Snik-snak tråd for forældre?

Rakel
Kort karma: 422
Likede indlæg: 3112

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Rakel » 30. dec 2015, 17:43

Skralde skrev:Her har jeg opdaget at min eks, har kørt 35km med L på 5 år uden hverken autostol eller sæde, blot fordi han er for magelig til at tage toget. Jeg synes dæleme han er en uansvarlig klaphat lige nu!

Uansvarlig? Jeg havde været stiktosset :tie:
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 30. dec 2015, 17:50

Rakel skrev:
Skralde skrev:Her har jeg opdaget at min eks, har kørt 35km med L på 5 år uden hverken autostol eller sæde, blot fordi han er for magelig til at tage toget. Jeg synes dæleme han er en uansvarlig klaphat lige nu!

Uansvarlig? Jeg havde været stiktosset :tie:

Jeg er virkelig også gal! Jeg sendte ham en sms, så snart jeg fandt ud af det! Jeg havde desværre ikke mulighed for at ringe ham op, da L naturligvis ikke skal overhøre sådan et opkald, men jøsses jeg havde lyst til at kalde ham mange grimme ting. Han har i øvrigt ikke svaret på min besked og det plejer at betyde at jeg rammer "plet" og han forstår at jeg er gal. Ja, sådan kommunikerer han nogen gange - i hvert fald når han opfører sig åndssvagt. :rulle: Det skal bare ikke gentage sig, så ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal stille op.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 30. dec 2015, 17:51

Eij, Skralde, det er da helt hen i vejret! :-O Er det ikke også ulovligt?
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 30. dec 2015, 17:57

canoodle skrev:Eij, Skralde, det er da helt hen i vejret! :-O Er det ikke også ulovligt?

Jo! Man får vist et klip i kortet :gruble: Hvad ved jeg - jeg har ikke kørekort :genert:

Det mest åndssvage er endda at jeg har en autostol han meget gerne må låne og han har selv et sæde - som dog ligger i sin brors bil. Som bonus, har han tilmed heller ikke fået hendes cykel med hjem igen, fordi den ikke kunne være i bilen - det er så bare vores daglige transportmiddel. Han er ikke populær lige nu!
0
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 30. dec 2015, 17:59

Skralde skrev:
canoodle skrev:Eij, Skralde, det er da helt hen i vejret! :-O Er det ikke også ulovligt?

Jo! Man får vist et klip i kortet :gruble: Hvad ved jeg - jeg har ikke kørekort :genert:

Det mest åndssvage er endda at jeg har en autostol han meget gerne må låne og han har selv et sæde - som dog ligger i sin brors bil. Som bonus, har han tilmed heller ikke fået hendes cykel med hjem igen, fordi den ikke kunne være i bilen - det er så bare vores daglige transportmiddel. Han er ikke populær lige nu!

Kæft en klaphat! :sur:
1
All Adventurous women do
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 30. dec 2015, 18:02

canoodle skrev:
Skralde skrev:

Kæft en klaphat! :sur:

Ja! :cuss:

:kys:
0
Marott
Kort karma: 86
Likede indlæg: 408

Indlægaf Marott » 30. dec 2015, 18:05

Jeg jinxer det sikkert nu, men vi er endelig ved at være raske allesammen igen. Jeg var pænt træt, da jeg vågnede op liggende i en pøl af opkast efter en 16 timers vagt og skulle op igen 7 timer efter på endnu en 16 timers vagt. :tie:

Vi har haft en fantastisk jul. Den lille har været SÅ glad for alle sine gaver og den store savner skolen - det troede jeg alligevel ikke at hun ville, men hun synes, at vi forældre er vildt kedelige at være sammen med hele tiden. :lol:
0
Marott

Indlægaf Marott » 30. dec 2015, 18:06

Rakel skrev:Åh det lyder ikke særlig sjovt for hverken dig eller Mini :(

Her er Lillesøster lidt skvattet og snottet til aften og ryger i seng om en time. Det er tidligt for hende, men hun trænger til det. Hun sov kun 30 min til middag.

Jeg har slet ikke overvejet polentakage - lyder bestemt spændende!

30 minutters lur? Her sover den lille sjældent til lur efterhånden. Det gider hun ikke. Altså, mor her er ikke klar til at undvære luren. Hvornår skal jeg så nappe min, når hun er sådan et barn, der tænder komfuret i et ubevogtet øjeblik? :panik:
0
Rakel

Indlægaf Rakel » 30. dec 2015, 18:17

Marott skrev:
Rakel skrev:Åh det lyder ikke særlig sjovt for hverken dig eller Mini :(

Her er Lillesøster lidt skvattet og snottet til aften og ryger i seng om en time. Det er tidligt for hende, men hun trænger til det. Hun sov kun 30 min til middag.

Jeg har slet ikke overvejet polentakage - lyder bestemt spændende!

30 minutters lur? Her sover den lille sjældent til lur efterhånden. Det gider hun ikke. Altså, mor her er ikke klar til at undvære luren. Hvornår skal jeg så nappe min, når hun er sådan et barn, der tænder komfuret i et ubevogtet øjeblik? :panik:

Lillesøster sover 7-9 timer i døgnet. Det er spild af tid i hendes optik :tie:

Vi slukker komfuret :D
0
Marott

Indlægaf Marott » 30. dec 2015, 18:28

Her soves der heller ikke specielt meget. Det er ligesom faderen :stoned:
0
Rakel

Indlægaf Rakel » 30. dec 2015, 18:48

Vores dreng elsker at sove! Pigerne? Not so much. Og de har ikke ændret holdning fra day 1. Nu vil jeg få Lillesøster i seng. Jeg skal alligevel op kl 5, så pyt om hun vågner tidligt. Det gør Storesøster nu også og hun har pasningskasketten på i morgen :)
0
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Sorenspige » 30. dec 2015, 19:34

Skralde, din ex lyder virkelig som en klaphat :tie:.

Vi skal i byen i morgen aften, og det eneste vi skal er at overføre penge til værtsparret. Vi bliver 8 voksne og 7 børn i alderen 2-7 år, så det skal nok blive festligt. Er lidt spændt på, om R vil sove der, og hvad han siger til at skulle hjem midt om natten.

I morgen skal vi have strøget lidt tøj, pillet postkassen ned og flyttet skraldespandene, så der ikke er nogen, som får gode ideer med dem. Jeg skal også have pakket værtindegaven ind (biografbilletter plus slik).
1
Marott

Indlægaf Marott » 30. dec 2015, 19:58

Vi holder nytår hjemme kun os. Jeg skal vist være glad, hvis nogen er vågne kl. 24.:lol:
0
Rakel

Indlægaf Rakel » 30. dec 2015, 20:08

Så! Det tog jo kun en mindre krig. Så det min sengetid om lidt :)
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 299
Likede indlæg: 3025

Indlægaf vibbsen » 30. dec 2015, 20:14

Vi skal holde nytår sammen med 4 hold venner...Heldigvis ikke her hos os men hos min gode veninde......Vi bliver 17 ialt 10 vokse og 7 børn. Jeg var lige omme hos min veninde her til aften og hun lignede ærlig talt ikke en som synes at der var meget ære i at være "årets vært"....Det kan jeg godt forstå....Jeg havde glemt at vi faktisk bliver 4 mere i år, i forhold til sidste år hvor vi var her hos os. Og hvor jeg synes æren ved at være "årets vært" var totalt overset....I år skal vi heldigvis kun have hapserer til nytårstalen med.....

Jeg tror nu også at vi er nødt til at finde en ny løsning fremover. Et af parrene venter tvillinger og jeg ser faktisk ikke en nytårsaften med 10 voksne og 9 børn i alderen 0-6 år som særlig tiltrækkende....Jeg lægger ihvertfald ikke hus til.....Foreløbig overstår vi dog lige i morgen....Jeg skal have en værre frækkert af en grøn kjole på og tror jeg skal se om ikke jeg kan få højt hår og kavalergang. Man kan vel altid proppe godt med lak i håret og se om ikke en af dellerne fra maven kan nå op i BH'en....
2
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO

Tilbage til "Forældre"