Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11709

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. dec 2015, 23:27

Jeg slukker fuldstændig når mænd går alt for meget op i at beskrive at kvinden skal være "renlig og velsoigneret". Er det virkelig nødvendigt at skære ud i pap på den måde? De fleste med en normal størrelse hjerne går da vel i bad inden de skal på date. Det lyder jo som noget man skrev i de der billet mrk. kontaktannoncer fra 1965.

Og så til noget helt andet...
"Moden mand søger anden mand, der vil korrespondere om drengetidens endefulde, når man blev lagt over fars knæ eller hvis en anden gav dig en ordentlig endefuld.

Jeg søger en god, seriøs og inspirerende korrespondance om emnet. Jeg er en moden seriøs og ret ukompliceret rar fyr på 63.

Eventuelt senere møde, hvis der er mulighed for det, og hvis kemien passer, så evt. med endefuld, enten blot den ene vej eller gensidigt. Alt efter, hvordan kemien kan stemmes af.

Hovedsagen i første omgang er dog sandfærdig korrespondance om de endefulde, vi fik som drenge."

:forvirret2:

:8:

Fundet her: http://www.nannas.dk/kontaktannoncer/kontakt.htm
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5044

Indlægaf Fyrst Eberhard » 26. dec 2015, 23:28

vUlpeS skrev:Frygt ej, stenografen er på vej (har du da ingen hovedtelefoner, pigebarn?)!

"og det som jeg bare har fundet ud af, det er...
...Jeg vil gerne ha' det max.
Jeg vil ger... Jeg vil gerne max'e UD!
Jeg gider ikke ha', hva'hedderdet, stille og roligt.
Jeg vil ha ' det - vildt?!"

Det er vel nærmest et råb om hjælp.
4
Peace!
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 26. dec 2015, 23:30

Den er jeg da klart med på! Tak, den unge herre, skriv mig på listen!

Søger en kvinde der er til yngre herre som er villig til at have sex i en skov og alder er lige meget og der skal ikke bruges kondom

7
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2587

Indlægaf Fillie » 26. dec 2015, 23:36

Jeg kan godt lide, at Endefuldsmanden i en lidt fremskreden alder stadig er frisk på en endefuld, hvis stemningen er til det. Han skal have maxpoint for at udleve sin fantasi. :gogo:
10
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 142
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1430

Indlægaf vUlpeS » 26. dec 2015, 23:38

Puffi skrev:Den er jeg da klart med på! Tak, den unge herre, skriv mig på listen!

Søger en kvinde der er til yngre herre som er villig til at have sex i en skov og alder er lige meget og der skal ikke bruges kondom

Glem det, Puffi! I kommer alligevel ikke tilat lave noget, for der sidder alle mulige syrede koner over det hele og mediterer på deres respektive sten. Og de glor og kommer med formaninger om "respekt for moder Natur", hvis man prøver på noget hanky-panky.
9
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 26. dec 2015, 23:40

vUlpeS skrev:
Puffi skrev:Den er jeg da klart med på! Tak, den unge herre, skriv mig på listen!

Glem det, Puffi! I kommer alligevel ikke til at lave noget, for der sidder alle mulige syrede koner over det hele og mediterer på deres respektive sten. Og de glor og kommer med formaninger om "respekt for moder Natur", hvis man prøver på noget hanky-panky.

Så dvs. jeg får ikke knaldet med ung fyr uden kondom i en skov?! Jeg er virkelig ikke tilfreds, jeg siger det bare!
5
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 142
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1430

Indlægaf vUlpeS » 26. dec 2015, 23:41

Puffi skrev:
vUlpeS skrev:

Glem det, Puffi! I kommer alligevel ikke til at lave noget, for der sidder alle mulige syrede koner over det hele og mediterer på deres respektive sten. Og de glor og kommer med formaninger om "respekt for moder Natur", hvis man prøver på noget hanky-panky.

Så dvs. jeg får ikke knaldet med ung fyr uden kondom i en skov?! Jeg er virkelig ikke tilfreds, jeg siger det bare!

Hey, I don't make the rules, I just work here.
4
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. dec 2015, 23:41

Puffi skrev:Så dvs. jeg får ikke knaldet med ung fyr uden kondom i en skov?! Jeg er virkelig ikke tilfreds, jeg siger det bare!

Der findes glimrende baggårde til den slags. Skove er alligevel så fyldt med brændenælder.
0
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 26. dec 2015, 23:45

Det er en rådden regel, uanset hvem, der har lavet den!

Altså, der er jo ligesom skov lige ved siden af her. Hvis jeg skal finde en baggård, skal jeg pludselig til at køre og alt muligt. Næ, DLD - udbringningssex, det ved man hvad er :-D
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. dec 2015, 23:52

Kan alle ikke godt regne ud at Kørestolsbundne Fritze slet ikke findes? Der er kun en stakkels overvægtig strømpesælger, der desperat håber at lokke en eller anden dame til at dyrke sex med sig, under påskud af at det er en fræk leg med konen :sarkasme:

"Hej søde piger og par.

Jeg har fået en superfræk og spændende opgave af min mand.

Han kører rundt i hele Danmark som sælger og er derfor jævnligt væk hjemmefra. Kombineret med at jeg sidder i kørestol kan jeg ikke altid være til rådighed for ham. Som en del af vores leg, er det nu min opgave at finde en sød pige eller måske et sødt par (dog ikke MM) til ham, som kan tilfredsstille ham på hans arbejdsrejser.

Det er altså mig, der bestemmer, hvem han får lov at mødes med og han får ikke noget at vide før i sidste øjeblik. (fnis).

Jeg synes min mand er en sød og kærlig bamse, der forstår at tilfredsstille mig på mange forskellige fantasifuld måder. Han kan dog også være krævende og bestemt, når det passer ham.

Din/jeres alder og udseende er ikke afgørende, blot du lover at være sød ved ham. Men diskretion er altafgørende for os og det går naturligvis begge veje. Hvis du ønsker, at han skal være gavmild, når i træffes, så er det ok.

Jeg glæder mig til at høre fra dig om, hvad du kan tilbyde min mand.

Krammer Fritze"
6
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 26. dec 2015, 23:58

Dirtylittledevil skrev:
Puffi skrev:Så dvs. jeg får ikke knaldet med ung fyr uden kondom i en skov?! Jeg er virkelig ikke tilfreds, jeg siger det bare!

Der findes glimrende baggårde til den slags. Skove er alligevel så fyldt med brændenælder.

Og flåter. :whine:
2
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 27. dec 2015, 00:01

^^ Konen hedder vel for hulen heller ikke "Fritze". :stoned:
2
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10225

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. dec 2015, 00:03

Skumfidusen skrev:Ok - med fare for at vi går helt off topic...

Det er også min observation - de fleste kvinder vil have en initativrig mand og foretrækker at det er manden der tager chancerne. Jeg har før formuleret det som at manden er løven og kvinden er lammet. Og det er selvfølgelig overhovedet ikke sådan det er, for lam går sjældent frivilligt ind i en relation med løver og når mænd og kvinder mødes er der ikke tale om jagt. Men om en fingeret jagt, så da. Der er mere tale om en parringsdans. En ritualiseret jagt og byttet opfordrer som regel jægeren til at sætte i gang.

Men det er stadig sådan vilkåret bare er; det er manden der forventes at tage initiativerne. Det er et vilkår, som er givet. At være utilfreds med det er som at være utilfreds med at der vokser æbler på træer og ikke nystegte duer. Sådan er det bare. Man kan godt beklage sig over det, men det er min personlige erfaring at brokkeri over at kvinder ikke passer ind i den skabelon man foretrækker, kaster overordentlig lidt fjas af sig. Det sker utvivlsomt at mænd bliver scoret af prinsessen på den hvide hest. Lejlighedsvis. Jeg har bare ikke rigtig set det så mange gange. Vi en mand have en kvinde med i høet, så bliver det som oftest noget der kræver at HAN løber den der lille risiko for at blive afvist. Selv har jeg det fint med det - jeg vil gerne lege løven i "løven og lammet"-legen.

Jeg synes så overhovedet ikke, at det nødvendigvis er brokkeri at ønske sig, endsige forvente, noget andet end det, du beskriver, men det kan blive brokkeri, hvis man ikke vil indse, at det i sagens natur sådan kvantiativt gør udvalget mindre at lede efter noget, som ikke er mainstream.
7
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 27. dec 2015, 00:14

^ Præcis, det nytter intet at stampe i jorden og blive kontrær, selvom jeg sagtens kan forstå frustrationen, hvis udvalget af potentielle partnere af forskellige årsager ikke er særligt stort. Det er bare ikke tilfældige menneskers skyld, men det er sådan, det virker, hvis man vælger at komme andre i møde med brok over, hvordan de fleste fungerer. Og så er vi helt tilbage til start, hvor man bør tage en pause fra datinglivet, hvis det bringer en mere frustration end glæde, for ellers ender man i en ond cirkel, hvor ens kommunikation, som udstråler afmagt, også vil holde de få rette på afstand. Atter må jeg konstatere, at online dating er en barsk verden, som bare ikke sund er for alle.
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 27. dec 2015, 00:42

"Spørg meget nemmere og fører en samtale."

Hvad siger manden? Det er hans profiltekst, og der står ikke andet. Jeg har en idé om, at jeg ikke bliver klogere af at stille spørgsmål. :D
3

Tilbage til "Forhold og sex"