Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4093

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 2. jan 2016, 21:18

Dirtylittledevil skrev:
Viskelæder skrev:Nu er instagram jo ikke en datingside, men jeg vil alligevel lige dele min "stalker" med jer.
Vores forhold fungerer sådan, at han skriver det samme igen og igen, og jeg svarer aldrig :love2:

instaman.jpg

Hahaha nej hvor er det syret! :lol2: Skal du aldrig svare ham eller tror du magien smuldrer så? :lol:

Jeg vil ikke komplicere det. Det er så smukt, som det er :lol2:
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11683

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 21:22

Viskelæder skrev:
Jeg vil ikke komplicere det. Det er så smukt, som det er :lol2:

Hihi :klap: Jamen du har ret, det er faktisk så smukt og perfekt :lol:
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 2. jan 2016, 22:03

Åh, hvor bliver jeg træt nogen gange. En fyr skriver og siger, at han lige er kommet ud af et forhold, så han søger ikke dates, da han mener, at jeg er alt for god til ham, som han er nu - og at hvis han var kommet videre, så var jeg helt klart typen, han kunne se sig selv med, og han er slet ikke klar til et seriøst forhold nu.

Han begynder så at skrive, at sex har fyldt meget for ham i tidligere forhold, og han er bange for at date igen, for så vil det måske komme til at fylde for meget igen. Vi skriver så om alt muligt mht. at komme videre fra et forhold, indtil han pludselig efter et par timer spørger, om hvad jeg ville sige til, hvis han tænkte på mig, mens han onanerede her i aften, før han skulle sove.

Øhh. Så faldt det hele lige til jorden. Hold nu kæææft! :D Det ekstra sjove er, at hans profilnavn er noget, der kan sidestilles med "seriøstnærvær". Ej men altså. Han er jo på jagt efter andet end det. Fair nok, at han er ærlig, men nogen gange må man gerne lige stikke en finger i jorden! :D
6
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 213
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1971

Indlægaf Lurende Peber » 2. jan 2016, 22:05

JessicaD skrev:..... Fair nok, at han er ærlig, men nogen gange må man gerne lige stikke en finger i jorden! :D
Du har simpelthen kureret hans mismod og ikke-parathed til sex! :gogo:
4
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 2. jan 2016, 22:08

Lurende Peber skrev:
JessicaD skrev:..... Fair nok, at han er ærlig, men nogen gange må man gerne lige stikke en finger i jorden! :D

Jamen han skrev faktisk også, at han havde fået meget håb af at skrive med mig. Hahaha. :D Ej, jeg tror nu egentlig, at han er meget sød, men at anonymiteten på nettet lige fik hans mod til at overstige hans forstand. Han skrev faktisk en del fornuftige ting, indtil han åbenbart blev lidt for lystig i trussen. :D
2
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Mani » 2. jan 2016, 22:16

Selskabsdrankeren skrev:Den her tråd er for lang. Det vil jeg gerne klage over! Jeg bliver jo aldrig færdig med at læse den :wacko:

Den er ikke lang nok - heldigvis er der håb om, at forsættelse følger... :dåne:
4
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5033

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 22:17

JessicaD skrev:Åh, hvor bliver jeg træt nogen gange. En fyr skriver og siger, at han lige er kommet ud af et forhold, så han søger ikke dates, da han mener, at jeg er alt for god til ham, som han er nu - og at hvis han var kommet videre, så var jeg helt klart typen, han kunne se sig selv med, og han er slet ikke klar til et seriøst forhold nu.

Han begynder så at skrive, at sex har fyldt meget for ham i tidligere forhold, og han er bange for at date igen, for så vil det måske komme til at fylde for meget igen. Vi skriver så om alt muligt mht. at komme videre fra et forhold, indtil han pludselig efter et par timer spørger, om hvad jeg ville sige til, hvis han tænkte på mig, mens han onanerede her i aften, før han skulle sove.

Øhh. Så faldt det hele lige til jorden. Hold nu kæææft! :D Det ekstra sjove er, at hans profilnavn er noget, der kan sidestilles med "seriøstnærvær". Ej men altså. Han er jo på jagt efter andet end det. Fair nok, at han er ærlig, men nogen gange må man gerne lige stikke en finger i jorden! :D

Alene starten på det forløb frastøder mig: De dér, som jeg kalder konjunktiv-mænd ... Åh, det er trættende! "HVIS jeg var kommet videre, SÅ VILLE jeg ...". Øh? Hvad skal jeg bruge den oplysning til når nu du åbenbart ikke er kommet videre? Skal jeg svare med: "Nå, vi prøver da bare alligevel"? :stoned: Jeg HADER de dér underlige følere, hvor modparten ikke tør, men på den anden side heller ikke lader være, men gemmer sig bag sådan nogle underlige forbehold og modsatrettede signaler.
Jeg får jævnligt breve fra mænd, der skriver ting som fx: "Du kan jo nok finde bedre match end mig, men jeg vil bare lige sige, du ser sød ud, og hvis du er frisk på at mødes...". :træt:

Hold nu bare kæft, altså! Hvis du ikke engang tør lade MIG om at bedømme, hvem jeg ser som et match, men har så små nosser, at du absolut SKAL foregribe en afvisning, så BLIVER du sgu afvist ... Det er igen sådan én, der henvender sig, men alligevel ikke vil eller tør noget. Jeg svarer ikke den slags mænd. Eller skriver blot: "For en anden gangs skyld så bør du nok lade modparten vurdere, om du kunne være et match eller ej. God jagt!"
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 2. jan 2016, 22:21

ManicNinja skrev:
Alene starten på det forløb frastøder mig: De dér, som jeg kalder konjunktiv-mænd ... Åh, det er trættende! "HVIS jeg var kommet videre, SÅ VILLE jeg ...". Øh? Hvad skal jeg bruge den oplysning til når nu du åbenbart ikke er kommet videre? Skal jeg svare med: "Nå, vi prøver da bare alligevel"? :stoned: Jeg HADER de dér underlige følere, hvor modparten ikke tør, men på den anden side heller ikke lader være, men gemmer sig bag sådan nogle underlige forbehold og modsatrettede signaler.
Jeg får jævnligt breve fra mænd, der skriver ting som fx: "Du kan jo nok finde bedre match end mig, men jeg vil bare lige sige, du ser sød ud, og hvis du er frisk på at mødes...". :træt:

Hold nu bare kæft, altså! Hvis du ikke engang tør lade MIG om at bedømme, hvem jeg ser som et match, men har så små nosser, at du absolut SKAL foregribe en afvisning, så BLIVER du sgu afvist ... Det er igen sådan én, der henvender sig, men alligevel ikke vil eller tør noget. Jeg svarer ikke den slags mænd. Eller skriver blot: "For en anden gangs skyld så bør du nok lade modparten vurdere, om du kunne være et match eller ej. God jagt!"

Haha hvad svarer de på det? Kunne forestille mig at det bare starter en lavine af nye spørgsmål med, om du mon mente, at de VAR noget for dig. :D

Altså nu er vores samtale meget forsimplet skrevet ned, så det er ikke helt sådan, som du har tolket det til der. Han skrev, at hvis jeg stadig var derinde om et år, så ville han skrive igen. Så han var godt klar over, at han ikke var klar til noget seriøst nu, og det skrev han flere gange. Men ja, hvis jeg havde sagt, at jeg var ligeglad og bare gerne ville have noget uforpligtende pik, så havde han da nok heller ikke fortsat med at sige nej. :lol:
3
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2569

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 22:23

JessicaD skrev:
Lurende Peber skrev:

Jamen han skrev faktisk også, at han havde fået meget håb af at skrive med mig. Hahaha. :D Ej, jeg tror nu egentlig, at han er meget sød, men at anonymiteten på nettet lige fik hans mod til at overstige hans forstand. Han skrev faktisk en del fornuftige ting, indtil han åbenbart blev lidt for lystig i trussen. :D

"... havde fået meget håb..." :lol:
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 2. jan 2016, 22:26

Fillie skrev:
JessicaD skrev:
Lurende Peber skrev:

Altså ikke håb om at få punani! Men håb om at møde en kvinde, han også kunne tale med og have andre ting til fælles med end sex. Ak ja. :deer:
2
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2569

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 22:28

JessicaD skrev:
Fillie skrev:
JessicaD skrev:
Lurende Peber skrev:

Altså ikke håb om at få punani! Men håb om at møde en kvinde, han også kunne tale med og have andre ting til fælles med end sex. Ak ja. :deer:

... Mens han prøver ihærdigt at få sex. :-D
4
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 2. jan 2016, 22:29

Fillie skrev:
JessicaD skrev:
Fillie skrev:
JessicaD skrev:
Lurende Peber skrev:

... Mens han prøver ihærdigt at få sex. :-D

Det forvirrede mig også lidt. Jeg påpegede også det enormt komiske i hans profilnavn og hans beskeder. Han kunne godt selv se det problematiske, men sagde så at han virkelig prøvede at holde sig fra dating, da han ikke ville såre nogen. Hmm. :D Omvendt skrev han også, at han til dels var på siden for at få adgang til let sex. Jow jow, man kan da ikke beskylde ham for ikke at være ærlig. Det er på en måde meget forfriskende. :D
3
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5033

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 22:33

JessicaD skrev:
ManicNinja skrev:

Haha hvad svarer de på det? Kunne forestille mig at det bare starter en lavine af nye spørgsmål med, om du mon mente, at de VAR noget for dig. :D

Altså nu er vores samtale meget forsimplet skrevet ned, så det er ikke helt sådan, som du har tolket det til der. Han skrev, at hvis jeg stadig var derinde om et år, så ville han skrive igen. Så han var godt klar over, at han ikke var klar til noget seriøst nu, og det skrev han flere gange. Men ja, hvis jeg havde sagt, at jeg var ligeglad og bare gerne ville have noget uforpligtende pik, så havde han da nok heller ikke fortsat med at sige nej. :lol:

Nogle er kloge nok til ikke at svare (eller kloge og kloge - kan jo også være, de bare bliver mopsede. Ved jeg sgu ikke).

Men flere prøver så ligesom at starte en scoring op dérfra - for nu har jeg jo svaret. Christ! :stoned:

Det er egentlig lige meget, hvordan det er formuleret. Ud fra det, du skriver her, er det det samme: En eller anden erklæring om, at han kunne være interesseret, hvis sådan og sådan eller engang ude i fremtiden. Hvad skal du bruge det til nu? Vil han have, du skulle sidde og vente eller? Jeg kan slet ikke med sådan noget. Jeg synes, det er fesent, vattet, inkonsistent og ubrugeligt at opsøge nogen og dermed i handling sige, at man vil, men alligevel i ord lægge alle mulige forbehold ind, fordi man ikke tør. Ord og handling skal passe sammen. Alt andet er noget pjat og noget anstrengende lort i sådanne sammenhænge.

Og nej, han ville nemlig lige præcis ikke have sagt nej, hvis han havde fået chancen for at knalde dig. Han skal bare lige sikre sig, han i så fald ikke har noget som helst ansvar bagefter. For han har jo sagt, han ikke er til noget. De dér "jeg vil ingenting - men jeg opsøger dig alligvel uden at ville tage ansvar for det"-typer ... Bvadr!
Senest rettet af ManicNinja 2. jan 2016, 22:36, rettet i alt 1 gang.
6
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 2. jan 2016, 22:35

"jeg har selvfølgelig lyst til at møde dig, men jeg må også stå lidt fast ved mine beslutninger om at vente lidt med at kaste mig ud i dates førend jeg er lidt mere klar. Du har dog givet mig meget stor lyst til at prøve igen og mod på, at det nok skal kunne lade sig gøre at finde en parnter, der virkelig beriger ens liv, og som man selv kan få til at blomstre."

Godt så! :D Han er bare den klassiske fucked up mand, der lige er blevet forladt og på den ene side bare higer efter en ny kvinde til at erstatte den gamle, og samtidig er alt for forvirret til nogen sinde at ville kunne få det til at fungere. Det er han så heldigvis selv klar over og havde advaret mig på forhånd i det første brev. :D
4
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 2. jan 2016, 22:37

ManicNinja skrev:
Og nej, han ville nemlig lige præcis ikke have sagt nej, hvis han havde fået chancen for at knalde dig. Han skal bare lige sikre sig, han i så fald ikke har noget som helst ansvar bagefter. For han har jo sagt, han ikke er til noget. De dér "jeg vil ingenting - men jeg opsøger dig alligvel uden at ville tage ansvar for det"-typer ... Bvadr!

Ja, men han skrev jo også, at han ikke ville mødes med mig, fordi jeg virkede så seriøs, så han har da forstået en lille smule. :D
1

Tilbage til "Forhold og sex"