Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4509

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 10. feb 2016, 10:49

Dirtylittledevil skrev:Selvom hun ikke er min kop te håber jeg stadig hun lige holder godt fast i sig selv nu.
http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... ed-og-din/

Armen, for helvede:

Måske har du endda nogen i dit liv, som synes, det er lettere at beslutte, at Ninka er så interesseret i PR, at hun gør enhver privat erfaring til et offentligt projekt, end at se en mulighed for at opnå PRÆCIS det, jeg har opnået ved kontinuerligt at gå mod strømmen, vælge kærligt og brænde inderligt for at vise vejen for andre.

Kæreste Ninka - du GØR enhver privat erfaring til et offentligt projekt. Du tror, at alt hvad dit sind og din krop reagerer på er en universel sandhed. Hvordan kan det undre dig, at folk reagerer på det?

Og hvor er det sødt, at du "brænder inderligt for at vise vejen for andre". Mod betaling, forstås. Mere brænder du alligevel ikke end at der skal hostes op før hemmelighederne deles.
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11690

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. feb 2016, 11:27

"Og flyvning er noget af det, der belaster og ælder kroppen mest"

Stakkels stewardesser da :s

Trine, Nyuddannet stewardesse, 2001.

stw1.JPG

Trine, nu efter 15 år i luften, 2016.

stw2.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1619

Indlægaf dykkersild » 10. feb 2016, 11:48

Jeg tænker lige som Dirty - at det faktisk er lidt synd hvis hun brænder fingrene nu selvom jeg er modstander af hendes evige: lav privat om til business. Hvorfor ikke bare acceptere, at vi for dælen alle er forskellige og hvad der virker for dig, ikke nødvendigvis virker for andre.

Og ja - hvis det er så farlig med flyvning - hvorfor så være så meget op og ringe over at kæresten kan flyve helikopter.

Og det er altså nemt at skrive: Jeg har ingen, som i absolut INGEN behov for, at være som andre, få anerkendelse fra andre eller accept fra andre.
Når man et andet sted skriver: jeg vil have en mand som accepterer mig 100%.
4
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4429

Indlægaf Rosa Espinosa » 10. feb 2016, 11:57

Dirtylittledevil skrev:Jeg krydser fingre for Ninka. Hun er nu igang med at forlade DK og alt det hun (trods alt) selv har bygget op og selv bestemmer over, for at flytte ind i (meget) ny mands hjem i England, sammen med sine børn. Det lyder som om han forkæler dem ud over alle grænser, og at dét imponerer hende en hel del.
Worst case scenario er, at han på en eller anden snedig måde får hende til at skrive under på at hendes "imperium" har det meget bedre med at være under hans beskyttende vinge. For så står hun virkelig i en knibe den dag eventyret er forbi. Og ud fra hendes mandehistorik så VIL det blive forbi igen.
Hun nævner endda selv med skam sit forliste italienske eventyr, og andre ting hun nu græmmes over, men det lyder ikke som om hun connecter det til nutiden, mere som om hun hele tiden forvandler sig til et nyt menneske og derfor slet ikke kan drage erfaring af de ting som skete engang.

Selvom hun ikke er min kop te håber jeg stadig hun lige holder godt fast i sig selv nu.

Når hun fortæller lyder det som noget fra en roman. Hvis man ikke vidste at han fandtes, ville jeg sige at han var opdigtet, for hold nu op der bliver smurt tykt på :/
2
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 10. feb 2016, 12:05

Meget kan man sige om hende og gøre grin med, men håber ikke hun lander for hårdt, når hun komme ned deroppe fra igen.
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
fisken80
Kort karma: 76
Likede indlæg: 1517

Indlægaf fisken80 » 10. feb 2016, 12:05

Dirtylittledevil skrev:"Og flyvning er noget af det, der belaster og ælder kroppen mest"

Stakkels stewardesser da :s

Trine, Nyuddannet stewardesse, 2001.

stw1.JPG

Trine, nu efter 15 år i luften, 2016.

stw2.jpg

KUN hvis du ikke følger Ninkas råd. Enhver kan jo se, at det ikke har belastet hende.....

Jeg kan i øvrigt ikke helt forstå, hvorfor hun var så nervøs for, at han skulle google hende. Af to grunde:
1. Hvis man googler ham kommer der ikke ligefrem kun rosende ord frem
2. Hun påstår, at alle erfaringer lærer hende noget OG at hun har ret i forhold til sine kritikere - hvis han ikke har det på samme måde, så ville han vel heller ikke være noget for hende?

Jeg synes hendes skræk viser, at hun alligevel ikke hviler helt så meget i sig selv og sit shit som hun ellers gerne vil vise omverdenen.
4
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1146
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9629

Indlægaf kidkomb » 10. feb 2016, 12:08

dykkersild skrev:Jeg tænker lige som Dirty - at det faktisk er lidt synd hvis hun brænder fingrene nu selvom jeg er modstander af hendes evige: lav privat om til business. Hvorfor ikke bare acceptere, at vi for dælen alle er forskellige og hvad der virker for dig, ikke nødvendigvis virker for andre.

Og ja - hvis det er så farlig med flyvning - hvorfor så være så meget op og ringe over at kæresten kan flyve helikopter.

Og det er altså nemt at skrive: Jeg har ingen, som i absolut INGEN behov for, at være som andre, få anerkendelse fra andre eller accept fra andre.
Når man et andet sted skriver: jeg vil have en mand som accepterer mig 100%.

Haha, det er mega sjovt!
Og altså, han har vel ikke fulgt hendes regime, så han må edderbranhyleme være ældet jo.
Ligesom Trine #teamtrine #nevergiveuphope
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11690

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. feb 2016, 12:26

kidkomb skrev:Ligesom Trine #teamtrine #nevergiveuphope

Breaking: Efter 50 rejser til jordens indre har Trine reverseret ældningsprocessen og er igen blevet ung!

Trine, februar 2016!
stw1.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
The more I eat the butter I feel
Nuttede-Nuser
Kort karma: 59
Likede indlæg: 380

Indlægaf Nuttede-Nuser » 10. feb 2016, 12:42

Dirtylittledevil skrev:Jeg krydser fingre for Ninka. Hun er nu igang med at forlade DK og alt det hun (trods alt) selv har bygget op og selv bestemmer over, for at flytte ind i (meget) ny mands hjem i England, sammen med sine børn. Det lyder som om han forkæler dem ud over alle grænser, og at dét imponerer hende en hel del.
Worst case scenario er, at han på en eller anden snedig måde får hende til at skrive under på at hendes "imperium" har det meget bedre med at være under hans beskyttende vinge. For så står hun virkelig i en knibe den dag eventyret er forbi. Og ud fra hendes mandehistorik så VIL det blive forbi igen.
Hun nævner endda selv med skam sit forliste italienske eventyr, og andre ting hun nu græmmes over, men det lyder ikke som om hun connecter det til nutiden, mere som om hun hele tiden forvandler sig til et nyt menneske og derfor slet ikke kan drage erfaring af de ting som skete engang.

Selvom hun ikke er min kop te håber jeg stadig hun lige holder godt fast i sig selv nu.

Gad vide om hun er ved at skrive den nye 50 shades of...? Det lyder næsten sådan når hun fortæller om deres forhold. Mon der kommer en fortsættelse fra England om et mystisk rum hun ikke må gå ind i.
2
computermus
Kort karma: 42
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 895

Indlægaf computermus » 10. feb 2016, 13:27

Så er det spændende hvor lang tid det forhold holder. Jeg håber at hun overvejer tingene MEGET grundigt, især med tanke på at hun har to halvvoksne børn, for mon ikke deres far lige har lidt at skulle sige omkring det her med at flytte til England, altså forudsat at børnene skal med.
Især i betragtning af at den yngste ikke er fyldt 14 år endnu.
Det virker på mig som om hun flyver og farer fra Herodes til Pilatus i jagten på den evige lykke, der nu åbenbart har noget at gøre med at den nye mand i hendes liv kan flyve en helikopter som om det nu er der hun kan / skal finde sin lyserøde lykkesky og så virker det på mig som om hun lukker fuldstændig af for at selv med Helikoptermanden, vil der være de der dage, hvor man tænker " Møgdag" uden at kunne sætte en finger på hvorfor lige den dag er dum og irriterende.
3
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 10. feb 2016, 13:53

Jeg vil gerne høre mere om den geni-skole. Lyder spændende. Er på ingen måde skeptisk.
5
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 10. feb 2016, 14:02

Rosa Espinosa skrev:Jeg vil gerne høre mere om den geni-skole. Lyder spændende. Er på ingen måde skeptisk.

Altså, den gør jo simpelthen bare alle til genier, så der er heller ingen grund til skepsis, synes jeg.

Hvorfor bruger Ninka altså sådan nogle overvældende store ord til at beskrive alting?
2
computermus
Kort karma: 42
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 895

Indlægaf computermus » 10. feb 2016, 14:26

Akehurst2 skrev:
Rosa Espinosa skrev:Jeg vil gerne høre mere om den geni-skole. Lyder spændende. Er på ingen måde skeptisk.

Altså, den gør jo simpelthen bare alle til genier, så der er heller ingen grund til skepsis, synes jeg.

Hvorfor bruger Ninka altså sådan nogle overvældende store ord til at beskrive alting?

Måske bruger hun disse store ord for at hive sig selv højere op. For at bevise, om ikke overfor andre, så overfor sig selv,at hun kender disse ord. At hun måske ikke synes at det er "fint" nok at bruge de gængse ord.
Det er selvfølgelig bare gætværk fra min side, men nogle mennesker vil gerne hævde sig(tror jeg) på at bruge flotte ord og gerne fremmedord. Som om de derved næsten siger " Kan I alle sammen se , hvor klog jeg er ? " .
1
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1288

Indlægaf hotlips » 10. feb 2016, 21:33

Well, Ninka med en mand der nævnes talrige gange på mentalhealthwatch og badscience.. Jeg tror det må være noget nær det perfekte match.
7
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 11. feb 2016, 09:52

computermus skrev:Måske bruger hun disse store ord for at hive sig selv højere op. For at bevise, om ikke overfor andre, så overfor sig selv,at hun kender disse ord. At hun måske ikke synes at det er "fint" nok at bruge de gængse ord.
Det er selvfølgelig bare gætværk fra min side, men nogle mennesker vil gerne hævde sig(tror jeg) på at bruge flotte ord og gerne fremmedord. Som om de derved næsten siger " Kan I alle sammen se , hvor klog jeg er ? " .

Det kan være det er det, for alt det med magi og synkronicitet (er det overhovedet et ord?) og tegn fra universet, der ikke kan rationaliseres og dynamikker og holistisk tankegang og hjerneudvikling virker jo fuldstændig indholdsløst, når man læser det. Det er bare en masse fine ord, som dækker over varm luft - intet konkret.

Men jeg tænkte nu mere på i forhold til at alle følelser er SÅ store, og han er bare SÅ vild med hende og SÅ på røven over hende og det er SÅ perfekt og han er SÅ rig og forkæler hende SÅ meget og hun er SÅ lykkelig og det er SÅ vildt at intet i verden har været så vildt før NOGENSINDE.

Slap nu af, Ninka. Jeg bliver helt træt.
5

Tilbage til "Livets forhold"