Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf ManicNinja » 13. jan 2016, 23:37

Dirtylittledevil skrev:"Ninka berettede lystigt om højlydt sex for åbne vinduer, og på et tidspunkt kunne hun også på sin videoblog grædende berette om, at hun ikke kunne finde sin klitoris" ahahahahahahaha :-D

Da jeg læste om det, tænkte jeg faktisk, at hvis det var sandt, ville det kunne forklare hendes tendens til ligesom at skulle kompensere for et eller andet via alle sine mærkelige og fanatiske projekter ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11800

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. jan 2016, 23:52

Men som tommelfingerregel bør en kvinde der har børn bare aldrig aldrig aldrig lave en videoblog hvor hun græder over sin klitoris.
8
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 14. jan 2016, 09:28

Dirtylittledevil skrev:Men som tommelfingerregel bør en kvinde der har børn bare aldrig aldrig aldrig lave en videoblog hvor hun græder over sin klitoris.

Men kvinde uden børn skal bare slå sig løs - eller? :devil2:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 14. jan 2016, 09:30

Wauw, alligevel ... Så skød man dagen i gang ved at tænke ordet 'klitoris-blog' ...
Senest rettet af ManicNinja 14. jan 2016, 09:30, rettet i alt 1 gang.
4
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3348

Indlægaf Hunkat » 14. jan 2016, 09:30

Dirtylittledevil skrev:Men som tommelfingerregel bør en kvinde der har børn bare aldrig aldrig aldrig lave en videoblog hvor hun græder over sin klitoris.

Og så må vi bare bede til at den der højlydte sex var mens ungerne var hos deres far :slem:
Ellers får de da for alvor noget at skrive om i den drømmedagbog som de skal skrive i hver dag
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11800

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. jan 2016, 10:07

ManicNinja skrev:

Men kvinde uden børn skal bare slå sig løs - eller? :devil2:

Altså man plejer jo at sige Før børn: Græde over klitoris. Og Efter børn: Græde over sit spildte liv + at skeden er flækket helt om til numsen.
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3485

Indlægaf FruDulle » 14. jan 2016, 10:44

Dirtylittledevil skrev:ooooooooooog så er hun i nyt parforhold igen :P ingen grund til at spilde tiden.

Hun har et meget meget glat mimikløst ansigt. Jeg går meget und for helse og sundhed og kosttilskud, men har ikke stødt på nogle der kan det. Jeg må jagt
3
Whatever
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3348

Indlægaf Hunkat » 14. jan 2016, 10:48

FruDulle skrev:
Dirtylittledevil skrev:ooooooooooog så er hun i nyt parforhold igen :P ingen grund til at spilde tiden.

Hun har et meget meget glat mimikløst ansigt. Jeg går meget und for helse og sundhed og kosttilskud, men har ikke stødt på nogle der kan det. Jeg må jagt

Til gengæld bevæger hun konstant kroppen og jeg kan simpelthen ikke holde ud at se på hende :tie:
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 14. jan 2016, 11:49

FruDulle skrev:

Jeg synes, læberne ser ud, som om hun og Annie Fønsby godt kunne være stamkunder i samme snitte-sprøjte-biks ...
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10286

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. jan 2016, 12:12

Egentlig underligt at vi, hendes metode taget i betragtning, mig bekendt stadig har til gode at se hende lovprise plastikkirurgi som Den Store Løsning :klap:
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3965

Indlægaf Angelina » 14. jan 2016, 12:16

FruDulle skrev:

Det er det der sunde naturlige stof botox der giver den effekt ;)
3
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4216

Indlægaf Persnikedy » 14. jan 2016, 12:22

Selvom jeg more mig mig meget over Ninka og hendes påfund så kan jeg ikke lade værd med at tænke på at der er nogle der tager hende seriøst. Og det er skræmmende :tie:
5
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 454

Indlægaf Aspargsen » 14. jan 2016, 12:45

sidder og undrer mig over om den video mon stadig ligger på youtube :ad!: :forvirret: :forvirret2:
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3485

Indlægaf FruDulle » 14. jan 2016, 13:17

Angelina skrev:
FruDulle skrev:

Det er det der sunde naturlige stof botox der giver den effekt ;)

Nej nej, det kan ikke passe. Det må være detox og tilskud. En naturlig kvinde som hende får da ikke den slags gift. Hendes mission er jo netop at afgifte os. Nej nej...sikke noget pjat at postulere
4
Whatever
fisken80
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1552

Indlægaf fisken80 » 14. jan 2016, 13:30

Har I læst det hun skriver til videoen? Hun har (igen igen) endelige fundet sit livs kærlighed, sin soulmate, og alle hendes andre forhold var faktisk KUN til for at hun kunne ende med at møde ham her...

Hun er bindegal.
3

Tilbage til "Livets forhold"