Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf JessicaD » 16. dec 2015, 14:33

Dirtylittledevil skrev:
Jeg er altså også ret hurtig til at tænke æv, når nogen slet ikke har fantasi til at sætte et par sætninger sammen til noget ordentligt til mig. Så du er ikke alene.

Det føles hurtigt som om personen bare læner sig tilbage og ønsker at man serverer det hele.

I går skrev en til mig noget a la "Hihi nu har vi kigget frem og tilbage på hinandens profiler mange gange"
Jeg skrev en ret lang og (synes jeg da selv :-D ) ret sjov beretning om at det var min tavse form for psykisk pres for at få ham i snak, og så fandt jeg på nogle skøre nye tiltag med at jeg måske ville sende ham flirts med sære tekster i for at psyke ham endnu mere indtil han til sidst knækkede og fik skrevet til mig. Nåja klokken var mange og min hjerne opførte sig skørt :-D
Til det har han bare svaret "Nå spændende"
Og så kan jeg bare mærke at dét er simpelthen ikke nok for mig at arbejde med :lol: (men han har vel været mundlam af skræk :lol: )

Ja, det er nemlig den der følelse, jeg også får!! Når de selv skriver først til mig, så regner jeg da med, at de har et eller andet på hjerte - enten om hvorfor de har skrevet, noget om dem selv, eller nogle kommentar til min profil eller lignende. Især virker det totalt malplaceret at spørge, hvem jeg er, da jeg går ud fra, at han efterlyser den slags info, der bl.a. står i min profiltekst. Ej men altså. Når han så også svarer tilbage ved at nævne de selvsamme info, som han har på sin profil i forvejen, så er interessen altså ved at nå et nulpunkt.

Jeg ville elske sådan en besked, som du skrev der. Det er da pisse god humor. :D Jeg skriver med en derinde (eller vi er gået over til sms, men altså :P ), som egentlig også er ret sjov. Nogen gange kører joken så bare så langt ud, at jeg bliver i tvivl, om han reelt mener det - også fordi han er så dårlig til at bruge smileys, så jeg ikke kan lure, om han laver sjov, er ironisk eller sur. :D

Ej jeg får lige en tanke. Gad vide om folk er så ringe til at skrive, fordi det eneste, de skriver i deres hverdag, er sms´er?? Flere af dem har måske ikke rigtig sat flere sætninger sammen på skrift, siden de skrev stile i skolen. :tie: Det kan jo ikke være os alle, der holder vores skriftlige færdigheder ved lige via debatter. :D
4
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 16. dec 2015, 15:04

Jeg prøvede at spørge lidt ind til hans arbejde, og hvordan han lige havde fået interesse for det område, da det var lidt specielt (noget med heste :D ). Hans svar er så, at det er det, han er uddannet i. WTF. Så stopper vi!!! :D Han VIL bare kun tale overfladisk.

"Kære mand. Trods flere beskeder frem og tilbage, har jeg stadig ikke lært dig bedre at kende. Lad os hellere stoppe her. Farvel". :D
Senest rettet af JessicaD 16. dec 2015, 15:07, rettet i alt 1 gang.
5
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8442

Indlægaf 2SHY » 16. dec 2015, 15:07

JessicaD skrev:Jeg prøvede at spørge lidt ind til hans arbejde, og hvorfor han lige havde valgt det. Hans svar er så, at det er det, han er uddannet i. WTF. Så stopper vi!!! :D

"Kære mand. Trods flere beskeder frem og tilbage, har jeg stadig ikke lært dig bedre at kende. Lad os hellere stoppe her. Farvel". :D

Det er da også totalt fantasiløst. Der må jo være noget der fik han til at blive interesseret i lige den uddannelse og nogle specifikke ting ved lige præcis den arbejdsplads og de arbejdsopgaver, der har fanget hans interesse? Det andet er da for svagt
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11678

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. dec 2015, 15:09

Hahaha, vidste man ikke bedre ville man da tro han prøvede på at jage dig væk med den slags intetsigende svar!
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11678

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. dec 2015, 16:25

Det er altid godt med et bittert opstød for at tiltrække The Ladies

bittert.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 18
Likede indlæg: 319

Indlægaf Nicolait » 16. dec 2015, 17:37

Dirtylittledevil skrev:Det er altid godt med et bittert opstød for at tiltrække The Ladies

bittert.jpg

Jeg forstår slet ikke, hvad han mener? :forvirret:

Nogen der kan forklare det?
0
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 16. dec 2015, 17:41

Nicolait skrev:
Dirtylittledevil skrev:Det er altid godt med et bittert opstød for at tiltrække The Ladies

bittert.jpg

At vi hunkønsvæsener går efter mænd, der sletter deres billeder - what's not to understand :stoned:
2
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 608
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2561

Indlægaf Fillie » 16. dec 2015, 18:18

bittert.jpg

Er der ikke cirka en om dagen af de der? :-D
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 16. dec 2015, 20:47

Nicolait skrev:
JessicaD skrev:Nu har manden svaret tilbage med at fortælle PRÆCIS de samme info, som der står i hans profil. Navn, alder, at han er stille og rolig, hvad han læser til, og hvor han arbejder i sin fritid. Alt det vidste jeg jo allerede. Haha. :deer:

Han er jo en åben bog. :lol2:

Det kan jo være at han tænker at mystikken forsvinder fra hans aura, hvis han fortæller alt på en gang. :panik:

Nu skrev jeg, at jeg ikke synes, at jeg havde lært ham bedre at kende, selvom vi havde skrevet flere beskeder, så vi måtte hellere stoppe her. Så siger han, at det er han da ked af, for han havde da håbet, at vi kunne snakke lidt sammen. Ja, det havde jeg så også. :deer:

Nå, der er lidt mere nyt. :D

Mand: du må godt flyt ind til mig

Mig: Haha what? :D

Mand: ups der kom liv.. r du flytbar?
Mand: du ser meget godt ud rigtig meget
Mand: ser du håndbold

Mig: Jeg er ikke boligsøgende. Nej, jeg ser ikke håndbold ( :deer: )

Mand: denmark r bagud

Mig: Jeg er ligeglad med håndbold

Mand: jeg r også jeg skal se når danmark taber hoho r du klar til jul

:slem: :slem:
2
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9620

Indlægaf kidkomb » 16. dec 2015, 22:05

JessicaD skrev:
Nicolait skrev:
JessicaD skrev:Nu har manden svaret tilbage med at fortælle PRÆCIS de samme info, som der står i hans profil. Navn, alder, at han er stille og rolig, hvad han læser til, og hvor han arbejder i sin fritid. Alt det vidste jeg jo allerede. Haha. :deer:

Det kan jo være at han tænker at mystikken forsvinder fra hans aura, hvis han fortæller alt på en gang. :panik:

Nu skrev jeg, at jeg ikke synes, at jeg havde lært ham bedre at kende, selvom vi havde skrevet flere beskeder, så vi måtte hellere stoppe her. Så siger han, at det er han da ked af, for han havde da håbet, at vi kunne snakke lidt sammen. Ja, det havde jeg så også. :deer:

Retreat. Retreat. I repeat: Abort mission!
11
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Garfield

Indlægaf Garfield » 16. dec 2015, 22:38

^^ Jeg HADER det dér "r" i stedet for "er" :sur:
15
Brugeravatar
Garfield

Indlægaf Garfield » 16. dec 2015, 22:41

Garfield skrev:^^ Jeg HADER det dér "r" i stedet for "er" :sur:

Og manglende stort bogstav ved start af sætning. Og manglende tegnsætning.

Nå ja, og at han svarer lidt hen i vejret på dét, du skriver...

Det kommer aldrig til at gå godt, hvis jeg bevæger mig ud på de sider...
3
Brugeravatar
Nicolait

Indlægaf Nicolait » 16. dec 2015, 22:54

Garfield skrev:
Nicolait skrev:

bittert.jpg

At vi hunkønsvæsener går efter mænd, der sletter deres billeder - what's not to understand :stoned:

Dating in the Dark. "Sig mig unge mand er De en parakitsmugler, eller er De bare glad for at se mig". :dance:
6
Brugeravatar
Garfield

Indlægaf Garfield » 16. dec 2015, 23:03

^ Var det forresten ikke noget, der blev forsøgt på et tidspunkt? Altså, dating in the dark, som en slags speed-dating, hvor man sad og snakkede i mørke, så man ikke kunne se hinanden før senere. Gad vide, om det stadig eksisterer :gruble:

På en måde er det en dårlig idé for man mister jo kropssproget i vurderingen af folk.
0
Brugeravatar
Nicolait

Indlægaf Nicolait » 16. dec 2015, 23:14

JessicaD skrev:
Nicolait skrev:

Ej - men vi er jo helt nede på sinkestadiet i forhold til hans kommunikation.

Det minder om denne Gary Larson stribe:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7

Tilbage til "Forhold og sex"