Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5913

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Smiling_Goat » 27. dec 2015, 17:40

Dirtylittledevil skrev:Jeg har holdt mig mest til en enkelt sød en, nu i flere dage. Men jeg synes han er begyndt at blive lidt omklamrende. Jeg har sagt det til ham lige ud, og han har indrømmet at det er sandt. Han har lovet at arbejde på det, og jeg prøver mit bedste på ikke at "spille med" eller hvad man nu kan kalde det. For jeg har den der tendens til så at lige logge ind og berolige ham, og dulme hans iver. Men i det lange løb duer det jo ikke, jeg bliver meget hurtigt udbrændt hvis det fortsætter.

I dag har jeg prøvet at holde igen og bare være mig selv mht hvor hurtigt og meget jeg skriver.
Følgende er sket:

Han starter i morges med en godmorgenbesked og nogle spørgsmål angående noget jeg skulle i går.

Jeg når ikke at svare.

Han er tilbage med en konstatering om at jeg sørme da må have meget travlt i dag.

Jeg spørger om det er pga jeg ikke har svaret ham at han spørger om det?

Han siger ja, for han er jo blevet så vildt med mig og så er det svært ikke at bekymre sig hvis jeg er tavs.

Det skal du ikke være, siger jeg, det har vi jo snakket om (og glad smiley)

Nej men det er jo svært når jeg er så sød osv osv sniksnak (Dette sender han for et par timer siden)

Jeg svarer ikke, føler mig igen omklamret og er væk fra internettet et stk tid pga andre ting.

Han er tydeligvis desperat og kommer med det han sikkert selv mener er den ultimative trumf:

despera.jpg

:nej:

Men det er da også noget mærkeligt noget at sige til en person, man kun har skrevet relativt kort tid med og aldrig mødt, at man er vild med dem osv.

Slaaaap nu af
3
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 27. dec 2015, 23:27

"Hey... Mine fingre er eventyrlig og spontane.... nusse verden er indenfor rækkevidde ;) "

(Jeg overvejer meget kraftigt at slette den del af min profil, hvor jeg skriver, at jeg søger en mand, der er sød, klog, har god humor og ekstremt gode nusseevner. Folk kan ikke altid kapere det. :D )
7
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 27. dec 2015, 23:32

En varebeskrivelse :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11749

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. dec 2015, 23:33

Fillie skrev:Dørty, han virker MAX desperat! :8:

... Men svarede du så ja, og virkede hans diller også utålmodig?

Det er så ærgerligt, at han aldrig har forstået, at alt er Else. :)

Hehe, i hans verden er alt vist ret så U-Else hver gang jeg ikke er i nærheden.
Jeg har købt mig lidt tid ved at sige jeg ikke er i humør til at skrive sammen i dag. Jeg må ha afsluttet det med ham på en pæn måde, han er meget nem at såre kan jeg mærke. Åh whyyy :nej:
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 27. dec 2015, 23:45

Jeg forstår det simpelthen ikke? :forvirret2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2602

Indlægaf Fillie » 27. dec 2015, 23:46

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev:Dørty, han virker MAX desperat! :8:

... Men svarede du så ja, og virkede hans diller også utålmodig?

Det er så ærgerligt, at han aldrig har forstået, at alt er Else. :)

Hehe, i hans verden er alt vist ret så U-Else hver gang jeg ikke er i nærheden.
Jeg har købt mig lidt tid ved at sige jeg ikke er i humør til at skrive sammen i dag. Jeg må ha afsluttet det med ham på en pæn måde, han er meget nem at såre kan jeg mærke. Åh whyyy :nej:

Æv, den er svær, for egentlig har han jo virkelig trådt i spinaten med den der feberpikredning, men jeg forstår godt, du bekymrer dig lidt, når nu han ellers har været sød trods sin iver og virker sårbar. Jeg tror dog, at en type som ham vil blive ved med at bore i årsagerne til afslaget for at overbevise dig om, at du tager fejl, så jeg tvivler desværre på, at det er muligt at skrive et afslag, der virker, med mindre det er meget groft. :s
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 27. dec 2015, 23:55

Puffi skrev:Jeg forstår det simpelthen ikke? :forvirret2:

Generel brok over at det er svært at finde en date og specifik brok over, at mange profiler kommer fra den anden ende af landet. Og så behøver en date ikke at være noget vildere end et møde på en bænk, så derfor kan damerne ligeså godt melde sig.

Selv tak. :D
5
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. dec 2015, 23:56

Fillie skrev:Æv, den er svær, for egentlig har han jo virkelig trådt i spinaten med den der feberpikredning, men jeg forstår godt, du bekymrer dig lidt, når nu han ellers har været sød trods sin iver og virker sårbar. Jeg tror dog, at en type som ham vil blive ved med at bore i årsagerne til afslaget for at overbevise dig om, at du tager fejl, så jeg tvivler desværre på, at det er muligt at skrive et afslag, der virker, med mindre det er meget groft. :s

Ja du har mere ret end du aner. Jeg "kender" ham nemlig i forvejen, fra sidst jeg var på siden under et andet navn. Dengang snakkede jeg med ham og gav ham afslag. Og nu fandt han mig Gud hjælpe mig så igen, og kunne ikke forstå hvad der gik galt dengang, og så var jeg dum og glemsom og begyndte at skrive med ham igen KUN pga hans megalækre ydre. Så jeg har virkelig dummet mig. Jeg må have det ud af verden i morgen for alles skyld.

... og bortset fra det så elsker jeg ordet feberpikredning :klap: :lol: :lol:
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. dec 2015, 23:59

Puffi jeg tror den skal ses som modsvar på noget en af damerne skrev i dameafdelingen af sms-beskeder... noget med hvor mange der reelt tør noget
1
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 28. dec 2015, 00:00

Ah ja, man kan jo skifte, smart. Tak begge to!
0
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 00:02

^^^ Okay, så kan du måske bruge feberpikredningen som en endegyldig stopklods over for ham? At du har tænkt meget over det, og at du simpelthen ikke kan komme dig over, at han kom med det forslag, så der er ikke mere at snakke om - og så stå ved det, når han vil diskutere. Så bliver feberpikredningen faktisk DIN redning; det er nærmest lidt poetisk. :lun:
5
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 18
Likede indlæg: 322

Indlægaf Nicolait » 28. dec 2015, 00:06

JessicaD skrev:"Hey... Mine fingre er eventyrlig og spontane.... nusse verden er indenfor rækkevidde ;) "

(Jeg overvejer meget kraftigt at slette den del af min profil, hvor jeg skriver, at jeg søger en mand, der er sød, klog, har god humor og ekstremt gode nusseevner. Folk kan ikke altid kapere det. :D )

Det lyder da næsten som om det er ham her du søger. :lol2:
Han virker ihvertfald meget glad for at nusse.

3
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 00:06

Dirtylittledevil skrev:Puffi jeg tror den skal ses som modsvar på noget en af damerne skrev i dameafdelingen af sms-beskeder... noget med hvor mange der reelt tør noget

Jeg bliver altså nødt til at spørge: hvad svarede du til pikbillede-kommentaren? :D
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5103

Indlægaf ManicNinja » 28. dec 2015, 00:07

Fillie skrev:
Puffi skrev:Jeg forstår det simpelthen ikke? :forvirret2:

Generel brok over at det er svært at finde en date og specifik brok over, at mange profiler kommer fra den anden ende af landet. Og så behøver en date ikke at være noget vildere end et møde på en bænk, så derfor kan damerne ligeså godt melde sig.

Selv tak. :D

Waaaaauw!! :8: Hold nu kæft, jeg er imponeret! Det gav INGEN mening for mig, whatsoever!
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 00:07

Jeg var på Tinder i en kort periode og skrev med en lækker svensker/nordmand (kan ikke huske det). Han lavede også pikbillede-trumfen... Dog uden advarsel... Jeg overvejer næsten, om jeg skal finde screenshottet :P Der var den mest epic kommentar til.
3

Tilbage til "Forhold og sex"