Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11677

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 23:04

JessicaD skrev:
Det gør jeg så ikke. Som ung teen kunne jeg godt finde på selv at være den, der skrev alt muligt pis om, hvor klam jeg var, bare for at se, om manden stadig blev ved med at skrive, at jeg var fræk. Hahaha. :D Men ja, det er jo smag og behag. ;)

Åh din flørtiflørt :-D
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 2. jan 2016, 23:05

ManicNinja skrev:
JessicaD skrev:
Se på det fra den lyse side: Kun godt, at han hev pikken frem (pun intended), så du kunne trække dig. Ellers kunne I have skrevet i ugevis, og du kunne være blevet lyttende øre til alt hans fis om hans forliste forhold og hans forvirring og blahblahblah, og at det var skønt at være tæt på nogen, der virkelig forstod ham. Og samtidig med at det hele så blev tættere og tættere og intenst og personligt, kunne han så sidde og bræge om, hvorfor han ikke var klar, men hvor dejlig du ellers var og så ud.

Åh. Kan lige høre det. En kæmpestor ildelugtende fis i en hornlygte. Ud og finde nogen, der i det mindste selv ved og tør stå ved, hvad de vil. Så lad dem være kiksede - men konsistens i ord og handling er sgu rart!

Ja, jeg har sådan en teori om, at man skal holde sig fra folk, der ikke har været single i mindst 6 mdr. Det går bare altid galt. Jeg holdt ham bevidst også på afstand og var meget klar i mine beskeder, fordi jeg netop er faldet i den der fælde, som du beskriver der. Det er ikke så sjovt. Men ja - det positive er, at han ikke lagde skjul på det.
1
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 608
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2559

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 23:05

ManicNinja skrev:
Fillie skrev:
JessicaD skrev:
ManicNinja skrev:Jeg er imponeret over, du gider bruge tid på den slags ...

Du er så kold og hård. :D

Det er den barske sandhed: Han kommer med en kæmpe buket ordflom om, hvor reelle hans sårede følelser er, men inden i buketten er hans diller, og han tager den ilynhurtigt tilbage igen, for han var jo alligevel for såret. Suk hjerte (og boller!), brist ej. :(

Undskyld det lød meget klamt. :-D

Er vi ude i noget signaturmateriale her, Fillie? :D

Det kunne det godt være, men jeg er stadig ret knyttet til Frelles gamle glasøje (som bliver til "Harold", når jeg vil skrive det på min telefon?). :lun:

Jeg kan dog heller ikke få billedet af nethinden: Man har fået en buket blomster og er bare glad for og fint tilfreds med det, og når man så har sat den i vasen og spreder stænglerne lidt fra hinanden, så den tager sig bedst muligt ud, finder man en diller midt i det hele. :stoned:
2
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5859

Indlægaf Dikus » 2. jan 2016, 23:06

JessicaD skrev:
ManicNinja skrev:
JessicaD skrev:
Se på det fra den lyse side: Kun godt, at han hev pikken frem (pun intended), så du kunne trække dig. Ellers kunne I have skrevet i ugevis, og du kunne være blevet lyttende øre til alt hans fis om hans forliste forhold og hans forvirring og blahblahblah, og at det var skønt at være tæt på nogen, der virkelig forstod ham. Og samtidig med at det hele så blev tættere og tættere og intenst og personligt, kunne han så sidde og bræge om, hvorfor han ikke var klar, men hvor dejlig du ellers var og så ud.

Åh. Kan lige høre det. En kæmpestor ildelugtende fis i en hornlygte. Ud og finde nogen, der i det mindste selv ved og tør stå ved, hvad de vil. Så lad dem være kiksede - men konsistens i ord og handling er sgu rart!

Ja, jeg har sådan en teori om, at man skal holde sig fra folk, der ikke har været single i mindst 6 mdr. Det går bare altid galt. Jeg holdt ham bevidst også på afstand og var meget klar i mine beskeder, fordi jeg netop er faldet i den der fælde, som du beskriver der. Det er ikke så sjovt. Men ja - det positive er, at han ikke lagde skjul på det.

Altid :panik:
1
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 23:08

Dirtylittledevil skrev:
JessicaD skrev:
Det gør jeg så ikke. Som ung teen kunne jeg godt finde på selv at være den, der skrev alt muligt pis om, hvor klam jeg var, bare for at se, om manden stadig blev ved med at skrive, at jeg var fræk. Hahaha. :D Men ja, det er jo smag og behag. ;)

Jeg kan levende forestille mig, at det har været ufatteligt underholdende - og ikke mindst forvirrende for de stakkels mænd. :lol:
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5029

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 23:08

Fillie skrev:
ManicNinja skrev:
Fillie skrev:
JessicaD skrev:

Det er den barske sandhed: Han kommer med en kæmpe buket ordflom om, hvor reelle hans sårede følelser er, men inden i buketten er hans diller, og han tager den ilynhurtigt tilbage igen, for han var jo alligevel for såret. Suk hjerte (og boller!), brist ej. :(

Det kunne det godt være, men jeg er stadig ret knyttet til Frelles gamle glasøje (som bliver til "Harold", når jeg vil skrive det på min telefon?). :lun:

Jeg kan dog heller ikke få billedet af nethinden: Man har fået en buket blomster og er bare glad for og fint tilfreds med det, og når man så har sat den i vasen og spreder stænglerne lidt fra hinanden, så den tager sig bedst muligt ud, finder man en diller midt i det hele. :stoned:

Man jager et bæst og fanger et menneske. Man spreder stæng(l)erne og finder en diller.
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 2. jan 2016, 23:08

Dirtylittledevil skrev:
JessicaD skrev:

Mand: Åh du er så flot
Mig: Ja, det er godt man ikke kan se min temmeligt kraftige hårvækst, som ellers dækker en temmelig stor del af min krop
Mand: Jeg er nu sikker på, at du er en frækkert alligevel
Mig: Det er jeg bestemt... Jeg har et par væskende sår på den ene balle, men det er ved at blive pænere
Mand: Mmm du lyder dejlig og fræk. Vil du med på cam?

WTF!!!! :D :D
14
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 23:10

ManicNinja skrev:
Fillie skrev:
ManicNinja skrev:
Fillie skrev:
JessicaD skrev:

Man jager et bæst og fanger et menneske. Man spreder stæng(l)erne og finder en diller.

Stående ovationer! :klap: :lol:
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 2. jan 2016, 23:10

Fillie skrev:

"Jeg har fået en meget mærkelig blomst.... "Så kan du holde dig varm, tøs. Møs Ø."" :D :D

(Fra filmen Nynne, hvis nogen er i tvivl)
5
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 23:16

Fillie skrev:Stående ovationer! :klap: :lol:

Thank you, thank you - I'll be here all week! :cool2: :afro:

(Hvorfor har vi egentlig ingen kæk smiley, der ryger? Og hvorfor har jeg ikke tænkt på det før nu - er åbenbart kæk for sjældent).
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 23:20

ManicNinja skrev:

(Hvorfor har vi egentlig ingen kæk smiley, der ryger? Og hvorfor har jeg ikke tænkt på det før nu - er åbenbart kæk for sjældent).

Jeg fandt denne her, da jeg forleden atter dyrkede min lidt bizarre hobby, hvor jeg læser om folks oplevelser med at indtage psykedeliske stoffer ("triprapporter" for de indviede). :stoned: Den ser ret kæk ud og ryger da også - men det er nok fjolletobak. :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
"All you need is love."

- The Beatles
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 2. jan 2016, 23:21

ManicNinja skrev:Hvis ikke han er typen, der ligefrem blokerer èn, så kunne jeg sagtens være barnlig nok til at skrive: "Man kan ikke afbryde noget, der allerede er afbrudt".

Jep, så voksen er jeg så. :ninja: :genert:

Dumt - du ender bare som et indlæg i en datingtråd på nettet hvor folk morer sig over dem der ikke kan håndtere en afvisning og derfor insisterer på at få det sidste ord med en plat "som om jeg gad dig"-bemærkning. :D

Synes faktisk at han håndterer det fint (og meget bedre end jeg ville have forventet ud fra hans oprindelige tekster!); hvis han ikke har været sikker på at hvordan Dirtylittledevils besked skulle forstås, får han lukket den pænt ned uden hverken at strudse eller være grov over for nogen. Selv hvis han forstod den manglende interesse allerede ved første svar, er det da en meget uskyldig "redden ansigt" hvor han holder den på egen banehalvdel.

Men kan sagtens forstå frustrationen; det må svare til når man, af ren og skær medlidenhed, smiler venligt og siger pænt hej til ham den grimme ved siden af en i baren, hvorefter han svarer tilbage med et "jeg har altså en kæreste" :s
11
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 23:27

avdotja skrev:
ManicNinja skrev:Hvis ikke han er typen, der ligefrem blokerer èn, så kunne jeg sagtens være barnlig nok til at skrive: "Man kan ikke afbryde noget, der allerede er afbrudt".

Dumt - du ender bare som et indlæg i en datingtråd på nettet hvor folk morer sig over dem der ikke kan håndtere en afvisning og derfor insisterer på at få det sidste ord med en plat "som om jeg gad dig"-bemærkning. :D

Synes faktisk at han håndterer det fint (og meget bedre end jeg ville have forventet ud fra hans oprindelige tekster!); hvis han ikke har været sikker på at hvordan Dirtylittledevils besked skulle forstås, får han lukket den pænt ned uden hverken at strudse eller være grov over for nogen. Selv hvis han forstod den manglende interesse allerede ved første svar, er det da en meget uskyldig "redden ansigt" hvor han holder den på egen banehalvdel.

Men kan sagtens forstå frustrationen; det må svare til når man, af ren og skær medlidenhed, smiler venligt og siger pænt hej til ham den grimme ved siden af en i baren, hvorefter han svarer tilbage med et "jeg har altså en kæreste" :s

Du har fuldstændigt ret i det markerede. Og som jeg også sagde: Jep - jeg ved, det er dumt. Men sådan er det med barnligheds-retfærdigheds-djævlen. Det er sgu ikke altid, jeg kan tøjle den. Og dét står jeg gerne ved. :devil:

Bar-eksemplet: :lol:
1
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 23:29

avdotja skrev:

Men hvornår en afvisning ligger naturligt på ens banehalvdel, og hvornår det er tydeligt, at det bare handler om at få det sidste ord, er jo nok meget afhængigt af øjnene, der ser. :gruble:

... Altså bortset fra når det er Ninja: Så ER det altid for at få det sidste ord. :-D
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4092

Indlægaf Viskelæder » 2. jan 2016, 23:30

Fillie skrev:
ManicNinja skrev:

Jeg fandt denne her, da jeg forleden atter dyrkede min lidt bizarre hobby, hvor jeg læser om folks oplevelser med at indtage psykedeliske stoffer ("triprapporter" for de indviede). :stoned: Den ser ret kæk ud og ryger da også - men det er nok fjolletobak. :-D

Årh, den skal vi have!
2

Tilbage til "Forhold og sex"