Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 548
Likede indlæg: 5017

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 15:21

Jeg hentede Tinder sidste gang, jeg var ude at rejse, for lige at tjekke mændende ud. Ham her så meget sød ud, men samtalen stoppede herefter.

2015-08-26 09.59.27.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1492
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13237

Indlægaf kidkomb » 28. dec 2015, 15:37

I reckon, that it could be a little more subtle...

Billede
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 680
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 3093

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 15:41

Meget subtilt. :-D
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 548
Likede indlæg: 5017

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 15:43

Fillie skrev:Meget subtilt. :-D
kidkomb skrev:I reckon, that it could be a little more subtle...

Billede

Fillie skrev:Meget subtilt. :-D

:D På en måde kunne jeg egentligt godt lide hans humor, det er bare udtrykket.. strapon bitch... ?!, der er ret upassende :lol2:
4
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 15:53

^ Ja, hvad betyder det overhovedet, hvis man er en mand? At man gerne modtager? :ninja:
0

- Francine Smith
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1176

Indlægaf JessicaD » 28. dec 2015, 16:29

Man skal passe på med mænd, man har datet før. Jeg faldt også i snak her for nyligt med en mand, jeg havde været på en enkelt date med for 8-10 år siden. Jeg mindedes at kunne huske, at han havde været meget ubehagelig dengang, da jeg skulle afvise ham, men jeg kunne ikke huske detajlerne nærmere, da det jo er længe siden. Han undskyldte meget for dengang og forsikrede mig, at han var en helt anden mand nu, hvor han ikke drak og røg så meget hash mere (Ja, jeg burde bare have stoppet den der :D ), men at han nu var et meget bedre sted i sit liv.

Vi skrev lidt frem og tilbage, og på en eller anden måde kom vi til at snakke om sex, og at han mente, at han kunne gøre det bedre end nogen andre, jeg havde været sammen med. Godt så. Jeg prøvede at sige, at jeg skam havde haft masser af gode oplevelser, og at hver situation jo kunne være speciel på sin egen måde og bla bla, men det blev han så stødt af, at han følte sig nødsaget til at sende et pikbillede med teksten "jeg tror, at jeg kan tilføre dig noget særligt". :ad!: :lol:

Jeg skrev så, at jeg fandt det meget upassende at sende den slags billeder ud af det blå, og så var jeg pludselig den største idiot i verden, og han skrev alverdens svinere til mig. 10 år ændrer åbenbart ikke så meget på folk. :D Men ja, det var jo selvfølgelig mig, der var "så høj på mig selv, at jeg var ligeglad med andre". :gruble: Det var en meget mærkelig aften.
12
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 662
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 9560

Indlægaf LadyFox » 28. dec 2015, 16:59

Den her tråd får mig til at savne singlelivet :nerve:
4
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1318

Indlægaf Garfield » 28. dec 2015, 17:50

vUlpeS skrev:
Viskelæder skrev:Jeg hentede Tinder sidste gang, jeg var ude at rejse, for lige at tjekke mændende ud. Ham her så meget sød ud, men samtalen stoppede herefter.

2015-08-26 09.59.27.png

Aj, han er da vildt sjov, ham der! Eller... Nåja, det synes jeg. Men jeg er også kun 5 år.

Jeg er også vild med hans humor, men burde måske være lidt nervøs over, hvad jeg evt. fik rodet mig ud i i sådan en samtale :blush:

Jeg må prøve tinder en dag... :-D
2
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 260
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 2395

Indlægaf Lurende Peber » 28. dec 2015, 18:16

^ hvis nu der er bid en dag, med en kvinde der gerne vil tage ham, så har hans direkte facon sparet en masse tid for begge :devil:
1
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 867
Likede indlæg: 6690

Indlægaf ManicNinja » 28. dec 2015, 20:46

Dirtylittledevil skrev:Jeg synes det er svært med dem som prøver at snige en samtale igang.
De starter med eksempelvis "Rigtig glædelig jul til dig" så man føler sig ubehøvlet ved ikke at svare. Når så de ved der er liv i den anden ende, er næste træk at sige noget som giver medlidenhed, eksempelvis "Ja jeg mistede jo min hund juleaften sidste år". Og man sidder der og føler sig som mere og mere en led idiot hvis man så svarer "Nej hvor er det synd for dig. Jeg er ikke interesseret i at skrive med dig"

De dér "glædelig jul"-mænd. Eller "god dag til dig" eller "du ser sød ud - hvad laver du så til daglig?"-mænd ... Jeg svarer dem ikke. Ikke som et princip eller noget. Jeg kan nok bare slet ikke mønstre nogen følelse af pligt til at svare på den slags. Og da slet ikke lyst eller motivation. Det giver INGEN mening for mig whatsoever at skulle besvare et fremmed menneskes intetsigende ævl med ... noget andet intetsigende ævl.

Jep. Så selvtilstrækkelig er jeg nemlig. Ingen årsag!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 214
Likede indlæg: 2112

Indlægaf Code71 » 28. dec 2015, 20:56

Meget kan man sige. Men man får godt nok ikke speciel gode vibrationer i denne tråd som mand. Man tør jo slet ikke kaste sig ud i det der dating game igen, når i omtaler mændene således :D
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 260
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 2395

Indlægaf Lurende Peber » 28. dec 2015, 20:59

Fillie skrev:^ Ja, hvad betyder det overhovedet, hvis man er en mand? At man gerne modtager? :ninja:
Sådan opfatter jeg det i hvert fald. Menøøh er på ingen måde ekspert :genert:
1
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 21:08

Code71 skrev:Meget kan man sige. Men man får godt nok ikke speciel gode vibrationer i denne tråd som mand. Man tør jo slet ikke kaste sig ud i det der dating game igen, når i omtaler mændene således :D

Ej, men du læser jo så også, hvad det er for noget eklatant ævl, de mænd har skrevet, og sådan kan jeg simpelthen ikke forestille mig, at du agerer på datingsites, Code. :-D
2

- Francine Smith
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 214
Likede indlæg: 2112

Indlægaf Code71 » 28. dec 2015, 21:13

Fillie skrev:
Code71 skrev:Meget kan man sige. Men man får godt nok ikke speciel gode vibrationer i denne tråd som mand. Man tør jo slet ikke kaste sig ud i det der dating game igen, når i omtaler mændene således :D

Ej, men du læser jo så også, hvad det er for noget eklatant ævl, de mænd har skrevet, og sådan kan jeg simpelthen ikke forestille mig, at du agerer på datingsites, Code. :-D

Haha nej forhåbentlig ikke da :D Så ville jeg nok også selv være lidt skyld i det.

Jeg tænkte sådan mere på at det ser ud til at i kvinder jo får en milliard henvendelser og hvordan man så skal gebærde sig for ligesom ikke at blive overset i mængden

Ja det lyder som om det er 100 år siden jeg var på datingsites. Men det er altså kun knapt 10 mdr siden hehe
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 21:15

Code71 skrev:
Fillie skrev:

Haha nej forhåbentlig ikke da :D Så ville jeg nok også selv være lidt skyld i det.

Jeg tænkte sådan mere på at det ser ud til at i kvinder jo får en milliard henvendelser og hvordan man så skal gebærde sig for ligesom ikke at blive overset i mængden

Ja det lyder som om det er 100 år siden jeg var på datingsites. Men det er altså kun knapt 10 mdr siden hehe

Ja, jeg sidder jo bare og venter spændt på, at du fortæller om, hvordan det går med hende, du var ude med, hvor der var rigtig god kemi. :kryds:
0

- Francine Smith

Tilbage til "Forhold og sex"