Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 18
Likede indlæg: 322

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Nicolait » 16. dec 2015, 23:19

Garfield skrev:^ Var det forresten ikke noget, der blev forsøgt på et tidspunkt? Altså, dating in the dark, som en slags speed-dating, hvor man sad og snakkede i mørke, så man ikke kunne se hinanden før senere. Gad vide, om det stadig eksisterer :gruble:

På en måde er det en dårlig idé for man mister jo kropssproget i vurderingen af folk.

Det kørte en periode på kanal 5, tror jeg.

Derudover så er det ikke så heldigt, når man kommer ud i lyset igen, og opdager at man har spildt vin på skjorten, og man har noget i tænderne. :lol2:
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11725

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. dec 2015, 23:39

Nu har jeg måttet sætte endnu en på blokering.
Jeg vil gerne finde en på 180 cm eller mere. Han var 172 cm. Jeg skrev til ham at han desværre var lavere end mig og jeg ville gerne finde en der var højere.
Nu vendte han så tilbage igen, fordi han opdagede at han ved en fejl havde skrevet 72 i stedet for 172 cm. Og han tror seriøst at jeg jo må have troet han kun var 72 cm høj :lol: jeg ved ikke hvorfor men jeg synes at dét i sig selv er helt utroligt komisk :lol: og han forstår bare ikke min forklaring om at jeg altså godt havde gættet mig til at det var 172 dengang. Han blev stædig ved med at holde fast i at nu hvor jeg vidste han ikke var en dværg burde jeg give det en chance. :stoned:
21
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2592

Indlægaf Fillie » 16. dec 2015, 23:58

^ "Jamen, jeg er jo ikke dværg!" er jo et excellent modargument. :-D
3
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. dec 2015, 00:02

Fillie skrev:^ "Jamen, jeg er jo ikke dværg!" er jo et excellent modargument. :-D

Det er simpelthen så absurd :-D :klap:
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10243

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. dec 2015, 00:06

Dirtylittledevil skrev:Det er altid godt med et bittert opstød for at tiltrække The Ladies

bittert.jpg

Det hedder "Glade Jul", ikke "Gode".
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 17. dec 2015, 00:44

Dirtylittledevil skrev:Nu har jeg måttet sætte endnu en på blokering.
Jeg vil gerne finde en på 180 cm eller mere. Han var 172 cm. Jeg skrev til ham at han desværre var lavere end mig og jeg ville gerne finde en der var højere.
Nu vendte han så tilbage igen, fordi han opdagede at han ved en fejl havde skrevet 72 i stedet for 172 cm. Og han tror seriøst at jeg jo må have troet han kun var 72 cm høj :lol: jeg ved ikke hvorfor men jeg synes at dét i sig selv er helt utroligt komisk :lol: og han forstår bare ikke min forklaring om at jeg altså godt havde gættet mig til at det var 172 dengang. Han blev stædig ved med at holde fast i at nu hvor jeg vidste han ikke var en dværg burde jeg give det en chance. :stoned:

HAHAHAHAHAA!!!!! :D 72 cm er jo en lille baby for fucks sake. :lol: :clap: Men ja, det er da noget af et comeback pludselig at være blevet en hel meter højere. Det er da sjældent, at det sker!
3
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 17. dec 2015, 00:46

kidkomb skrev:
JessicaD skrev:
Nicolait skrev:
JessicaD skrev:Nu har manden svaret tilbage med at fortælle PRÆCIS de samme info, som der står i hans profil. Navn, alder, at han er stille og rolig, hvad han læser til, og hvor han arbejder i sin fritid. Alt det vidste jeg jo allerede. Haha. :deer:

Han er jo en åben bog. :lol2:

Det kan jo være at han tænker at mystikken forsvinder fra hans aura, hvis han fortæller alt på en gang. :panik:

Nu skrev jeg, at jeg ikke synes, at jeg havde lært ham bedre at kende, selvom vi havde skrevet flere beskeder, så vi måtte hellere stoppe her. Så siger han, at det er han da ked af, for han havde da håbet, at vi kunne snakke lidt sammen. Ja, det havde jeg så også. :deer:

Nå, der er lidt mere nyt. :D

Mand: du må godt flyt ind til mig

Mig: Haha what? :D

Mand: ups der kom liv.. r du flytbar?
Mand: du ser meget godt ud rigtig meget
Mand: ser du håndbold

Mig: Jeg er ikke boligsøgende. Nej, jeg ser ikke håndbold ( :deer: )

Mand: denmark r bagud

Mig: Jeg er ligeglad med håndbold

Mand: jeg r også jeg skal se når danmark taber hoho r du klar til jul

:slem: :slem:

Retreat. Retreat. I repeat: Abort mission!

Ohh, jeg kan se, at jeg har dummet mig lidt med den måde, jeg skrev det på, for det er IKKE den samme mand! Jeg mente bare, at der var nyt inde fra siden, men kan godt se nu, at det lyder som om, det var den samme. Sorry!! :blush:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 17. dec 2015, 12:00

Dirtylittledevil skrev:Dagens douchebag, læses nedefra :kaffe:

douche.jpg

Intet som ligefrem at kunne HØRE den meget lille pik ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 17. dec 2015, 12:42

Du skulle have sagt til ham at du troede at de 72cm skyldes at han var en julenisse.
2
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 143
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1434

Indlægaf vUlpeS » 17. dec 2015, 12:54

ManicNinja skrev:

douche.jpg

Kan ikke høre noget i denne forbistrede støj. Hvad si'r den?
0
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5894

Indlægaf Smiling_Goat » 17. dec 2015, 13:50

Man kan næsten se ham sidde og læse sin profil igennem, se højdeangivelsen og tænkt: "Shit! 72 cm! Så kan jeg da godt forstå, hun synes jeg er lav! Jeg må hellere rette misforståelsen."

Men jeg tror altså, det er et kompleks for små mennesker. Jeg er 158 cm høj, og ja, jeg mener høj, for jeg opfatter ikke mig selv som lille. Det er alle andre, der er abnormt høje.
I gadebilledet føler jeg mig på højde med alle andre. Det er først, når jeg ser mig selv i en butiksrude iblandt mennesker af "normal" højde, at det går op for mig, hvor lille jeg er.
Måske forstår han slet ikke, hvor lavt 172 cm er :D
4
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 17. dec 2015, 14:12

vUlpeS skrev:
ManicNinja skrev:

douche.jpg

Kan ikke høre noget i denne forbistrede støj. Hvad si'r den?

Hahaha! "Misse - hvad si'r den?"
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. dec 2015, 14:42

Muligheden for julegaver er helt klart til stede for mig i år... :panik: :pompom:

jul.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 17. dec 2015, 15:44

Jeg har skrevet på min profil, at jeg søger en mand, som ikke har børn i forvejen. Jeg er alligevel blevet kontakt af flere mænd med børn. "Jamen han er her kun i weekenden, men ikke så tit".... "mine børn er udeboende".... Øhhh!!! Enten har man børn eller også har man ikke børn. Der er ikke en gråzone. Der blev sagt nej tak.
10
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. dec 2015, 08:11

Dagens mærkeligste samtale...

Yngre fyr, sådan lidt hippie-agtig, efter få breve spørger han om jeg vil se et nyere foto af ham, og her begår jeg kæmpe fejl nr. 1 da jeg for at være sjov siger "Tak som byder - som man siger i narkokredse".
Dette misforstår han totalt til at jeg allerede er ved at være hans junkieveninde :forvirret2:

Så uden videre omsvøb inviterer han mig på noget han kalder "candyflip date" som jeg googler mig til er noget med at tage stoffer (imens man dater? :forvirret: )
Det gider jeg selvfølgelig ikke, så jeg prøver at glide af på den og slippe væk igen, ved at sige at det ikke lige er mig, men at min anonyme ven som jeg i dagens anledning kalder Bill C. da gerne vil høre mere om det der...

Det var så fejl nr. 2, jeg får kæmpe skideballe fordi jeg gør grin med stoffer på den måde.

- og nu er vi så ikke på talefod mere :sarkasme:
8

Tilbage til "Forhold og sex"