Snik-snak tråd for forældre?

Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 523
Likede indlæg: 2435

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 15. feb 2016, 20:51

Marott skrev:
Bøtte skrev:
Marott skrev:
Bøtte skrev:Mik mand arbejder i aften. Og jeg kan ikke ringe ham op. Hans telefon er slukket. Hader sådan noget, bliver så bekymret. :genert:

Er der ikke en arbejdstlf at ringe til?

Kun en intern mobil, som jeg ikke har nummeret til.

Når det gør dig bekymret, kan du så ikke bede om nummeret?

Jo, vi har bare glemt det igen, det plejer ikke være et problem, for hans telefon plejer jo at være tændt. Han tilbriger 99 % af hans arbejdsdag på landevejen, så kan bare ikke lide, når hans telefon er slukket over længere tid.
0
S :lun:
V :lun:
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Sorenspige » 15. feb 2016, 22:38

Bøtte, håber, du har fået fat på din mand. Det andet er ikke rart.
0
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 16. feb 2016, 00:12

Ved I hvad? Der er simpelthen noget, jeg skal fortælle jer...

I går kl. 19.23 landede det søde barn i CPH sammen med sin far, farmor og farfar. Hun STRØG ud af tolden og fik selvfølgelig den allerstørste krammer. Derefter fik hendes far en. Og så hendes farmor og farfar.
Derefter gik (ja, så tæt bor han på lufthavnen) Astrid, far og jeg hjem til ham, hvor jeg fik den der skønne papegøje - fik snakket en masse ferie - og blev enige om alle tre, at det måske var lidt mærkeligt, at jeg tog Astrid med hjem dér, efter at de havde været sammen koncentreret så længe. Søren skulle på arbejde her til morgen, så hun blev nødt til at komme med mig hjem. Eller... Alternativet var, at jeg sov hos dem. Så det gjorde jeg. Astrid og jeg indlogeret i hendes seng, der kan slåes ud. Søren i sin egen seng.
Her til morgen hentede han morgenbrød og vi spiste sammen alle tre, inden han kørte. Derefter futtede Astrid og jeg stille og roligt hjem i min lejlighed. På onsdag skal hun til far igen, og vi har aftalt (eftersom vi begge har fri den dag), at "overdragelsen" sker ved at vi alle tre går i biffen sammen og ser Antboy 3.

Hold kæft, jeg føler mig priviligeret! Skilsmisse er generelt noget lort for børn (Disclaimer: Selvfølgelig ikke pr. definition, hvis der er vold, skænderier, mistrivsel involveret), og jeg håber satme, at vores datter en dag kommer ud på den anden side og indser, at hun også er priviligeret!
8
:whip:
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 16. feb 2016, 05:00

Det lyder fantastisk Rikke. Det kunne jeg godt have tænkt mig da vores var aktuelt. Min eks ser stadig spøgelser her snart 18 år senere :rulle:

Jeg har fået fri torsdag og fredag. Hold op jeg glæder mig :banan:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3014

Indlægaf vibbsen » 16. feb 2016, 07:33

Cookie skrev:Det går rigtig godt med at være mor til 3. Emma er såååå meget i selvstændighedsfasen, Ida har tandfeber og Anna gad godt kravle tilbage hvor hun kom fra.
Jeg kommer til at tvinge mandse til at tage chokolade med hjem senere i dag :gab:

Det må være noget med navnet.....Jeg har en Emma på 3 år og 9 måneder. HERRE MEGET SELVSTÆNDIGHEDSFASE.
0
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Marott
Kort karma: 86
Likede indlæg: 408

Indlægaf Marott » 16. feb 2016, 09:16

vibbsen skrev:
Cookie skrev:Det går rigtig godt med at være mor til 3. Emma er såååå meget i selvstændighedsfasen, Ida har tandfeber og Anna gad godt kravle tilbage hvor hun kom fra.
Jeg kommer til at tvinge mandse til at tage chokolade med hjem senere i dag :gab:

Det må være noget med navnet.....Jeg har en Emma på 3 år og 9 måneder. HERRE MEGET SELVSTÆNDIGHEDSFASE.

Det har ikke en skid med navnet at gøre. Jeg har en Ruth og hun siger fåtting konstant "jeg kan selv!". Det gælder også at skifte lortebleer :tie:
2
Brugeravatar
Cookie
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 125

Indlægaf Cookie » 16. feb 2016, 10:14

Øv øv øv... Især når hun kan tage den af selv
0
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 16. feb 2016, 11:57

Marott skrev:

Det har ikke en skid med navnet at gøre. Jeg har en Ruth og hun siger fåtting konstant "jeg kan selv!". Det gælder også at skifte lortebleer :tie:

OK, du vinder. Så selvstændig er min Emma heldigvis ikke.
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 523
Likede indlæg: 2435

Indlægaf Bøtte » 16. feb 2016, 12:09

Jeg fik ikke fat i min mand i går. Jeg fik dog overbevist mig selv om at hans telefon bare var slukket, så jeg skrev en SMS om han ikke lige kom ind og sagde, når han var hjemme, forventede jo at han fik li i den, når han var hjemme (S sov i hans seng og han skulle sove på gæsteværelset , så han kunne få lov at sove lidt længere). Kl 3.30 vågnede jeg så, og eftersom han senest havde fri kl 2.15 og ikke havde været inde ved mig måtte jeg op og kigge efter ham. Han lå heldigvis på gæsteværelset og sov.

Hans telefon havde i øvrigt bare valgt at "blokere" for opkald og SMS. Den havde været tændt hele aftenen. Og efter en genstart kunne jeg ringe og skrive til ham igen.
3
S :lun:
V :lun:
Marott
Kort karma: 86
Likede indlæg: 408

Indlægaf Marott » 16. feb 2016, 13:10

vibbsen skrev:
Marott skrev:

OK, du vinder. Så selvstændig er min Emma heldigvis ikke.

Du kan låne Ruth, hvis din Emma mangler inspiration til gak og løjer? Hun er helt gratis :fløjt:
1
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 612
Likede indlæg: 3411

Indlægaf FruDulle » 16. feb 2016, 18:20

Vi har for første gang barnepige. Christoffer er aldrig blevet passet før og det skal han som sådan heller ikke nu. Vi tager bare en tur ud når han er lagt og så er hun her til vi er færdige i biografen. Det er store sager. Det er første gang siden at han blev født for 2,5 år siden at vi skal ud!!!
8
Whatever
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Sorenspige » 16. feb 2016, 18:47

Rigtig god fornøjelse, Dulle :kys:.
1
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 16. feb 2016, 19:56

Marott skrev:
Du kan låne Ruth, hvis din Emma mangler inspiration til gak og løjer? Hun er helt gratis :fløjt:

Ellers tak.....Emma behøver IKKE at få inspirationer....Overhovedet....

Jeg skal dog lige sige at vi var ude og spise her til aften, og vi sad bare begge to og smilede henført over hvor ualmindelig artigt det barn opfører sig når vi er på restaurant. Ingen råben, skrigen eller hysteriske anfald. Hun siger pænt tak når de kommer og tager hendes tallerken. Sagde tak da de kom med drikkevarer osv. osv. osv. osv.

Da vi kom ud igen flippede hun totalt over, at vi ikke skulle den vej hun havde bestemt. Hun stod på fortovet og skreg "SÅ GÅR JEG BARE SELV HJEM ALENE", da en ældre dame kom forbi og smilede overbærende til hende og sagde "goddag". Væk var møgungen. Frem var det høflige barn som smiler genert og siger "goddag" tilbage :rulle: :rulle: :rulle:
2
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 612
Likede indlæg: 3411

Indlægaf FruDulle » 17. feb 2016, 06:03

Det gik som forventet uden problemer og han vågnede naturligvis ikke imens at vi var væk, og det var skønt at være i biografen. Vi har altid gået meget i bio og elsker det. Så måske vi skal bruge det lidt mere.

Hvordan har i andre gjort når de skal lægges f andre osv? Christoffer er jo aldrig blevet lagt af andre end os og som sagt kun blevet passet i DayCare og DP.
1
Whatever
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 17. feb 2016, 08:27

Bøtte skrev:Jeg fik ikke fat i min mand i går. Jeg fik dog overbevist mig selv om at hans telefon bare var slukket, så jeg skrev en SMS om han ikke lige kom ind og sagde, når han var hjemme, forventede jo at han fik li i den, når han var hjemme (S sov i hans seng og han skulle sove på gæsteværelset , så han kunne få lov at sove lidt længere). Kl 3.30 vågnede jeg så, og eftersom han senest havde fri kl 2.15 og ikke havde været inde ved mig måtte jeg op og kigge efter ham. Han lå heldigvis på gæsteværelset og sov.

Hans telefon havde i øvrigt bare valgt at "blokere" for opkald og SMS. Den havde været tændt hele aftenen. Og efter en genstart kunne jeg ringe og skrive til ham igen.

Puha, det må ikke have været sjovt! Måske manden skal ønske sig en ny mobil :kys:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010

Tilbage til "Forældre"