Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11673

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 23:31

avdotja skrev:
ManicNinja skrev:Hvis ikke han er typen, der ligefrem blokerer èn, så kunne jeg sagtens være barnlig nok til at skrive: "Man kan ikke afbryde noget, der allerede er afbrudt".

Jep, så voksen er jeg så. :ninja: :genert:

Dumt - du ender bare som et indlæg i en datingtråd på nettet hvor folk morer sig over dem der ikke kan håndtere en afvisning og derfor insisterer på at få det sidste ord med en plat "som om jeg gad dig"-bemærkning. :D

Synes faktisk at han håndterer det fint (og meget bedre end jeg ville have forventet ud fra hans oprindelige tekster!); hvis han ikke har været sikker på at hvordan Dirtylittledevils besked skulle forstås, får han lukket den pænt ned uden hverken at strudse eller være grov over for nogen. Selv hvis han forstod den manglende interesse allerede ved første svar, er det da en meget uskyldig "redden ansigt" hvor han holder den på egen banehalvdel.

Men kan sagtens forstå frustrationen; det må svare til når man, af ren og skær medlidenhed, smiler venligt og siger pænt hej til ham den grimme ved siden af en i baren, hvorefter han svarer tilbage med et "jeg har altså en kæreste" :s

Jeg lod ham også bare "få den", det går der jo ingen skår af mig for. Nu ved tilbageblik tror jeg også at dét der irriterede mig mest, var at jeg fik fornemmelsen af at han talte ned til mig, når han prøvede at forklare mig hvorfor han ikke ville være nr 2 på sådan en "det kan du vel nok forstå ven"-agtig måde. Men hans formuleringsevner taget i betragtning er det slet ikke sikkert han har ment det som jeg tror :)
4
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5024

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 23:31

Tydeligt, at Fillie ER en ugle. Meget, meget skarpt set. Føler mig bogstaveligt talt gennemskuet! *Gulp*

Overvejede også at skrive: "Hvorfor pege på det åbenlyse? :gruble: "

:-D
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 607
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2558

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 23:41

ManicNinja skrev:Tydeligt, at Fillie ER en ugle. Meget, meget skarpt set. Føler mig bogstaveligt talt gennemskuet! *Gulp*

Overvejede også at skrive: "Hvorfor pege på det åbenlyse? :gruble: "

:-D

"Uh uh, I see through you hu." :lol:

Da jeg var aktiv på Dating, før jeg mødte min mand, kunne jeg heller ikke dy mig for at tage det sidste ord, hvis jeg havde lyst. I det hele taget er jeg i færd med at udvikle mig til ikke altid at skulle være "den store" uanset, hvor åndssvagt andre opfører sig over for mig.

Ind imellem er det sundt for ens selvværd ikke altid at være Jesus. :lun:
2
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5024

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 23:44

Endnu en signaturmulighed: "Er nu kun Jesus på torsdage - i ulige uger".
6
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 23:44

Jeg vil godt indrømme at jeg skrev til en af de latterlige 55-årige tumpodumpomænd med forsidebeskederne, bare for at fortælle ham, at grunden til at jeg ikke gad ham, ikke var fordi jeg selv mente jeg var for lækker til alt og alle, men mere fordi han lød som en nedern person. Bagefter blev jeg flov og havde ikke lyst til at læse hans svar.
12
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 23:50

Dirtylittledevil skrev:Jeg vil godt indrømme at jeg skrev til en af de latterlige 55-årige tumpodumpomænd med forsidebeskederne, bare for at fortælle ham, at grunden til at jeg ikke gad ham, ikke var fordi jeg selv mente jeg var for lækker til alt og alle, men mere fordi han lød som en nedern person. Bagefter blev jeg flov og havde ikke lyst til at læse hans svar.

Jeg synes ikke, du har noget at være flov over: Når det gælder bitre misogynister, har de kun godt af blive ramt af hadboomerangen engang imellem.
2
"All you need is love."

- The Beatles
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5856

Indlægaf Smiling_Goat » 3. jan 2016, 00:56

Dirtylittledevil skrev:Jeg vil godt indrømme at jeg skrev til en af de latterlige 55-årige tumpodumpomænd med forsidebeskederne, bare for at fortælle ham, at grunden til at jeg ikke gad ham, ikke var fordi jeg selv mente jeg var for lækker til alt og alle, men mere fordi han lød som en nedern person. Bagefter blev jeg flov og havde ikke lyst til at læse hans svar.

Ha, det har jeg også prøvet. Jeg blev kontaktet af én, der virkede virkelig kedelig og slet ikke for mig, så jeg kom med min geniale undskyldning om at jeg kun søgte folk fra min by (:D) det plejede at virke (og var også ret tæt på sandheden.) Folk var meget forstående og smuttede igen normalt. Men ham her nægtede at tro på mig og afkrævede over flere beskeder sandheden. Så endelig skrev jeg: "okay, jeg gider ikke snakke med dig, fordi du virker virkelig nederen. Der, har du det bedre nu?"
Det tror jeg af en eller anden grund ikke at han havde.. Fjols.
6
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2231

Indlægaf Puffi » 3. jan 2016, 04:11

Jeg er altså kun 33 :( Tak google-cookies-sporing! :sur:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 471

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 3. jan 2016, 05:24

De absolut værste man kan møde på en datingprofil er når hun vil have en ligesom Christian fra 50 Shades of Gray, eller quoter fra bogen. Det har overtaget Marilyns: "If you can't handle me at my worst you don't deserve me at my best" som the worst ewar. Instant pass.

I det hele taget har jeg pludselig opdaget at det er super at date asiater. I Vesten er det altid: dominer mig!, riv mig i håret, tell me I’m a dirty worthless whore, slap me, wha wha wha. Herovre vil de bare behandles med respekt så er de glade.
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. jan 2016, 07:35

Vlad Kalashnikov skrev:De absolut værste man kan møde på en datingprofil er når hun vil have en ligesom Christian fra 50 Shades of Gray, eller quoter fra bogen. Det har overtaget Marilyns: "If you can't handle me at my worst you don't deserve me at my best" som the worst ewar. Instant pass.
.

Bare henvis hende til Endate så, der er pludselig kommet en del mænd med brugernavne inspireret af ordene "Grey" og "Shades" :slem:
1
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 3. jan 2016, 08:22

Puffi skrev:Jeg er altså kun 33 :( Tak google-cookies-sporing! :sur:

Det er da fordi 50+ mænd, eeelsker unge damer :love: :lol:
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 191
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3417

Indlægaf HappyPaww » 3. jan 2016, 08:48

Vlad Kalashnikov skrev:De absolut værste man kan møde på en datingprofil er når hun vil have en ligesom Christian fra 50 Shades of Gray, eller quoter fra bogen. Det har overtaget Marilyns: "If you can't handle me at my worst you don't deserve me at my best" som the worst ewar. Instant pass.

I det hele taget har jeg pludselig opdaget at det er super at date asiater. I Vesten er det altid: dominer mig!, riv mig i håret, tell me I’m a dirty worthless whore, slap me, wha wha wha. Herovre vil de bare behandles med respekt så er de glade.

Om jeg forstår fascinationen af "Christian Gray"...? En egocentreret, borderline psykopatisk idiot med moderkomplekser, som ikke tør binde sig :stoned: Jeg grinede filmen igennem fordi han simpelthen var så ekstremt utiltrækkende, hvis man da så bort fra det nydelige ydre.

Hvornår er manglende selvtillid og underdanighed blevet et karaktertræk man vil fremhæve i sin dating profil?
10
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1047

Indlægaf Guldfisk » 3. jan 2016, 10:16

Jeg kom måske en lille smule til at fortælle en mand, at han virkede selvhøjtidelig og kedelig, da han sendte mig en længere smøre om ham som "herre" i en sexfantasi.

Et af mine nytårsforsæt er at blive et bedre menneske, så næste gang ignorerer jeg bare den slags.

Jeg har også gang i en længere samtale med en fyr, fordi jeg afviste ham med et kækt "jeg tænder ikke på typen med en lang profiltekst". Men den var altså virkeligt lang. Og kedelig. Og fyldt med lommefilosofi.
Så nu spilder vi hinandens tid. Han anklager mig for at være tomhjernet, og jeg laver sjov med, at jeg kun gider fyre, der bare skriver "Pik?"

Igen: jeg skal bare lade være med at svare, når jeg ikke er interesseret.
Og før nogen fortæller mig, at jeg er et skarn. Jeg har virkeligt dårlige erfaringer med høflige afvisninger. Så det bruger jeg ikke længere.
11
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 3. jan 2016, 12:05

Guldfisk skrev:Jeg kom måske en lille smule til at fortælle en mand, at han virkede selvhøjtidelig og kedelig, da han sendte mig en længere smøre om ham som "herre" i en sexfantasi.

Et af mine nytårsforsæt er at blive et bedre menneske, så næste gang ignorerer jeg bare den slags.

Jeg har også gang i en længere samtale med en fyr, fordi jeg afviste ham med et kækt "jeg tænder ikke på typen med en lang profiltekst". Men den var altså virkeligt lang. Og kedelig. Og fyldt med lommefilosofi.
Så nu spilder vi hinandens tid. Han anklager mig for at være tomhjernet, og jeg laver sjov med, at jeg kun gider fyre, der bare skriver "Pik?"

Igen: jeg skal bare lade være med at svare, når jeg ikke er interesseret.
Og før nogen fortæller mig, at jeg er et skarn. Jeg har virkeligt dårlige erfaringer med høflige afvisninger. Så det bruger jeg ikke længere.

Men nytårsforsættet? :-D
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4089

Indlægaf Viskelæder » 3. jan 2016, 12:09

Jeg fik et næsten-nøgenbillede i nat. Og han er SÅ LÆKKER. Men vi har kun skrevet en lille smule sammen for noget tid tilbage, og jeg gider ham ikke rigtigt, så det var ret upassende... :genert:

Hvad er der med fyre og pludselige nøgen-billeder?! :s
0

Tilbage til "Forhold og sex"