Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
TheAuthor
Kort karma: 52
Likede indlæg: 408

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf TheAuthor » 8. jul 2016, 08:25

Dirtylittledevil skrev:Hold da kæft...
Og det er skidesmart, den der formulering med at man skal være klar til det, for hver eneste gang nogen så i fremtiden klager over manglende resultater... voila! "Du var ikke helt klar endnu. Du var ikke klar til at dedikare dig 100% så derfor mislykkede DU projektet"

Hun er da lidt smart på den måde.

Men altså, hvis man trænger til at føle sig sådan her; :nerve: :nerve: :nerve: så kig hendes Instagram og læs det un skriver til billederne.
1
Everyone Deserves Their Happy Ending ..
fisken80
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1537

Indlægaf fisken80 » 8. jul 2016, 08:28

Dirtylittledevil skrev:Hold da kæft...
Og det er skidesmart, den der formulering med at man skal være klar til det, for hver eneste gang nogen så i fremtiden klager over manglende resultater... voila! "Du var ikke helt klar endnu. Du var ikke klar til at dedikare dig 100% så derfor mislykkede DU projektet"

Det er rent faktisk nærmest religiøst. Det minder i uhyggelig grad om det man kalder for herlighedsteologi, der er en særlig fanatisk udgave af især kristendom, der går ud på, at hvis man bare tror nok, så kan man være sikker på både at være rask og rig. Bliver man derimod syg, så er det fuldstændig ens egen skyld, fordi man ikke tror nok på Gud og Jesus.
Det er hamrende forkert og ødelæggende for mennesker, men det undrer mig faktisk ikke, at Ninka tænker sådan, hun har udviklet sig i mere og mere ekstrem retning og hendes tilgang til alt er fanatisk.
8
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9712

Indlægaf kidkomb » 8. jul 2016, 08:29

Jeg gad godt vide, om hun helt ærligt, sådan helt ind i knoglerne, selv tror på det.
Eller om hun godt ved, at det var en lidt smart vinkel den der....
5
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11755

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jul 2016, 08:35

kidkomb skrev:Jeg gad godt vide, om hun helt ærligt, sådan helt ind i knoglerne, selv tror på det.
Eller om hun godt ved, at det var en lidt smart vinkel den der....

Det er du ikke alene om at tænke over :lol2:
Jeg har stadig et håb om at enten exmand eller en af sønnerne en skønne dag får lyst til at lette deres hjerter offentligt omkring hvordan det hele var bag scenen.
8
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
TheAuthor

Indlægaf TheAuthor » 8. jul 2016, 08:40

Hvis man læser hendes følgeres kommentarer, virker det ofte som en religiøs sekt af en art. :tie:
2
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Sorenspige » 9. jul 2016, 10:04

TheAuthor skrev:Hvis man læser hendes følgeres kommentarer, virker det ofte som en religiøs sekt af en art. :tie:

Tilhængerne lyder som om, der er tale om en ny Messias - men det tror de måske også virkelig, at der er.

Det er skræmmende...
1
Brugeravatar
TheAuthor

Indlægaf TheAuthor » 9. jul 2016, 10:26

Sorenspige skrev:Tilhængerne lyder som om, der er tale om en ny Messias - men det tror de måske også virkelig, at der er.

Det er skræmmende...

Det ER virkelig skræmmende. Især fordi både hun og manden sælger det, som om det er videnskab. På trods af, at der ikke er noget som helst der underbygger deres data, ud over andre selvudnævnte "eksperter". Det er ret meget hen ad typen der konspirerer over chemtrails og den slags.
1
computermus
Kort karma: 44
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 913

Indlægaf computermus » 9. jul 2016, 18:41

Det virker på mig SÅ underligt at hver gang hun har fundet en ny mand, så er han helt sikkert altid hendes helt, bedste ven soulmate og KONGE i deres lille rige, for hvor er hun selv i alt dette ?
Og så synes jeg det virker til at hun med alt dette her , hvor det hele bare skal fremstå så lyserødt og lykkeligt hele tiden,glemmer at mærke efter i sig selv om det nu er det rigtige for hende. Som om hun smider alt af sig selv væk, når der er en ny mand i billedet.
5
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3339

Indlægaf Hunkat » 9. jul 2016, 19:44

Hun er altså blevet ret uhyggelig med årene...

Og gider nogen forklare hende at navneord er sammensatte på dansk?
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. jul 2016, 19:48

Hun hviler i sig selv og er så dyb og fokuseret på det indre, og alligevel står hun 2-3 indlæg længere nede og viser sin "bikini body".
Ikke at det ene behøver at udelukke det andet, men her virker det altså ret begrebsforvirrende på mig.
6
Je suis un tableau noir.
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4567

Indlægaf Akehurst2 » 18. jul 2016, 14:39

ManicNinja skrev:Jeg synes, læberne ser ud, som om hun og Annie Fønsby godt kunne være stamkunder i samme snitte-sprøjte-biks ...

Nej, nej - der er en helt naturlig forklaring på et af de seneste blogindlæg: http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... -i-bikini/

Og så bliver vi smukke af det. Min hud terapeut kan se på fykdigheden i mine læber og min hud, at jeg får meget og god sex og mange kys.

(Det er ikke min trykfejl...)
1
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 18. jul 2016, 14:41

DetSorteCirkus skrev:Hun hviler i sig selv og er så dyb og fokuseret på det indre, og alligevel står hun 2-3 indlæg længere nede og viser sin "bikini body".
Ikke at det ene behøver at udelukke det andet, men her virker det altså ret begrebsforvirrende på mig.

Det beviser bare, at jeg havde ret :-D Jeg skrev for efterhånden lang tid siden i starten af tråden:

Akehurst2 skrev:Hun virker som om, hendes liv hele tiden skal fixes. Som om, hun ikke bare kan være til stede i nuet og leve sit liv, der er hele tiden noget med ubalancer og celletræthed og udflåd, der måske er mystisk, appelsinhud og pengeproblemer og et nyt mindset. I stedet for bare at erkende, at livet er en blandet landhandel og der er gode og dårlige dage, så skal hun hele tiden ordne det, hvis det er mindre end fantastisk. Sådan virker det på mig - som om, hun ikke er tilfreds, hvis hun ikke er superduperlykkelig hele tiden.

Og hele vejen igennem hendes mange projekter er den eneste gennemgående ting ønsket om at tabe sig. Alt, hvad hun laver handler i bund og grund og at tabe sig på den en eller den anden måde.
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3339

Indlægaf Hunkat » 18. jul 2016, 15:38

Det er trods alt godt at hun ikke har fundet lykken som fotograf endnu... for der er da vist lang vej

Billede
3
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 18. jul 2016, 15:40

Jeg har lagt mærke til, at der ikke rigtig findes gode billeder af den nye kærlighed. Selvom han var stinkende lækker og nu er blevet endnu mere lækker af detox.
1
Mocca
Kort karma: 18
Likede indlæg: 374

Indlægaf Mocca » 18. jul 2016, 16:32

Gad vide om det er fordi, han er lige så lækker som hendes forrige kæreste, Tommy Kenter? :lol: :lol:
1

Tilbage til "Livets forhold"