Snik-snak tråd for forældre?

Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2442

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 5. maj 2016, 05:53

Ville ønske jeg kunne mønstre samme begejstring for helligdagen. Men her er S jo skoldkopperamt og forkølet, jeg er forkølet, træt og kvalmeramt og faderen er på arbejde (som altid når der helligdag, jeg har fandme aldrig før oplevet en arbejdsplads der giver alle helligdage i foråret til samme mand :sur:).

S vågnede 6 gange i nat, og så op kl 6. Jeg selv vågende 3 gange ud over de 6 gange. Og der er ikke udsigt til min mand kommer hjem før om 10-11 timer.

:rulle:
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 97
Likede indlæg: 700

Indlægaf FruKuk » 5. maj 2016, 05:55

Bøtte skrev:Ville ønske jeg kunne mønstre samme begejstring for helligdagen. Men her er S jo skoldkopperamt og forkølet, jeg er forkølet, træt og kvalmeramt og faderen er på arbejde (som altid når der helligdag, jeg har fandme aldrig før oplevet en arbejdsplads der giver alle helligdage i foråret til samme mand :sur:).

S vågnede 6 gange i nat, og så op kl 6. Jeg selv vågende 3 gange ud over de 6 gange. Og der er ikke udsigt til min mand kommer hjem før om 10-11 timer.

Åh det lyder godt nok også stramt :ae: Klør hun meget?
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 5. maj 2016, 05:58

FruKuk skrev:
Bøtte skrev:Ville ønske jeg kunne mønstre samme begejstring for helligdagen. Men her er S jo skoldkopperamt og forkølet, jeg er forkølet, træt og kvalmeramt og faderen er på arbejde (som altid når der helligdag, jeg har fandme aldrig før oplevet en arbejdsplads der giver alle helligdage i foråret til samme mand :sur:).

Primært om natten. Om dagen er det til at holde ud.
Vil skyde på hun har 3-400 stykker og der kommer stadig flere.
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 5. maj 2016, 06:04

Bøtte skrev:
FruKuk skrev:

Øv. Håber, at hun slipper for feber.
0
Rakel
Kort karma: 422
Likede indlæg: 3111

Indlægaf Rakel » 5. maj 2016, 06:06

Her er det ikke fridag, men dog solskin - jeg har nu fri i dag. Det var Bank Holiday i mandags, så helt snydt er vi ikke, dog.

Lillesøster skal i Daycare og lege om et par timer. Hun har ikke været afsted et par dage, så det er godt nok :)

Og jeg skal pakke til en fødselsdagsweekend. Hele familien skal afsted, så må vist lige have fat i den lange ende af projektet.
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 5. maj 2016, 06:17

FruKuk skrev:
Bøtte skrev:
FruKuk skrev:

Øv. Håber, at hun slipper for feber.

Det har hun lidt af også. Dog mest om aftenen.
0
xxx---xxx
Kort karma: 52
Likede indlæg: 165

Indlægaf xxx---xxx » 5. maj 2016, 11:17

Øv bøtte. Det er så hårdt. Håber hun snart er ovenpå igen.!
0
xxx---xxx
Kort karma: 52
Likede indlæg: 165

Indlægaf xxx---xxx » 5. maj 2016, 11:18

Thestral skrev:
xxx---xxx skrev:
Thestral skrev:Min mor kan desværre ikke opereres men skal have kemo og stråler og de starter imorgen tidlig.

Datteren har det stadig rigtig skidt men var dog sulten her til aften noget jeg tolker som værende positivt

Hvor har din mor fået kræft henne hvis jeg må
Spørger?
Håber du er okay :kys:

Dejligt det går bedre med din datter. Der er ikke noget værre end når de er syge.
I "maven" igen. Første gang fik hun kræft i mavemunden og de tog hele mavesækken med for at være på den sikre side og så lige en bid af spiserøret. Syede tyndtarmen fast på spiserøret og tyndtarmen har så dannet en ny "mave". Samlingen er der så gået kræft i denne gang dvs den nye mavemund men de kan ikke tage mere af spiserøret så det ville ikke gøre fra eller til om de fjernede den nye mave. Så det bliver en meget intensiv kemo/strålekur.

Barnet har det ikke bedre idag og det var meningen at hun skulle på førstehjælpkursus med køreskolen idag. Igår aflyste hun en køretime så hun er vildt utilfreds med situationen. Skolen kalder dog hvis hun skal have en chance med den historie opgave.

Det lyder ikke rart med din mor og sikke noget lort at det er kommet tilbage :(
Håber i alle er okay!
0
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Sorenspige » 5. maj 2016, 12:24

Bøtte, det lyder simpelthen så hårdt. Øv, at din kæreste ikke har mulighed for at få fri. Jeg har skrevet det før, men han lyder til at arbejde rigtig meget. Jeg ved godt, at han så nok har fri på nogle andre tidspunkter.

Herhjemme har vi begge fri på alle helligdage og også begge to tvunget fri i morgen :banan:. Det gør bestemt ikke noget. Til gengæld er vores hverdag jo ret fastlagt med to jobs inden for 8-15/16. Men det er helt klart det, vi trives bedst med.
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 5. maj 2016, 12:59

Det var heller ikke planen, at han skulle have arbejde med skæve arbejdstider, men på grund af omstrukturering blev han fyret da jeg var gravid med S (der havde han altid fri i weekender og de fleste helligdage), men inden han nåede at stoppe blev der noget i den 'afdeling' han er i nu. Og dengang var det jo bedre end intet job. Og så er tiden gået, jeg har aldrig været glad for det. Han er dog selv rigtig glad for det, omend han også er træt af tiderne. Men så længe jeg er arbejdsløs, er vi bare heller ikke så meget for at han skal skifte job.
Han har været væk fra sit fag i 10 år og dermed er hans uddannelse forældet, så nye jobs hænger heller ikke på træerne.

Men vi er nået dertil hvor det bare ikke fungerer mere, så vi er ved at overveje, hvad der så skal ske.
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 6. maj 2016, 20:19

Vi kom i gennem begge dage uden far og med skoldkopper. Og vi overlevede begge. Dog ligner vores hjem noget der er løgn.

Igår var min søster her og jeg fik lov til at tage en lur (efter en nat hvor jeg/vi var vågne 8 gange var det temmeligt nødvendigt). På trods af vi har sovet fint i nat var jeg godt nok meget tæt på at falde i søvn i eftermiddags. Det er meget heldigt at S snakker konstant og også afkræver mig et svar for så var der ikke to til at falde i søvn :lol:
I formiddags afleverede jeg hende på fars arbejde og fik handlet lidt imens. Det var også tiltrængt.

Og nu har far weekend sammen med os :banan:
1
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 6. maj 2016, 21:17

Bøtte skrev:Vi kom i gennem begge dage uden far og med skoldkopper. Og vi overlevede begge. Dog ligner vores hjem noget der er løgn.

Igår var min søster her og jeg fik lov til at tage en lur (efter en nat hvor jeg/vi var vågne 8 gange var det temmeligt nødvendigt). På trods af vi har sovet fint i nat var jeg godt nok meget tæt på at falde i søvn i eftermiddags. Det er meget heldigt at S snakker konstant og også afkræver mig et svar for så var der ikke to til at falde i søvn :lol:
I formiddags afleverede jeg hende på fars arbejde og fik handlet lidt imens. Det var også tiltrængt.

Og nu har far weekend sammen med os :banan:

Hvor er jeg glad for at I begge overlevede :kys: Jeg håber at I får en skøn weekend - med far :)
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Rakel

Indlægaf Rakel » 7. maj 2016, 05:01

Lillesøster vågnede 5.30. Det her hotel burde overveje mørklægningsgardiner :deer:

Nå. Vi har gået tur og ny ser hun Masha og bjørnen - jeg satser på en time mere inden der er morgenmad.
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 7. maj 2016, 07:22

Godt, at I klarede jer igennem Bøtte :kys:

Rakel 5.30 er alt alt for tidligt. Man forstår jo ikke, at de kan have SÅ meget energi, når de samtidig nærmest ikke sover :tie: Husker det som om, at jeres lillesøster heller ikke er fan af middagslur?
0
Rakel

Indlægaf Rakel » 7. maj 2016, 07:46

Ikke dét ligner fan, men jeg har slæbt klapvognen med, så jeg satser på, at hun sover med lidt overtagelse.
Ellers overlever vi (jeg) ikke en hel dag med rund fødselsfagsfejring. Men vejret er fremragende :)
1

Tilbage til "Forældre"