Snik-snak tråd for forældre?

Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Thestral » 16. jan 2016, 09:12

Krammere kan være guld værd :lun:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 16. jan 2016, 10:35

Panton skrev:Han sover (hvilket jeg faktisk ikke troede var muligt) og har spist. Hans mavepine gik væk da han havde fået et stort kram af mig (sagde han) og han synes det var en god idé at vente med at sove der til nogle af vennerne var med:) Der havde været en del larm, men det er klart for der sidder 1000 børn og unge med hver deres computer og rigtig mange af dem er afsted flere sammen og så mærker man det ikke på samme måde.

Tak fordi I trøster og gider lytte, det var lige lidt hårdt i morges :genert:

Men I har håndteret det virkelig godt.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 613
Likede indlæg: 3420

Indlægaf FruDulle » 17. jan 2016, 07:49

Mit barn ser underligt ud i dag. Fredag aften var han i bad og blev vasket i min bodyshampo. En fra urtekram. Efter badet var han helt rød og tør over det hele, som i gåsehud det var rød og tør. I går blev han mere rød når man tørrede ham med våd klud/skumklud. I går vaskede jeg ham så let med en klud og sin egen bodyshampo og gav ham en fed creme på fra forever Living, aloe vera halløj. I dag er han hævet op i ansigt/hoved og ligner en der har spist lidt for mange flæskesvær. Stadig hel tør over det hele. Meget mærkeligt. Nogle råd, erfaringer? Han virker på ingen måder generet.
0
Whatever
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 17. jan 2016, 08:14

Det lyder som en allergisk reaktion af en art fruDulle, måske du skulle kontakte 1813 for at høre når det nu er blevet værre.
0
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 17. jan 2016, 08:34

Det virker faktisk til at have aftaget lidt, eller også er det noget jeg bilder mig ind.

Det første i natdragt er i dag og det i undertrøje i forgårs.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Whatever
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Sorenspige » 17. jan 2016, 08:38

Jeg synes bare, at han ser vildt sød ud :lun:.
1
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 17. jan 2016, 08:39

Det er han også, som oftes ;) kan du se at hans hoved på det første er ret mærkeligt
1
Whatever
Sorenspige

Indlægaf Sorenspige » 17. jan 2016, 08:43

Jeg synes, det er svært, hvornår jeg skal kontakte vagtlægen.

R blev syg natten til torsdag med hoste og feber. Torsdag gik nogenlunde, mens han var meget utilpas fredag og klagede over, at næsen klør. I går var feberen væk hele dagen, og han legede med sit legetøj og snakkede. I nat vågnede han så grædende, fordi han hostede så meget og længe. Han fik panodil, da det også har hjulpet to andre nætter. Han har også fået saltvandsdråber i næsen, og vi har brugt næsesugeren de sidste par dage (næsen løber ikke. Det sidder ligesom fast).
Han ligger stadig og småsover, så jeg har ikke taget hans temperatur endnu.

Hvad tænker I?
0
Sorenspige

Indlægaf Sorenspige » 17. jan 2016, 08:44

Jeg kan godt se, at hans hoved ser lidt større ud på det første billede, men jeg tænker ikke, at det er ekstremt.
0
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 17. jan 2016, 08:48

Altså jeg har jo stort set aldrig C til lægen, men han er heller aldrig syg, kun ifb med maven.
Med R ville jeg nok heller ikke. Tænker at det er forkølelse med hoste der genererer og det kører jo ofte lidt op og ned.

Nej jeg synes også hævelsen aftager så det er fint. men nøj han er tør. Og det kom jo på de 10 min han var i bad. Ret mærkeligt. Tænker han får et bad med sin egen bodyshampo og smører ham et godt lag ind i sin alm creme. Og håber på der bedste
0
Whatever
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 17. jan 2016, 09:04

Sorenspige skrev:Jeg synes, det er svært, hvornår jeg skal kontakte vagtlægen.

R blev syg natten til torsdag med hoste og feber. Torsdag gik nogenlunde, mens han var meget utilpas fredag og klagede over, at næsen klør. I går var feberen væk hele dagen, og han legede med sit legetøj og snakkede. I nat vågnede han så grædende, fordi han hostede så meget og længe. Han fik panodil, da det også har hjulpet to andre nætter. Han har også fået saltvandsdråber i næsen, og vi har brugt næsesugeren de sidste par dage (næsen løber ikke. Det sidder ligesom fast).

Hvad tænker I?

Jeg havde nok ikke kontaktet lægen, med mindre at han var meget sløv eller ikke kunne få væske i ham. Men ring, hvis du trænger til at blive beroliget :kys:
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 17. jan 2016, 09:07

Dulle, hvordan ser hans hoved ud nu? Jeg kan godt se at det ser lidt anderledes ud på første billede.

Hvad skal I bruge søndagen på derude? Her skal vi ned og se "Villads fra Valby" i den lokale biograf og ellers står den på sortering af finkens tøj og legetøj. Det trænger!
1
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 17. jan 2016, 09:19

Han er mindre hævet ved øjnene men kinder og hage er stadig hævet.

Tror vi holder inde dag i dag. Var ude at kælke formiddag og eftermiddag i går og når han er så knastør i huden lige nu holder vi os inde. Skal have bagt boller og ja jeg burde faktisk også sortere tøj. Christoffer har absurd meget tøj.
0
Whatever
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 17. jan 2016, 09:22

FruDulle skrev:Han er mindre hævet ved øjnene men kinder og hage er stadig hævet.

Tror vi holder inde dag i dag. Var ude at kælke formiddag og eftermiddag i går og når han er så knastør i huden lige nu holder vi os inde. Skal have bagt boller og ja jeg burde faktisk også sortere tøj. Christoffer har absurd meget tøj.

Det lyder fornuftigt at holde ham inde synes jeg :gogo: Lianna plejer normalt ikke at have nogen former for hudproblemer, men hun har de sidste dage fået meget tørre håndrygge og kinder pga. kulden.
0
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 17. jan 2016, 09:27

Sorenspige skrev:Jeg synes, det er svært, hvornår jeg skal kontakte vagtlægen.

Hvad tænker I?

I det her tilfælde ville jeg ikke kontakte vagtlægen, det lyder som et normalt forløb. Jeg kan dog godt forstå hvis det er irriterende :kram:
Senest rettet af Panton 17. jan 2016, 09:32, rettet i alt 1 gang.
0

Tilbage til "Forældre"