Snik-snak tråd for forældre?

Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Skralde » 6. feb 2016, 17:10

Jeg føler også med jer - jeg har været igennem det hele og i dag fatter jeg ikke hvordan jeg (og barnet :devil: ) overhovedet overlevede!
Nu er hun 5 år og hun sover som en drøm :love: (At jeg så er 31 nu og sover som et mareridt, er jo så en hel anden sag)
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 6. feb 2016, 19:12

Puh...jeg føler også med jer der har sovebøvl. Vores store sover rimeligt fornuftigt om natten, men de kan godt nok lave halløj ved sengetid. Elvira på 7 mdr. har indtil for en uge siden spist 4-6 gange hver nat (jeg fuldammer) :tie: Nu er hun heldigvis næsten stoppet med at spise om natten. Hun vågner dog stadig en del gange om natten...

Og æv, hun faldt ned af puslebordet her til aften :whine: Det var faren der i et splitsekund var uopmærksom...der er ikke umiddelbart sket noget, men morhjertet har fået et hak :genert:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 6. feb 2016, 21:05

Marichen12 skrev:Puh...jeg føler også med jer der har sovebøvl. Vores store sover rimeligt fornuftigt om natten, men de kan godt nok lave halløj ved sengetid. Elvira på 7 mdr. har indtil for en uge siden spist 4-6 gange hver nat (jeg fuldammer) :tie: Nu er hun heldigvis næsten stoppet med at spise om natten. Hun vågner dog stadig en del gange om natten...

Og æv, hun faldt ned af puslebordet her til aften :whine: Det var faren der i et splitsekund var uopmærksom...der er ikke umiddelbart sket noget, men morhjertet har fået et hak :genert:

Kæmpe cyberkram :kram:
1
Brugeravatar
Panton

Indlægaf Panton » 6. feb 2016, 21:06

Skralde skrev:Jeg føler også med jer - jeg har været igennem det hele og i dag fatter jeg ikke hvordan jeg (og barnet :devil: ) overhovedet overlevede!
Nu er hun 5 år og hun sover som en drøm :love: (At jeg så er 31 nu og sover som et mareridt, er jo så en hel anden sag)

Blærerøv :D altså ang barnet :genert:
1
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2081

Indlægaf Tibbler » 6. feb 2016, 21:14

Marichen12 skrev:

Øv,øv, det er bare så møgubehageligt, når de falder ned.

Gudskelov er de nogle robuste nogle, de unger :ae:

Her faldt sønnen på 4 ud af sengen i nat; I Lalandia, hvor der ingen sengehest var på sengen. Så han har et fint rødt mærke på kinden nu.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9260

Indlægaf Fru Sunshine » 6. feb 2016, 21:34

Bare rolig. Man glemmer søvnbøvlet, når de bliver 18-20 år gamle.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 6. feb 2016, 22:35

Marichen12 skrev:
Årh nej. Det gør så ondt i hjertet når det sker :kram:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3485

Indlægaf FruDulle » 7. feb 2016, 06:26

findes der en eller anden børnesygdom som giver røde pletter rundt om munden? C havde 39 i feber i går og gik et par pletter ved overlæben og i dag er feberen lavere, men flere pletter. Det er ikke blærer som jeg kan læse mig til hånd, mund, fod giver og der er heller ikke på fødder og hænder. Lægevagt i går sagde også at han ikke burde have høj feber ved det, men der findes jo altid undtagelser. Han spiser og drikker lidt og klarer den rimelig, men er naturligvis flad. Og jeg må absolut ikke tage billede af ham. Tænker om vi skal tage til lægevagten
0
Whatever
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 7. feb 2016, 06:27

Marichen12 skrev:Puh...jeg føler også med jer der har sovebøvl. Vores store sover rimeligt fornuftigt om natten, men de kan godt nok lave halløj ved sengetid. Elvira på 7 mdr. har indtil for en uge siden spist 4-6 gange hver nat (jeg fuldammer) :tie: Nu er hun heldigvis næsten stoppet med at spise om natten. Hun vågner dog stadig en del gange om natten...

Årh lille pige da :kram:
1
Whatever
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 7. feb 2016, 06:48

Fik snydt ham :D

Ringede dog til vagtlæge alligevel som sagde Panodil for feber og se om det breder sig mere og hvis, så egen læge i morgen.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Whatever
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 97
Likede indlæg: 700

Indlægaf FruKuk » 7. feb 2016, 07:13

FruDulle skrev:Fik snydt ham :D

Ringede dog til vagtlæge alligevel som sagde Panodil for feber og se om det breder sig mere og hvis, så egen læge i morgen.

Åh de skønne øjne :love2:

Umiddelbart ligner det et virusudbrud. Men det ser bestemt ikke rart ud. Hvis det ikke er bedre i morgen, ville jeg tage ham til lægen.
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 7. feb 2016, 07:14

Fru Sunshine skrev:Bare rolig. Man glemmer søvnbøvlet, når de bliver 18-20 år gamle.

Du er altid så sød til lige at muntre en op :lol:
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 7. feb 2016, 07:15

Øv. Men godt der ikke skete noget :ae:
1
Brugeravatar
Panton

Indlægaf Panton » 7. feb 2016, 07:30

FruKuk skrev:
Fru Sunshine skrev:Bare rolig. Man glemmer søvnbøvlet, når de bliver 18-20 år gamle.

Du er altid så sød til lige at muntre en op :lol:

Det tænkte jeg også :klap: Så har man noget at se frem til :P
0
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 7. feb 2016, 07:35

FruKuk skrev:
FruDulle skrev:Fik snydt ham :D

Åh de skønne øjne :love2:

Umiddelbart ligner det et virusudbrud. Men det ser bestemt ikke rart ud. Hvis det ikke er bedre i morgen, ville jeg tage ham til lægen.

Han har sin mors store øjne...alt andet er far :D

Fik fat i min sygeplejerske veninde og hun sagde hånd mund fod. Håber st vi i så fald slipper så nemt her.
0
Whatever

Tilbage til "Forældre"