte mig en "flirt" og "interesse" i går, og i dag fik jeg så et brev, der lød: " hej ønsker du en skøn kæreste til musse rejse familie børn ja det hele så skriv er seriøs hilsen kurt".

Hvad tænker I i øvrigt om de anonyme profiler? Nu har en fyr tilføjet mig og sender billede med i første indlæg. Jeg spørger så, hvorfor han er anonym, og det er åbenbart fordi, han ikke vil give sig til kende for hvem som helst - men kun for det unikke. Åh jeg takker. Jeg spørger så, hvad hans kone hedder, og hvor længe de har været gift. Det benægter han så. :D Jeg synes bare, det virker mystisk. :gruble: Hvad er de lige bange for ellers, hvis de er single?
2
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 390
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3862

Indlægaf Delfin » 11. dec 2015, 03:10

Dirtylittledevil skrev:Mmm-hmm :mellow:

gun.jpg

Mener han det seriøst, eller tager han vildt pis på dig :gisp: / :D
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. dec 2015, 10:03

JessicaD skrev:Hvad tænker I i øvrigt om de anonyme profiler? Nu har en fyr tilføjet mig og sender billede med i første indlæg. Jeg spørger så, hvorfor han er anonym, og det er åbenbart fordi, han ikke vil give sig til kende for hvem som helst - men kun for det unikke. Åh jeg takker. Jeg spørger så, hvad hans kone hedder, og hvor længe de har været gift. Det benægter han så. :D Jeg synes bare, det virker mystisk. :gruble: Hvad er de lige bange for ellers, hvis de er single?

Jeg er også helt sikker på det er de gifte mænd, når de faktisk gerne vil vise sig frem, men kun i privaten.
Tidligere i tråden skrev jeg også om sådan en, dengang vidste jeg ikke at det var deres måde at gøre det på, så da det gik op for mig endte han faktisk med at blive ret så barnlig og træls.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. dec 2015, 10:30

Haha, der er for øvrigt en MEGET ung fyr som er meget vedholdende med at skrive, og det er så sjovt :lol:
Han kalder datingsider for "Oldskool dating" (i forhold til at swipe går jeg ud fra?) og så slutter han ofte lige af med at strø et par hashtags.
Og hver gang jeg tror at nu har jeg på en flink måde fået stoppet det, så vender han tilbage med nye argumenter for hvorfor jeg sagtens kan prøve en ung mand...

mn1.jpg

mn2.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10236

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. dec 2015, 10:40

JessicaD skrev:Nu føler jeg mig da slet ikke værdsat derinde. Jeg får intet af den slags! :nej:
Og dog.. jeg har jo Kurt! :D 51-årig mand fra Nordjylland dvs. 20+ år ældre end mig. Han sendte mig en "flirt" og "interesse" i går, og i dag fik jeg så et brev, der lød: " hej ønsker du en skøn kæreste til musse rejse familie børn ja det hele så skriv er seriøs hilsen kurt".

Musserejsefamiliebørn.

Billede
27
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2588

Indlægaf Fillie » 11. dec 2015, 10:46

^ Det er helt absurd sødt! :D
3
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10236

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. dec 2015, 10:50

Der er meget sødt at finde under "Travelling mice" på Google :D
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. dec 2015, 10:55

Awwww, ham Kurt skal du da holde fast i Jessica :-D Han er da så nuser med de mussebørn :-D
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. dec 2015, 11:27

Delfin skrev:
Dirtylittledevil skrev:Mmm-hmm :mellow:

gun.jpg

Mener han det seriøst, eller tager han vildt pis på dig :gisp: / :D

Det er simpelthen det foto han bruger som profilfoto :lol:
Jeg husker ikke hans profiltekst så tydeligt, men jeg mener ikke den afspejlede særlig megen humor :gruble:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. dec 2015, 11:39

Jeg skriver også lidt med en jeg kalder TMI-manden (TMI = too much information)
Jeg skriver med flere på én gang, og han skriver med flere på én gang. Det ved vi begge godt om hinanden. Men han kan ikke lade det ligge ved det. Igen og igen falder han over i en grøft hvor han sidder og bombarderer mig med alt for intime informationer om dem han skriver med :lol:
og jeg stopper det, han accepterer, vi fortsætter samtalen, indtil han gør det igen. Det skete igen her til formiddag, og nu lyder vi efterhånden som et gammelt ægtepar, der taler om noget neutralt, som at katten skal lukkes ud :lol: (læses nedefra)

tmi.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 11. dec 2015, 17:44

Jeg tror desværre, at Kurt mente "nusse" og slet ikke noget med mus :( Så han har givetvis noget mere skummelt i tanke. :D

Nå, jeg fik så min første nederen besked. Eller den er også lidt sjov. Jeg havde fået brev fra en fyr, som havde 4 næsten helt ens billeder. Vi skriver så meget kort frem og tilbage, og han spørger, hvad jeg synes om hans billeder. Jo, det kunne da nok være en fordel at variere lidt, siger jeg så. Nå, men han vil da gerne tage nogen flere, men kun hvis jeg har interesse i kontakt! Jeg skriver så, at der nok ikke er et match mellem os desværre og ønsker ham held og lykke i jagten. Så svarer han simpelthen "LOL TRUNTE"....???? Og manden er altså langt over de 30. Hahahaha. Ej altså. Jeg overvejede at spørge, hvad der var så sjovt, men ja, så ville det jo bare ende med en endnu mere plat eller grim besked. :D Man skal nok ikke give den type lillefingeren.
4
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 11. dec 2015, 17:47

^ :ticks:
1
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.

Tilbage til "Forhold og sex"