Snik-snak tråd for forældre?

xxx---xxx
Kort karma: 68
Likede indlæg: 241

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf xxx---xxx » 19. okt 2016, 17:49

Rakel skrev:
xxx---xxx skrev:Rakel hvordan går det med svigermor?
Ang flyverdragt så skal vi noget længere ned før N får flyverdragt med. Han har dog vinterjakke med.

TheA fedt med den rabat :banan: det er sku altid rart med rabat på så dyre ting.

Sorenspige vi skal til min mor og Paps og holde jul. Vi bliver os tre, min morfar og papfarmor, søster, nevø og selvf mor og Paps.
Jeg glæder mig utroligt meget, jeg elsker at holde jul derhjemme.
Jeg tror ikke R får en dårlig jul fordi i er alene. De er jo stadig så små så det kan laves helt på deres primisser.
Jeg tror i får en fest, og i kan jo planlægge dage helt efter R og M.

Jeg håber virkelig lillebror bliver i maven og ikke vil ud før tid. Jeg vil så gerne have denne jul med N alene nu hvor han er så stor at han forstår mere.

Hun vågnede da også til morgen, selvom hun ikke mente det. Det er et spørgsmål om tid. Men hvor lang er svært at gennemskue.

Det må altså være lidt nitte hvis man faktisk gerne vil dø, og lidt tænker nu er det nu. Og så vågner man bare igen.
Jeg håber hun snart finder ro hvis det er det hun gerne vil :ae:

Hvor længe er i endelig så i DK? Kan i blive her så mange dage i vil?
Ja jeg beklager jeg spørg men jeg fatter åbenbart stadig ikke helt jeres liv og rejsen frem og tilbage med job osv :lol:
0
Sorenspige
Kort karma: 260
Likede indlæg: 1298

Indlægaf Sorenspige » 19. okt 2016, 19:21

I nat er det 3 år siden, at mit vand gik, og R kom til verden 2,5 døgn senere :lun:. Hvor er det gået stærkt!
2
xxx---xxx

Indlægaf xxx---xxx » 19. okt 2016, 21:07

Rakel skrev:
xxx---xxx skrev:
Rakel skrev:
xxx---xxx skrev:Rakel hvordan går det med svigermor?
Ang flyverdragt så skal vi noget længere ned før N får flyverdragt med. Han har dog vinterjakke med.

TheA fedt med den rabat :banan: det er sku altid rart med rabat på så dyre ting.

Sorenspige vi skal til min mor og Paps og holde jul. Vi bliver os tre, min morfar og papfarmor, søster, nevø og selvf mor og Paps.
Jeg glæder mig utroligt meget, jeg elsker at holde jul derhjemme.
Jeg tror ikke R får en dårlig jul fordi i er alene. De er jo stadig så små så det kan laves helt på deres primisser.
Jeg tror i får en fest, og i kan jo planlægge dage helt efter R og M.

Jeg håber virkelig lillebror bliver i maven og ikke vil ud før tid. Jeg vil så gerne have denne jul med N alene nu hvor han er så stor at han forstår mere.

Hun vågnede da også til morgen, selvom hun ikke mente det. Det er et spørgsmål om tid. Men hvor lang er svært at gennemskue.

Det må altså være lidt nitte hvis man faktisk gerne vil dø, og lidt tænker nu er det nu. Og så vågner man bare igen.
Jeg håber hun snart finder ro hvis det er det hun gerne vil :ae:

Hvor længe er i endelig så i DK? Kan i blive her så mange dage i vil?
Ja jeg beklager jeg spørg men jeg fatter åbenbart stadig ikke helt jeres liv og rejsen frem og tilbage med job osv :lol:

Tingene sker i det tempo, som de gør.
Ofte uforudsigeligt. Døden har på den ene eller anden måde været en del af mit arbejdsliv siden jeg var 18 år, så så meget har jeg lært.

Jeg kan blive, som der er behov for det. Mit arbejdsliv er let på den måde og jeg går på job om nogle timer. Ikke, at jeg gider, men det nok ikke en årsag til at blive væk og jeg har en del papirarbejde - men hold da op, det er efterår. Vi er vant til 5-7 grader mere - det kan godt mærkes.

Mit helbred skaber sig ved temperaturforandringer, så jeg ser to lange nætter foran mig - men jeg har 1 1/2 time under min varme dyne inden jeg skal gå og dem agter jeg at nyde :)

Manden kommer til at bruge ferie. Det er lidt mere kompliceret, men han har dækket ind for kolleger i lign. situationer og det lønner sig.
Nu giver vi det på dage og ser. Ellers må han t/r, som vi skønner nødvendigt. Besværligt, men anderledes kan det ikke være.

God arbejdslyst, håber vejret er godt i mod dig. Det må være skrækkeligt at ens krop bliver påvirket af temperaturskiftene :(
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 942
Likede indlæg: 5565

Indlægaf FruDulle » 20. okt 2016, 05:50

Jeg er ikke rigtig aktiv herinde, men læser naturligvis med :)

Jeg skal lige ud med en frustration :rulle: Vi var igennem en succesfuld allergitest periode for over en måned siden og barnet var heldigvis vokset fra sin allergi. KÆMPE lettelse.

I fredags fik han så dårlig mave og havde det over weekenden og det blev bedre mandag-tirsdag men ikke optimalt. Onsdag kl 4 vågnede han og havde virkelig dårlig mave igen og det lugtede slemt. I går fra 22-02 kastede han op i hele sengen, var på toilet med løbende diarré 7-8 gange og virkelig ked af det. Og desværre stinker hele huset nu af allergi bæ. Den lugt er slet slet ikke til at tage fejl af. Øv øv øv

Hvor er det bare latterligt træls :(
0
Whatever
Sorenspige
Kort karma: 260
Likede indlæg: 1298

Indlægaf Sorenspige » 20. okt 2016, 06:06

Øv, hvor er det træls og frustrerende Dulle :ae:. Skal han så testes igen?
0
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 20. okt 2016, 06:06

Rakel skrev:Øv. Jeg var så glad for at læse, at I var kommet så langt :(

Jeg forstår det heller ikke. Han har indtaget alt hvad der findes af mælkeprodukter og nu kommer det ud af det blå. Vi er ret frustrede
0
Whatever
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 20. okt 2016, 06:12

Rakel skrev:
FruDulle skrev:

Jeg forstår det heller ikke. Han har indtaget alt hvad der findes af mælkeprodukter og nu kommer det ud af det blå. Vi er ret frustrede

Æv altså og du er jo sikker på, at det ikke er en virus. Vi hader allergi, nå!

Helt sikker kan jeg jo ikke være, men 95%. Den der allergi lugt er ret klassisk. Har tænkt på at aflevere en afføringsprøve. Men vi kan jo på den anden side se hurtigt resultat hvis han er mælkefri bare et døgn.
0
Whatever
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 20. okt 2016, 06:17

Sorenspige skrev:Øv, hvor er det træls og frustrerende Dulle :ae:. Skal han så testes igen?

Vi kan ikke gøre så meget andet end at prøve at udelade mælkeprodukter en periode igen og så meget meget stille prøve igen uden at han skal have en skål flødeis bare for at se.
0
Whatever
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 20. okt 2016, 06:35

Rakel skrev:
FruDulle skrev:
Rakel skrev:
FruDulle skrev:

Æv altså og du er jo sikker på, at det ikke er en virus. Vi hader allergi, nå!

Helt sikker kan jeg jo ikke være, men 95%. Den der allergi lugt er ret klassisk. Har tænkt på at aflevere en afføringsprøve. Men vi kan jo på den anden side se hurtigt resultat hvis han er mælkefri bare et døgn.

J havde giadia et år.
Det lignede i afsindig grad allergi overfor mælk (som med min historie kke er overraskende), men var det jo ikke. Hav det i baghovedet, men ellers er vi enige. Knægten var ikke i skole i 6 uger og sked ved synes af mælk. Eftefølgende ingen mælkeproblemer.

Oh ho - min ældste har ferie, men står jo i et godt forhold til Lillesøsters konsultationsjordemor (hende der skønnede 1200 gram forkert!).

Så hun skal møde på RH kl 8.30 omklædt og følge med hende i hendes vagt. Jeg glæder mig til, hvad hun oplever (uden at naturligvis skal bryde sin tavshedspligt som studerende).

I sin tid da vi var på hospitalet første gang viste det sig jo også at han en salmonella infektion. Prøver at komme igennem til lægen og aftale aflevering af prøver

Det er spændende med studie for hende og at hun får den gode mulighed i dag :)
0
Whatever
xxx---xxx

Indlægaf xxx---xxx » 20. okt 2016, 08:27

Ej dulle hvor er det bare noget lort :( og hvor er det synd for ham. Jeg håber virkelig for jer at det bare er et uheldigt sammentræf og at det ikke er pga mælken!
0
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 117
Likede indlæg: 902

Indlægaf FruKuk » 21. okt 2016, 20:35

Åh øv altså Dulle :( Håber virkelig, at det var en engangsting. Allergi er for træls :boo:
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 415
Likede indlæg: 4689

Indlægaf vibbsen » 22. okt 2016, 15:40

Vi har været i legeland idag...DAMN, der var meget støj. Som i helt vildt meget. Men Emma havde - som sædvanlig - en fest. Og jeg fik læst 2 af de 4 kapitler i min bog om Erhvervsøkonomi som jeg har for til mandag.

Men så har jeg vist også fortjent den der kæmpe bøf som jeg skal indtage når Emma sover og hr.vibbsen er ude og lege med nogle venner fra hans skumle fortid hvor de foretog sig ting med kopibeskyttelse som overhovedet ikke var lovligt.... De skal i kødbyen og spise på en eller anden smart restaurant, så skal de ud og drikke et par øl og til midnat hæves mødet. For den ene skal nå det sidste tog hjem til konen og børnene på Sydsjælland....Og både hr.vibbsen og den anden har små børn der ynder at stå tidligt op :lol: Så bliver det vist ikke mere borgerligt....
0
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 22. okt 2016, 16:54

vibbsen skrev:Vi har været i legeland idag...DAMN, der var meget støj. Som i helt vildt meget. Men Emma havde - som sædvanlig - en fest. Og jeg fik læst 2 af de 4 kapitler i min bog om Erhvervsøkonomi som jeg har for til mandag.

Men så har jeg vist også fortjent den der kæmpe bøf som jeg skal indtage når Emma sover og hr.vibbsen er ude og lege med nogle venner fra hans skumle fortid hvor de foretog sig ting med kopibeskyttelse som overhovedet ikke var lovligt.... De skal i kødbyen og spise på en eller anden smart restaurant, så skal de ud og drikke et par øl og til midnat hæves mødet. For den ene skal nå det sidste tog hjem til konen og børnene på Sydsjælland....Og både hr.vibbsen og den anden har små børn der ynder at stå tidligt op :lol: Så bliver det vist ikke mere borgerligt....

I lever sgu da også på kanten med legeland på en regnvejrsdag :D
Og sikke de giver den gas de venner :deer:
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 22. okt 2016, 16:55

Rakel skrev:Jeg er ved at blive sindsyg af lillesøsters mave. Vi får aldrig bleen af, når konsistensen sorry på l*rt er, som den ofte er. Lægen forslår Lactocare mælkesyrebakterier. Nogen med erfaring?

Legeland i efterårsferien er modigt. Vi har lavet ingenting. Læst, slappet af, hygget med dynerne i sofaen og lavet mad. Vejret er rædsomt :sur:

Kender dem ikke - men øv, at lillesøster bøvler med maven :boo:
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 22. okt 2016, 17:00

Vi er lige kommet hjem fra en skøn tur til Sverige. Mandens job har en hytte i Sydsverige, som man kan låne, så der har vi holdt et par fridage med masser af kakao, spil (vi fandt et gammel Mastermind - havde helt glemt, hvor godt et spil, det er) og gåture. Der er hverken TV eller internet, hvilket lige til start udfordrede ungerne lidt. Men da det gik op for dem, at vi voksne heller ikke "måtte" have vores telefoner, udnyttede de virkelig tiden til kram, ture til bækken og højtlæsning. Det var top hyggeligt.

Nu hygger vi så alle med vores skærme :D Hvilket nu også er ret skønt.
2

Tilbage til "Forældre"