Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11726

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. feb 2016, 10:56

Akehurst2 skrev:
Men jeg tænkte nu mere på i forhold til at alle følelser er SÅ store, og han er bare SÅ vild med hende og SÅ på røven over hende og det er SÅ perfekt og han er SÅ rig og forkæler hende SÅ meget og hun er SÅ lykkelig og det er SÅ vildt at intet i verden har været så vildt før NOGENSINDE.

Slap nu af, Ninka. Jeg bliver helt træt.

Ja hun er da sin egen værste fjende på det område, for hvor må det bare være svært så at vende tilbage når/hvis det braser sammen, og erkende at nææ det var ikke lige dét alligevel, når først hun har "skrevet det op" som hun gør nu.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1448

Indlægaf Badesandalen » 11. feb 2016, 11:21

Sletter hun de negative kommentarer?

Udfra alt det jeg har læst om ham englænderen og deres sexliv, så håber jeg godt nok for knægtens skyld at hans værelse er i den anden ende af huset i forhold til deres. :tie:
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3932

Indlægaf Angelina » 11. feb 2016, 11:22

Dirtylittledevil skrev:
Akehurst2 skrev:
Men jeg tænkte nu mere på i forhold til at alle følelser er SÅ store, og han er bare SÅ vild med hende og SÅ på røven over hende og det er SÅ perfekt og han er SÅ rig og forkæler hende SÅ meget og hun er SÅ lykkelig og det er SÅ vildt at intet i verden har været så vildt før NOGENSINDE.

Slap nu af, Ninka. Jeg bliver helt træt.

Ja hun er da sin egen værste fjende på det område, for hvor må det bare være svært så at vende tilbage når/hvis det braser sammen, og erkende at nææ det var ikke lige dét alligevel, når først hun har "skrevet det op" som hun gør nu.

Men det gør det jo ikke, for det er endegyldigt perfekt med glimmer, regnbuer og enhjørninger! :blomst: :blomst: :blomst: :blomst:
1
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. feb 2016, 12:12

Guldlok skrev:Okay, jeg har lige læst få indlæg på hendes blog og tænker; hvad hvis han er sociopat (eller hvad det hedder) og for længst HAR googlet hende. Hun er da et nemt offer for sådan en "Prince Charming"-type.

Men måske jeg bare har set for mange thrillers :genert:

Det er dramatisk, men ja jeg har selv tænkt det, eller at han bare er lyssky og vil have noget ud af hendes "markedsandel", hvis man googler ham kommer der jo eksempler frem på mennesker som udtaler sig om at de mener han har stjålet deres forretningsideer.
1
LaScrooge
Kort karma: 322
Likede indlæg: 2563

Indlægaf LaScrooge » 11. feb 2016, 12:48

Badesandalen skrev:Sletter hun de negative kommentarer?

Udfra alt det jeg har læst om ham englænderen og deres sexliv, så håber jeg godt nok for knægtens skyld at hans værelse er i den anden ende af huset i forhold til deres. :tie:

HVor skriver hun om deres sexliv?
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1288

Indlægaf hotlips » 11. feb 2016, 13:41

Guldlok skrev:Okay, jeg har lige læst få indlæg på hendes blog og tænker; hvad hvis han er sociopat (eller hvad det hedder) og for længst HAR googlet hende. Hun er da et nemt offer for sådan en "Prince Charming"-type.

Jeg tænker nu mere at worst case må være at de støtter hinanden i at slippe hvad de nu end har tilbage af jordforbindelse og endegyldigt får fucked alt op for dem selv.

Hun har trods alt stadig sin forretning og sine drenge men med eksmandens navneskift og det at han har meldt sig ud af projektet synes jeg der er grund til at tænke at han har gennemskuet hun er ustabil og at hun oveni resten vælger at flytte dem til England med en mand hun ikke har kendt voldsomt længe kan måske være nok for ham, eller for drengene selv. Det er måske ikke helt så sjovt som det lyder at flytte ind hos mors nye fling og skulle lege fuldendt familie pludselig som det lyder når en teenager får at vide at nu skal vi leve som millionærer.

Og der er så mange advarselslamper der blinker ved ham at det er utroligt hun tilsyneladende slet ikke har overvejet det, NASA har været ude og undsige ham og sige han løj..det gør de ikke engang overfor de flere millioner der blander dem ind i div ufo-konspirationsteorier eller som påstår de dækker over alt muligt.

Jeg håber for hendes drenges skyld det går godt og alt bliver fryd og gammen men hvis det var mine børn så var det bare ikke på noget plan ok at flytte dem til et andet land for at være sammen med en man havde kendt et halvt år og selvom man har meget højere tanker om hende end jeg har så må der vel være en grænse for hvor meget deres far synes de skal smides rundt før han får så meget nok at det ender i konflikt i et eller andet omfang.
2
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4430

Indlægaf Rosa Espinosa » 11. feb 2016, 14:45

Men nu flytter de jo også kun til England, det er trods alt kun 1 time væk i fly, eller noget i den stil, så slemt synes jeg heller ikke det er. Som 14 årig synes man vel også det er lidt spændende og det trækker nok heller ikke ned med en ny millionær stedfar.

Tænker også at efter ens mor har svinet klassekammeraternes forældre til på facebook, så er det måske på tide med en ny klasse :D
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Peanutbutt
Kort karma: 10
Likede indlæg: 141

Indlægaf Peanutbutt » 11. feb 2016, 14:49

Hvis hun skal udvide til USA (som hun vel skal), så er her damen, der kan udfordre Ninka-hadet:
http://www.elle.com/beauty/health-fitne ... ood-diary/

Ninka, Gwyneth og Amanda kunne udgøre det glansbilledeteam, som kunne sprænge verden.
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. feb 2016, 15:34

Peanutbutt skrev:Hvis hun skal udvide til USA (som hun vel skal), så er her damen, der kan udfordre Ninka-hadet:

Ninka, Gwyneth og Amanda kunne udgøre det glansbilledeteam, som kunne sprænge verden.

Woo-hoow. Hun ville da grine sin røv i laser over Ninkas hjemmelavede morgenmadsromkugler :lol:
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. feb 2016, 15:42

Tænk at være så sund, og så hedde bacon til efternavn.
8
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6012

Indlægaf LadyFox » 11. feb 2016, 15:44

Guldlok skrev:
hotlips skrev:

Jeg tænker nu mere at worst case må være at de støtter hinanden i at slippe hvad de nu end har tilbage af jordforbindelse og endegyldigt får fucked alt op for dem selv.

Hun har trods alt stadig sin forretning og sine drenge men med eksmandens navneskift og det at han har meldt sig ud af projektet synes jeg der er grund til at tænke at han har gennemskuet hun er ustabil og at hun oveni resten vælger at flytte dem til England med en mand hun ikke har kendt voldsomt længe kan måske være nok for ham, eller for drengene selv. Det er måske ikke helt så sjovt som det lyder at flytte ind hos mors nye fling og skulle lege fuldendt familie pludselig som det lyder når en teenager får at vide at nu skal vi leve som millionærer.

Og der er så mange advarselslamper der blinker ved ham at det er utroligt hun tilsyneladende slet ikke har overvejet det, NASA har været ude og undsige ham og sige han løj..det gør de ikke engang overfor de flere millioner der blander dem ind i div ufo-konspirationsteorier eller som påstår de dækker over alt muligt.

Jeg håber for hendes drenges skyld det går godt og alt bliver fryd og gammen men hvis det var mine børn så var det bare ikke på noget plan ok at flytte dem til et andet land for at være sammen med en man havde kendt et halvt år og selvom man har meget højere tanker om hende end jeg har så må der vel være en grænse for hvor meget deres far synes de skal smides rundt før han får så meget nok at det ender i konflikt i et eller andet omfang.

Jeg tænkte også, hvad teenageren er blevet lokket med for at få ham med derover :gruble: Men det må man nok ikke sige.

Det er jo ikke engang et halvt år. I et blogindlæg skriver hun noget med 4.-5. november :tie:

Pizza :P
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4183

Indlægaf Persnikedy » 11. feb 2016, 15:47

Peanutbutt skrev:Hvis hun skal udvide til USA (som hun vel skal), så er her damen, der kan udfordre Ninka-hadet:

Hvordan kan en med et så cool efternavn som Bacon være så selvfed at høre på :ticks:
4
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. feb 2016, 15:54

Persnikedy skrev:

Hvordan kan en med et så cool efternavn som Bacon være så selvfed at høre på :ticks:

Ja det er helt vildt. Jeg hader hende allerede efter 10 minutter og HAR prøvet at billedgoogle hendes navn + "eating a burger" i håb om at finde noget smuds på hende.
8
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1288

Indlægaf hotlips » 11. feb 2016, 22:56

Guldlok skrev:
hotlips skrev:

Jeg tænkte også, hvad teenageren er blevet lokket med for at få ham med derover :gruble: Men det må man nok ikke sige.

Det er jo ikke engang et halvt år. I et blogindlæg skriver hun noget med 4.-5. november :tie:

Okay. Så må jeg stille mig uforstående overfor at der tilsyneladende ikke er nogen problemer med faren, jeg håber vi simpelthen ikke har hørt om det fordi han jo vælger at leve relativt tilbagetrukket.

Jeg er bestemt ikke fortaler for man behøver kende folk i flere år før man bygger et liv op med en ny partner, men jeg synes så omvendt heller ikke det er forsvarligt at flytte sig selv og børnene sammen med en man har kendt 3-4 mdr,og jeg synes man bør have set kritisk på sin evne til at være forælder hvis man gør det.
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. feb 2016, 09:41

Guldlok skrev:Nogen der kender til ham her og ved, hvorfor han beskæftiger sig SÅ meget med Ninka :gruble:

http://www.kommunikationsforum.dk/artik ... erlige-liv

"50 Shades of Kernesund Galimatias " :lol:

Jeg vil straks igang med at læse, uuuh :klap:
0

Tilbage til "Livets forhold"