Fredag aften-tråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10167

Re: Fredag aften-tråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. dec 2015, 23:47

Æske skrev:Jo, hun sælger også sig selv i musicalen - eller er ved det, ihvertfald.

Det er så gået hen over hovedet på mig. Sådan synes jeg ofte, at det er med musicals og operaer. Jeg fanger grundstemningen, men ikke de finere detaljer, fordi replikkerne partout skal synges :D
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. dec 2015, 23:49

Hvilket minder mig om, at jeg om 10 dage skal ind og se "Sound of Music" og har svært ved at finde en grimasse, der kan passe...
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1381

Indlægaf Æske » 4. dec 2015, 23:50

DetSorteCirkus skrev:
Æske skrev:Jo, hun sælger også sig selv i musicalen - eller er ved det, ihvertfald.

Det er så gået hen over hovedet på mig. Sådan synes jeg ofte, at det er med musicals og operaer. Jeg fanger grundstemningen, men ikke de finere detaljer, fordi replikkerne partout skal synges :D

Der har også været stor forskel på hvor tydeligt det er i de opsætninger jeg har set.

Hun har sin datter Cosette placeret hos kroparrer Thenadier "Master of the House" og de presser hende for penge, så da hun mister sit job på fabrikken må hun på gaden og det er her Jean Valjean redder hende og lover hende på hendes dødsleje at tage sig af datteren.
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Æske

Indlægaf Æske » 4. dec 2015, 23:51

DetSorteCirkus skrev:Hvilket minder mig om, at jeg om 10 dage skal ind og se "Sound of Music" og har svært ved at finde en grimasse, der kan passe...

Den er fandme ellers en god opsætning :)
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. dec 2015, 23:54

Æske skrev:
DetSorteCirkus skrev:Hvilket minder mig om, at jeg om 10 dage skal ind og se "Sound of Music" og har svært ved at finde en grimasse, der kan passe...

Det tvivler jeg ikke på, men som med alle andre musicals er det ikke en forestilling, jeg ville have købt billetter til, hvis det ikke var, fordi de skulle gives som gave.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Æske

Indlægaf Æske » 4. dec 2015, 23:57

DetSorteCirkus skrev:
Æske skrev:

Det tvivler jeg ikke på, men som med alle andre musicals er det ikke en forestilling, jeg ville have købt billetter til, hvis det ikke var, fordi de skulle gives som gave.

Nej, jeg ved godt at du ikke er fan :)
0

Tilbage til "Generelt"