Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Selskabsdrankeren
Kort karma: 18
Likede indlæg: 61

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Selskabsdrankeren » 2. jan 2016, 15:09

decibell skrev:
Selskabsdrankeren skrev:Den her tråd er for lang. Det vil jeg gerne klage over! Jeg bliver jo aldrig færdig med at læse den :wacko:

Du kunne bare have kommet herind noget tidligere, så havde du kunnet læse med løbende. :engel:

Jamen jeg kunne jo ikke finde jer! :panik:
4
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 187
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4134

Indlægaf decibell » 2. jan 2016, 15:11

Selskabsdrankeren skrev:
decibell skrev:
Selskabsdrankeren skrev:Den her tråd er for lang. Det vil jeg gerne klage over! Jeg bliver jo aldrig færdig med at læse den :wacko:

Du kunne bare have kommet herind noget tidligere, så havde du kunnet læse med løbende. :engel:

Vi må have et par alvorlige ord med Rakel, så. :gruble:
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Selskabsdrankeren

Indlægaf Selskabsdrankeren » 2. jan 2016, 15:12

Dirtylittledevil skrev:Jeg har bedt SD om at tage sig sammen og få læst tråden, så det går jeg stærkt ud fra at SD gør :-D

ja ja :genert:
2
Brugeravatar
decibell
Moderator

Indlægaf decibell » 2. jan 2016, 15:13

Ja, SD, mere læsen og mindre rablen. :D
1

Brugeravatar
Selskabsdrankeren

Indlægaf Selskabsdrankeren » 2. jan 2016, 15:13

decibell skrev:
Selskabsdrankeren skrev:
decibell skrev:

Vi må have et par alvorlige ord med Rakel, så. :gruble:

Ja, ærlig talt. Dét synes jeg også! :nej:
0
Brugeravatar
decibell
Moderator

Indlægaf decibell » 2. jan 2016, 15:19

Min datter fik en nytårs-sms fra en Dennis, med tak for dette år og håb om at ses i det nye år. Hun kunne ikke lige huske, at hun skulle have haft nylig kontakt med en af det navn fra det område, så hun skrev igen, at hun ikke ikke regnede med at ses i det nye år, for hun kendte ham ikke, og at han nok havde sendt beskeden forkert. Nu skrev hun ikke sit navn under eller nævnte sit køn, og hun hørte heller aldrig tilbage.

Men det fik os til at sidde og forestille os, at der sad en flok Tinderdrenge/-unge mænd og fyrede standard-sms af i håbet om, at nogen svarede tilbage med "hvem er du? hilsen lækre Nadia" (det hedder min datter ikke). :D
4

Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11682

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 19:58

Og endnu engang konstateres det, at grunden til at han ikke kan score, er at alle kvinderne er gået helt fra forstanden i deres opførsel. :stoned:

flerebitreopstød.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 609
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2567

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 20:04

Dirtylittledevil skrev:Og endnu engang konstateres det, at grunden til at han ikke kan score, er at alle kvinderne er gået helt fra forstanden i deres opførsel. :stoned:

flerebitreopstød.jpg

Er det den samme? Koster det egentlig penge at komme på forsiden? Det gjorde det engang på Dating, og der undrede jeg mig over, at nogen gad at betale, hvad der efterhånden løb op i en kæmpe formue, for at udgyde bitre monologer. Så mener man det virkelig! :-D
3
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 213
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1971

Indlægaf Lurende Peber » 2. jan 2016, 20:09

DetSorteCirkus skrev:
Dirtylittledevil skrev:Manden der ikke kunne fotograferes:

foto.jpg

Manden der ikke kunne fotograferes
- den nye bestsellerkrimi, alle taler om!
Jeg ser frem til at høre om hans dick-pics: Hvor han detaljeret beskriver form, farve og fasthed :lol: (tak til Anden ...med et strejf af cafe latte) :-D
0
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 20:09

Fillie skrev:
Dirtylittledevil skrev:Og endnu engang konstateres det, at grunden til at han ikke kan score, er at alle kvinderne er gået helt fra forstanden i deres opførsel. :stoned:

flerebitreopstød.jpg

Er det den samme? Koster det egentlig penge at komme på forsiden? Det gjorde det engang på Dating, og der undrede jeg mig over, at nogen gad at betale, hvad der efterhånden løb op i en kæmpe formue, for at udgyde bitre monologer. Så mener man det virkelig! :-D

Det koster vist et par kroner eller 3 alt efter hvor stor portion man køber :)

Ja ham her har jeg nævnt før, sidst var det vist noget med at attituden i 2015 var "Jeg er for lækker til andre" eller sådan noget...

Det mest latterlige er dog at nogle (især kvinderne) betaler penge for igen og igen at udsende det samme Peter Plys citat. Et citat der er så kedeligt at jeg ikke engang kan huske det selvom jeg tror jeg har set det 50 gange.
1
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 609
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2567

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 20:20

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev:

flerebitreopstød.jpg

Det koster vist et par kroner eller 3 alt efter hvor stor portion man køber :)

Ja ham her har jeg nævnt før, sidst var det vist noget med at attituden i 2015 var "Jeg er for lækker til andre" eller sådan noget...

Det mest latterlige er dog at nogle (især kvinderne) betaler penge for igen og igen at udsende det samme Peter Plys citat. Et citat der er så kedeligt at jeg ikke engang kan huske det selvom jeg tror jeg har set det 50 gange.

Det er godt nok bizart. Hvis man ikke har noget relevant at bidrage med så hold dog kæft. Så har de bitre i det mindste noget på hjerte om det, man har en profil for, selvom jeg stadig synes, det er åndssvagt at betale for at sige det. Men at købe taletid til fuldkommen ligegyldige citater er da så meningsløst og irriterende selviscenesættende, at det nærmest ikke burde være tilladt. :ad!:

... Det ramte vist lige en nerve hos mig - ligesom det der candyflossfilter, man i en anden aktuel tråd kan læse om, som voksne mennesker åbenbart et begyndt at køre deres ansigtsbilleder igennem, før de lægger dem ud på sociale medier. :cuss:
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5032

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 20:35

Fillie skrev:... Det ramte vist lige en nerve hos mig - ligesom det der candyflossfilter, man i en anden aktuel tråd kan læse om, som voksne mennesker åbenbart et begyndt at køre deres ansigtsbilleder igennem, før de lægger dem ud på sociale medier. :cuss:

Hvis det endelig skulle være, så tror jeg, jeg ville vælge et råcreme-filter. Candyfloss - adr!
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4093

Indlægaf Viskelæder » 2. jan 2016, 20:49

flerebitreopstød.jpg

Hold da op, hvad sker der for bitterheden derinde? :lol2:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4093

Indlægaf Viskelæder » 2. jan 2016, 21:03

Nu er instagram jo ikke en datingside, men jeg vil alligevel lige dele min "stalker" med jer.
Vores forhold fungerer sådan, at han skriver det samme igen og igen, og jeg svarer aldrig :love2:

instaman.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 21:16

Viskelæder skrev:Nu er instagram jo ikke en datingside, men jeg vil alligevel lige dele min "stalker" med jer.
Vores forhold fungerer sådan, at han skriver det samme igen og igen, og jeg svarer aldrig :love2:

instaman.jpg

Hahaha nej hvor er det syret! :lol2: Skal du aldrig svare ham eller tror du magien smuldrer så? :lol:
0

Tilbage til "Forhold og sex"