a handmaid´s tale

Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 246
Likede indlæg: 2309

Re: a handmaid´s tale

Indlægaf Zinde » 8. jun 2018, 13:14

Nuttede-Nuser skrev:Jeg var ellers 100% sikker på at baby Angela havde shaken baby syndrome. Jeg var sikker på at Mrs Putnam havde rystet hende. Hun virker som om hun har svært ved at knytte sig til hende, beklager sig altid over gråden og bliver misundelig når andre kan få baby til at holde op med at græde. Hvor er jeg glad for at jeg tog fejl.

Det var også min tanke.

Og så irriterer det mig, at et barn der er så dårligt, at det er koblet til respirator, pludselig bedres helt af sig selv. Det er urealistisk.
2
I’d be lying if I said I was completely unscathed
Dittemus
Kort karma: 38
Likede indlæg: 568

Indlægaf Dittemus » 14. jun 2018, 12:20

Fedt afsnit igen. Hvor skete der mange, gode ting!
1
natsvaermer
Kort karma: 6
Likede indlæg: 73

Indlægaf natsvaermer » 14. jun 2018, 17:09

Super godt afsnit!
0
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 144
Likede indlæg: 2346

Indlægaf zembra1986 » 14. jun 2018, 17:39

Godt afsnit i dag. Elsker slutningen: "But......Fuck that" :lol: :klap: :rock:
Senest rettet af zembra1986 14. jun 2018, 22:52, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
ina
Kort karma: 279
Likede indlæg: 1862

Indlægaf ina » 14. jun 2018, 18:42

Jeg fik virkelig hjertebanken, da Luke brød igennem mængden og Kommandøren, Serena og Nick opdagede hvem han var. :8:

Virkelig godt afsnit! Men lidt stakkels Nick, synes jeg. :(
0
Brugeravatar
ina
Kort karma: 279
Likede indlæg: 1862

Indlægaf ina » 14. jun 2018, 18:45

Og så håbede jeg at Serena tog chancen for at stikke af, da hun fik den. Det er tydeligt, at det er gået op for hende hvad hun har været med til at skabe.
1
Brugeravatar
RavenClaw
Likede indlæg: 941

Indlægaf RavenClaw » 14. jun 2018, 18:51

ina skrev:Og så håbede jeg at Serena tog chancen for at stikke af, da hun fik den. Det er tydeligt, at det er gået op for hende hvad hun har været med til at skabe.

Jeg tror også, hun fortrød det, da hun stod med tændstikkerne :gruble:
0
Dittemus

Indlægaf Dittemus » 14. jun 2018, 20:25

Jeg tænker at de kommer til at mødes igen, Serena og ham manden der. Præcis som han sagde. Jeg tror at hun, især efter køreturen hvor hun kiggede ud og så kyssende, forelskede par, frie kvinder osv., fortrød det hun havde været med til at skabe. Det er også tydeligt at hun tager mere afstand fra manden nu, ift. de første afsnit hvor hun higede efter hans opmærksomhed.

Og ja, det er så synd for Nick. :(
Jeg tror at vi kommer til at se mere til hans unge brud snart. HBO lagde forrige uge et billede op, hvor de skrev dette for et par uger siden:

Siden Eden trådte ind i Waterford-hjemmet, har alting ændret sig. Men hvad er hun egentlig for en størrelse: er hun en stakkel, hjernevasket af sine omgivelser, eller er hun et udspekuleret geni?

Jeg tror det sidste...
1
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 589
Likede indlæg: 11170

Indlægaf Animi » 14. jun 2018, 20:31

Dittemus skrev:Jeg tænker at de kommer til at mødes igen, Serena og ham manden der. Præcis som han sagde. Jeg tror at hun, især efter køreturen hvor hun kiggede ud og så kyssende, forelskede par, frie kvinder osv., fortrød det hun havde været med til at skabe. Det er også tydeligt at hun tager mere afstand fra manden nu, ift. de første afsnit hvor hun higede efter hans opmærksomhed.

Jeg tror at vi kommer til at se mere til hans unge brud snart. HBO lagde forrige uge et billede op, hvor de skrev dette for et par uger siden:

Siden Eden trådte ind i Waterford-hjemmet, har alting ændret sig. Men hvad er hun egentlig for en størrelse: er hun en stakkel, hjernevasket af sine omgivelser, eller er hun et udspekuleret geni?

Jeg tror det sidste...

Et geni? Altså, på hvilken måde? :P Jeg synes hun virker ekstrem blåøjet og hjernevasket. Men det er der jo heller ikke noget at sige til, ift at pigebarnet kun er 15 år.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Dittemus

Indlægaf Dittemus » 14. jun 2018, 20:50

Animi skrev:
Dittemus skrev:Jeg tænker at de kommer til at mødes igen, Serena og ham manden der. Præcis som han sagde. Jeg tror at hun, især efter køreturen hvor hun kiggede ud og så kyssende, forelskede par, frie kvinder osv., fortrød det hun havde været med til at skabe. Det er også tydeligt at hun tager mere afstand fra manden nu, ift. de første afsnit hvor hun higede efter hans opmærksomhed.

Jeg tror det sidste...

Et geni? Altså, på hvilken måde? :P Jeg synes hun virker ekstrem blåøjet og hjernevasket. Men det er der jo heller ikke noget at sige til, ift at pigebarnet kun er 15 år.

Jeg tror det er skuespil. Jeg tror at hun er en udspekuleret lille satan. :D
4
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 102
Likede indlæg: 1781

Indlægaf billiebean » 14. jun 2018, 20:50

Jeg tror ikke, at hun er et geni. Men jeg tror på en eller anden uintentionel måde, at hun kommer til at afsløre Nick og hans store problemer med at gengælde hendes meget korrekte rolle som ægtehustru.

Og ja stakkels Nick. Gad vide hvor længe han kan holde til at elske June.. som jo elsker både Luke og Hannah også og måske mere end hun elsker ham.
1
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1750

Indlægaf Confucius » 14. jun 2018, 20:57

Jeg synes at konceptet er vidunderligt provokerende, og ikke mindst den kolde og kliniske måde de straffer på. Men nu er jeg nået gennem de første 5 afsnit af sæson, og jeg synes den er helt utroligt kedelig 75 % af tiden. Det ærgrer mig lidt, for jeg vil gerne synes om den.
0
People, who see something horrible happen and they run to the internet. And they all write down the exact same thing; my thoughts and prayers… Do you know what that’s worth? Fucking nothing! All you were doing is saying: Don’t forget about me today.
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 119
Likede indlæg: 2327

Indlægaf Tilly » 14. jun 2018, 21:27

Det er vel sidste afsnit denne sæson næste uge? :gruble:

Håber vi når at se noget mere til Ofglen/Emily i denne sæson...
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 589
Likede indlæg: 11170

Indlægaf Animi » 14. jun 2018, 21:37

Tilly skrev:Det er vel sidste afsnit denne sæson næste uge? :gruble:

Ifølge IMDB er der 13 episoder denne sæson :D
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 119
Likede indlæg: 2327

Indlægaf Tilly » 14. jun 2018, 21:39

Animi skrev:
Tilly skrev:Det er vel sidste afsnit denne sæson næste uge? :gruble:

Ifølge IMDB er der 13 episoder denne sæson :D

Nå, jamen så kan der jo ske meget endnu denne sæson :D
0

Tilbage til "Film og TV"