Del Noget Med Debatten

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4194

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Persnikedy » 14. okt 2015, 09:56

Jeg kan kun rense en and eller kylling hvis jeg har en mentol pastil eller bolche i munden, hvis jeg ikke har det så kaster jeg op. Lugten af blodet og fornemmelsen at stå albue dyb i et dyr er simpelthen for meget, og jeg er ellers ikke sart anlagt.
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2145

Indlægaf sigge » 15. okt 2015, 13:37

Jeg har lige sørget for noget kulturel opdragelse af en af mine yngre kolleger. Han kendte ikke engang Marky Mark. *tsk tsk*
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6861

Indlægaf Daine » 15. okt 2015, 13:47

sigge skrev:Jeg har lige sørget for noget kulturel opdragelse af en af mine yngre kolleger. Han kendte ikke engang Marky Mark. *tsk tsk*

Øhm ... Hvem? :genert:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 15. okt 2015, 13:49

sigge skrev:Jeg har lige sørget for noget kulturel opdragelse af en af mine yngre kolleger. Han kendte ikke engang Marky Mark. *tsk tsk*

And the Funky Bunch! :-D :gammel:
1
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Dime » 15. okt 2015, 13:55

Daine skrev:

Mark Wahlberg i pupertær udgave
1
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2145

Indlægaf sigge » 15. okt 2015, 13:57

Daine skrev:

Altså han forsøgte sig med noget rapmusik, men blev mest populær for sine reklamer for Calvin Klein. Og i dag kalder han sig så Mark Wahlberg, som Syg Abe skriver.

marky_mark.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 15. okt 2015, 14:09

Takker :D Mark Wahlberg navnet har jeg hørt før, men forbandt ikke lige de to med hinanden.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 16. okt 2015, 07:22

Jeg føler mig megagammel lige nu. Min mand har fødselsdag i dag, 27 år bliver han. Da jeg skrev tallet før blev jeg helt svimmel, jeg bliver selv snart 32 og det sat op sammen, det ser jo helt uhyrligt ud :genert:.

Men tillykke min skal :lun:.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2111

Indlægaf Danseprinsesse » 16. okt 2015, 07:37

Jeg fascineres dagligt over, at der er postej i min bilradio. Det er sådan lidt hyggeligt på en måde.

foto.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Waterwoman
Kort karma: 4
Likede indlæg: 50

Indlægaf Waterwoman » 16. okt 2015, 09:47

To ting :)

Dette er mit allerførste indlæg her på debatten :D

Om 3 uger skal jeg være mormor for første gang :dåne: :banan:
14
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2271

Indlægaf didas » 16. okt 2015, 09:51

Man ved, at man måske alligevel er blevet lidt voksen, når man har vild optur over, at bilen skal på værksted i dag og forhåbentlig få fikset nogle af de ting, der har sagt mærkelige lyde de sidste mange måneder (og igen er man så måske ikke så voksen, forbi man burde have fået det fikset for længe siden :blush: )

Og så skal jeg have flæskesteg i aften :banan:

Det var bare det, jeg ville sige, hej :-D
6
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 813

Indlægaf Maoam » 16. okt 2015, 10:06

Jabi skrev:
Log_Lady skrev:
Mholle skrev:
Log_Lady skrev:Jeg er et meget lavkulturelt væsen. Jeg læser stort set aldrig andet end horror og fantasy, og de fantasybøger, jeg læser, er typisk rubriceret som "young adult" på Goodreads. Af samme grund er jeg lidt flov over at tilkendegive, hvilke bøger, jeg har læst. Mange af mine venner læser rigtige "voksenbøger" af den slags, som man bliver klog af, men jeg læser bare junklitteratur - og jeg ELSKER det. :blush:

PS: jeg er også flov over, at jeg er flov over min litterære smag. Jeg er jo faktisk lidt af en snob, og jeg har ikke engang noget at have mine fine fornemmelser i. Det er meget fjollet alt sammen.

Åh jeg kan så meget være med der, jeg er totalt afhængig af YA bøger, hører mindst 3-4 lydbøger om ugen, de er bare så lette at høre, volsenbøger kan jeg ikke rigtig koncentrere mig om at arbejde til, men YA bøger :love:

Dog er jeg ikke så meget til fantasy bøgerne, men hvis nogen mangler anbefalinger på YA kærlighedsbøger så siger de bare til :D

Jeg er dog heller ikke videre stolt over det :lol:

Min sjæleven :love: :-D
Jeg ryger lige med på den her vogn. YA er noget af det bedste :banan:

Jeg læser også young adult bøger. Især fantasy. Og bliver drillet med det.

Mine fødder er korte og bredde, så har så svært at finde pæne sko, der ikke er for smalle. Pumps har jeg opgivet.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Maoam

Indlægaf Maoam » 16. okt 2015, 10:18

Ninjawho skrev:Jeg har lige sendt en hidsig klagemail afsted. Det er jeg god til......jeg elsker at brokke mig :genert:

Jeg bliver gnaven, når jeg fryser. Blev så sur på et hotel, at jeg skred og fandt et andet sted. Der var pisse koldt på værelset, fordi man ikke kunne slukke for aircondition om efteråret, og de var overhovedet ikke hjælpsomme.
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 16. okt 2015, 10:47

Maoam skrev:
Jabi skrev:
Log_Lady skrev:
Mholle skrev:
Log_Lady skrev:Jeg er et meget lavkulturelt væsen. Jeg læser stort set aldrig andet end horror og fantasy, og de fantasybøger, jeg læser, er typisk rubriceret som "young adult" på Goodreads. Af samme grund er jeg lidt flov over at tilkendegive, hvilke bøger, jeg har læst. Mange af mine venner læser rigtige "voksenbøger" af den slags, som man bliver klog af, men jeg læser bare junklitteratur - og jeg ELSKER det. :blush:

PS: jeg er også flov over, at jeg er flov over min litterære smag. Jeg er jo faktisk lidt af en snob, og jeg har ikke engang noget at have mine fine fornemmelser i. Det er meget fjollet alt sammen.

Åh jeg kan så meget være med der, jeg er totalt afhængig af YA bøger, hører mindst 3-4 lydbøger om ugen, de er bare så lette at høre, volsenbøger kan jeg ikke rigtig koncentrere mig om at arbejde til, men YA bøger :love:

Dog er jeg ikke så meget til fantasy bøgerne, men hvis nogen mangler anbefalinger på YA kærlighedsbøger så siger de bare til :D

Gør som jeg, få arbejde i en boghandel :cool: Så er det nemlig helt legitimt at læse YA, for jeg skal jo kunne råde og vejlede andre :D

Vi har btw, mange voksne der læser ungdomsfantasy, så helt unormalt er det ikke :)
0
Brugeravatar
Maoam

Indlægaf Maoam » 16. okt 2015, 11:04

Daine skrev:
Maoam skrev:
Jabi skrev:
Log_Lady skrev:
Mholle skrev:

Gør som jeg, få arbejde i en boghandel :cool: Så er det nemlig helt legitimt at læse YA, for jeg skal jo kunne råde og vejlede andre :D

Vi har btw, mange voksne der læser ungdomsfantasy, så helt unormalt er det ikke :)

Det havde jeg for nogle år siden som julehjælp. Det var så hyggeligt, selvom vi havde travlt, og det var den sødeste chef, jeg har haft. Og der var god rabat på bøger :D Jeg købte alle julegaver der det år.
1

Tilbage til "Generelt"