Sikkert upassende, men har nogen set juleting?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
missme
Kort karma: 10
Likede indlæg: 110

Re: Sikkert upassende, men har nogen set juleting?

Indlægaf missme » 4. okt 2015, 20:39

I bauhaus havde de sat nogle juletræer op, og var ved at sætte deres nisser og julebelysning op, det de skal sælge. Jeg stod helt stille lidt og kiggede på det. Det var som om, min hjerne ikke rigtig ville tro på det, som mine øjne fortalte den. Det er altså tidligt!

Jeg har ikke set juleslik
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4239

Indlægaf Flora » 4. okt 2015, 20:44

Jeg kan altså virkelig godt undre mig over at de gør det. Altså sætter julehalløjet frem nu. Jeg kan selvfølgelig godt gennemskue at de vil sælge mere af det, men folk står jo bare foran det og ser sådan lidt småchokerede og forvirrede ud og går videre. Der kan da ikke være noget nævneværdigt salg i det nu :gruble:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 260
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2098

Indlægaf Pjeps » 4. okt 2015, 21:28

Altså jeg kastede næsten op i Netto i går, da de allerede havde to reoler med juleting.
0
:ninja:
Rakel
Kort karma: 419
Likede indlæg: 3087

Indlægaf Rakel » 5. okt 2015, 01:42

Rapfisk skrev:Jeg har set risalamande i Føtex, men det er måske heller ikke oplagt at rejse med :gruble:

Det laver vi selv. Uden problemer. Det er helt specifikt kalenderlys og juleøl, der kommer i kufferten og det slik, der er indkøbt - og finder jeg det ikke, så kommer det med posten. Dét er jo heldigvis en mulighed.
1
Rakel

Indlægaf Rakel » 5. okt 2015, 01:43

Flora skrev:Jeg kan altså virkelig godt undre mig over at de gør det. Altså sætter julehalløjet frem nu. Jeg kan selvfølgelig godt gennemskue at de vil sælge mere af det, men folk står jo bare foran det og ser sådan lidt småchokerede og forvirrede ud og går videre. Der kan da ikke være noget nævneværdigt salg i det nu :gruble:

Ingen kunder så småchokerede eller forvirrede i går, da jeg handlede :deer:
2
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 5. okt 2015, 06:02

Netto i kbh K på Holmen og nogle på amager har både øl, hvidtøl, kalendere, slik og julekager. Sådan var det i fredags og jeg døde lidt da jeg så det allerede!!
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4239

Indlægaf Flora » 5. okt 2015, 06:17

Rakel skrev:
Flora skrev:Jeg kan altså virkelig godt undre mig over at de gør det. Altså sætter julehalløjet frem nu. Jeg kan selvfølgelig godt gennemskue at de vil sælge mere af det, men folk står jo bare foran det og ser sådan lidt småchokerede og forvirrede ud og går videre. Der kan da ikke være noget nævneværdigt salg i det nu :gruble:

Ingen kunder så småchokerede eller forvirrede i går, da jeg handlede :deer:

Det var også bare fordi jeg selv fik sådan en helt forkert følelse da jeg så det og de andre kunder virkede som om de havde det på samme måde. Jeg går stadig i t-shirt og sandaler udendørs, så de virker helt forkert at forholde sig til juleting når det kun lige er blevet oktober.

Men altså, det er jo bare hvad det er. I din situation er det jo fint det kan fås allerede :).
0
Debattens sødeste :engel:
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4509

Indlægaf Akehurst2 » 5. okt 2015, 07:56

J-dag (Tuborgs) er jo først 6. november, men jeg ved ikke, om det betyder, juleøl er sådan helt bandlyst før den dag - eller om andre bryggerier har egen J-dage.
0
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 834

Indlægaf lulu-p » 5. okt 2015, 08:10

Sidste år købte jeg brunkager i efterårsferien uge 42. Det er muligt at de satte det op inden efterårsferien. Jeg mener det var i NETTO?
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Rakel

Indlægaf Rakel » 5. okt 2015, 12:02

Akehurst2 skrev:J-dag (Tuborgs) er jo først 6. november, men jeg ved ikke, om det betyder, juleøl er sådan helt bandlyst før den dag - eller om andre bryggerier har egen J-dage.

Ja, det er jeg klar over. Ikke destro mindre har jeg købt to andre slags juleøl i dag og to kalenderlys i Illums Bolighus.

Vi er selv hjemme til jul, men resten af min famile vil gerne holde jul også :)
0
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4509

Indlægaf Akehurst2 » 5. okt 2015, 12:04

Rakel skrev:
Akehurst2 skrev:J-dag (Tuborgs) er jo først 6. november, men jeg ved ikke, om det betyder, juleøl er sådan helt bandlyst før den dag - eller om andre bryggerier har egen J-dage.

Ja, det er jeg klar over. Ikke destro mindre har jeg købt to andre slags juleøl i dag og to kalenderlys i Illums Bolighus.

Vi er selv hjemme til jul, men resten af min famile vil gerne holde jul også :)

Så blev jeg også lidt klogere :) Var ikke klar over, om det der J-dag var noget, der sådan blev håndhævet.
0
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 5. okt 2015, 12:52

Superbrugsen har juleøl (fra andre end Tuborg) i midten af næste uge.
Julepynt og lys kommer i uge 42.
1
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.

Tilbage til "Generelt"