Snik-snak tråd for forældre?

Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 941
Likede indlæg: 5570

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruDulle » 30. apr 2016, 19:56

Ja han bliver ked af det af det. Han har brug trygheden. Slet ikke hysterisk eller noget. Bare ulykkeligt ked af det og det er jo virkelig også synd. Som sagt gør det mig ikke noget at sidde der 5-10 min hvis det er det bedste for ham.Men det her show er simpelthen for meget.
0
Whatever
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 117
Likede indlæg: 899

Indlægaf FruKuk » 30. apr 2016, 20:17

FruDulle skrev:Ja han bliver ked af det af det. Han har brug trygheden. Slet ikke hysterisk eller noget. Bare ulykkeligt ked af det og det er jo virkelig også synd. Som sagt gør det mig ikke noget at sidde der 5-10 min hvis det er det bedste for ham.Men det her show er simpelthen for meget.

Begge vores har omkring 2,5-3 års alderen haft bøvlet med at falde i søvn, og her har det begge gange virket at lade dem falde i søvn i vores seng (de skulle falde i søvn selv) og så bære dem i egen seng, når vi skulle sove.

Aner selvfølgelig ikke, om det kan virke for andre.
1
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 30. apr 2016, 20:19

Vi har brugt dagen i Bonbonland, og jeg er stadig svimmel her 6,5 time efter sidste karruseltur :stoned: Men skønt endelig med en weekend, hvor vi alle er hjemme. Hele weekenden. I morgen skal vi bare gå i nattøj og se TV hele dagen.
Senest rettet af FruKuk 30. apr 2016, 20:35, rettet i alt 2 gange.
2
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 30. apr 2016, 20:21

FruKuk skrev:
FruDulle skrev:Ja han bliver ked af det af det. Han har brug trygheden. Slet ikke hysterisk eller noget. Bare ulykkeligt ked af det og det er jo virkelig også synd. Som sagt gør det mig ikke noget at sidde der 5-10 min hvis det er det bedste for ham.Men det her show er simpelthen for meget.

Begge vores har omkring 2,5-3 års alderen haft bøvlet med at falde i søvn, og her har det begge gange virket at lade dem falde i søvn i vores seng (de skulle falde i søvn selv) og så bære dem i egen seng, når vi skulle sove.

Det ville også være fint med mig at prøve, men det kan ikke lade sig gøre da vi pga ombygning har rykket vores seng til udestuen som ligger op af stuen.
0
Whatever
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 30. apr 2016, 20:34

FruDulle skrev:
FruKuk skrev:

Det ville også være fint med mig at prøve, men det kan ikke lade sig gøre da vi pga ombygning har rykket vores seng til udestuen som ligger op af stuen.

Har I et bud på, hvor længe I skal bygge om?
Tænker, at det måske ikke kan svare sig at gøre en masse førend I er "på plads" igen.
1
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 30. apr 2016, 20:49

Vi er tidligst færdige til oktober. Så det har rimelig lange udsigter ift den her problematik. Der kommer han så til at få nyt værelse.

Vi har lige talt om at vi kan prøve han kan ligge ved den af os der putter på en madras ved siden af sengen. Manden siger at han har gjort det et par gange hvor han har været helt hystisk- fordi mor kun er god nok af og til- og der er han faldet i søvn på 5 min. Christ for et show for noget der kan tage 5-10 min. Kan det gøres med det, så er det fint for mig.
0
Whatever
Seance
Kort karma: 6
Likede indlæg: 128

Indlægaf Seance » 30. apr 2016, 21:32

Har han en nat lampe?
Emma havde en periode hvor hun ikke kunne falde i søvn,
vi tog ud sammen med hende og fandt en nat lampe (med rødt blødt lys)
så satte vi stjerner op i loftet som får energi fra dagslyset, og så fandt Emma ro til at sove.
En anden ting som hjalp hende var at vi sørgede for at pusle rundt i stuen og køkkenet så hun kunne høre os,
og når vi går i seng åbner vi hendes dør på klem.
0
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 1. maj 2016, 03:36

Hvor dejligt at se at du er herinde Seance :)

Nej intet lys, det kan han slet ikke med. Der skal være helt mørkt. Han er en vampyr på det punkt :D

Men vi har en foldemadras på hans værelse, så det er fint nok for mig hvis det kan hjælpe ham at være tættere på os når han skal falde i søvn. Hellere 5 min end 45-60, fordi han ikke selv kan finde ro.
0
Whatever
xxx---xxx
Kort karma: 68
Likede indlæg: 240

Indlægaf xxx---xxx » 1. maj 2016, 03:47

Frudulle kan se du også er tideligt oppe :s

Vores børn lyder bare så meget som var de samme person.
Nohr karter rundt for tiden og Kan slet ikke finde ro. Op og ryste puden, ned at ligge igen. Sparke lidt i enden af sengen. Falde lidt hen og så op og sidde have lidt vand osv.

N nægter som oftes at sige når han fx har lavet lort. Men forleden sad han helt uskyldigt i sengen efter 50 min og sagde han havde lavet lort.
Så måtte jeg jo tjekke ham. Men den lille bandit havde da intet lavet :lol: totalt udspekuleret.

Vi prøvede en dag at lade ham falde i søvn selv fordi han bare forsatte med at lave ballade. Så sagde jeg at hvis han forsatte så gik jeg ud men jeg lod døren stå åben og værelset er lige op til stuen.
Han blev simpelthen så ked af det. Og det vil jeg ikke byde ham.

Problemet er bare at jeg bliver så irriteret på ham og det er sku også synd. Men når det tager så lang tid så har vi bare ingen tid om aften til voksentid fordi jeg ikke går så sent i seng. :(

Det er så udmattende.
0
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 1. maj 2016, 05:13

Barnet er først lige vågnet ;) jeg skulle tisse.

Men ja, du har ret. De lyder helt ens. Det er SÅ udmattende og jeg får også dårlig samvittighed over at blive så sur og irriteret. Det er SÅ irriterende når det ikke plejer at være sådan :(
0
Whatever
xxx---xxx

Indlægaf xxx---xxx » 2. maj 2016, 05:20

N skal have lagt dræn i dag kl 8:50.
Pludselig er jeg meget nervøs. Sidst var han kun 1 år og forstod jo ikke så meget.
Jeg frygter i dag og jeg føler lidt vi laver overgreb på ham ved at han skal i narkose :(
0
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 2. maj 2016, 05:25

xxx---xxx skrev:N skal have lagt dræn i dag kl 8:50.
Pludselig er jeg meget nervøs. Sidst var han kun 1 år og forstod jo ikke så meget.
Jeg frygter i dag og jeg føler lidt vi laver overgreb på ham ved at han skal i narkose :(

Det forstår jeg godt. Rigtig meget held og lykke. Det skal nok gå godt :kys:
1
Whatever
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 314
Likede indlæg: 1509

Indlægaf Thestral » 2. maj 2016, 05:27

Datteren har fået blærebetændelse og sagde først noget da hun blev voldsomt utilpas i weekenden med svimmelhed og hedeture og voldsomme mavesmerter. Jeg måtte så hive hende til vagtlægen som i første omgang dømte galdesten fordi det var i den øverste del af maven men ville så lige have en urinprøve for en sikkerheds skyld. Det blev så til blærebetændelse.

Her til morgen da hun så skulle have sin pille endte hun så med 30 min senere at kaste op også og er nu puttet på sofaen. De har ellers intro på historieopgaven idag men jeg har tigget hende om ikke at tage afsted og så lige passe på sig selv et døgn mere. Hun har nu fundet en der kan tage noter til hende så hun kan skrive sin opgave selv om hun ikke har været der.

Min mor har fået konstateret kræft igen og skal idag have vurderet hvad der nøjagtigt skal gøres ved det. Kryds lige fingre ik :genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
xxx---xxx

Indlægaf xxx---xxx » 2. maj 2016, 05:55

Thestral skrev:Datteren har fået blærebetændelse og sagde først noget da hun blev voldsomt utilpas i weekenden med svimmelhed og hedeture og voldsomme mavesmerter. Jeg måtte så hive hende til vagtlægen som i første omgang dømte galdesten fordi det var i den øverste del af maven men ville så lige have en urinprøve for en sikkerheds skyld. Det blev så til blærebetændelse.

Her til morgen da hun så skulle have sin pille endte hun så med 30 min senere at kaste op også og er nu puttet på sofaen. De har ellers intro på historieopgaven idag men jeg har tigget hende om ikke at tage afsted og så lige passe på sig selv et døgn mere. Hun har nu fundet en der kan tage noter til hende så hun kan skrive sin opgave selv om hun ikke har været der.

Min mor har fået konstateret kræft igen og skal idag have vurderet hvad der nøjagtigt skal gøres ved det. Kryds lige fingre ik :genert:

Stakkels din datter. Det lyder virkelig ikke rart.

Krydser alt hvad jeg kan for din mor. Det er verdens største lorte sygdom!!
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 2. maj 2016, 14:43

Håber, at det gik ok med narkosen xxx---xxx

Og datteren er i bedring Thestral. Og meget krydsede fingre for din mor.
0

Tilbage til "Forældre"