Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Kommodedyret » 4. feb 2016, 12:19

Jeg kan slet ikke navigere mentalt i det her.

Det profilerer sig på sundhed, det her projekt, eller projekter, men den eneste følelse jeg sidder tilbage med er en altoverskyggende fornemmelse for noget usundt, en usund måde at leve på.

Men altså, så længe hun er glad, så skal jeg ikke blande mig. Håber da at hun bare er en brøkdel så glad og sund som hun fremstiller sig selv. Det ville da være dejligt.
3
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1638

Indlægaf dykkersild » 4. feb 2016, 12:47

Wizzze skrev:
dykkersild skrev:
Wizzze skrev:http://www.independent.co.uk/news/education/education-news/the-man-who-spent-millions-proving-he-could-cure-dyslexia-837417.html

http://www.theguardian.com/commentisfree/2008/may/24/1

hrrrmmmm :gruble:

For fanden Wizze - det er jo ligegyldigt; han kan flyve en helikopter - hvad mere vil du have?

Ja, det er jo også rigtigt, all male and that, det havde jeg lige glemt, undskyld! bad wizzze :naughty:

Præcis - du ville aldrig have haft en chance med noget så simplet som en cykel der blev fixet. Way to poor for her ;)
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9689

Indlægaf kidkomb » 4. feb 2016, 13:21

EB skriver vel snart om den mørke side af hr Helikopters tilsyneladende lyssky forretning.
Nu er det jo at læse herinde :D
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Akehurst2
Kort karma: 273
Likede indlæg: 4556

Indlægaf Akehurst2 » 4. feb 2016, 13:33

gossip skrev:
Ja, og det står i dejlig kontrast til alle hendes disciple og deres: "du har så evig ret ret Ninka".

Bl.a. er der en, ved navn Maialiv Ester Nour dictesofia Søgaard (hvem sagde numerolog?) der ser hende som den nye Messias :gruble: :klap:

En af dem leverer dog også denne sviner løseligt pakket ind i venlighed:

Hvor er det bare skønt at I på trods af jeres fremskredne alder har fundet frem til den virkelige kerne i livet. Sikker på I nok skal få et par gode år sammen.

Ja, for 44 år er jo virkeligt fremskredent. Man kan vist ikke vente mere end et par gode år derfra :-D
5
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 4. feb 2016, 13:35

dykkersild skrev:Præcis - du ville aldrig have haft en chance med noget så simplet som en cykel der blev fixet. Way to poor for her ;)

Man kan se Ninkas liste over en drømmemand - den er omfattende, men ikke urimelig, så vidt jeg kan forstå på hende selv:

Listen over min drømmemand

Han skal være moden (over 50)

Han skal have store børn

Han skal have arbejdet med sig selv og være spirituel

Han skal have en livsmission og elske sit arbejde

Han skal være succesfuld og rig (et tegn på drive og succes) og elske at forkæle mig. Jeg skal beundre og se op til ham.

Han skal være så veletableret, at han ikke behøver at arbejde, men kan rejse, når han vil og holde fri med mig.

Han skal have humor

Han skal elske mine børn og rumme dem i stedet for at se dem som konkurrenter

Han skal være charmerende og en vildt god elsker, som er interesseret i tantra

Han skal ikke være forfængelig og totalt ripped. Gerne mere vamset og blød med gode arme at hvile i

Han skal være vild med mig, præcis som jeg er, så jeg kan være mig selv 100 procent

Han skal være monogam. Og endda have lyst til at gifte sig med mig

Vi skal have samme interesser. Han skal være min bedste ven.

Er det for meget forlangt?
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1156
Likede indlæg: 6806

Indlægaf Wizzze » 4. feb 2016, 14:55

øøhhhmmm ???

"Han skal have en livsmission og elske sit arbejde"

"Han skal være så veletableret, at han ikke behøver at arbejde, men kan rejse, når han vil og holde fri med mig."

Så han skal elske sit arbejde, bare ikke praktisere det, eller hvordan? :gruble:

Er der ikke meget mig mig mig over den liste, eller måske er det bare mig ;) der læser det ud af hendes opremsning?
3
Do as I say! :whip:
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 4. feb 2016, 15:05

Wizzze skrev:øøhhhmmm ???

"Han skal være så veletableret, at han ikke behøver at arbejde, men kan rejse, når han vil og holde fri med mig."

Så han skal elske sit arbejde, bare ikke praktisere det, eller hvordan? :gruble:

Er der ikke meget mig mig mig over den liste, eller måske er det bare mig ;) der læser det ud af hendes opremsning?

Jo :-D Især det at hun har en alenlang række af krav til manden, herunder at han skal elske hende præcis som hun er.
1
fisken80
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1531

Indlægaf fisken80 » 4. feb 2016, 17:12

Wizzze skrev:øøhhhmmm ???

Jojo han må gerne arbejde, når Ninka siger det er ok... Og han må ikke elske det mere end han elsker Ninka.

Arhmen for fanden da, hun skingrende bims og det bliver kun værre som tiden går.
4
computermus
Kort karma: 44
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 909

Indlægaf computermus » 4. feb 2016, 19:36

Jeg håber for drengenes skyld at Ninka ville blive lidt mere bevidst om at de ting hun ligger ud på nettet, altid vil ligge der.
Jeg synes da at det er fint nok at hun har en blog , men behøver man absolut at udbasunere ALT fra ens privatliv.
På mig der virker det virkelig besynderligt at man hænger tidligere kærester/ ægtefæller ud på nettet. Jeg håber at drengene har en god opbakning fra deres far, for når du er i den alder mellem ca. 14- 17 år så har man brug for at der bliver lyttet til en.
Jeg siger ikke at Ninka ikke er der for sine børn, det er jeg sikker på at hun er,men er hun det på børnenes præmisser eller sine egne ?.
3
Kisser
Kort karma: 29
Likede indlæg: 259

Indlægaf Kisser » 4. feb 2016, 20:41

LaScrooge skrev:Så Ninka har været kærester med Tommy Kenter? Der kan man bare se - et forhold, hun IKKE har udbasuneret og/eller profiteret direkte på? Ich bin chokiert!

Hun prøvede at detoxe ham og få ham til at øve sig i tantra, men han ville hellere knalde en kage...
3
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5102

Indlægaf ManicNinja » 5. feb 2016, 04:08

Kisser skrev:
LaScrooge skrev:Så Ninka har været kærester med Tommy Kenter? Der kan man bare se - et forhold, hun IKKE har udbasuneret og/eller profiteret direkte på? Ich bin chokiert!

Hun prøvede at detoxe ham og få ham til at øve sig i tantra, men han ville hellere knalde en kage...

Netop dén prioritering kunne faktisk godt gå hen og efterlade verden med et vist håb for Tommy Kenter. Hvem skulle nu have troet det? Intet er så galt ... Jeg finder det stærkt oplivende. Faktisk også for menneskeheden som sådan.
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11747

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. feb 2016, 11:53

Jeg tror det var Ninkz (Virkelig træls kælenavn jeg lige fandt på dér) der droppede Tommy, jeg synes det lå lidt mlm linjerne i nogle artikler at han var ret ked af det og uforstående.
PS: Så er der lige straks Det Vi Taler Om på 24-7!
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 5. feb 2016, 12:03

Dirtylittledevil skrev:Jeg tror det var Ninkz (Virkelig træls kælenavn jeg lige fandt på dér) der droppede Tommy, jeg synes det lå lidt mlm linjerne i nogle artikler at han var ret ked af det og uforstående.

Han udviste stadig fin dømmekraft ved hellere at ville knalde kagen ...
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1526

Indlægaf Velvet-Goldmine » 5. feb 2016, 12:09

Dirtylittledevil skrev:Jeg tror det var Ninkz (Virkelig træls kælenavn jeg lige fandt på dér) der droppede Tommy, jeg synes det lå lidt mlm linjerne i nogle artikler at han var ret ked af det og uforstående.

Han havde ingen helikopter.
Han kunne ikke lave (en) helikopter(en).

Hun havde intet valg.
4
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 5. feb 2016, 12:29

Og neeej, hvor de snakker om Ninka ... :love:
0

Tilbage til "Livets forhold"