Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. dec 2015, 13:52

Fillie skrev:Men feberPIKken var jo netop ikke tålmodig, og derfor blev du PIKeret over det manglende forståelse for PIKant opførsel. Ak ja, hvordan skal det dog ikke ende. :(

Det har udviklet sig til at han er dybt chokeret (med 5 udråbstegn), og da mit svar til dét var "Det var træls for dig" gik han videre til at overbevise mig ved at fortælle om alle de aftaler han let kunne lave lige på stedet, med alle mulige andre kvinder der var vilde med ham. Men at han havde afvist dem for mit skyld og nu ville han vente på mig for evigt.

Jeg har så sluttet med at sige at jeg ikke tror han rigtigt læser mine beskeder, for jeg har tydeligt sagt at jeg ikke vil mere. Og at nu sender jeg ikke flere beskeder til ham.
Jeg formåede ikke at afslutte det pænere end det.
6
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2606

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 14:29

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev:Men feberPIKken var jo netop ikke tålmodig, og derfor blev du PIKeret over det manglende forståelse for PIKant opførsel. Ak ja, hvordan skal det dog ikke ende. :(

Det har udviklet sig til at han er dybt chokeret (med 5 udråbstegn), og da mit svar til dét var "Det var træls for dig" gik han videre til at overbevise mig ved at fortælle om alle de aftaler han let kunne lave lige på stedet, med alle mulige andre kvinder der var vilde med ham. Men at han havde afvist dem for mit skyld og nu ville han vente på mig for evigt.

Jeg har så sluttet med at sige at jeg ikke tror han rigtigt læser mine beskeder, for jeg har tydeligt sagt at jeg ikke vil mere. Og at nu sender jeg ikke flere beskeder til ham.
Jeg formåede ikke at afslutte det pænere end det.

Han udviser godt nok en nederen adfærd nu! Godt han afslørede sig så hurtigt. Kan du blokere ham, så du slipper for hans megalomane brok?
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. dec 2015, 14:43

Fillie skrev:
Han udviser godt nok en nederen adfærd nu! Godt han afslørede sig så hurtigt. Kan du blokere ham, så du slipper for hans megalomane brok?

Ja nu er løbet kørt, jeg tror/håber han også selv ved det nu. Ja man kan heldigvis blokere i værste fald. Jeg er glad for at jeg ikke nåede at give ham nogen personlige info eller mødes med ham, for jeg synes godt nok han er stædig og omklamrende :8:
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 15:07

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev:

Ja nu er løbet kørt, jeg tror/håber han også selv ved det nu. Ja man kan heldigvis blokere i værste fald. Jeg er glad for at jeg ikke nåede at give ham nogen personlige info eller mødes med ham, for jeg synes godt nok han er stædig og omklamrende :8:

Ja, for pokker da! Han er sikkert også typen, der ikke vil gå hjem, selvom man på alle tænkelige måder forsøger at indikere, at nu er det altså tid til at bryde op, og selvom det egentlig slet ikke var det, man ville, og før man ved af det, har han nærmest invaderet ens hjem og bliver fornærmet over ens behov for "alenetid", for hvad skal man dog bruge det til, når nu man elsker hinanden for evigt efter "en meget passioneret weekend". :tie:
3
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 15:15

Jeg har altså en fest med at læse jeres indlæg :lol2:
6
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 15:21

Jeg hentede Tinder sidste gang, jeg var ude at rejse, for lige at tjekke mændende ud. Ham her så meget sød ud, men samtalen stoppede herefter.

2015-08-26 09.59.27.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9716

Indlægaf kidkomb » 28. dec 2015, 15:37

I reckon, that it could be a little more subtle...

Billede
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 15:41

Meget subtilt. :-D
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 15:43

Fillie skrev:Meget subtilt. :-D
kidkomb skrev:I reckon, that it could be a little more subtle...

Billede

Fillie skrev:Meget subtilt. :-D

:D På en måde kunne jeg egentligt godt lide hans humor, det er bare udtrykket.. strapon bitch... ?!, der er ret upassende :lol2:
4
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 15:53

^ Ja, hvad betyder det overhovedet, hvis man er en mand? At man gerne modtager? :ninja:
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 28. dec 2015, 16:29

Man skal passe på med mænd, man har datet før. Jeg faldt også i snak her for nyligt med en mand, jeg havde været på en enkelt date med for 8-10 år siden. Jeg mindedes at kunne huske, at han havde været meget ubehagelig dengang, da jeg skulle afvise ham, men jeg kunne ikke huske detajlerne nærmere, da det jo er længe siden. Han undskyldte meget for dengang og forsikrede mig, at han var en helt anden mand nu, hvor han ikke drak og røg så meget hash mere (Ja, jeg burde bare have stoppet den der :D ), men at han nu var et meget bedre sted i sit liv.

Vi skrev lidt frem og tilbage, og på en eller anden måde kom vi til at snakke om sex, og at han mente, at han kunne gøre det bedre end nogen andre, jeg havde været sammen med. Godt så. Jeg prøvede at sige, at jeg skam havde haft masser af gode oplevelser, og at hver situation jo kunne være speciel på sin egen måde og bla bla, men det blev han så stødt af, at han følte sig nødsaget til at sende et pikbillede med teksten "jeg tror, at jeg kan tilføre dig noget særligt". :ad!: :lol:

Jeg skrev så, at jeg fandt det meget upassende at sende den slags billeder ud af det blå, og så var jeg pludselig den største idiot i verden, og han skrev alverdens svinere til mig. 10 år ændrer åbenbart ikke så meget på folk. :D Men ja, det var jo selvfølgelig mig, der var "så høj på mig selv, at jeg var ligeglad med andre". :gruble: Det var en meget mærkelig aften.
12
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6056

Indlægaf LadyFox » 28. dec 2015, 16:59

Den her tråd får mig til at savne singlelivet :nerve:
4
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 143
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1458

Indlægaf vUlpeS » 28. dec 2015, 17:44

Viskelæder skrev:Jeg hentede Tinder sidste gang, jeg var ude at rejse, for lige at tjekke mændende ud. Ham her så meget sød ud, men samtalen stoppede herefter.

2015-08-26 09.59.27.png

Aj, han er da vildt sjov, ham der! Eller... Nåja, det synes jeg. Men jeg er også kun 5 år.
2
Profesionales sin iguales, modestia aparte.
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 28. dec 2015, 17:50

vUlpeS skrev:
Viskelæder skrev:Jeg hentede Tinder sidste gang, jeg var ude at rejse, for lige at tjekke mændende ud. Ham her så meget sød ud, men samtalen stoppede herefter.

2015-08-26 09.59.27.png

Aj, han er da vildt sjov, ham der! Eller... Nåja, det synes jeg. Men jeg er også kun 5 år.

Jeg er også vild med hans humor, men burde måske være lidt nervøs over, hvad jeg evt. fik rodet mig ud i i sådan en samtale :blush:

Jeg må prøve tinder en dag... :-D
3
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 217
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1992

Indlægaf Lurende Peber » 28. dec 2015, 18:16

^ hvis nu der er bid en dag, med en kvinde der gerne vil tage ham, så har hans direkte facon sparet en masse tid for begge :devil:
1
Registreret Gammel Gris :genert:

Tilbage til "Forhold og sex"