Del Noget Med Debatten

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 809
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 7670

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Dikus » 2. jan 2016, 23:11

Æske skrev:Jeg er altid lidt bange for hvornår resten af verden gennemskuer mig.

Ditto. Altså... Herinde kender I mig jo som sådan en usammenhængende en, der kan finde på at tale, før hun tænker. Ofte. Og har sær tegnsætning og alt muligt useriøst.

Men ude i den der virkelige verden, der lytter folk til mig, når jeg siger noget. Og træffer beslutninger på baggrund af det. Nogle gange store beslutninger. Altså WTF? Er de mon sikre på, det er helt gennemtænkt :panik:
4
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 178
Likede indlæg: 3283

Indlægaf sigge » 4. jan 2016, 07:08

Kender I de der drømme, hvor man har brug for at ringe 112, men bare ikke kan finde ud af at taste det ind på telefonen? Sådan en drøm havde jeg i nat - bare med debatten.net. :8: :shock:
1
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 439
Likede indlæg: 4186

Indlægaf Sophaya » 4. jan 2016, 09:05

Det føles som om nogen udhuler min mave med en teske.
0
x
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1503
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13349

Indlægaf kidkomb » 4. jan 2016, 09:05

Jeg har også sovet lidt bedre end normalt *ahhh*
Puh, det trængte jeg virkelig til. Dagen er så meget nemmere at overskue nu :banan:
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 545
Likede indlæg: 2383
Kontakt:

Indlægaf Vira » 4. jan 2016, 09:09

Jeg har drømt alt muligt mærkeligt i nat. Det meste af det var debat relateret :gruble:
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 314
Likede indlæg: 1510

Indlægaf Thestral » 4. jan 2016, 09:21

Jeg vasker tøj :-D
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10487

Indlægaf Fru Sunshine » 4. jan 2016, 10:44

Sophaya skrev:Det føles som om nogen udhuler min mave med en teske.

:kram:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 680
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 3094

Indlægaf Fillie » 4. jan 2016, 10:59

Jeg er ikke sikker på, om mit grønne kort helt gav mening, da jeg fik sendt det før gennemlæsning, men jeg forsøgte at skrive, at jeg virkelig føler med dig, for det er simpelthen rocker hårdt, det du gennemgår, og du skal tage dig præcis den tid, du har behov for, til at komme ovenpå igen - og spise masser af flødeis imens. Det sidste er en regel. :kram:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 4. jan 2016, 11:24

I dag skulle jeg måske være startet på deltid på min arbejdsplads efter halvanden måneds sygemelding pga. alvorlig stress som følge af urimelige arbejdsvilkår.

Men sådan gik det ikke: Jeg modtog en komplet uventet fyreseddel på min fødselsdag med anbefalet brev og en fuldkommen absurd begrundelse, og derfor er jeg nu efter mere end otte år i samme organisation trådt ind i livet som arbejdsløs, da jeg er blevet fritstillet med fem (jeg nåede lige præcis ikke seks) måneders opsigelse.

Det føles som at være i frit fald, da jeg aldrig før har stået i en lignende situation, men jeg skal tale med min fagforening, som i øvrigt har været en fantastisk støtte under hele min sygemelding, i morgen, og så bliver jeg formentlig lidt klogere på, hvad der venter mig. Jobcenteret havde jeg en aftale hos i dag, selvom jeg er blevet fyret, fordi jeg stadig er sygemeldt, og arbejdsgiver modtager refusion under opsigelsen, indtil jeg kan raskmeldes, men de var så flinke at udskyde mødet en uge, fordi jeg er helt til rotterne.

Det er ikke nemt at skulle sætte sig ind i en masse regler, når man stadig er syg af stress med alle de modbydelige symptomer, der følger med (som da lige fik et boost pga. opsigelsen!) og derfor bl.a. ikke kan huske fra næse til mund. Æv med æv på. :(
0

- Francine Smith
Brugeravatar
didas
Kort karma: 260
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2754

Indlægaf didas » 4. jan 2016, 11:50

Jeg er træt! Nytårsfridagene har vendt min døgnrytme på hovedet. Sidst jeg kiggede på uret, inden jeg faldt i søvn i nat (morges) var klokken 05.15...vækkeuret ringede 07.45 :gisp:
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Sophaya

Indlægaf Sophaya » 4. jan 2016, 12:30

Fillie skrev:

Jeg er ikke sikker på, om mit grønne kort helt gav mening, da jeg fik sendt det før gennemlæsning, men jeg forsøgte at skrive, at jeg virkelig føler med dig, for det er simpelthen rocker hårdt, det du gennemgår, og du skal tage dig præcis den tid, du har behov for, til at komme ovenpå igen - og spise masser af flødeis imens. Det sidste er en regel. :kram:

Tak for den søde besked - og det søde grønne kort, der nu gav fint mening. Det er virkelig sødt af dig - jeg har købt 4 chokoladebarer og har tænkt mig at spise dem alle sammen. :kys:
Sender også mange tanker til dig i din uretfærdige jobsituation :kram:
1
x
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 4. jan 2016, 13:23

Jailbird skrev:Jeg skal snart i praktik og min hjerne er ved kortslutte over alle de negative tanker og skrækscenarier som jeg ikke kan dele med nogen. Og jeg overvejer at starte en tråd omkring det, men føler både at det er et fjollet emne, samtidig med jeg også er bange for, at ingen vil svare.
Åh, det lød ynkeligt :gruble:

Selvfølgelig vil vi svare: Skriv løs! :kram:
3

- Francine Smith
Brugeravatar
Sophaya

Indlægaf Sophaya » 4. jan 2016, 13:36

Fillie skrev:
Jailbird skrev:Jeg skal snart i praktik og min hjerne er ved kortslutte over alle de negative tanker og skrækscenarier som jeg ikke kan dele med nogen. Og jeg overvejer at starte en tråd omkring det, men føler både at det er et fjollet emne, samtidig med jeg også er bange for, at ingen vil svare.

Selvfølgelig vil vi svare: Skriv løs! :kram:

This!
0
x
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 458
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 4668

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. jan 2016, 13:38

Jeg vil (næsten) hellere dele dobbeltseng med vores småfolk end min mand, de er så søde og rare og bløde, og dejlige at putte med :lun: Elsker når de kommer ind til os om natten - undt. de få gange de skal lege snurretop og danse stepdans.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 314
Likede indlæg: 1510

Indlægaf Thestral » 4. jan 2016, 13:48

Det skal jeg også. Vi kan holde hinanden i hånden? :genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Generelt"