Del Noget Med Debatten

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Kommodedyret » 19. jan 2016, 21:10

Når jeg ser den blå moderatorskrift, så tænker jeg: "smølfesprog". :D

Aner ikke hvorfor :genert:
4
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9720

Indlægaf kidkomb » 19. jan 2016, 21:14

Frkvira skrev:Kid, hvad bliver det til med det målebånd? :lol2:

Hæh!
Befinder mig stadig i det store udland og pt kan jeg rapportere om kontinuerlige styrtblødninger.
Og helt ærligt, det ville blive noget snask :genert:
Og jeg ved ikke hvad målebånd hedder på tysk.
Og klokken er også mange.
Og de sender golf fra Hawaii på hotel- fjernsynet.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 20. jan 2016, 01:32

kidkomb skrev:
Frkvira skrev:Kid, hvad bliver det til med det målebånd? :lol2:

Hæh!
Befinder mig stadig i det store udland og pt kan jeg rapportere om kontinuerlige styrtblødninger.
Og helt ærligt, det ville blive noget snask :genert:
Og jeg ved ikke hvad målebånd hedder på tysk.
Og klokken er også mange.
Og de sender golf fra Hawaii på hotel- fjernsynet.

Vi tager bare målebånd med på Hong Kong og klarer den dér! :klap:
1
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 20. jan 2016, 10:21

Jeg har fået en "Bad hair day" hue af min kæreste, som jeg er meget glad for. Jeg synes faktisk ikke jeg så ofte har en dårlig hår dag. Det får jeg så når jeg bruger huen, så tænker at det vel går lige op :gruble:
2
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. feb 2016, 10:26

Jeg har lige købt mine først mormor-maxi-trusser ekstra høje! :-D
Faktisk er de så kæmpestore, at jeg valgt scan selv kassen da de skulle betales, jeg magtede ikke lige at stå med pokerface på, imens den unge mand ved den bemandede kasse skulle holde dem op og vende og dreje dem, for at finde prismærket.
13
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5918

Indlægaf Dikus » 5. feb 2016, 14:31

Dirtylittledevil skrev:Jeg har lige købt mine først mormor-maxi-trusser ekstra høje! :-D
Faktisk er de så kæmpestore, at jeg valgt scan selv kassen da de skulle betales, jeg magtede ikke lige at stå med pokerface på, imens den unge mand ved den bemandede kasse skulle holde dem op og vende og dreje dem, for at finde prismærket.

Jeg har købt nogle i Føtex. Sådan shortsagtige med blinder i shorts-delen. Og ellers GODT dækkende.

Det værste er, jeg har lyst til at bytte al mit undertøj til den slags. De er sååååå behagelige. Og altså. Min kæreste er en høflig mand. Han vil nok ikke grine højlydt.
6
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5117

Indlægaf Fyrst Eberhard » 6. feb 2016, 20:01

Når jeg får mit eget mini-marked, så skal tirsdag være Stan Getz/João Gilberto-dag i butikkens højtalere. Hele dagen. Og der vil være 3 for 10 af; porter, kidney bønner og fiskekonserves. Og hver 10. kunde bliver budt på Manhattan og Caminante. Til de skammer sig.

Vi lukker 17.30. Men til gengæld åbner vi allerede kl.10.

http://youtu.be/pievty8xV8w
0
Peace!
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 813

Indlægaf Maoam » 7. feb 2016, 07:25

Jeg viste en 65-årig, der hører P3, musikvideoen til "Malk mig". Jeg var flad af grin over hendes ansigtsudtryk.
4
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1307

Indlægaf hotlips » 16. feb 2016, 17:25

Det er vildt dyrt at bo her synes jeg, 7000 for 68 kvm i almen bolig jeg har som handicapvenlig og ud af dem er de 1400 reelt afgift for de blå mænd osv,de forskellige goder vi nu har.

Men vi har betalt for at dem der som jeg synes det så pænt kaldes godt kan li en lille en har fået en fin pavillon med vægge på 3 sider,borde og bænke og for at de har sådan et lille toilet bag ved. I december går afdelingsbestyrelsen ud med gløgg og æbleskiver den sidste søndag i advent.

Det gider jeg godt betale til, vi er 1200 boliger så det er småpenge pr næse og jeg synes det er fint vi tager hånd om vores så godt vi nu kan.
0
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 74
Likede indlæg: 803

Indlægaf Mangoness » 16. feb 2016, 18:15

Jeg elsker den her fødselsdagssang...og jeg agter at sende den til alle, der kan ta' det :-D

:lol: :klap:
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1540

Indlægaf Velvet-Goldmine » 16. feb 2016, 18:51

Øjnene glider ned over forsiden af debatten og fanger dette ude i højre side:

Re: Fugtighed indefra (fiske…
af Urtekussen ->

Jeg kan ikke helt give udtryk for det mylder af modsatrettede følelser og indre dialog der væltede ind over mig :mellow:
10
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5117

Indlægaf Fyrst Eberhard » 26. feb 2016, 08:15

Mit forhold til tøjekspedienter er uden gensidig respekt og kærlighed. Begge parter føler det, men vi får aldrig taget snakken.
1
Peace!
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 5. mar 2016, 10:04

Hella Joofs nye '10 bud'

1. Det største af alt er kærlighed. Det er vigtigere end alt andet. Vand kærligheden, så den ikke tørrer ud. Og tak den, hver gang du møder den.

2. Spar ikke på kærligheden. Elsk alt, hvad du kan. Men du må ikke lade som om. Du må ikke handle med kærligheden. Og du må ikke jaske med den.

3. Du skal huske at slappe af. Trække stikket. Sove på sofaen midt på dagen. Lade opvasken stå. Gå på bare tæer i græsset.

4. Tilgiv dine forældre. De gjorde det så godt, de kunne. De var også små børn engang med store knæ og bange øjne. Du får selv brug for tilgivelse, når du en dag bliver mødt af dine egne børns vrede.

5. Du må ikke tage et andet menneskes liv. Selvfølgelig må du ikke det. Men du må heller ikke ødelægge et andet menneskes livsglæde. Du må ikke mobbe, og du må ikke lægge fælder. Og du må ikke glæde dig, når det går andre dårligt. Eller når din veninde har fået stor røv og forkølelsessår.

6. Du må gerne blive skilt, hvis du har giftet dig med den skrupforkerte. Men hvis du har giftet dig med den rigtige, så prøv at finde kærligheden frem igen. Måske ligger den pakket ned i en kasse sammen med vintertøjet. Måske har du glemt den oppe i sommerhuset. Husk, at nissen flytter med. Hvis du ikke har fået styr på dine dæmoner i dit første ægteskab, vil du møde dem i dit næste. Og det næste …

7. Det, der er dit, er dit, og det, der er andres, er ikke dit. Man kan ikke tage noget fra hinanden. Den mand eller kjole eller det job, der gør din veninde lykkelig, vil du slet ikke have. Du vil hellere have din egen mand og din egen kjole og dit eget job. Der er ingen grund til at være misundelig. Der er nok til os alle.

8. Du må ikke bagtale hverken dine venner eller dine fjender. Sig tingene til folks ansigt, men mærk lige først efter, om du kommer i et kærligt ærinde. Hvis ikke, er det tit bedre at tie.

9. Glæd dig over alt det, der er dig. Din krop, din sjæl, din højde, din vægt. Du er præcis, som du skal være. En sjæl i en krop. Kroppen skal du passe på, så sjælen har et godt sted at bo. Du må ikke tale grimt til og om din krop. Så bliver den ked af det, og så strammer den om sjælen.

10. Husk, at livet er en rejse, og nogle gange ender man i en anden by end den, man havde købt billet til. Så må man anskaffe sig et kort over den nye by og glæde sig over dens floder og tårne og spir. Husk, at livet bliver bedre og bedre for hver dag, der går. Men det er en hemmelighed
12
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8519

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 13:30

Jeg har nu med dette indlæg skrevet 3000 indlæg :genert:
Senest rettet af 2SHY 8. mar 2016, 13:59, rettet i alt 1 gang.
6
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 8. mar 2016, 13:57

2SHY skrev:Jeg har nu med dette indlægskrevet 3000 indlæg :genert:

:blomst:
Velkommen til inderkredsen :pompom:

(Gad vide om jeg selv er med egentlig :forvirret:)
2
Jeg gider ikke engang.
Give free love.

Tilbage til "Generelt"