Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1635

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf dykkersild » 3. feb 2016, 15:14

Hunkat skrev:
ManicNinja skrev:Jeg har besluttet at tage de tekster i mindre bider ad gangen. Eftersom jeg efter cirka hver femte linje får akutte vejrtrækningsproblemer ...

Derudover er jeg dem begge meget, meget taknemmelig. Og det burde I andre også være: Det er ikke tit, vi i vores moderne, fragmenterede verden har noget at være så fælles-forargede (med bindestreg!) om. Værdien og sammenhængskraften i det bør så sandelig ikke undervurderes.

P.s. Hvis hendes unger vokser op og kan registrere alle Mors hjerneblødninger, vidner det om habil overlevelsesevne - med den sindssyge fejlernæring de systematisk har været udsat for i årevis ...

Jeg gruer seriøst på deres vegne for den dag de bliver gamle nok til at google noget af deres mor har lagt op til offentlig skue. Jeg nævner i flæng mavedansen og tårene over hendes g-punkt. Stakkels børn :panik: :stoned:

Du glemte det halve år med lammet klitoris - den kommer til at trække tænder ud hos dem.
2
Brugeravatar
gossip
Kort karma: 6
Likede indlæg: 90

Indlægaf gossip » 3. feb 2016, 15:45

Kommentar fra Per hansen til det seneste blogindlæg:

"Jeg må simpelthen have fat i de piller du spiser. Så jeg kan få det ligeså vildt."

:lol:
9
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9685

Indlægaf kidkomb » 3. feb 2016, 16:13

gossip skrev:Kommentar fra Per hansen til det seneste blogindlæg:

"Jeg må simpelthen have fat i de piller du spiser. Så jeg kan få det ligeså vildt."

Ahahah, hvor er det fantastisk :lol: :love:
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
gossip
Kort karma: 6
Likede indlæg: 90

Indlægaf gossip » 3. feb 2016, 16:30

kidkomb skrev:
gossip skrev:Kommentar fra Per hansen til det seneste blogindlæg:

Ahahah, hvor er det fantastisk :lol: :love:

Ja, og det står i dejlig kontrast til alle hendes disciple og deres: "du har så evig ret ret Ninka".

Bl.a. er der en, ved navn Maialiv Ester Nour dictesofia Søgaard (hvem sagde numerolog?) der ser hende som den nye Messias :gruble: :klap:
6
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9685

Indlægaf kidkomb » 3. feb 2016, 16:32

gossip skrev:Ja, og det står i dejlig kontrast til alle hendes disciple og deres: "du har så evig ret ret Ninka".

Bl.a. er der en, ved navn Maialiv Ester Nour dictesofia Søgaard (hvem sagde numerolog?) der ser hende som den nye Messias :gruble: :klap:

Jeg har ofte lyst til, at gå til numerolog, bare for at høre, hvad jeg kunne hedde, så alle mine sanselige værdier ville være i zen.
Sådan helt ærligt! :blush: -jeg ville skulle koncentrere mig for at tilbageholde alle de sarkastiske vittigheder imens, men stadig...
5
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 613
Likede indlæg: 3423

Indlægaf FruDulle » 3. feb 2016, 16:34

Arh, den clairvoyante der førte dem sammen er hende nøgenmodellen Pia Nissen. Altså ikke at man ikke kan skifte karriere, succestiden
som nøgenmodel er jo proportional med tyngdekraften.
4
Whatever
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11744

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. feb 2016, 16:47

I Ninkas hoved er det her i hvert fald noget af det vigtigste der er sket i hele universet og for hele menneskehedens overlevelse.

superman-loves.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
The more I eat the butter I feel
LaScrooge
Kort karma: 322
Likede indlæg: 2564

Indlægaf LaScrooge » 3. feb 2016, 16:56

"Det er ikke sikkert, han kan se fidusen i mit lille prutte firma og min livsmission om at hjælpe engelske misforståede børn og kvinder med at finde tilbage til sundhed, ro, kærlighed og selvhelbredelse. Sådan som jeg har, hjulpet tusindvis af danskere. Og mig selv. Og mit barn ud af autisme."

- Nej, måske kan han slet ikke se fidusen mit mini-bitte lille søde firma som har reddet tusindvis - MILLIONVIS - af kvinder og børn med autisme og ADHD, samt mig selv og potentielt set hele verden, til sundhed, ro, kærlighed og selvhelbredelse. Hvorfor skulle han dog være interesseret i lille mig, som har gjort så meget fantastisk? Åh altså, kan det være sandt, som forudsigelsen lød? Da en sandsigerske for 10 år siden forudså netop dette øjeblik hvor himmellegemerne skulle forenes og universet mødes i uendelig, fredfyldt kærlighedssang, gennem Wynclef og jeg, dette magiske møde faciliteret af den nyeste technologi indenfor kommunikation mellem sjælemager og tvillingeflammer? Ååh, jeg er tæt på at dåne af denne min ordflom og alle mine følelser.
Med den dybeste, reneste, evighedste, rigtigste kærlighed ever, nogensinde
Ninka
9
Brugeravatar
Kruspersille
Kort karma: 2
Likede indlæg: 60

Indlægaf Kruspersille » 3. feb 2016, 18:07

Altså er hendes børn ikke gamle nok til at Google? De var der da allerede, da den første kernesund-bog udkom for omkring 10 år siden, og de var ikke babyer. Jeg tænker, de ihvertfald er teenagere nu.
1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1156
Likede indlæg: 6803

Indlægaf Wizzze » 3. feb 2016, 18:16

Tror jeg går i seng, læste overskriften som Kinky single igen !
Vildt skuffende tråd, når man lige troede ... :lol: :slem:
2
Do as I say! :whip:
Rakel
Kort karma: 420
Likede indlæg: 3108

Indlægaf Rakel » 3. feb 2016, 18:36

Kruspersille skrev:Altså er hendes børn ikke gamle nok til at Google? De var der da allerede, da den første kernesund-bog udkom for omkring 10 år siden, og de var ikke babyer. Jeg tænker, de ihvertfald er teenagere nu.

Kernesundbogen er fra 2007 og på forsiden af den er Melvin og Bertram på 5 og 8 år, så jo de er teenagere.
2
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3331

Indlægaf Hunkat » 3. feb 2016, 18:42

Altså.... for en kvinde som har fundet Lykken, Selvværdet og Sandheden så taler hun godt nok generelt meget nedladende om sig selv. Hun er altid offeret (indtil hun finder sin nye kur/diæt/projekt) og 'ihh lille mig' mig her og 'vi kvinder' mig der.

Og så tænker jeg at det er usundt at lade en fremmed fylde SÅ meget i ens liv som hendes følgere lader hende gøre.
4
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Rakel
Kort karma: 420
Likede indlæg: 3108

Indlægaf Rakel » 3. feb 2016, 18:43

2007.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Sorenspige » 3. feb 2016, 19:36

Jeg mener at have læst, at den ældste dreng går på efterskole, så de kan sagtens google deres mor. Det må man så håbe, at de ikke gør :tie:.
1
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2112

Indlægaf eks-Maupassant » 3. feb 2016, 23:14

Hun har allerede mødt sit livs kærlighed igen http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... de-og-lyd/
0

Tilbage til "Livets forhold"