Snik-snak tråd for forældre?

Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 99
Likede indlæg: 738

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 28. mar 2016, 07:11

Så er et stk veludhvilet mor retur fra Rom. Det var en fantastisk tur med god mad, vin, massage og god tid til at sludre og nyde solskinnet :love:

Hjemme har de hygget sig med bål, sovet i telt og gjort haven forårsklar.

I dag skal vi vist bare have vasket, handlet og gjort lidt rent.

God 2. påskedag til jer alle.
4
Sorenspige
Kort karma: 226
Likede indlæg: 1044

Indlægaf Sorenspige » 28. mar 2016, 11:59

Har de sovet i telt? I må bo i en meget varmere landsdel end os. Den anden dag var der frost på buske og træer, da vi stod op :tie:.

Men velkommen hjem :kys:. Lyder som en super tur. Var der ikke vildt mange mennesker pga påsken?
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 28. mar 2016, 12:18

Sorenspige skrev:Har de sovet i telt? I må bo i en meget varmere landsdel end os. Den anden dag var der frost på buske og træer, da vi stod op :tie:.

Men velkommen hjem :kys:. Lyder som en super tur. Var der ikke vildt mange mennesker pga påsken?

Der havde også været frost her, men med gode soveposer og skiundertøj i uld, så havde det været fint.

Jo der var mange mennesker, men vi skulle ikke ud og se alle turiststederne, så det var ok.
1
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 152
Likede indlæg: 859

Indlægaf Panton » 28. mar 2016, 19:51

Er jeg den eneste der både frygter og glæder sig til imorgen :genert:

Glæder mig til at det bliver hverdag igen men ikke så meget til at vågne til uret og stå tidligt op :gab:
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 28. mar 2016, 20:11

Jeg er pjattet med hverdag, så jeg glæder mig lidt til i morgen:)

Og så det i øvrigt gevaldigt fremad med minus ble til lillebror. Stort set ingen tis-uheld. Men han laver konsekvent lort i bukserne. Nogle gode ideer?
1
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 549
Likede indlæg: 2633

Indlægaf Bøtte » 29. mar 2016, 04:34

Jeg har også et ble spørgsmål:
Når vi er hjemme kommer S konsekvent først og siger hun skal tisse, når hun har dryppet lidt i trusserne. Men når vi er ude gør kommer hun oftest inden det sker.
Nogle gode ideer?
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 549
Likede indlæg: 2633

Indlægaf Bøtte » 29. mar 2016, 04:35

Har desværre ingen bud på hvad du kan gøre Kuk. S kommer selv og beder om at få en ble på, når hun skal af med noget.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 264
Likede indlæg: 1310

Indlægaf Thestral » 29. mar 2016, 04:47

Kæft hvor har jeg bare ikke lyst til at vende tilbage til min praktikplads :tie:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 96
Likede indlæg: 1381

Indlægaf Muuh » 29. mar 2016, 05:29

Thestral skrev:Kæft hvor har jeg bare ikke lyst til at vende tilbage til min praktikplads :tie:

Øv :kram: Hvor længe har du tilbage ?
0
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark
Brugeravatar
Muuh

Indlægaf Muuh » 29. mar 2016, 05:38

Vi nåede lige at nappe en syge omgang mere her i påskeferien, heldigvis var det kun yngstemanden, der var skidt og havde svært ved at holde noget i sig.
Men hold nu op hvor har begge drenge været meget syge i år, jeg mindes slet ikke at de på noget andet tidspunkt, har være syg så ofte før.
De har allerede være mere syge på de først 3 mdr af året, end hele sidste år :ad!:

Det er jo helt vildt med alt den sygdom.

Begge drengene glædet sig til at komme i skole her til morgen, så for en gangs skyld, skulle jeg ikke skynde på dem.
Yngstemanden sad i sofaen fuldt påklædt og var i fuld gang med at børste tænder, da jeg stod op kl 6.30 og så var han ellers klar til at komme af sted :D Ældstesønnen fandt tøj helt uden brok og uden at begyndte at spille på sin tablet først :8:

Håber de er lige så klar i morgen, selvom jeg tvivler :lol:
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 296
Likede indlæg: 3552

Indlægaf Skralde » 29. mar 2016, 05:52

Muuh skrev:Vi nåede lige at nappe en syge omgang mere her i påskeferien, heldigvis var det kun yngstemanden, der var skidt og havde svært ved at holde noget i sig.
Men hold nu op hvor har begge drenge været meget syge i år, jeg mindes slet ikke at de på noget andet tidspunkt, har være syg så ofte før.
De har allerede være mere syge på de først 3 mdr af året, end hele sidste år :ad!:

Det er jo helt vildt med alt den sygdom.

Begge drengene glædet sig til at komme i skole her til morgen, så for en gangs skyld, skulle jeg ikke skynde på dem.
Yngstemanden sad i sofaen fuldt påklædt og var i fuld gang med at børste tænder, da jeg stod op kl 6.30 og så var han ellers klar til at komme af sted :D Ældstesønnen fandt tøj helt uden brok og uden at begyndte at spille på sin tablet først :8:

Håber de er lige så klar i morgen, selvom jeg tvivler :lol:

Haha, fedt med ældstemanden :D

Her glæder L sig også efter 11 dages ferie - jeg er lidt mindre begejstret :genert:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Thestral

Indlægaf Thestral » 29. mar 2016, 07:31

Muuh skrev:
Thestral skrev:Kæft hvor har jeg bare ikke lyst til at vende tilbage til min praktikplads :tie:

2 måneder. De er simpelthen så arrogante. "Jeg skal bare være så glad for at niveauet er så højt her så jeg kan lære noget" "Kandidater er bare så meget bedre end andre mennesker"

:genert:
0
Jeg har nået den alder,
Brugeravatar
Muuh

Indlægaf Muuh » 29. mar 2016, 13:38

Thestral skrev:
Muuh skrev:

2 måneder. De er simpelthen så arrogante. "Jeg skal bare være så glad for at niveauet er så højt her så jeg kan lære noget" "Kandidater er bare så meget bedre end andre mennesker"

Øv det lyder ikke som et særlig godt praktik sted, godt vi går en masse helligdage i møde
0
Brugeravatar
Thestral

Indlægaf Thestral » 29. mar 2016, 13:58

Muuh skrev:
Thestral skrev:
Muuh skrev:

Øv det lyder ikke som et særlig godt praktik sted, godt vi går en masse helligdage i møde

Jeg har nydt at "arbejde hjemme" i sidste uge. Jeg har selvfølgelig lavet noget men ikke i det stressende omfang jeg ellers ville have og jeg har passet tiden ved neurologen om tirsdagen som jeg skulle uden at skulle pjække og alt det der hejs og sovet lidt smålænge :genert:
1
Jeg har nået den alder,
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 152
Likede indlæg: 859

Indlægaf Panton » 29. mar 2016, 14:56

Jeg er bare så træt af mit barns mor :rulle: Første dag efter ferien og morgenen kører lidt flyvsk og hun får så ikke lige fuldt op på om barnet huskede de forbandede øjendråber mod pollen! Det glemte han, så han led i skolen og kom hjem med røde, hævede øjne..

Hun står til en skideballe siger jeg!
0

Tilbage til "Forældre"