Snik-snak tråd for forældre?

Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 602
Likede indlæg: 3076

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 10. dec 2016, 18:53

FruKuk skrev:
Bøtte skrev:
FruKuk skrev:Jeg er alene med ungerne, og vores hjem ligner et bombekrater. Om jeg fatter, hvordan vi formår at lave sådan et kaos rundt om os :tie:

Og så har jeg lige haft "I kommer simpelthen tik at stoppe med at råbe mor 24/7" snakken. Igen.

Vi er to voksne til to børn og vores hjem er kaos alligevel. Jeg havde lykkeligt glemt hvor meget rod sådan en baby giver :tie:

Spædbørn giver fripas til rod og nattøj hele dagen - en knap 4 årig og en 6 årig er ikke rigtigt en valid undskyldning for, at jeg stadig er i nattøj, har spist resten af ungernes fredagsslik til morgenmad og kun formået et være på Facebook og debatten, siden jeg stod op...

Går det godt med lillesøster?

Det lyder ellers meget hyggeligt :lun:

Lillesøster er heldigvis rimelig rar ved os - ig amning kører bare denne gang. Ingen maratonamninger i 2,5 time om natten :gogo:
Der er ret stor forskel på at få et barn i uge 35 og uge 39.
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 106
Likede indlæg: 795

Indlægaf FruKuk » 10. dec 2016, 20:10

Rakel skrev:Jeg vaskede alt Lillesøsters tøj på 95 grader i nat.

Overraskende nok holdt det fint til det. Når jeg siger alt, så det tøj, som hun har med sig. Resten ligger trygt i skabene derhjemme.

Så det var ved at ende i en indkøbstur eller et barn i nattøj :cool:

Det skulle også være så sundt for maskinen med sådan en kogevask :D Meeen nok smartere med sengetøj end lillesøster tøj. Godt at det holdte til den lidt hårde omgang
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 10. dec 2016, 20:10

vibbsen skrev:Emma er på ferie hos Mormor & Morfar.....Og Emmas mor og far gør alle de ting som de ikke har gjort siden de fik børn :klap: :klap: :klap: :klap: ......Hr.vibbsen spurgte tidligere om ikke vi skulle få kigget på køkkenet eftersom de snart lignede et sted hvor der bor 2 studerende :-D :-D ....Vi sætter bare tingene fra os...Vi går vanvittig sent i seng uden at rydde alle skarpe genstande op. Undlader altid at have fjernsynet stillet på Ramasjang....Spiser foran fjernsynet. Eller hver for sig. Sover til vi vågner. Af os selv.

Idag stod jeg op klokken 14.30...Og det kun fordi der gik ged i chromecasten i soveværelset så jeg ikke kunne se de sidste 4 afsnit af Quantico....Det var ellers min ambition...At tilbringe hele lørdag i sengen med at se serier. Nu fik jeg så istedet set en uhyre interessant udsendelse om Nordnorge og Svalbard...På fjernsynet i stuen. Helt uden at blive forstyrret.

Vores katte tror vi endelig har afhændet den dumme åndssvage møgunge og er nærmest ved at gå ud af deres gode skind af taknemmelighed....De er både kælne og finder sig i at blive taget op....

Jeg talte i cirka 35 sekunder med Emma i går...direkte adspurgt i et noget bydende tonefald så savnede hun os. Hun havde været ude og lave juledekorationer med Morfar, ude og gå med Morfars hund, Med morfar i haven. Og nu skulle hun altså se fjernsyn....Nå, men så farvel farvel :wacko: :wacko: Mormor har sagt at vi bestemt ikke behøver at hente før torsdag :lol: :lol: :lol: :lol: Men nu må vi lige se....Der er lidt tomt...

Lyder vidunderligt :love:
1
Sorenspige
Kort karma: 242
Likede indlæg: 1153

Indlægaf Sorenspige » 10. dec 2016, 20:22

Her fanger Nissebanden ikke R. Sidste år fangede den ham næste mere, fordi de altid sluttede af med risengrød-sangen.

Jeg er dybt misundelig på en weekend uden børn. Jeg er ved at putte lillesøster, som spjætter som en gal og dermed holder sig selv vågen :tie:. Jeg trænger til fred, ro og chips :genert:. Min mand er ikke hjemme, så ingen mulighed for afslapning, før hun sover. I nat holdt R mig vågen en stor del af tiden, fordi han havde ondt i maven og kun kunne finde ro i min seng. Håber virkelig, at de begge sover godt i nat.
0
Sorenspige

Indlægaf Sorenspige » 11. dec 2016, 11:05

Jeg har sendt mand og børn over til farmor og farfar. Jeg trængte til ro, hvis jeg ikke skulle blive alt for urimelig og råbe højt :genert:.
1
Sorenspige

Indlægaf Sorenspige » 11. dec 2016, 11:12

Men jeg har dårlig samvittighed, for det er jo nu vi har mulighed for at være sammen alle sammen. Jeg trænger bare til noget andet.
0
Sorenspige

Indlægaf Sorenspige » 11. dec 2016, 15:17

Jeg liker kun det til mig. Ikke det med møguge. Det lyder træls :kys:.
0
Sorenspige

Indlægaf Sorenspige » 12. dec 2016, 12:26

Rakel, jeg havde ikke lige luret, at din svigermor er død. Jeg kondolerer :ae:.
0
Sorenspige

Indlægaf Sorenspige » 12. dec 2016, 18:47

R sagde her til aften, at han ikke skulle have sin sut med i seng, men da min mand så putter ham, spørger han, om han er sikker og giver ham den alligevel. Det bliver jeg altså lidt øv over. Vi kunne da have ventet og set, om han fortrød.
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 13. dec 2016, 21:48

Sorenspige skrev:R sagde her til aften, at han ikke skulle have sin sut med i seng, men da min mand så putter ham, spørger han, om han er sikker og giver ham den alligevel. Det bliver jeg altså lidt øv over. Vi kunne da have ventet og set, om han fortrød.

Det ville også have ærgret mig. Tror, at jeg ville prøve at bringe det på banen med R i morgen og lave aftale om suttestop. Hvis altså I synes, at det er tid. Har glemt hvor gammel han.
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 15. dec 2016, 19:24

Jeg kan ikke koncentrere mig om andet, end at vi på nu snart 3. døgn ikke har noget varmt vand :sur: Og at håndværkerne skændes om, hvem der skal fikse det og ikke mindst betale det - jeg bliver vanvittig!!!

Muggen røv over and out
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 381
Likede indlæg: 4223

Indlægaf vibbsen » 15. dec 2016, 20:23

Så har jeg hentet min prinsesse-mus fra en uges ferie hos Momserne....Det er svært af afgøre hvem af os der var mest glad for at se den anden :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun:

Når man sådan har været væk i så lang tid, så har man lige lidt ekstra kredit på kontoen. Så vi har både været ude og spise på restaurant OG hun fik lov til at være længe oppe. Hun trængte tydeligvis til at vimse lidt på sit værelse, ae kattene og genoplege sit lego. Så det fik hun lov til mens jeg sad og så fjernsyn
4
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 381
Likede indlæg: 4223

Indlægaf vibbsen » 15. dec 2016, 22:32

I morgen har vi aftalt at vi skal i zoo og lave en nissehue med Minnie Mouse ører. Så må børnehaven vente. Hr.vibbsen har ikke fri så det er ren tøsetur. Til det kommentere Emma : "Så kan du have fri med mig alene næste gang, Far. Selvom om mor ikke har noget arbejde at tage afsted på" :dåne: :fløjt: :genert: :lol: Velkommen tilbage til virkeligheden hvor alting er dejligt.simpelt :-D
3
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 295
Likede indlæg: 1350

Indlægaf Thestral » 16. dec 2016, 04:55

FruKuk skrev:Jeg kan ikke koncentrere mig om andet, end at vi på nu snart 3. døgn ikke har noget varmt vand :sur: Og at håndværkerne skændes om, hvem der skal fikse det og ikke mindst betale det - jeg bliver vanvittig!!!

Muggen røv over and out
Er det ikke et spørgsmål om at noget forsikring ordner det og så kan de forskellige håndværkeres forsikringsselskaber skændes om betalingen bagefter. Det skal da ikke gå ud over jer at de er nogle fjolser
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 16. dec 2016, 08:04

Thestral skrev:
FruKuk skrev:Jeg kan ikke koncentrere mig om andet, end at vi på nu snart 3. døgn ikke har noget varmt vand :sur: Og at håndværkerne skændes om, hvem der skal fikse det og ikke mindst betale det - jeg bliver vanvittig!!!

Muggen røv over and out
Er det ikke et spørgsmål om at noget forsikring ordner det og så kan de forskellige håndværkeres forsikringsselskaber skændes om betalingen bagefter. Det skal da ikke gå ud over jer at de er nogle fjolser

Sådan har jeg det jo også, men sådan synes det ikke helt at fungere i virkeligheden. Og mens de skændes har vi ikke noget varmt vand :sur:
0

Tilbage til "Forældre"