Snik-snak tråd for forældre?

Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 416
Likede indlæg: 4692

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf vibbsen » 17. okt 2016, 15:53

OK....Who the fuck har givet min unge en Syngende Disko Barbie & et syngende spejl ????????? Det er da fandme noget af det mest hjernedøde jeg nogensinde har været udsat for....Idiot :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

SPEJL....

Nogen gange så træffer man altså virkelig virkelig dårlige beslutninger i dette liv..."NEEEEEJ, se. Syngende Barbie til kun 125 kroner" var en af dem.... :sarkasme: :sarkasme: :sarkasme:

/Vibbsen - fuld af fortrydelse
3
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 117
Likede indlæg: 902

Indlægaf FruKuk » 18. okt 2016, 06:55

Ja Vibbsen - må vi ikke nok hjælpe med den udtalelse :deer: Lover, at den bliver helt saglig :D
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 18. okt 2016, 06:57

vibbsen skrev:OK....Who the fuck har givet min unge en Syngende Disko Barbie & et syngende spejl ????????? Det er da fandme noget af det mest hjernedøde jeg nogensinde har været udsat for....Idiot :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

SPEJL....

Nogen gange så træffer man altså virkelig virkelig dårlige beslutninger i dette liv..."NEEEEEJ, se. Syngende Barbie til kun 125 kroner" var en af dem.... :sarkasme: :sarkasme: :sarkasme:

/Vibbsen - fuld af fortrydelse

Åh det er næsten ikke til at bære, at der ikke er en tåbelig onkel at skyde skylden på, men at du ene og alene hænger på den :lol:
1
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 18. okt 2016, 06:59

Apropos fortrydelser, så er vi i et svagt øjeblik kommet til at love ungerne, at vi skal i Bonbonland i dag...
1
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 18. okt 2016, 10:43

Ja, den er god med jer :lol: :lol: :lol: :lol: Jeg tror vist jeg har fået afsløret liiiidt for mange hemmeligheder herinde....."Vibbsens is a very nice person....But she has certain issues with her own daugther" :lol: :lol: :lol:
Jeg ELSKER simpelthen Englændernes brug af personlige referencer....Det er simpelthen så gammeldags og åndssvagt....Da min bror skulle ansøge om plejetilladelse bad han os og 3 sæt venner om at reference. 2 af disse vennepar behersker nærmest ikke skriftlig engelsk. Vi snakker "I have dog" niveau og min bror måtte derfor uanset nærmest skrive teksten til dem...Så skulle de bare skrive under og hokus-pokus så var det en reference :gruble:

Hr.vibbsen skulle også en gang bruge en personlig reference. Og det var meget vigtigt at den var fra enten banken eller revisor. Banken udstedte ikke sådan nogen. Og vi havde jo ligesom ikke en revisor. Det endte med at min mor gav ham denne reference. Hun var ansat som administrativ medarbejder hos et større revisionsfirma. Men blev lige opgraderet til "Office Manager". Frem med noget brevpapir. Og hokus-pokus. Så var alle glade...Den med titlen var min mors chefs ide...De synes det var pissesjovt at min mors svigersøn havde brug for en personlig reference fra den revisor han ikke havde....Og havde faktisk flere bud på hvad titel min mor skulle bruge. Den ene finere end den anden. Fordi min mor havde sådan en slags multifunktion hvor hun lavede alt fra at forhandle prisen på clips og papir til at arrangerer flytning af 200-300 medarbejdere. Og så siger man at revisorer ikke har humor....
1
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 18. okt 2016, 10:48

Apropos "issues with her own daughter" så stod Emma op 04.05 til morgen....Og faldt i søvn igen 05.45. I den mellemliggende periode skiftevis forbandede hun mig fordi jeg ikke ville lade hende se fjernsyn/ipad , lå og rodede i min seng, lå og rodede i sin egen seng, var et smut inde og lege i stuen og rundt om den obligatoriske "Jeg er sulten må jeg godt få nogen chokoladekiks" :tie: :tie: :tie:
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 18. okt 2016, 12:51

Jeg sidder stivfrossen på en bænk i Bonbonland og kigger på børn, der leger. Hyggeligt nok, hvis det ikke var så koldt :tie: Tror, at jeg prøver at lokke dem med ud ved hjælp af McD...
1
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 18. okt 2016, 15:25

FruKuk skrev:Jeg sidder stivfrossen på en bænk i Bonbonland og kigger på børn, der leger. Hyggeligt nok, hvis det ikke var så koldt :tie: Tror, at jeg prøver at lokke dem med ud ved hjælp af McD...

En tur i Vildsvinet så er du klar igen :lol: :lol: :lol: :lol: Den får blodet til at rulle raskt :lol: :lol: :lol:
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 18. okt 2016, 17:52

vibbsen skrev:
FruKuk skrev:Jeg sidder stivfrossen på en bænk i Bonbonland og kigger på børn, der leger. Hyggeligt nok, hvis det ikke var så koldt :tie: Tror, at jeg prøver at lokke dem med ud ved hjælp af McD...

En tur i Vildsvinet så er du klar igen :lol: :lol: :lol: :lol: Den får blodet til at rulle raskt :lol: :lol: :lol:

Hellere Vildsvinet end Dragen :s Nu er vi heldigvis hjemme, lillebror er puttet, og jeg overvejer rødvin. Har ferie for første gang siden uge 10, så det bør fejres på behørig vis :D
1
Sorenspige
Kort karma: 260
Likede indlæg: 1299

Indlægaf Sorenspige » 19. okt 2016, 06:07

Hvordan skal I fejre jul?

Vi bliver nok bare hos 4 herhjemme. Er det synd for R, når det jo nok er den første jul, som han rigtig forstår?
0
ajnaM
Kort karma: 106
Likede indlæg: 1729

Indlægaf ajnaM » 19. okt 2016, 06:30

Sorenspige skrev:Hvordan skal I fejre jul?

Vi bliver nok bare hos 4 herhjemme. Er det synd for R, når det jo nok er den første jul, som han rigtig forstår?

Nej, det er da ikke synd. Og han ved jo slet ikke, at det kan være anderledes. :)

Vi skal være hos kærestens familie i år. Der er sket rigtig meget i hans familie i løbet af de to år, der er gået siden sidste jul hos dem - dødsfald, skilsmisse, nye kærester og bonusbørn - og jeg må indrømme, at jeg ikke helt kan overskue julen. :genert: Jeg er totalt traditionel og måske også en kende firkantet, når det kommer til jul, og jeg har det meget underligt med at skulle fejre med en masse nye mennesker, jeg faktisk ikke kender og ikke har noget forhold til.

Og så har kærestens familie nogle andre måder at gøre tingene på. Især i forhold til gaver er det meget anderledes. Min families jul er antimateriel - ikke mange gaver, mange hjemmelavede, ingen pengegaver, man åbner én af gangen osv. I min kærestes familie oplever jeg det meget som noget med, at man finder sine gaver, samler dem i en stor (!) bunke, sidder hver for sig og så bare flår papiret af, uden at nogen ser, hvad der er fra hvem, får sagt tak eller får snakket om, hvad meningen bag er. Og det synes jeg ærligt talt er supernederen. :genert:

Så jeg ser ikke helt så meget frem til det, som jeg gør, når det er hos min familie.
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 646
Likede indlæg: 3549

Indlægaf Bøtte » 19. okt 2016, 06:34

Vi skal hjem til mine forældre. De havde spurgt om vi hellere ville, at de kom her og min mor så lavede alt maden osv. Men jeg vil faktisk helst bare hjem til dem. Vi har også holdt jul hos dem med en nyfødt tidligere, og det gik rigtig fint.
Vi regner med at overnatte der, vi er heldigvis alle tre ret glade for at være hos mine forældre.

Vi bliver en okay flok i form af mine forældre, to søstre, bedstefar, os fire og mine forældres plejedatter på 10. Og to hunde :-D Men det plejer nu at være rimelig roligt og på børnenes (store som små) præmisser.
0
S :lun:
V :lun:
Lulu
Kort karma: 68
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 784

Indlægaf Lulu » 19. okt 2016, 06:43

Vi fejrer jul hjemme hos os i år. Vi bliver os 4 (til den tid), mine forældre og så måske min farmor (sidste af mine bedsteforældre), min søster og mand er også inviteret, men de bor i England og min far fylder 60 i starten af december, hvor de kommer hjem, så de har ikke ferie nok til at komme til DK endnu engang. Det er ok. Det bliver også hyggeligt bare at være os 6/7, vi tager det hele i Emils tempo.
Og så er planen at indføre halvt dansk halvt engelsk tradition omkring gaver, selvom min svoger ikke kommer. Så kan Emil få lov til at pakke de gaver op, der skal samles mm d. 24, og dem der er klar til leg d. 25, så kan vi voksne nå at samle de andre når han sover. Jeg kan huske jeg altid syntes det var træls at man kunne pakke sine gaver op og så i seng, så håber det andet bliver bedre. Desuden tror jeg ikke Emil kan (gider) pakke alle gaver op på samme aften. Det gad han i hvert fald ikke sidste år, og eftersom han er eneste barnebarn på begge sider (nu leverer vi jo en mere inden jul, men det barnebarn er stadig småt) så han bliver godt og grundigt forkælet som altid sikkert.
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 19. okt 2016, 08:25

Rakel skrev:I plejer at være så skarpe. Hvornår er det, at det er tid for flyverdragt og støvler? Jeg plejer at spørge pædagogen. Det egentlig pinligt.

Her er Lillesøster i mit-mit-mit humør. Jeg satte min telefon i oplader, hvor hendes tablet oftest oplader. 'Det ER miiiin strøm!!' Glem alt om det, mor.

Dertil så fryser hun eller faker at fryser. Hun har varmeknopper, men kopierer vist et par familiemedlemmer :lol:

Vi ser Clifford under dynen. Meget rart. Vi skal nu ud at handle og helst sove til middag siden jeg skal på arbejde. Det kan jeg jo lige så godt, når jeg er hjemme.

Jeg plejer at give vintergrejet på, når morgentemperaturen er under 5 grader.

Og ellers kigger jeg efter, hvad de andre børn i børnehaven har på :genert:
0
xxx---xxx
Kort karma: 68
Likede indlæg: 241

Indlægaf xxx---xxx » 19. okt 2016, 13:13

Rakel hvordan går det med svigermor?
Ang flyverdragt så skal vi noget længere ned før N får flyverdragt med. Han har dog vinterjakke med.

TheA fedt med den rabat :banan: det er sku altid rart med rabat på så dyre ting.

Sorenspige vi skal til min mor og Paps og holde jul. Vi bliver os tre, min morfar og papfarmor, søster, nevø og selvf mor og Paps.
Jeg glæder mig utroligt meget, jeg elsker at holde jul derhjemme.
Jeg tror ikke R får en dårlig jul fordi i er alene. De er jo stadig så små så det kan laves helt på deres primisser.
Jeg tror i får en fest, og i kan jo planlægge dage helt efter R og M.

Jeg håber virkelig lillebror bliver i maven og ikke vil ud før tid. Jeg vil så gerne have denne jul med N alene nu hvor han er så stor at han forstår mere.
0

Tilbage til "Forældre"