Snik-snak tråd for forældre?

Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 2995

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf vibbsen » 3. nov 2015, 09:31

Hep-Hep Jabi.....

Emma sagde "For helvede" her til morgen :8: :ad!: :tie: :træt3:

Hun er simpelthen øgleungen fra helvede i øjeblikket..Totalt "Jeg bestemmer selv alting" fase.....Hendes standard reaktion på langt de fleste ting er "Nej, det vil jeg ikke" efterfulgt at en sur trutmund. Og så er hun mere påståelig end min far....Her til morgen ville hun have legetøj med i vuggeren....Det sagde jeg blankt nej til med forklaringen at det kun er legetøjsdag om fredagen og at det idag var tirsdag. "Nej, idag af det onsdag" meddelte trutmunden "Og det er mig der bestemmer" :nerve: :nerve: :nerve:

Terrible Tree.....Sig at de bliver afløst af Fabulous Four....Sig at det er en fase....SIG AT DET ER EN FASE !!!!

Til gengæld som hun til 06.10 hvilket ganske vist er lidt kortere end igår (06.51) men til gengæld en hel del senere end normalt (04.15 - 05.20)
1
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1014

Indlægaf Sorenspige » 3. nov 2015, 19:34

Helt klart en fase!
0
Sorenspige

Indlægaf Sorenspige » 3. nov 2015, 19:34

Håber, det går godt Jabi.
0
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 97
Likede indlæg: 699

Indlægaf FruKuk » 3. nov 2015, 21:04

vibbsen skrev:Hep-Hep Jabi.....

Emma sagde "For helvede" her til morgen :8: :ad!: :tie: :træt3:

Hun er simpelthen øgleungen fra helvede i øjeblikket..Totalt "Jeg bestemmer selv alting" fase.....Hendes standard reaktion på langt de fleste ting er "Nej, det vil jeg ikke" efterfulgt at en sur trutmund. Og så er hun mere påståelig end min far....Her til morgen ville hun have legetøj med i vuggeren....Det sagde jeg blankt nej til med forklaringen at det kun er legetøjsdag om fredagen og at det idag var tirsdag. "Nej, idag af det onsdag" meddelte trutmunden "Og det er mig der bestemmer" :nerve: :nerve: :nerve:

Terrible Tree.....Sig at de bliver afløst af Fabulous Four....Sig at det er en fase....SIG AT DET ER EN FASE !!!!

Til gengæld som hun til 06.10 hvilket ganske vist er lidt kortere end igår (06.51) men til gengæld en hel del senere end normalt (04.15 - 05.20)

Jeg har lært, at man ikke må lyve... Så jeg siger blot "Vin og Valium"...
2
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 3. nov 2015, 21:06

Rakel skrev:Oh joy - lillesøster har fået vinterstøvler. Og vil sove med dem på! Det endte med, at Bamsesiv med dem.

Nu er hun i vuggestue et par timer i formiddag, mens manden køber gave til fødselsdag i weekenden og jeg tager et par timer på jobbet - jeg har godt nok fri, men det er nok en god ide at tage ind at se, hvordan det går efter et par mildt sagt udfordrende dage for personale på gulvet.

Håber, at der var lidt færre udfordringer for dit personale i dag.

Og hvor er det spas med de støvler. Men jo dejligt, at hun er glad for dem:D
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 3. nov 2015, 21:11

Jabi skrev:Jeg har en 24 timers eksamen der starter kl 9 idag og jeg er ret nervøs for den. Har lidt problemer med hukommelsen og usammenhængende tanker så der må gerne heppes.

Håber at det hele skrider planmæssigt frem :kys:
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 3. nov 2015, 21:18

Vi har indtil nu været rimeligt large med ungernes brug af IPad ud fra devisen "så længe de slukker uden ballade, så er det ok". Men nu har vi så ramt muren. De fokuserer alt for meget på de rådne skærme, og vi har flere gange haft grådkvalte hysanfald, fordi de skulle lægges væk. Så nu har jeg meddelt børnene, at der er pause på brug af IPad på ubestemt tid. Vi burde have "grebet" ind tidligere, men bedre sent end aldrig.

Nu håber jeg bare, at hr mand er enig i beslutningen (han var/er på arbejde, da meldingen blev givet) :blush:
1
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 325
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3224

Indlægaf DD_81 » 3. nov 2015, 22:15

FruKuk skrev:Vi har indtil nu været rimeligt large med ungernes brug af IPad ud fra devisen "så længe de slukker uden ballade, så er det ok". Men nu har vi så ramt muren. De fokuserer alt for meget på de rådne skærme, og vi har flere gange haft grådkvalte hysanfald, fordi de skulle lægges væk. Så nu har jeg meddelt børnene, at der er pause på brug af IPad på ubestemt tid. Vi burde have "grebet" ind tidligere, men bedre sent end aldrig.

Nu håber jeg bare, at hr mand er enig i beslutningen (han var/er på arbejde, da meldingen blev givet) :blush:

Den udfordring har vi med de 2 ældste herhjemme... De er gamere, hvis de selv skal sige det, og de lever og ånder for computeren, de er gode til det, og de hygger med det. Men at spille en weekend væk, er overdrevet, og dyrt i el. Men der er dælme også drama når vi sætter rammer og grænser.
Den 9 årige fik et flip i dag, han skulle lave lektier, efter svømning, og han puuuustede sig op, og det var vores skyld, vi kunne bare ha sagt, og blablabla... Måtte kigge ham dybt i øjnene og sige at han så meget som en gang mere skulle sige at det var min skyld, han ikke havde lavet sine lektier, for så kunne han få lov til at nyde resten af året uden internet. :cuss:
1
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1265

Indlægaf Thestral » 4. nov 2015, 06:25

Opgave afleveret :banan:
6
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Thestral

Indlægaf Thestral » 4. nov 2015, 06:49

Allmost_Famous skrev:
Jabi skrev:Opgave afleveret :banan:

Yay! Gik det godt, tror du?
Jeg har vitterligt ingen fornemmelse. Min støtteperson har læst den igennem og siger den er fin men om jeg rent faktisk svarer på min egen proplemstilling må tiden vise :lol:
1
Jeg har nået den alder,
Brugeravatar
Thestral

Indlægaf Thestral » 4. nov 2015, 08:56

Ca. 3 uger fra nu. Vi starter nyt modul på mandag og jeg har ikke læst endnu :tie:
0
Jeg har nået den alder,
xxx---xxx
Kort karma: 51
Likede indlæg: 164

Indlægaf xxx---xxx » 4. nov 2015, 19:21

Hvor er du god Jabi tillykke med afleveringen!
1
Rakel
Kort karma: 418
Likede indlæg: 3083

Indlægaf Rakel » 4. nov 2015, 19:29

FruKuk skrev:
Rakel skrev:Oh joy - lillesøster har fået vinterstøvler. Og vil sove med dem på! Det endte med, at Bamsesiv med dem.

Nu er hun i vuggestue et par timer i formiddag, mens manden køber gave til fødselsdag i weekenden og jeg tager et par timer på jobbet - jeg har godt nok fri, men det er nok en god ide at tage ind at se, hvordan det går efter et par mildt sagt udfordrende dage for personale på gulvet.

Håber, at der var lidt færre udfordringer for dit personale i dag.

Og hvor er det spas med de støvler. Men jo dejligt, at hun er glad for dem:D

Hun flippede fuldstændigt skråt i vs til morgen, da hendes far mente, at støvlerne skulle stå i garderoben og hun skulle have sutsko på.
Hun klarer at skifte mellem vs og Daycare uden at blinke, men de støvler har hun altså noget med. Hun bliver også sur, når vi siger sko på/af - så får vi at vide, at det er støvler!

I dag ligger de dog i skokassen og hun sover! Det varer ikke længe, så sover jeg også!
1
Sorenspige

Indlægaf Sorenspige » 5. nov 2015, 05:30

To timers natteroderi og hjemmefra fra 7-17.30 :træt: .
0
Rakel
Kort karma: 418
Likede indlæg: 3083

Indlægaf Rakel » 5. nov 2015, 07:23

Lyder morsomt :deer:
1

Tilbage til "Forældre"