Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2606

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 18. dec 2015, 08:47

^ Se det fra den lyse side: Nu kender du endnu et nymodens begreb ala "Netflix 'n' chill" og kan derved dodge potentielt akavede situationer såsom at tro, at det at "candyflippe" skulle betyde noget i retning af at fylde sig med slik. :-D
5
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. dec 2015, 09:12

JessicaD skrev:Jeg har skrevet på min profil, at jeg søger en mand, som ikke har børn i forvejen. Jeg er alligevel blevet kontakt af flere mænd med børn. "Jamen han er her kun i weekenden, men ikke så tit".... "mine børn er udeboende".... Øhhh!!! Enten har man børn eller også har man ikke børn. Der er ikke en gråzone. Der blev sagt nej tak.

Hvis man har voksne, udeboende børn, synes jeg egentlig, at det er ok at spørge, om det måske ville være ok, da mange, som ikke ønsker, at partneren har børn, netop frabeder sig småbørnsfamilielivet; den der med "er her kun lidt" er til gengæld dybt usmagelig i mine øjne, for man er da også forælder til et barn i den hjemmeboende alder, med alt hvad dertil hører af behov, når han/hun ikke er til stede. Faktisk håber jeg i de tilfælde virkeligt, at det passer, at barnet kun er lidt hos den pågældende forælder.
6
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5910

Indlægaf Dikus » 18. dec 2015, 14:35

DetSorteCirkus skrev:
JessicaD skrev:Jeg har skrevet på min profil, at jeg søger en mand, som ikke har børn i forvejen. Jeg er alligevel blevet kontakt af flere mænd med børn. "Jamen han er her kun i weekenden, men ikke så tit".... "mine børn er udeboende".... Øhhh!!! Enten har man børn eller også har man ikke børn. Der er ikke en gråzone. Der blev sagt nej tak.

Hvis man har voksne, udeboende børn, synes jeg egentlig, at det er ok at spørge, om det måske ville være ok, da mange, som ikke ønsker, at partneren har børn, netop frabeder sig småbørnsfamilielivet; den der med "er her kun lidt" er til gengæld dybt usmagelig i mine øjne, for man er da også forælder til et barn i den hjemmeboende alder, med alt hvad dertil hører af behov, når han/hun ikke er til stede. Faktisk håber jeg i de tilfælde virkeligt, at det passer, at barnet kun er lidt hos den pågældende forælder.

NØJ, hvor ville jeg blive frastødt af en mand, der mente, hans børn ikke rigtigt talte :tie:

Jeg er blevet kæreste med en, der af grunde, der ikke skal uddybes her (men som er fine og lødige) ikke ser sine børn så ofte. Men de fylder da stadig også i hverdagen - og præger da i høj grad hele mandens begrebsverden, fokus, prioriteringer m.m. Det gør børn jo... forhåbentligt.

Men jo. Voksne børn, der er flyttet hjemmefra, er dog noget andet, synes jeg :D
0
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 18. dec 2015, 16:12

DetSorteCirkus skrev:

Jeg er 30 år. En mand med børn, der allerede er så store, at de er flyttet hjemmefra, er nok under alle omstændigheder pænt over min aldersgrænse. :D Men ja, hvis jeg nu var ældre, så ville det jo betyde mindre. Men når jeg tydeligt skriver, at jeg ikke ønsker en, der har børn i forvejen, så forstår jeg ikke, at de mener, det kan gradbøjes. Ham som skrev det var i øvrigt kun i slutningen af 30´erne. Det kan så være, at han har fået børn, da han var 20, men jeg tvivler... Tror han mente, at de boede hos moren.

Nu er jeg blevet kontaktet af en ny, som mener, at hvis jeg bare lærer ham at kende og finder ud af, at vi har alle de samme værdier (what are the odds?? :P ), så vil jeg falde for ham. Jeg kan da godt se det fra hanss side, men åh altså. Der er bare mange ting, der er så nemmere uden børn. Plus jeg da stadig har en drøm om bare "far, mor og børn" og ikke en blandet familie til at starte med. Selvfølgelig kunne jeg da falde for en, der har et barn, og så måtte jeg jo tage den derfra, og det er da også sket før. Men når jeg nu ingen følelser har til at starte med, så er det jo dumt at gå ned af den vej, når der er så mange andre muligheder.

Nå, det var ikke det, du spurgte om, men nu kom jeg lige af med det. Ahhh :D Og jeg er helt enig i det med, at det trækker ned, når faren lader som om, at de børn da slet ikke betyder særlig meget i hans liv.
10
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 18. dec 2015, 16:57

Jeg skrev en lang besked, hvor jeg fortalte om de ting, jeg så som problematiske, når der var et barn inkl. mange af de ting, som jeg har skrevet i de forrige beskeder herinde. Jeg har desuden klart sagt til ham, at jeg ikke søger en med børn. Hans svar tilbage på min lange besked er simpelthen, at han ikke siger nej til at få et barn mere med den, der kunne være den rette, og at han bare gerne vil lære mig bedre at kende. Og så et henkastet spørgsmål om, hvad jeg så laver her til aften.

WHAT THE FUCK!!! Nogen gange læser folk bare slet ikke, hvad man skriver. Eller også læser de det, de håber, der står. Mine patter er kilometerlange lige nu. :tie: :tie: :nerve:
7
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 143
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1458

Indlægaf vUlpeS » 18. dec 2015, 21:42

JessicaD skrev:Jeg skrev en lang besked, hvor jeg fortalte om de ting, jeg så som problematiske, når der var et barn inkl. mange af de ting, som jeg har skrevet i de forrige beskeder herinde. Jeg har desuden klart sagt til ham, at jeg ikke søger en med børn. Hans svar tilbage på min lange besked er simpelthen, at han ikke siger nej til at få et barn mere med den, der kunne være den rette, og at han bare gerne vil lære mig bedre at kende. Og så et henkastet spørgsmål om, hvad jeg så laver her til aften.

WHAT THE FUCK!!! Nogen gange læser folk bare slet ikke, hvad man skriver. Eller også læser de det, de håber, der står. Mine patter er kilometerlange lige nu. :tie: :tie: :nerve:

Det er hverken for at pege fingre eller på anden vis at være en padde, at jeg kommenterer på det, men signalværdien i lange beskeder er typisk, at der er en finger, man kan få fat i (efter logikken, der angår at armen vel kan vel komme senere..?). Jeg kan godt gennemskue, at det er i "det ordentlige menneskes" tjeneste, at man giver en forklaring på sit afslag, og ja, jeg har selv haft den blandede fornøjelse af at blive misforstået således, men... Nåja, måske er det bare mere hensigtsmæssigt at sige "Hey pomfrit! Jeg har lissom sagt nej tak een gang, ing?" og så skynde sig at lægge røret på..?
1
Profesionales sin iguales, modestia aparte.
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 18. dec 2015, 21:49

Ja, du har nok ret. Han skrev også, at jeg var dejlig i mine svar. Så pointen går tydeligvis ikke igennem. Men det gjorde den nu heller ikke, da jeg skrev de første beskeder, hvor jeg bare skrev det kort. :P
0
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 143
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1458

Indlægaf vUlpeS » 18. dec 2015, 22:12

Det kan man sgu da ikke sige?! "du er dejlig i dine svar ", hahaha, hvor i himlens navn finder I dem dog, disse håbløse stakler!?

Jeg tror allerhøjst, jeg kender en enkelt gut, der i den grad lader de nedre regioner kontrollere sin færden, at han tillader regionerne spænde ben for sig selv. Og ham inviterer vi aldrig med til festerne alligevel.

Nåja, I finder den velsagtens på datinghjemmesider, men altså... Flabbergasted, jeg er. Forstår ik' en brik.
0
Profesionales sin iguales, modestia aparte.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. dec 2015, 16:53

Når man sidder og prøver at chatte frækt med mænd der er dårlige til at formulere sig, så er der en tendens til at jo mere fræk de synes man er, jo flere udråbstegn bruger de. Derfor er det med stor stolthed jeg kan fremvise disse hele 13 udråbstegn!

suk.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Dirtylittledevil 19. dec 2015, 19:32, rettet i alt 1 gang.
8
The more I eat the butter I feel
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1049

Indlægaf Guldfisk » 19. dec 2015, 16:57

Folk, der reklamerer med deres mindreværdskomplekser.

I min profil på endate.dk står der noget a la "jeg har ikke nogen faste krav, hvis kemien er der".
Der er så en, der vælger at skrive: "Ingen faste krav... Hvad så hvis han er mindre end dig?"
3
Guldfisk

Indlægaf Guldfisk » 19. dec 2015, 20:13

Også endate.dk:

Besked fra fyr: "Hejsa, du ser da meget "sød" ud."
:gruble:
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. dec 2015, 21:00

Guldfisk skrev:Også endate.dk:

Wtf :gruble: jeg håber du spørger ham hvad dét går ud på!
0
Johnny_Bravo
Kort karma: 1
Likede indlæg: 5

Indlægaf Johnny_Bravo » 19. dec 2015, 21:00

3463533.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. dec 2015, 21:03

^ Netop! hahaha :D
1
Guldfisk

Indlægaf Guldfisk » 19. dec 2015, 21:03

Dirtylittledevil skrev:
Guldfisk skrev:Også endate.dk:

Wtf :gruble: jeg håber du spørger ham hvad dét går ud på!

Jeg skrev "tak, tror jeg" til ham, og så ligger den vist bare der. Jeg ser jo megasød ud, så jeg går ud fra, det er ham, der ikkke forstår funktionen af ".
5

Tilbage til "Forhold og sex"