Praletråden

Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3263

Praletråden

Indlægaf DD_81 » 12. aug 2015, 20:34

Her er der ingen jantelov, her må der prales af vidunderne, alt det man lyster!
0
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
DD_81

Re: Praletråden

Indlægaf DD_81 » 12. aug 2015, 20:35

Mit yngste kid er sej...

Han har cyklet i dag, for første gang, på en rigtig cykel, den var der i første hug, skulle bare lige skubbet blidt i gang, så fræsede han derud af!
4
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Ultraviolet
Kort karma: 83
Likede indlæg: 335

Indlægaf Ultraviolet » 12. aug 2015, 20:36

DD_81 skrev:Mit yngste kid er sej...

Han har cyklet i dag, for første gang, på en rigtig cykel, den var der i første hug, skulle bare lige skubbet blidt i gang, så fræsede han derud af!

Årh :lun: Sig mig, er din yngste ikke en lille bitte dreng? Jeg synes ikke det er længe siden jeg kan huske at i fik ham - maks nogle år!
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
DD_81

Indlægaf DD_81 » 12. aug 2015, 20:46

Ultraviolet skrev:

Årh :lun: Sig mig, er din yngste ikke en lille bitte dreng? Jeg synes ikke det er længe siden jeg kan huske at i fik ham - maks nogle år!

3½ allerede :whine:
0
Brugeravatar
Ultraviolet
Kort karma: 83
Likede indlæg: 335

Indlægaf Ultraviolet » 12. aug 2015, 20:50

DD_81 skrev:
Ultraviolet skrev:

3½ allerede :whine:

Wauw! :8: Tiden går jo mega stærkt!
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2714

Indlægaf Urtekussen » 13. aug 2015, 04:21

Min søn kan alfabetet, stave til mor, far og sit eget navn.
2
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3959

Indlægaf Angelina » 13. aug 2015, 04:24

Min er flyttet hjemmefra, fået en studenterhue og et kørekort... bare inden for det sidste år...
2
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1016

Indlægaf milisa » 13. aug 2015, 19:57

Min kunne som 10 mdr gammel knytte hånden og stikke pegefingeren frem og røre ved ens egen udstrakte pegefinger, når man sagde "E.T., phone home?" :love:
3
Tally-ho
Brugeravatar
Mus84
Kort karma: 12
Likede indlæg: 225

Indlægaf Mus84 » 14. aug 2015, 07:50

milisa skrev:Min kunne som 10 mdr gammel knytte hånden og stikke pegefingeren frem og røre ved ens egen udstrakte pegefinger, når man sagde "E.T., phone home?" :love:

Milisa, elsker dig en lille smule :lun: Troede kun det var hjemme hos os at vi var så nørdede.
Begge mine har gjort det siden de var helt små.
Det er fantastisk når den treårige trykker fingeren mod lillesøsters finger og siger "ET phone home"
2
"I only drink champagne when I am happy and when I am sad ....
... otherwise I never touch the stuff unless I am thirsty"
Brugeravatar
thomassneum
Kort karma: 68
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 774

Indlægaf thomassneum » 14. aug 2015, 08:27

Min datter røg på efterskole i søndags, og har kun ringet hjem én gang efter penge.
5
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
milisa

Indlægaf milisa » 14. aug 2015, 21:06

Mus84 skrev:
milisa skrev:Min kunne som 10 mdr gammel knytte hånden og stikke pegefingeren frem og røre ved ens egen udstrakte pegefinger, når man sagde "E.T., phone home?" :love:

Milisa, elsker dig en lille smule :lun: Troede kun det var hjemme hos os at vi var så nørdede.
Det er fantastisk når den treårige trykker fingeren mod lillesøsters finger og siger "ET phone home"

Ej øv, jeg troede, jeg var herre original!! :D :P :lol2: Jeg synes, det er så umanerligt sødt! Min mand synes, at jeg er dybt åndssvag, men hey, jeg anser det at blive kaldt nørd, som det største kompliment i verden!

Men vi skal da helt klart have nr 2, så mirah kan sige e.t. phone home til en lillebrøster! :-D
1
Tally-ho
Ja9
Kort karma: 1
Geografisk sted: DK
Likede indlæg: 1

Indlægaf Ja9 » 15. aug 2015, 17:03

Fed tråd :gogo:

Min yngste kunne cykle uden støttehjul og smed bleen inden hun fyldte 3 år. Hun har et vildt ordforråd og tonser bare derudaf' med 120 km/timen.

Min ældste er mega sej til at spille MineCraft. Han er lige startet i skole og kan høre hvilket bogstav de fleste ord starter med. Selvom han ikke er så modig, så presser han ofte sig selv ud i nye situationer og bliver så stolt bagefter.
1
Brugeravatar
Mus84
Kort karma: 12
Likede indlæg: 225

Indlægaf Mus84 » 15. aug 2015, 17:42

milisa skrev:
Mus84 skrev:

Ej øv, jeg troede, jeg var herre original!! :D :P :lol2: Jeg synes, det er så umanerligt sødt! Min mand synes, at jeg er dybt åndssvag, men hey, jeg anser det at blive kaldt nørd, som det største kompliment i verden!

Men vi skal da helt klart have nr 2, så mirah kan sige e.t. phone home til en lillebrøster! :-D

Planlægger I lillebrøster alligevel?
0
"I only drink champagne when I am happy and when I am sad ....
... otherwise I never touch the stuff unless I am thirsty"
Brugeravatar
Slowpoke
Kort karma: 22
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 103
Kontakt:

Indlægaf Slowpoke » 15. aug 2015, 17:44

Min datter kunne nynne The Imperial March fra Star Wars før hun rundede sin første fødselsdag. Siden da er det støt ned af bakke :(
1
Jeg gik muligvis under brugernavnet cosgrove før i tiden... muligvis.
Brugeravatar
milisa

Indlægaf milisa » 18. aug 2015, 07:55

Mus84 skrev:
milisa skrev:
Mus84 skrev:

Planlægger I lillebrøster alligevel?

Egentlig ikke. Men vi kan konstatere, at alle dem vi lissom havde som forbilleder ift folk-med-1-barn, er i gang med at få nr 2, såå....!
2
Tally-ho

Tilbage til "Børn"