Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1618

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf dykkersild » 12. feb 2016, 09:51

http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... llionoese/

Jeg tænkte, at I godt kunne brug en lille tur Down memory lane - her op til weekenden. Det var det gode gamle dage, hvor hun selv måtte skaffe sig penge
0
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4507

Indlægaf Akehurst2 » 12. feb 2016, 11:21

Dirtylittledevil skrev:
Peanutbutt skrev:Hvis hun skal udvide til USA (som hun vel skal), så er her damen, der kan udfordre Ninka-hadet:
http://www.elle.com/beauty/health-fitne ... ood-diary/

Ninka, Gwyneth og Amanda kunne udgøre det glansbilledeteam, som kunne sprænge verden.

Woo-hoow. Hun ville da grine sin røv i laser over Ninkas hjemmelavede morgenmadsromkugler :lol:

Det er jo ikke bare en morgenmadsromkugle.

Det er en "en romkugle, der løser alle dine problemer". En "revolutionerende romkugle". En "romkugle med god samvittighed (glorie...faktisk)". En "medicinsk romkugle" - intet mindre.
1
Peanutbutt
Kort karma: 10
Likede indlæg: 141

Indlægaf Peanutbutt » 12. feb 2016, 11:28

Akehurst2 skrev:

Det er en "en romkugle, der løser alle dine problemer". En "revolutionerende romkugle". En "romkugle med god samvittighed (glorie...faktisk)". En "medicinsk romkugle" - intet mindre.

Men indholdet af romkuglen er jo også noget, Amanda kunne finde på at spise: Hvedegræs, havtorn, brændenælde, løvtand, matcha, maca, brocolispirerpulver, mandelmel osv. Jeg tror dog ikke, hun ville blande det sammen eller bruge rom-essens fra Dr. Oetkers. Og så mangler kobberkoppen :(
http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... -og-maelk/
2
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1509

Indlægaf Velvet-Goldmine » 12. feb 2016, 11:41

"..fibrene hjælper kroppen med at afgifte brugte hormoner"

Brugte hormoner er giftige!! - vores krop er jo i sandhed aldeles vanvittig, men Ninka kan hjælpe os med at tæmme den.
Det er faktisk lidt sensationelt at menneskeheden har overlevet så længe med alle de giftstoffer den producerer sådan helt af sig selv, og som vi aldrig før har vidst hvordan vi skulle hjælpe den af med.

Konen er bims, men jeg har det lidt med hende som med meget demente; de er selv (heldigvis) lykkeligt uvidende om deres vildfarelser - det er omgivelserne der mærker frustrationerne, og med hende er jeg lykkeligvis i den situation at jeg kan fjerne fra mig det.
7
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11678

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. feb 2016, 13:17

My God dette link er jo en guldgrube af unge sundhedskvinder som lige er klar til at blive hadet af mig!
http://la.racked.com/2015/1/23/7998621/ ... -right-now
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. feb 2016, 13:19

Who: Barrett Prendergast
Favorite healthy snack: Fuji apples with Solstice Canyon cardamon and clove almond butter.
Åh ti dog stille.
6
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1618

Indlægaf dykkersild » 12. feb 2016, 13:33

Dirtylittledevil skrev:Who: Barrett Prendergast
Favorite healthy snack: Fuji apples with Solstice Canyon cardamon and clove almond butter.
Åh ti dog stille.

Sidste måltid i dit liv - en glutenfri brownie - åh så hold dog kaje og slip tøjlerne kvinde - du skal dø lige om lidt!
11
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9611

Indlægaf kidkomb » 12. feb 2016, 13:38

dykkersild skrev:
Dirtylittledevil skrev:Who: Barrett Prendergast
Åh ti dog stille.

Sidste måltid i dit liv - en glutenfri brownie - åh så hold dog kaje og slip tøjlerne kvinde - du skal dø lige om lidt!

Præcis. Gud fader bevares!
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5915

Indlægaf LadyFox » 12. feb 2016, 13:41

Peanutbutt skrev:
Akehurst2 skrev:

Men indholdet af romkuglen er jo også noget, Amanda kunne finde på at spise: Hvedegræs, havtorn, brændenælde, løvtand, matcha, maca, brocolispirerpulver, mandelmel osv. Jeg tror dog ikke, hun ville blande det sammen eller bruge rom-essens fra Dr. Oetkers. Og så mangler kobberkoppen :(
http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... -og-maelk/

At man kan være sig selv bekendt hvis man kalder DET for en romkugle :cuss:
6
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5029

Indlægaf ManicNinja » 12. feb 2016, 18:10

Faldt helt tilfældigt over denne fine overbliks-intro til Ninka og alle hendes projekter og mystiske filosofier. Nye måbere kan begynde her:

http://www.kommunikationsforum.dk/artik ... erlige-liv
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
fisken80
Kort karma: 76
Likede indlæg: 1512

Indlægaf fisken80 » 12. feb 2016, 19:09

ManicNinja skrev:Faldt helt tilfældigt over denne fine overbliks-intro til Ninka og alle hendes projekter og mystiske filosofier. Nye måbere kan begynde her:

Linket er skam allerede postet :)
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5029

Indlægaf ManicNinja » 12. feb 2016, 19:15

fisken80 skrev:
ManicNinja skrev:Faldt helt tilfældigt over denne fine overbliks-intro til Ninka og alle hendes projekter og mystiske filosofier. Nye måbere kan begynde her:

Linket er skam allerede postet :)

Smukt :gogo: - så kan jeg lære at holde mig opdateret :D
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. feb 2016, 20:29

klyt skrev:Jeg kan godt li' Ninkas forsvarere på K-Forum. Både hende den universitetsuddannede homøopat(!?) og hende med: "Det er uomtvisteligt at når man dropper sukker, mel og mælk så sker der noget." Det lyder jo aldeles spændende med den anti allergendiæt der og det der noget der sker med én. En form for vækkelse fra al den forkerte mad.

Oh shit ja, de kommentarer er da guld i sig selv, 1000 tak! :lol2:
0
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2393

Indlægaf Karkluden » 12. feb 2016, 21:08

Hun giver simpelthen sine børn 12 piller om morgenen? Sammen med den famøse romkugle?
Altså jeg spiser sgu også kosttilskud i perioder og efter 2 x sygdom på en måned overvejer jeg at inhalere glasset med d-vitamin, men jeg er fandeme også voksen, arbejder på skæve tidspunkter og sådan. Det er da ikke noget man giver børn? 12 kosttilskudspiller pr dag?
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3378

Indlægaf FruDulle » 13. feb 2016, 05:52

Man kunne mene at når hun går så meget op i kost, så burde hun være i stand til at dække en del tilskud ind via kost fremfor piller. Umiddelbart. Altså jeg tager også en håndfuld tilskud men spiser mig til så meget som muligt.

Måske er det sønnen med infantil autisme der får det, han har nok brug for en del ekstra.
3
Whatever

Tilbage til "Livets forhold"